Wat maakt het laatste seizoen onwaarschijnlijker dan eerdere seizoenen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:45 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Helaas wordt het overal gesugereerd. En logisch ook wel, want de serie was eerst een kijkcijfer kanon in Amerika, en doet het nu ERG matig... Hier een vermelding van het stoppen van Charmed:
http://tvtoekomst.blogspot.com/
Ik weet het, het is heel jammer. Ik volg het ook vanaf dag één. Maar ik moet toegeven. Het laatste seizoen was ook wel ERG onwaarschijnlijk. Als ik niet zo'n trouwe kijker was hield ik het ook voor gezien...
Zoals ik al zei: bijnaquote:Wanneer gaan jullie weer verder met 'Charmed'?
Het zevende seizoen van Charmed gaat verder op vrijdag 4 maart om 20.30 uur. Helaas zenden we niet, zoals eerder gemeld, een dubbele aflevering uit maar dus gewoon een enkele.
We hebben vooralsnog geen plannen om ook weer herhalingen van deze serie uit te gaan zenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet vergeten! Morgen komt het weer! Om 20:30 uur.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:41 schreef SlimShady het volgende:Ik denk dat het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet vergeten! Morgen komt het weer! Om 20:30 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat het...Dat denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ik denk dat het...Ofcourse. Ik had niks anders verwacht van vrouwelijke producers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik denk dat het...Dat is met 100% bevestigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Bets wel een spoiler erover:quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:42 schreef wendy-tje het volgende:
Ik zit even te denken... het doet me denken aan een eerdere aflevering waar er ook geen demons meer waren, en dat iedereen geforceerd gelukkig was, want anders werd je neergeschoten. Er zit vast nog een mindere kant aan het leven zoals de avatars het voorstaan....
Ook gezien het feit dat ze al eens eerder opdoken om Cole er bij te betrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een spoiler over of je er naast zit of niet of een beetje...zit niet echt een spoiler spoiler van hoe het echt zal gaan of zo hoor.Nou... is toch best een spoiler vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Hmz.. Als jij edit, edit ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou... is toch best een spoiler vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |