zondagmorgen 2 januari.
Ik stop LordOfTheRings in de DVDspeler die ik al een week wil zien, maar iedereen houdt die TV steeds voor zichzelf, dus ik moest vandaag 8 uur m'n nest uit om hem nog te kunnen zien.
Kutkolerateringklote.. Dat fucking ding doet het niet op de DVDspeler.... Ik loop naar de pc, en stop hem erin, daar deedie het wel.
Dus ik +/- 3 uur kijken naar lotr, komt net 5 minuten na afloop mijn broertje binnen.
Hij wil erop, want hij wist dat ik vandaag vanaf 8 uur ging kijken, en had het allemaal al door, dus ik zat al weer veels te lang achter de pc.
Ik wordt eraf getrapt.. Mijn vader wil er 'even' op... (Waar is het protest van mn broertje ineens??). Hij zit er een paar uurtjes op... 2 ofzo. Gaat er weer vanaf. Mn broertje gaat 3.5 uur zitten internetten... Chatten en onlinegames spelen (nuttig!).
Uurtje geleden mocht ik eindelijk. Zit er net 30 minuten op, wil mn vader weer (ja jij zat er toch al weer 3 uur op vanochtend). Was voor die fucking film maarjaa.......
En nu is het etenstijd, en mn broertje mag na het eten weer een paar uur. Dan ben ik.....
Klotezooi... Afmaken moeten ze em... Wie is hier nou eerlijk en oneerlijk verdomme... Ook nog eens mijn download afgebroken toen ik er 30 minuten achterzat, hij moest nog 5 minuten... Dus dat wordt opnieuw downloaden...
Zooi
![]()
//voor de smartasses...:
Ik zit nu op een oeroude Pentium 1 met 30 MgHrtz (afkorting onbekend)... Hij kan elk moment vastlopen en om deze edit te maken ben ik weer 10 minuten verder serieus... nee deze pc is geen optie. En ik heb mijn software hier niet opstaan die ik wil gebruiken.