abonnement Unibet Coolblue
pi_23107347
Ik zou graag een keer naar een Kinki kapper willen gaan en nu wil ik graag meningen van anderen horen. Luisteren ze wel naar wat jij wil met je haar? Hoe duur zijn ze? Is het op afspraak of kun je gewoon binnen lopen?
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_23107440
Waarom stap je in hemelsnaam er niet naar binnen en stel je je vragen?

Bang dat ze je opeten ofzo?
pi_23107528
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 21:47 schreef harlingen het volgende:
Waarom stap je in hemelsnaam er niet naar binnen en stel je je vragen?

Bang dat ze je opeten ofzo?
nou, misschien omdat ze het NU wil weten??
And as a finishing touch, God created the Dutch
  vrijdag 5 november 2004 @ 21:51:07 #4
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_23107546
euh
ik zou niet gaan..
ze zijn echt extreeeeeeem duuuuuuuur!!!
beter naar een normale kapper gaan.. (tenzij je geld over heb)
als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_23107550
euh knippen rond de 40 euro, inclusief kleuren ongeveer 70 euro.
Ja ze luisteren wel, geven ook wel tips.
Op afspraak ( dacht max. 2 dagen van te voren)
  vrijdag 5 november 2004 @ 21:53:01 #6
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_23107610
wat doet een kinky kapper anders met je haar dan een gewone kapper?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_23107651
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 21:50 schreef gexxz het volgende:

[..]

nou, misschien omdat ze het NU wil weten??
Ja, het kan ook niet even wachten tot morgen ofzo...
pi_23107669
Meestal doen ze het wel "anders". Soms best vaag en soms vrij normaal.
Ik ben er een paar keer geweest, het zat wel goed. Eén keer vond ik het een beetje te raar oid.
Maar ze stellen het wel voor van wil je zus of wil je zo.
De ideeën van ze, die zijn dus wat extremer dan de gemiddelde kapper.
pi_23107745
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 21:54 schreef harlingen het volgende:

[..]

Ja, het kan ook niet even wachten tot morgen ofzo...
Heb jij dat nooit dan? Dat je je iets afvraagt en meteen wil weten hoe het in elkaar steekt?


Best wel duur trouwens!
And as a finishing touch, God created the Dutch
  vrijdag 5 november 2004 @ 21:57:31 #10
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_23107764
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 21:53 schreef Asics het volgende:
wat doet een kinky kapper anders met je haar dan een gewone kapper?
klote muziek op de achtergrond
als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_23108022
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 21:56 schreef gexxz het volgende:

[..]

Heb jij dat nooit dan? Dat je je iets afvraagt en meteen wil weten hoe het in elkaar steekt?
Ja, natuurlijk. Zit ook wat te zeiken, iemand kaapte net een item op ebay voor mijn neus weg en dan ben ik eigenlijk niet in de stemming om op Fok te reageren...

Maar kinky kappers is zo duur als je het zelf wilt maken, ik liet mijn haar er vroeger weleens knippen en dat was rond de 35 tot 40 gulden, met kleurtje erbij 45 gulden weet ik nog. Maarja, ik ben man en er kan toch bijna niks met dat dunne haar van mij.

Toen ik er zat kreeg een meisje zebrahaar, die moest er 8 uur zitten en dat zal wel wat gekost hebben!

Maar je kan toch het beste zelf langsgaan, kosten zijn heel persoonlijk bij kinky kappers en het is een beetje ondelhandelbaar.
  vrijdag 5 november 2004 @ 22:20:16 #12
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_23108461
zebrahaar, klotemuziek, 8 uur zitten en een rib uit je lijf . . .

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_23108806
Het is echt een superkapper vind ik. Best duur, dat wel, maar er hangt een goed sfeertje en mijn haar zit altijd heel goed. Ik wil wel altijd iets wat aparters, dus ik weet dan ook zeker dat het goed en fel genoeg wordt...

Ik heb er ook ooit heel lang gezeten en toen was het niet precies hoe ik het wilde, dus toen ben ik er een tijd niet geweest, maar nu ze een nieuwe eigenaresse hebben kom ik er weer.

Ook de naservice is goed als je pony te lang is geworden mag je hem gratis even bij komen laten knippen

En over die afspraken, dat verschilt per Kinki. Hier in Helmond kun je een afspraak maken als je wilt, maar meestal is er op de dag zelf ook nog wel plek voor je. In Utrecht zit er eentje waar je wel een afspraak moet maken en bij de andere kun je gewoon binnenlopen.
pi_23108874
Ik heb gewoon een toffe kapper, prettig gestoord. Hij luistert naar wat je wilt en hij vindt het leuk als je je eigen muziek meeneemt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23109278
Ja ze luisteren, kost 36 pleuro als je er geen speciale shit bij doet. Relaxe sfeer etc.
  vrijdag 5 november 2004 @ 22:53:55 #16
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23109332
Na lang zoeken naar een echt goede kapper, ga ik sinds jaren alleen nog maar naar Kinki.
Ze doen wat ik wil. Ze snappen wat ik wil. En ze geven advies om het anders/beter te doen.
Muziek? Als ik het kutmuziek vind vraag ik of ze wat anders opzetten.
Duur? 29 euro voor wassen/knippen/föhnen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 5 november 2004 @ 23:30:57 #17
104494 cacharel
blonds are brighter
pi_23110408
Vind je t echt duur?

bij degene in Hilversum 30 euro voor wassen knippen en fohnen! Ik noem dat echt niet duur. En ik merkte zeker wel verschil in vergelijking met andere kappers. Ze deed precies wat ik wilde en knipte ZO secuur. Echt elk lokje haar werd heel precies geknipt, in totaal was ze bijna 1,5 uur bezig! Het resultaat was ook heel goed. Ik vind het dus een aanradertje!
pi_23112428
Zie ook hier: Info Fok!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 00:45:02 #19
47213 ArmaniMania
pi_23112456
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:43 schreef Brennie het volgende:
Zie ook hier: Info Fok!
Mag ik jouw kinky kapper zijn?
pi_23112568
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:45 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Mag ik jouw kinky kapper zijn?
Damn, een reactie uit onverwachte hoek.
Lang niet gezien zeg!
Als je goed kan knippen?

Maar even ontopic nog: Wat voor kapsel wil je ts?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 01:32:20 #21
47213 ArmaniMania
pi_23113580
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:49 schreef Brennie het volgende:

[..]

Damn, een reactie uit onverwachte hoek.
Lang niet gezien zeg!
Als je goed kan knippen?

Maar even ontopic nog: Wat voor kapsel wil je ts?
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:49:50 #22
32742 Rogier_24
U vraagt wij zoeken!!!
pi_23129844
een collega van mij was daar uitgenodigd als model, van te voren zei ik al dat ze met paars haar terug zou komen. De volgende dag was het inderdaad paars geverfd. Herfst tinten noemen ze dat
Kreatief zoeken is de zin van het leven
pi_23132206
Kom tegenwoordig ook bij de kinki. Je betaalt voor een knipbeurt meer dan gemmiddeld. Als ik naar de Team ga betaal ik iets minder dan 20 euro voor wassen/knippen/gel, dan sta ik ook binnen 20 minuten weer op straat. Bij kinki zijn ze zeker 45 minuten bezig, soms langer.
  zondag 7 november 2004 @ 15:39:09 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23142449
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 22:53 schreef Moonah het volgende:
Na lang zoeken naar een echt goede kapper, ga ik sinds jaren alleen nog maar naar Kinki.
Ze doen wat ik wil. Ze snappen wat ik wil.
En het ziet er ook mooi uit .

Vroeger, toen Kinki net begon (als hippe dependance voor Michael Kappers in Eindhoven) hadden ze wel heel erg de naam en de attitude om te doen waar ze zelf zin in hadden.
Heel wat kennissen van me liepen ongewild met een kleurijke hanekam.. die ze trouwens wel stuk voor stuk goed stond.
Tegenwoordig is dat volgens mij alleen nog een mythe, Is ook bij Kinki de klant koning en de kapper knaap.

En duur... een goed kapsel heeft haar waarde .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 7 november 2004 @ 15:40:09 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23142467
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:49 schreef Rogier_24 het volgende:
een collega van mij was daar uitgenodigd als model, van te voren zei ik al dat ze met paars haar terug zou komen. De volgende dag was het inderdaad paars geverfd. Herfst tinten noemen ze dat
Op modellen moet natuurlijk volop ge-experimenteerd worden .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 7 november 2004 @ 19:26:12 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23147203
quote:
Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

En het ziet er ook mooi uit .
Tnx.
Het is vooral erg goed geknipt. Want nu is het alweer een week of 6 geleden dat ik ben geweest. Ik wil het weer wat langer laten groeien. Maar door mijn haar anders te stylen zit het nog steeds goed, zonder knipbeurt.
quote:
Vroeger, toen Kinki net begon (als hippe dependance voor Michael Kappers in Eindhoven) hadden ze wel heel erg de naam en de attitude om te doen waar ze zelf zin in hadden.
Heel wat kennissen van me liepen ongewild met een kleurijke hanekam.. die ze trouwens wel stuk voor stuk goed stond.
Toen Kinki in Eindhoven kwam was het feest!
Midden in mijn punk periode!
Ik mocht alleen geen groene haren van thuis...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 7 november 2004 @ 21:23:52 #27
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_23150496
Kinki kappers

Ze zijn zeker wel duur maar als je wat anders en gedurft wilt moet je er naar toe gaan.

Wat ze bij mij deden was vragen welke kleur ik leuk vond en wat ik ongeveer wilde. Ze gaven me allerlei adviezen over hoe en wat en zo koos ik samen met hun mijn nieuwe kapsel en het was super!

Ik ben geen punker maar ze konden echt toveren. Ik eindigde met diep donker rood haar en felle strepen koper om en om. Mijn pony knipte ze van links naar rechts van super kort naar lang en het stond gewoon leuk!

Een echte aanrader, ze zijn duur maar je krijgt zeker waar voor je geld. Ik ben overigens in Leiden geweest.
pi_23152771
De vorige keer hebben ze echt een idioot kapsel geknipt. Maar ze zijn echt heel goed met kleurtjes.
  maandag 8 november 2004 @ 08:12:47 #29
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_23158629
Een vriendin van me (Hellkitty, zie haar fotoboek ) gaat er regelmatig heen sinds ongeveer een half jaartje, en de resultaten vond en vind ik echt super!

Geen idee hoe duur het is, duurder dan een normale kapper iig, en je kunt er alleen op afspraak binnen wandelen. Je hoeft niet van te voren een bepaald kapsel in gedachten te heben, zoiets overleg je met die kappers die alle 'nieuwste' kapsels tot in de puntjes zouden moeten beheersen.

Gewoon een keertje binnenwandelen en wat vraagjes stellen zou ik zeggen!
...That makes kinda two of us...
pi_23158649
Ik heb moeilijk haar, en zij zijn de enige die er een beetje leuk model in krijgen. En aangezien ik een saaie kantoorbaan heb kan ik niet met allerlei gewaagde kapsels aankomen. De Kinki is niet alleen voor kleurtjes, ze knippen gewoon erg goed.

Ik ben er dus zeer tevreden over en het is het geld meer dan waard!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_23159237
Ik ga altijd naar de Kinki kapper in Helmond, 30 euro voor wassen+knippen+nazorg..
Ze luisteren heel goed naar wat je wilt en ik ben altijd erg tevreden. Vaak geven ze nog schampoo o.i.d. mee om te proberen. Mijn kapsels zijn altijd veelzijdig, ik kan het heel braaf dragen (kantoorbaan he ) En in het weekend heel wild...
Ik heb ook ooit van die haarmatten (extensions) gehad, koste 10 euro per mat (totaal had ik er 3) Bleef 4 weken zitten maar wordt 3 keer gratis er opnieuw ingeplakt.
Verven ben ik meestal ook rond de 30 euro kwijt, maar dan heb ik 3 verschillende kleuren in mijn haar ( je verfprijs wordt bepaald door de hoeveelheid verf die ze nodig hebben)

Je moet het gewoon een keer proberen!
pi_23159286
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:49 schreef Rogier_24 het volgende:
een collega van mij was daar uitgenodigd als model, van te voren zei ik al dat ze met paars haar terug zou komen. De volgende dag was het inderdaad paars geverfd. Herfst tinten noemen ze dat
quote:
Op zondag 7 november 2004 15:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op modellen moet natuurlijk volop ge-experimenteerd worden .
Ik ben ook model voor ze geweest, kwa kleur niks nada extreem! Ik had zelf ook nog inspraak
pi_23159888
Ik ga nooit meer naar de Kinki Kappers. Ik ken mensen die er bij zweren en die ik zelf ook altijd erg goed gekapt vind.

Maar krullend haar als het mijne trekken ze kennelijk niet. Ik gaf tijdens het knippen al aan dat ze er te veel afknipten:Mijn haar krult gigantisch in als je te kort knipt. Maar volgens de kapster viel dat best wel mee en had ik niet zulke sterke krullen. Toen het opdroogde en op een soort dooie poedel leek en het helemodel niet bleek te werken bij krullend haar stond zze er zelf ook wat beteuterd bij .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 8 november 2004 @ 11:57:00 #34
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23161954
Me vriendin is laatst geweest in amsterdam. Tja ze kunnen het gehele kapsel anders maken en gaan (wat ik begreep) verder als bij de normale kapper (zoals de krullen eruit halen enzo). Verder kreeg ze heel goed advies van wat mogelijk was.

In overleg is toen een kapsel gekozen en aangezien ze ook werd gevraagd om een soort van modeshow te lopen voor nieuwe kapsels was het ook nog gratis. Tis normaal wel duur maar het staat wel super (bij haar althans).
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23164924
quote:
Op maandag 8 november 2004 11:57 schreef livEliveD het volgende:
In overleg is toen een kapsel gekozen en aangezien ze ook werd gevraagd om een soort van modeshow te lopen voor nieuwe kapsels was het ook nog gratis.
* So_Addictive was ook gevraagd
pi_23171077
40 euro voor alleen knippen is toch echt niet normaal
  maandag 8 november 2004 @ 18:32:21 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23171406
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:18 schreef EmmYKuHh het volgende:
40 euro voor alleen knippen is toch echt niet normaal
Hoho...zit ook wassen en fohnen bij .
Goede kappers zijn tegenwoordig gewoon stikduur.

Zaterdag geweest, niet bij Kinki maar bij Faces in Eindhoven. Verven (2 x), wassen + hoofdhuidmassage, knippen... 90 Euro lichter.
Kreeg dan wel een haarmasker en een 250 ml fles I.C.O.N. Drench moisture shampoo 'cadeau'. En over een paar weken loop ik even binnen om mijn pony weer bij te laten knippen, gratis uiteraard.
Maar 't blijft verdomd veel geld.
Aan de andere kant kan ik ook beslissen naar een goedkopere kapper te gaan, maar een goede en goedkope kapper naar mijn standards, is moeilijk te vinden.
En ach, voor die 4, 5 keer per jaar dat ik mezelf dat cadeautje gee .

Baal alleen dat ik morgen na het sporten mijn haar moet wassen. Zit nu nog perfect en zo krijg ik het zelf van z'n langzalzeleven niet .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 november 2004 @ 18:34:58 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_23171466
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:32 schreef Copycat het volgende:
Baal alleen dat ik morgen na het sporten mijn haar moet wassen. Zit nu nog perfect en zo krijg ik het zelf van z'n langzalzeleven niet .
Niet zweten en hou je hoofd buiten de douche!

Maareh, 90 euro vind ik wel superveel geld voor een kapsel hoor...
ik ben benieuwd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 8 november 2004 @ 18:43:10 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23171670
quote:
Op maandag 8 november 2004 18:34 schreef Moonah het volgende:

Niet zweten!
Kan natuurlijk ook gewoon niet gaan...
quote:
Maareh, 90 euro vind ik wel superveel geld voor een kapsel hoor...
Is het absoluut, zeker als je het weer omrekent en je bedenkt dat je voor de omrekening wel veel, maar niet zoo veel betaalde... .
Scheelt ook dat mijn vriendin die daar werkt nu met zwangerschapsverlof is. Meestal 'vergeet' ze wel 'iets' af te rekenen...
quote:
ik ben benieuwd!
Ik ga tzt mijn beste fohntje voorzetten .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')