abonnement Unibet Coolblue
pi_24109195
ik luisterde zojuist even naar David Icke en die, zei zoiets van

"ze (de illumunati) weet dat de mensen op de wereld wakker beginnen te worden. Beginnen te bergijpen in wat voor wereld ze leven en wie de mens werkelijk is. Ze weten dit en proberen dit op allerlei mogelijke manieren te bestrijden. 1 manier is chemtrails"

Toevallig zag ik vandaag, vanochtend, weer allerlei van die sporen, precies zoals ze zijn in de definties van chemtrails, ook met de nodige vliegtuigen erbij.

De blauwe lucht leek wel een achtergrond voor allerlei kriskrassen.

Het lijkt me wel leuk om in dit topic bij te houden: hoe vaak we dergelijke (overduidelijk en veel aanwezig, zoals boven beschreven) zien.

Als je 's ochtends naar je werk fietst, rijdt of treint....kijk dan even omhoog naar die mooi blauwe lucht van onze aarde, geef 's middags weer een blik op 's werelds mooiste achtergrond *sky*

en vertel me plek & datum wanneer je een lucht ziet die aan onderstaande beschrijving voldoet.:

*Om de meting zo zuiver mogelijk te houden alleen serieuze reacties/polling graag*
quote:
Definition of a contrail: A contrail occurs when a plane travels at a high altitude (about 30,000 ft. or more) and compresses the air into a water vapor or ice crystals through jet engines or the wing tips pushing through the air. This trail disappears after a minute or so due to evaporation, because it's water.

Definition of a chemtrail: The term "chemtrail" is a relatively new word, which appeared in the last few years along with the appearance of chemtrails.

A chemtrail is very different from a contrail. At first a chemtrail might look a bit like a contrail. However, instead of disappearing like a contrail does, a chemtrail just keeps spreading out and forming a hazy cloud bank. These trails traverse the whole sky and stay for up to around five or even eight hours. They have been known to turn what was originally a clear blue sky into a grey haze. (Note: As of Nov 2001 there are already at least several dozen cloudbusters in seven countries, so if you see chemtrails that don't last anywhere near this long, there may already be a cloudbuster in the area).

It is believed chemtrails are composed at least in part by an oil based substance of unknown content that is actually being sprayed from jets on populated areas. It has also been found that some chemtrails contain unknown biological components. There are many reports of increased diseases, especially lung diseases, in areas where there are chemtrails.

Chemtrails are often seen to be sprayed by white planes with no markings. Sometimes you will see these planes give off no contrail at all, and immediately after the same kind of plane in the same area will start to leave a thick chemtrail. At other times, distinct short gaps in chemtrails have been photographed, as though the plane ran out of chemicals and then had to start spraying with a new supply

For information on Chemtrails see the sites listed at
*Om de meting zo zuiver mogelijk te houden alleen serieuze reacties/polling graag*
  maandag 20 december 2004 @ 23:21:00 #2
62486 Chilli
Is The Juice Worth The Squeeze
pi_24109996
chemtrails = bullshit!

Als je een beetje begrijpt hoe en waarom contrails ontstaan,
is het heel begrijpelijk waarom de verspreidingen, wolkenvorming en de onderbrekingen kunnen ontstaan.

Heel spannend natuurlijk, maar verspilde energie om er wat achter te zoeken.
pi_24110082
Waar moeten die chentrails nou eik voor zorgen?
Learn the rules and break them.
pi_24110587
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef Elocyp het volgende:
Waar moeten die chentrails nou eik voor zorgen?
Ok, stel, doelbewust worden dagelijks vaste stoffen in ons luchtruim gesproeid m.b.v. vliegtuigen, maar waarom zouden ze dat nou willen doen?

Antwoord: geen idee. Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:



1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM's, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
5. Als voertuig voor mind control.
6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China.
8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn.
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef Chilli het volgende:
chemtrails = bullshit!

Als je een beetje begrijpt hoe en waarom contrails ontstaan,
is het heel begrijpelijk waarom de verspreidingen, wolkenvorming en de onderbrekingen kunnen ontstaan.

Heel spannend natuurlijk, maar verspilde energie om er wat achter te zoeken.
Maar hou er rekening mee dat het enige wat ze kunnen doen om verwarring te veroorzaken en te zorgen voor de nodige belachelijkmakerij om te voorkomen dat hier serieus onderzoek naar wordt verricht, is door ervoor te zorgen dat er genoeg onzin op het Internet circuleert, oftewel zogenoemde disinfo. Er zijn verschillende goede sites over dit fenomeen, verschillende goede onderzoekers en een aantal forums. In de jaren dat het chemtrailfenomeen bestaat heb ik niet eenmaal een ervaren piloot met voor- en achternaam zich ermee zien/horen bemoeien om even snel korte metten te maken met deze ozin. Wel het tegengestelde, een aantal welke verklaren dat wat wij dagelijks zien, geen contrails kunnen zijn.

afbeeldingen

bron
pi_24111433
Hoei, alweer een chemtrails topic. Ik vat al het voorgaande over chemtrails even samen:

1) Ze zijn er (die chemtrails)
2) Inhoud is bij NIEMAND bekend, dus het kunnen net zo goed condens-strepen zijn (ooit eens gedacht dat er misschien verschillende soorten condensstrepen zijn?). Zgn. "verklaringen" van piloten zijn tot nu toe allemaal fake gebleken.
3) Aangenomen dát het chemtrails zijn, kan niemand hier op dit forum bewijzen waarom ze worden uitgestrooid. Slechts speculeren.

Nu dat duidelijk op een rijtje staat, waarom discussieren we er nog over? Niemand hier heeft de waarheid in pacht. .
  Donald Duck held dinsdag 21 december 2004 @ 00:31:01 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24111488
Ik vind het allemaal 100% bullshit
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_24114815
*off topic
quote:
Ik vind het allemaal 100% bullshit
Fijn voor je

*on topic

Laatst -maandag 20-12-2004- tijdens een les op de 3e verdieping (ergens In rotterdam) zag ik echt van die ruiten in de lucht!! Iets van... 12 vliegtuig sporen/chemtrails kris kros in ruit vorm.. T was een erg heldere ochtend, dus je zag het heel goed!! Of het chemtrails zijn?? Ik weet het niet het bleef in ieder geval wel lang hangen!! Er vlogen namelijk ook 'normale' vliegtuigen langs en de sporen van die waren nagenoeg gelijk na het voorbij vilegen al verdwenen
Wat is de ware definitie van niets?
pi_24115435
Chemtrails
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:55:29 #9
62486 Chilli
Is The Juice Worth The Squeeze
pi_24115689
quote:
In de jaren dat het chemtrailfenomeen bestaat heb ik niet eenmaal een ervaren piloot met voor- en achternaam zich ermee zien/horen bemoeien om even snel korte metten te maken met deze ozin. Wel het tegengestelde, een aantal welke verklaren dat wat wij dagelijks zien, geen contrails kunnen zijn.
Okay, zonder naam, maar wel ervaren..
Even snel korte metten: het is onzin!

Zoals ik al zei:
Als je een beetje begrijpt hoe en waarom contrails (wolken) ontstaan,
is het heel begrijpelijk waarom de verspreidingen, wolkenvorming en de onderbrekingen kunnen ontstaan.

zie basis meteorologie, temperatuur/dauwpunt, temperatuur- en druk-verschillen.

Oh en om dan je meteen toch maar op weg te helpen...
Dat gezeik over vliegtuigen die hun toiletten dumpen boven Limburg om een korte turnaround te hebben....dat zijn dus eigenlijk ook chemtrails...maar per ongeluk is het verkeerde reservoir aangesloten.
pi_24120040
Chemtrails is echt superbullshit bedacht en geloofd door geestelijk gehandicapten. Harde woorden, maar helaas is het zo. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo stom.

Zowiezo, een 'stof' verspreiden op 10-12km is totaal nutteloos, door alle luchtlagen en windstromen komt het misschien wel duizenden kilometers ergens anders terecht, als de 'stof' nog niet helemaal vervaagd is ondertussen.
pi_24121669
allemaal dank voor de opmerkingen over het is BULLSHIT en zo, maar dat was niet mijn vraag.

mijn vraag was of mensen in dit topic willen noteren wanneer ze zo'n verschijnsel zien dit hiero te melden

Het zal mij een zorg zijn dat je er niet in gelooft maar dat is de discussie niet
pi_24121747
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:28 schreef MarkzMan_X het volgende:


Nu dat duidelijk op een rijtje staat, waarom discussieren we er nog over? Niemand hier heeft de waarheid in pacht. .
ken je het *openbaar forum* idee
pi_24121889
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Het zal mij een zorg zijn dat je er niet in gelooft maar dat is de discussie niet
De discussie is dus dat we een sprookjes-fenomeen moeten bijhouden?
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:17:33 #14
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24122306
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:56 schreef Redux het volgende:

[..]

De discussie is dus dat we een sprookjes-fenomeen moeten bijhouden?
Ik doe mee, ik doe mee.
Afgelopen maandag ochtend. Hele mooie trails gezien bij Den Haag / Delft.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24123660
Voor al die knurften die het nog steeds onzin durven te noemen, waar blijft nu eindelijk 's die foto van jaren 80 met hierop 1 !!! (eentje maar!) vergelijkbare "contrail".
Het is nog steeds een feit dat vliegtuigstrepen pas sinds eind jaren 90 uren bleven hangen en het rare gedrag vertonen wat we nu dagelijks kunnen zien.
Iets wat ik in een ander topic ook al eens heb gezegd, het zou allang zijn aangetoond dmv zo een foto als dit fenomeen echt zo een onzin zou zijn. De grootste moeite hebben debunkers overal om uit hun eigen fotocollectie zo een foto voor mij te vinden, allerlei smoesjes komen dan. Alleen al hierdoor is het chemtrail fenomeen blijkbaar geen onzin, maar kramen de debunkers een hoop onzin uit. Ik zie jullie misschien weer eens wanneer de foto is gevonden. Tot die tijd mogen debunkers van mij nog veel onzin uitkramen en wens ik ze daarbij veel plezier en wijsheid.

http://www.chemtrails.nl/map2/Debunk%20de%20debunkers.htm

Met vriendelijke groet,

www.chemtrails.nl

Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_24123751
Ik keek vorige week naar de film Memphis Belle, een film over een B17 bommenwerper in de 2e Wereld Oorlog. Op een gegeven moment zag je een formatie vliegen waar geen condensstrepen vanaf kwamen, en eenzelfde formatie hoger vliegen waarvan wel condensstrepen afkwamen.

Enne, nee, foto's van condensstrepen zul je niet zo makkelijk vinden op internet. Omdat het geen enkel normaal denkend persoon een fuck kan schelen. Ja, lekker interessant een streep condens in de lucht fotograferen.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:30:13 #17
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24123854
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:22 schreef T2012 het volgende:
Voor al die knurften die het nog steeds onzin durven te noemen, waar blijft nu eindelijk 's die foto van jaren 80 met hierop 1 !!! (eentje maar!) vergelijkbare "contrail".
Het is nog steeds een feit dat vliegtuigstrepen pas sinds eind jaren 90 uren bleven hangen en het rare gedrag vertonen wat we nu dagelijks kunnen zien.
Iets wat ik in een ander topic ook al eens heb gezegd, het zou allang zijn aangetoond dmv zo een foto als dit fenomeen echt zo een onzin zou zijn. De grootste moeite hebben debunkers overal om uit hun eigen fotocollectie zo een foto voor mij te vinden, allerlei smoesjes komen dan. Alleen al hierdoor is het chemtrail fenomeen blijkbaar geen onzin, maar kramen de debunkers een hoop onzin uit. Ik zie jullie misschien weer eens wanneer de foto is gevonden. Tot die tijd mogen debunkers van mij nog veel onzin uitkramen en wens ik ze daarbij veel plezier en wijsheid.

http://www.chemtrails.nl/map2/Debunk%20de%20debunkers.htm

Met vriendelijke groet,

www.chemtrails.nl

Wanneer is eind jaren 90?

En zoals je weet heb ik je sataliet opname uit 1989 laten zien.
En nee, ik ga mijn foto's niet nakijken, alleen al omdat ik alleen maar vakantie foto's heb, waar niet 1 trail opstaat. (Dus ook geen 'normale' trail).
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24123954
Zoals ik al zei, allerlei smoesjes komen dan. Sorry voor de verkeerde spelling, het is niet knurft, maar Knarf. Totdat iemand mij zo een foto kan laten zien en deze hele simpele taak kan voltooien (zo zien contrails er tenslotte al tientallen jaren uit, toch?), is dit hier mijn laatste post. Ik ontvang de foto graag per e-mail.
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:36:27 #19
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24124002
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:25 schreef smash789 het volgende:
Ik keek vorige week naar de film Memphis Belle, een film over een B17 bommenwerper in de 2e Wereld Oorlog. Op een gegeven moment zag je een formatie vliegen waar geen condensstrepen vanaf kwamen, en eenzelfde formatie hoger vliegen waarvan wel condensstrepen afkwamen.
Omdat het niet in een film te zien is, bestonden ze ook niet?
quote:
Enne, nee, foto's van condensstrepen zul je niet zo makkelijk vinden op internet. Omdat het geen enkel normaal denkend persoon een fuck kan schelen. Ja, lekker interessant een streep condens in de lucht fotograferen.
www.contrails.nl ?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24124030
By the way, T2012, ik heb effetjes gegoogled, en hier heb je je condensstreep uit 1982.
Alstublieft, dank u wel


http://www.countyofessex.(...)artwork_gallery.html
pi_24124041
wat vind je trouwens van deze, T2012, deze is uit 1981. Mooie he?



  dinsdag 21 december 2004 @ 20:38:51 #22
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24124051
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef T2012 het volgende:
Zoals ik al zei, allerlei smoesjes komen dan. Sorry voor de verkeerde spelling, het is niet knurft, maar Knarf. Totdat iemand mij zo een foto kan laten zien en deze hele simpele taak kan voltooien (zo zien contrails er tenslotte al tientallen jaren uit, toch?), is dit hier mijn laatste post. Ik ontvang de foto graag per e-mail.
Mare, vergaat de mensheid in 2012 nu door mensenhanden of door natuurkrachten?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24124080
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef T2012 het volgende:
Zoals ik al zei, allerlei smoesjes komen dan. Sorry voor de verkeerde spelling, het is niet knurft, maar Knarf. Totdat iemand mij zo een foto kan laten zien en deze hele simpele taak kan voltooien (zo zien contrails er tenslotte al tientallen jaren uit, toch?), is dit hier mijn laatste post. Ik ontvang de foto graag per e-mail.
Dus ik mag het geen onzin noemen tot er een foto van voor eind 1990 waarop een vliegtuigstreep te zien is getoond wordt? Dus het gegeven dat jij geen foto van voor eind 1990 met een vliegtuigstreep erop hebt gezien, is voor jou reden genoem om een theorie over spul wat via vliegtuigen over ons uitgestrooid zou worden onzin te noemen? Dat is mogelijk nog grotere onzin.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:40:42 #24
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24124091
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef smash789 het volgende:
wat vind je trouwens van deze, T2012, deze is uit 1981. Mooie he?

[afbeelding]

[T2012 mode on]
Die heb je niet zelf gemaakt dus dat telt niet.
[T2012 mode off]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24124123
Weet iemand T2012 z'n email adres?

BTW Knarf, je had m'n post over de film Memphis Belle verkeerd begrepen, ik doelde er juist op dat er wél condensstrepen te zien waren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')