En hoe zit het dan met blauw snoep zoals M&M's ed?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:43 schreef dopa het volgende:
Dat is niet echt aan te raden denk ik. Er zijn wel eens experimenten gedaan waarbij mensen bv blauwkleurige aardappels aten en die vonden ze beduidend minder lekker dan normale aardappels hoewel er geen smaakverschil was.
edit: MM was me net voor
da's snoep. En daarvan weten veel mensen toch al dat het ongezond is. Komt bij dat sommige snoep nooit een andere kleur dan blauw heeft gehad (bepaalde winegums met dolfijn of smurfenthema). Dan heeft het gewoon een geinig kleurtje...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met blauw snoep zoals M&M's ed?
Ben benieuwd wanneer ze dan de blauwe M&M`s eruit gooien...quote:Op donderdag 4 november 2004 17:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
er is een tijdje terug een onderzoek geweest naar kleuren en eten.
mensen eten pertinent geen blauw voedsel, omdat blauw sowieso een erg tegennatuurlijke kleur is voor voeding, niks wat we eten is blauw, dus het zal wel niet goed zijn.
en als ze het wel eten, wordt het met lange tanden gegeten..
dus of blauw nu zo een geslaagde kleur is, weet ik zo net nog niet..
Ja, daar moet ik idd wel mee uitkijken. Ik denk dat ik voor de pannekoeken van Deetch ga, de helft met kleurtjes en de helft zonder. maar die laatste stapel komt pas later op tafel.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:08 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou het dan trouwens wel bij één gerecht houden... Er zijn zat mensen die geen hap door hun keel krijgen als het volledig blauw is.
Gele rijst is natuurlijk niet vreselijk schokkend.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:10 schreef jpzegthallo het volgende:
Gele rijst kun je maken met Koenjit, heel leuk!
Grappig idee! Al zijn kleurstoffen nou niet echt ideaal voor kinderen...quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:31 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Mijn tante gebruikte het altijd bij voedsel dat haar kinderen nooit wilde eten. Fel groene bloemkool, paarse rijst, enz. werkte erg goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |