Zal morgenmiddag dan maar ff langs gaanquote:Op maandag 20 december 2004 18:11 schreef heinl het volgende:
gewoon heen gaanhier in roden hebben ze zo'n machine voor muntgeld, werkt perfect en is (natuurlijk) gratis
whehe.. het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef Dipstaart het volgende:
Bij de postbank moest ik laatst 3 euro daarvoor betalen![]()
Daar is het alleen gratis als je het op een renteplusrekening laat storten. Die had ik dus niet![]()
Kleine zaakjes voornamelijk eetafhaal toko's staan altijd te springen om kleingeld dus daar kan je altijd naar toe.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:25 schreef erikkll het volgende:
de pizzeria hier heeft ze hard nodig. Ik werk eren had afgelopen week in portemonnee:
2x 1 euro, 1x 2 euro, 3x 50 cent
en moest daar de rest van de avond mee doen (het is gelukt hoor)
Nogal logisch. Die moeten wel betalen als ze muntgeld in rollen ophalen bij de bank. En nog eens een keer als ze muntgeld willen storten.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef FreedonNadd het volgende:
Kleine zaakjes voornamelijk eetafhaal toko's staan altijd te springen om kleingeld dus daar kan je altijd naar toe.
de banken zijn ook niet dom....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Nogal logisch. Die moeten wel betalen als ze muntgeld in rollen ophalen bij de bank. En nog eens een keer als ze muntgeld willen storten.
zo smerig zijn banken wel ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef mirannie het volgende:
Denk het niet, er staat namelijk girospaarrekening...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |