speel je hem overnieuw of zo!! je had hem toch ook eerste dag toen die uitwas?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zozo. Ben nog maar op 35%
volgens mij komt het doordat je alle unique items hebt.. ik zie ook geen oranje pijltjes meer op de kaart.. en zoveel heb ik er toch niet gereden..quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Niemand weet iets voor mijn Outrun probleem ?
Als het goed is komen ze de volgende stage weer. Ik heb ook dat ze verdwijnen als ik een aantal uniques heb gewonnen in een stage. En de volgende stage zijn ze er dan weer.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Niemand weet iets voor mijn Outrun probleem ?
als ik me niet vergis in stage 4!quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zit nu op 42% hoe lang duurt het nog voordat ik die lambo dueren krijg ?
Maar ze zijn bekend geworden door Lamborghini als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:51 schreef Dacide het volgende:
Ik denk dat je ze snel zal krijgen.
Ik was eerlijk gezegd alweer vergeten dat ze op mijn lexus zaten.
de orginele term is trouwens : Scissor doors
Wow dat ziet er echt vet uit!quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:48 schreef Mister_T het volgende:
Mijn 206-je![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nee. Elke dag 1 uur spelenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
speel je hem overnieuw of zo!! je had hem toch ook eerste dag toen die uitwas?
Welke toets gebruik je daarvoor?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:29 schreef washandje het volgende:
Daar is ie dan... de Ford Focus
[afbeelding]
Edit: wauw , in het screenshot is automatisch alle info van het scherm afgehaald
Nee. Was een gerucht.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:26 schreef neggix het volgende:
ff een vraagieZit er uberhaupt wel een ferrari in NFSU2?
printscreen met remotecapture (ofzo)quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:46 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Welke toets gebruik je daarvoor?
heb je deze al geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:53 schreef Deadre het volgende:
Oh ja, verder nog een vraagje ...
Als ik online wil spelen, word ik doorverwezen naar een site waar ik moet update.
Dit is die link http://www.eagames.com/official/nfs/underground2/us/patches.jsp
Okej gedaan... maar verder gebeurt er niets na de update, want krijg weer 't zelfde melding wanneer ik me weer aanmeld voor onlinegame. Heeft iemand hier ervaring mee en 't kunnen oplossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |