Nou, kijk je net voor nieuwjaar begin in de TV-Gids zie je dat rond 01.30 het nieuwe jaar 2005 op 1 jan. een leuke film op SBS6 komt.
The Towering Inferno.
Je gaat toch nog ff feesten met de anderen en laat um opnemen op video.
Bleek dus 30 min. later te beginnen.
Ben ik net aan het kijken, krijg je halverwege weer reklame, typisch die Pr0n, sex, dating, ahhh, ohhh's en dat gehijg. Maar opeens kreeg ik weer zo'n reklame, maar dan 10 minuten na de andere daarvoor.
Opeens toen de film spannend was (geen pr0n, maar een fikkende wolkenkrabber) ging SBS dus op het tijdstip (nog iets dr voor volgens mij) dat de film eigenlijk al afgelopen ZOU zijn in die reklame die datingnachtprogrammering beginnen.
Ik wil geen hete poesjes zien, ik wil hete branden in een wolkenkrabber zien.
Ik vrolijk doorspoelen. Heeft SMS6 het spannendste van die film niet uitgezonden..........
KUTZOOI. Is SEX nou belangrijker dan een uberspannende film?
Heb SBS
sex zes gemailed net, en nog tamelijk netjes want anders krijg ik toch geen mail terug:
quote:
Beste SBS6,
In de TVgids heb ik gelezen dat jullie op 1 januari 2005 rond 01.45 een film genaamd The Towering Inferno zouden gaan uitzenden.
Deze film heb ik echter nog nooit eerder gezien, en ik vond hem best wel spannend.
Helaas werd na een anderhalf uur (naar mijn idee) de film onderbroken door uw nachtprogrammering met andere dingen (dating enzo).
Nu vraag ik me af waarom OPEENS de programmering van The Towering Inferno stopt terwijl hij naar mijn idee lang niet afgelopen is?
Ik ben hier niet echt blij over en verwacht hier enige uitleg en excuses voor.
Want als zulke praktijken doorgaan ben ik niet langer van plan om SBS6 als mijn voorkeuze zender vast te houden. Misschien kunt u als goedmaker de film op een ander moment her-uitzenden of het vervolg ervan.
Groeten,
GSM Boy
Uiteraard heb ik onderaan me echte naam neergezet.
IK KIJK NOOIT MEER NAAR SBS6!!!!!!!!!!!!!!!