dat was vast niet wubbe okkelsquote:Op woensdag 22 december 2004 00:43 schreef lj_lightning het volgende:
nou ff een makkelijkeom de snelheid er in te houden...
"hoe heet de nederlander die dit jaar de ruimte in ging? "
Vooral sinds het Wubbo Okkels isquote:
André Kuipers.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:43 schreef lj_lightning het volgende:
nou ff een makkelijkeom de snelheid er in te houden...
"hoe heet de nederlander die dit jaar de ruimte in ging? "
Who cares.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
André Kuipers.
Volgende vraag:
Hoe oud is Juliana geworden?
Das goedquote:Op woensdag 22 december 2004 01:15 schreef whoops het volgende:
Tja inderdaad... Goeie vraag...
Ik gok op 64 jaar...
Op welk album stond het nummer Sy Borg?quote:Op woensdag 22 december 2004 01:15 schreef whoops het volgende:
Tja inderdaad... Goeie vraag...
Ik gok op 64 jaar...
quote:Op woensdag 22 december 2004 01:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Who cares.
Volgende vraag:
Hoe oud zou Frank Zappa vandaag geworden zijn?
Joe's Garagequote:Op woensdag 22 december 2004 01:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Op welk album stond het nummer Sy Borg?
MVI01quote:Op woensdag 22 december 2004 01:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Joe's Garage
Welke inwoner van Deventer is onlangs zijn baan kwijtgeraatk omdat hij van zijn werkgever 2 laptops heeft ontvreemd?
81447 oftewel Blaatquote:Op woensdag 22 december 2004 01:17 schreef whoops het volgende:
[..]
MVI01
Hoe heet de onlangs overleden kater van zijn directe collega?
Dat moet DVI01 zijn...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:18 schreef beelz het volgende:
[..]
81447 oftewel Blaat
Welke directe collega van hem spreekt vloeiend Mandarijns?
Ik gok maar op Frank Zappaquote:Op woensdag 22 december 2004 01:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat moet DVI01 zijn...
Door welke grote artiest is piano en sythesizer pionier George Duke bekend geworden?
Dat is de band The Mothers geweest...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik gok maar op Frank Zappa
Frank Zappa heeft een heel mooi boek geschreven, deze vraag gaat niet over dat boek, de vraag is: Met welke band trad Frank Zappa op in zijn begin tijd? (originele naam, dus niet de naam die ze moesten aannemen van de platenmaatschappij)
Hij heeft 2 zoons:quote:Op woensdag 22 december 2004 01:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is de band The Mothers geweest...
*Inkoppertje...* Hoe heet de zoon van deze geniale artiest?
Zijn laatste vrouw heette Gail...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Hij heeft 2 zoons:
Ahmed en Dweezil.
Hoe heet de vrouw van de Mozart van de 20e eeuw?
Billy was a mountain and Ethel was a tree growing on his shoulderquote:Op woensdag 22 december 2004 01:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Zijn laatste vrouw heette Gail...
Wat was Billy en hoe heette zijn vrouw?
Dat moet Frank Zappa's 200 Motels geweest zijn...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Billy was a mountain and Ethel was a tree growing on his shoulder
Hoe heette de eerste film van Frank Zappa?
Joe's Domagequote:Op woensdag 22 december 2004 01:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat moet Frank Zappa's 200 Motels geweest zijn...
Hoe heet het laatste (postuum) verschenen album van deze artiest?
Dat zijn er 60 geweest...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Joe's Domage
Hoeveel trailers in Eddie are you kidding?
Yellow Sharkquote:Op woensdag 22 december 2004 01:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zijn er 60 geweest...
Wat is het laatst verschenen album voor zijn dood?
Zapzequote:Op woensdag 22 december 2004 01:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Zullen we ook nog ff iets anders neergooien dan Zappa-vragen, anders Zap ik verder....
Dat moet Magdalenaquote:Op woensdag 22 december 2004 01:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Yellow Shark
Er was een man die in Montreal woonde, Hij had een dochter met een doorschijnende blouse, wat was haar naam?
Freak out!quote:Op woensdag 22 december 2004 01:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat moet Magdalenageweest zijn...
Met welk album debuteerde Frank in juni 1966?
Dat zijn Moon (Unit) en Diva geweest... Die namen, echt te geniaal...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Freak out!
Frank Zappa heeft ook 2 dochters, wat zijn de namen van deze wezens die afstammen van deze door God geschonken artiest?
You can't do that on stage anymorequote:Op woensdag 22 december 2004 01:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zijn Moon (Unit) en Diva geweest... Die namen, echt te geniaal...
Waar staat de afko YCDTOSA voor?
Dat is correct...quote:Op woensdag 22 december 2004 01:37 schreef beelz het volgende:
[..]
You can't do that on stage anymore
Dus Billy en Ethel gingen op vakantie, waar gingen ze heen?
Je bent te laatquote:Op woensdag 22 december 2004 01:40 schreef lj_lightning het volgende:
ik weet hem!
You Can't Do That On Stage Anymore
maar iemand anders mag een vraag bedenken... ik ga naar bed
Als je nix weet hoef je ook niet te reageren enzo...quote:
its just hidingquote:Op woensdag 22 december 2004 01:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is correct...
Billy en Ethel gingen op vakantie naar New York... Maar eerst, naar Las Vegas...
Maak de volgende quote af:
"Jazz is not dead... "
ik wist hem welquote:Op woensdag 22 december 2004 01:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je nix weet hoef je ook niet te reageren enzo...
It just smells funnyquote:Op woensdag 22 december 2004 01:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is correct...
Billy en Ethel gingen op vakantie naar New York... Maar eerst, naar Las Vegas...
Maak de volgende quote af:
"Jazz is not dead... "
ik vond mijn 1e google hit beterquote:Op woensdag 22 december 2004 01:42 schreef beelz het volgende:
[..]
It just smells funny
Sheik Yerbouti is een diss tegen een band. Welke band?
Dat was tegen de K.C. And the Sunshine Band... (Shake You Booty)quote:Op woensdag 22 december 2004 01:42 schreef beelz het volgende:
[..]
It just smells funny
Sheik Yerbouti is een diss tegen een band. Welke band?
Als je Zappa trivia weet ben je okeej in mijn boekjequote:Op woensdag 22 december 2004 01:42 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ik wist hem welmaar ik was te laat
![]()
Telefunken U47quote:Op woensdag 22 december 2004 01:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat was tegen de K.C. And the Sunshine Band... (Shake You Booty)
Aan welk type Telefunken microfoon wordt gerefereed op Joe's Garage?
Wat voor Dodge stond er in de garage van Joe?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |