abonnement Unibet Coolblue
pi_23346329
Er zijn altijd aparte toiletten voor mannen en vrouwen.
Van de wet moet een kroeg zelfs een mannen en een vrouwentoilet hebben.
Waar is dat eigenlijk goed voor?

Ik heb ze vaak moeten schoonmaken. Ze zijn ongeveer even smerig.
Hoewel, vrouwentoiletten zijn even iets smeriger meestal.
Mannen pissen hooguit over de bril en de grond.
Met vrouwen heb je het rondslingerende gebruikte maandverband getver.

Maar waarom moeten ze per se een eigen toilet hebben? De deur gaat toch op slot?

Het enige wat ik kan bedenken is dat er voor een vrouwentoilet meestal een langere wachtrij is als het druk is.
Dit omdat vrouwen een wc pot nodig hebben om op te pissen en al helemaal niet even buiten kunnen.
pi_23346391
Het is ook onzin, wat is er leuker dan in de kroeg naar de toilet moeten en dan even moeten wachten met een paar mooie meiden op je lip?

Maar de vrouwen zullen het wel fijn vinden en willen het daarom , lijkt me niet dat dit idee van een man afkomstig is. Maar diezelfde vrouwen gaan wel mooi bij grote feesten e.d. bij de mannentoilet in de rij staan omdat de rij bij het vrouwentoilet te lang is... tja, principes....

Bij mijn werk (academie) zijn er voor de studenten geen gemengde toiletten trouwens.
pi_23346456
Het zal idd wel een idee zijn van vrouwen die de illusie hebben dat een toilet schoner is als er geen mannen op komen die evt over de bril pissen
  dinsdag 16 november 2004 @ 09:06:15 #4
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_23346541
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 08:57 schreef brrrrrrt het volgende:
Het zal idd wel een idee zijn van vrouwen die de illusie hebben dat een toilet schoner is als er geen mannen op komen die evt over de bril pissen
Illusie? Het lijkt me vrij terecht.
Kijk, een vrouw moet acrobatische kunsten uithalen om over de bril te pissen, een vent niet.
pi_23346675
Misschien omdat het een gevaarlijke plek is voor vrouwen om te zijn als je er met een groepje dronken mannen bent....?
pi_23346753
Ja ach over hygiene Het is bewezen dat de wc bril vele malen schoner is als de deurknop van de wc bijvoorbeeld he

En daarover gesproken waarom doen we ook niet gemengde verkleedruimtes
pi_23350509
ik vind het wel goed dat er aparte toiletten zijn. Zit er niet op te wachten om een enorme lucht op een toilet aan te treffen en dan net verreweg de leukste dames te zien weglopen. Beetje een afknapper.
pi_23350989
dat is een punt
ik heb dat een paar keer meegemaakt en het is inderdaad geen pretje
pi_23351032
Volgens mij:

Hoe mooier de vrouw, hoe erger ze stinkt op de wc...
  dinsdag 16 november 2004 @ 13:33:34 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23351082
Vrouwen kunnen heel makkelijk over de rand pissen. Veel exemplaren hebben nu eenmaal de nare gewoonte om te blijven hangen "want zo'n wcbril is veel te goor om op te gaan zitten". Ja, naderhand wel ja

Ontopic: als je gemengde toiletten zou hebben dan zouden dames niet meer ongegeneerd over heren kunnen roddelen. Wat natuurlijk een uiterst ongewenste situatie zou zijn.
Vampire Romance O+
pi_23351849
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 13:33 schreef MouseOver het volgende:
Vrouwen kunnen heel makkelijk over de rand pissen. Veel exemplaren hebben nu eenmaal de nare gewoonte om te blijven hangen "want zo'n wcbril is veel te goor om op te gaan zitten". Ja, naderhand wel ja
Dat is wel riskant, stel ze is dronken, ze hangt half over het toilet en piest dan een harde straal op de wcbril, dit spettert alle kanten op maar ook op haar eigen benen en druppelt dan naar beneden naar haar afgezakte (onder)broek...
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:15:25 #12
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23351895
ik heb em, dat eigen toilet is er voor mij
Kijk, al die vrouwen gaan staan w8en bij het damestoilet op hun beurt. Dan kan ik op mijn beurt lekker voor sneaken door naar het herentoilet te gaan Als dat er niet was geweest stonden alle heren ook nog eens in de rij en kon ik dus nergens anders heen
To infinity…and beyond!
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:33:18 #13
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23352355
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:13 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Dat is wel riskant, stel ze is dronken, ze hangt half over het toilet en piest dan een harde straal op de wcbril, dit spettert alle kanten op maar ook op haar eigen benen en druppelt dan naar beneden naar haar afgezakte (onder)broek...
Festivaltoiletten zijn het bewijs. Daar kun je mooi de samenstelling van de rij voor je zien. Een rij heren duurt wel wat langer en ruikt wel wat meer maar de bril is zonder uitzondering kurkdroog en lekker warm
Vampire Romance O+
pi_23353390
nu ik er over nadenk is de belangrijkste reden misschien dat toiletten voor vrouwen een andere functie hebben dan voor mannen.

Wij peopen en plassen alleen op de wc
Maar vrouwen doen hun make up, roddelen, bekijken zichzelf, vluchten, blazen uit, overleggen, doen nog een keer hun make up, praten nog wat meer enz. enz. op de wc
ja daar kan je geen kerels bij gebruiken natuurlijk.
pi_23353480
Hier in A'foort (HvU) hebben we geen aparte toiletten... dus dames en heren gaan naar dezelfde..
moet wel zeggen.. er zit hier zo'n 90% dames en de rest is heren...

wat een vervelend werk heb ik toch..

[ Bericht 1% gewijzigd door HvU-Meester op 16-11-2004 15:30:08 ]
Wat is het leven toch goed op een school als deze...
pi_23354019
ik heb een discussie met iemand op msn adhv dit topic.. ze zegt dat bij haar thuis haar vader en broer een andere toilet als zij en haar moeder gebruiken er hangen bij haar geen bordjes tho
pi_23354690
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 14:15 schreef ivetje het volgende:
ik heb em, dat eigen toilet is er voor mij
Kijk, al die vrouwen gaan staan w8en bij het damestoilet op hun beurt. Dan kan ik op mijn beurt lekker voor sneaken door naar het herentoilet te gaan Als dat er niet was geweest stonden alle heren ook nog eens in de rij en kon ik dus nergens anders heen
whehehe ja dat doe ik ook veel ja. en ik ga ook nooit op de bril zitten nee, die krengen zijn altijd goor. en als je gewoon wacht met opstaan tot je klaar bent met plassen hoeft er niks over de rand heen te gaan hoor. ook niet als ik dronken ben. en anders leg je toch ff een papiertje over de bril heen....
pi_23356479
Misschien omdat er anders viespeuken zijn die onder de deuren door gaan kijken ofzo?
pi_23356519
pi_23356539
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb een discussie met iemand op msn adhv dit topic.. ze zegt dat bij haar thuis haar vader en broer een andere toilet als zij en haar moeder gebruiken er hangen bij haar geen bordjes tho
Beetje overdreven lijkt me zo, maar goed
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23359763
DAn ben je wle ver heen, dat betekend dus dat als jij en je vader tegelijk naar de wc moeten, ze op elkaar meoten wachten terwijl er een vrij is? In een kroeg snap ik eht wel, andere openbare gebouwen ook, maar dit vind ik wel erg dom.
pi_23369387
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 19:46 schreef Operc het volgende:
DAn ben je wle ver heen, dat betekend dus dat als jij en je vader tegelijk naar de wc moeten, ze op elkaar meoten wachten terwijl er een vrij is? In een kroeg snap ik eht wel, andere openbare gebouwen ook, maar dit vind ik wel erg dom.
veel huizen hebben 2 wc's hoor.. een boven en een beneden

en het is vreemd ja.. maar dat hele gezin is zowiezo wel apart.. als ze soms verteld over situaties daar heb ik het gevoel alsof ze in de jaren 50 leven
pi_23369425
Omdat we anders de lengte van de penis kunnen beoordelen terwijl de mannen in hun urinoir pissen en daardoor komen nog minder mannen tijdens het uitgaan aan de vrouw
pi_23370104
heerlijk, die zogenaamde stoere vrouwen praat
als ze er eigenlijk zo graag een willen
pi_23370144
Denk dat het is omdat vrouwen niet graag in de pis van een vent zitten.
Okuninushi
pi_23370162
hmm
1) ik hoef geen rij gozers te zien pissen
2) ik zit liever niet tussen bepaalde mannen in een kleine ruimte waar ik moeilijk weg kan
3) mannen, willen jullie die lipstick verversende giebeltrutten om je heen hebben als je ff lekker staat te zeiken?
4) privacy, wat in een grote gelegenheid waar bijna iedereen een vreemde is, ook niet zo raar is, is toch anders dan thuis imo

etc etc
pi_23370169
En tegen het bebruikte maandverband aan kijken hoeft natuurlijk ook niet.
Okuninushi
pi_23370175
quote:
Op woensdag 17 november 2004 07:08 schreef Toyotomi het volgende:
En tegen het bebruikte maandverband aan kijken hoeft natuurlijk ook niet.
hmm nee dat doe ik zelf ook niet graag eigenlijk :p

maandverband is sowieso smerig, tampons is say!

maar idd, ook dat, prullebakjes voor maandverband hoeven alleen in vrouwentoiletten, spaart de kroegen weer prullebakjes uit :p
  woensdag 17 november 2004 @ 11:52:49 #29
108435 Me_me_me
Yes, it's ME!!!
pi_23373860
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:23 schreef HvU-Meester het volgende:
Hier in A'foort (HvU) hebben we geen aparte toiletten... dus dames en heren gaan naar dezelfde..
moet wel zeggen.. er zit hier zo'n 90% dames en de rest is heren...

wat een vervelend werk heb ik toch..
Aan Berkenweg toevallig???

Nou, volgens mij niet, he!?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')