abonnement Unibet Coolblue
pi_23075676
Kijk het complot bestaat al dat Theo precies 911 dagen na de Twin Towers in elkaar zakte.
Maar ik heb verschillende dingen ontdekt die niet stroken met wat de media ons wil doen laten geloven.
Zo is Theo meermalen beschoten, twee messen in zijn borst zitten en z'n keel is opengesneden van oor tot oor waardoor hij lijkt op een smiley.
En met messen bedoel ik geen aardappelschilmesjes).
Maar waar is het bloed?



Theo was een volwassen man, die dus minstens over 5 tot 7 liter bloed zou moeten beschikken.
Nergens is het te bekennen...

Mijn vermoeden is dan ook dat dit een pop is en dat Theo zijn dood in scene heeft gezet als ultieme wraak op de verdorven moslim extremisten, in Theo's ogen waren dat de zielige bezinksels van het riool.
Een ander feit is dat Theo tijd had om zijn fiets op slot te zetten, hetgeen niemand doet als hij in doodsangst vlucht voor een maniakale, koelbloedige moordernaar zonder geweten die werkt voor de NWO.

De mogelijkheden heeft hij tot zijn beschikking omdat hij bekend is met beeldtrucage, visagie en stuntmensen.
In de film die Theo maakte stond de moord op Pim centraal en had hij dus rekwisieten als wapens, bloedzakjes (die ontploffen zodat het lijkt alsof je neer geschoten wordt), filmbloed en messen wier lemmet in het handvat terugschieten als je er mee steekt.

Ik kijk altijd CSI en daarbij zie ik altijd enorm veel bloed als iemand al dood is, tenzij de dader het opgeruimd heeft maar dan nog is het met Luminol ( wat ze ook in CSI gebruiken) te achterhalen.

Dus er klopt gewoon iets niet...
Ik ben dan ook van mening dat Theo dit harde klimaat ontvlucht is en naar zijn grote vriend Pim Foruyn is gegaan.
Daar zitten zij nu in Hilter's bunker te genieten van sigaren en sigaretten terwijl Meindert Tjoelker hen bedient met versnaperingen.
Hilter's bunker is de meest logische plek waar mensen zitten die hun dood ge-ensceneerd hebben.
En we weten dat dat soms gebeurd kijk maar naar Elvis Presley en Tupac Shakur.
Alhoewel Tupac niet welkom is in Hilter's bunker omdat het deurbeleid geen moslims toestaat.

Mijn laatste voorspelling is dan ook dat Hirsh Ali binnenkort ook in die bunker wil omdat ze haar maatje zo mist.
Tevens zou Geert Wilders ook niet misstaan in Hitler's bunker als butler aangezien zijn kapsel zich daar uitstekend voor leent.
De uiteindelijke vraag die bij mij dan ook rondspookt, zou Balkenende volgens het deurbeleid wel welkom zijn?
pi_23075717
Dat was ook exact wat ik dacht toen ik het hoorde!
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2004 @ 15:39:16 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23075729
Dus de politie/overheid zou dan ook in het complot zitten. .
pi_23075734
Links van de bretels op de foto zit bloed...
Maar, you have a point. Dit is iets wat mij meteen ook al opviel.
Ik bedoel, als er een foto mét bloed geweest was, had De Telegraaf die echt wel geplaatst hoor!
pi_23075738
Ik vin um wel leuk bedacht! Compliment voor de creativiteit!
En wat nog meer nie allemaal...
pi_23075751
die neger vertouw ik inderdaad niet nee
pi_23075774
En nog geen 24 uur na de 'dood' van Theo wordt Bush herkozen.....

* X-files theme neuriet.... *
  donderdag 4 november 2004 @ 15:41:37 #9
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23075783
Leuk topic Xebro
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_23075785
Hij is neergeschoten en kon nog naar de overkant lopen. Daar is hij dood in elkaar gezakt. Als je dood bent heb je geen bloedsomloop meer dus zal het bloed er dus ook niet uit "spuiten" als je er een mes in ragt. .

Ofzo. .
  donderdag 4 november 2004 @ 15:42:23 #11
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_23075802
Je zou maar zoveel tijd teveel hebben
pi_23075806
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:41 schreef boebiedoe het volgende:
Hij is neergeschoten en kon nog naar de overkant lopen. Daar is hij dood in elkaar gezakt. Als je dood bent heb je geen bloedsomloop meer dus zal het bloed er dus ook niet uit "spuiten"

Ofzo. .
Moslim fundementalisten zeggen ook dat bloed moet vloeien en niet spuiten.
pi_23075811
Die neger op de foto, erg verdacht idd
Maar wel gek dat je geen bloed ziet, hij is toch door minstens 7 kogels geraakt?
pi_23075816
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:41 schreef boebiedoe het volgende:
Hij is neergeschoten en kon nog naar de overkant lopen. Daar is hij dood in elkaar gezakt. Als je dood bent heb je geen bloedsomloop meer dus zal het bloed er dus ook niet uit "spuiten"

Ofzo. .
Maar met genoeg gaten in je lichaam loopt het er wel uit!
En kijk ook even naar de vreemde hoek waarin z'n linkerbeen ligt....
pi_23075825
En naar deze plek waar hij lig is 'ie heen gelopen, zijn fiets ligt dus aan de andere kant .
pi_23075829
hoe zit het dan met die smeris die van ze motor is geschoten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 4 november 2004 @ 15:43:57 #17
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23075838
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Je zou maar zoveel tijd teveel hebben
Zegt iemand met 12 posts per dag
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23075862
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef Steve-O het volgende:
hoe zit het dan met die smeris die van ze motor is geschoten
Een motoragent die "toevallig" een kogelvrij vest aan had? Geloof je het zelf??!!?!
pi_23075872
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef boebiedoe het volgende:
En hier ligt hij aan de overkant X, zijn fiets ligt dus aan de andere kant .
Hybride aliens hebben zijn fiets voor hem op slot gezet, hoe aardig.
Zie je wel! Normen en waarden!
pi_23075889
Ik dacht echt in eerste instantie toen ik dinsdagochtend de geruchten op de radio hoorde dat het een publiciteitsstunt ofzo voor zijn film zou zijn.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_23075890
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef Steve-O het volgende:
hoe zit het dan met die smeris die van ze motor is geschoten
Was een stuntman, begrijp je toch wel?
pi_23075901
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef HastaLaNova het volgende:

[..]

Een motoragent die "toevallig" een kogelvrij vest aan had? Geloof je het zelf??!!?!
IN amsterdam wel
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23075902
Leuk bedacht wel.
  donderdag 4 november 2004 @ 15:46:22 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23075903
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef HastaLaNova het volgende:

[..]

Een motoragent die "toevallig" een kogelvrij vest aan had? Geloof je het zelf??!!?!
Dat zou inderdaad de eerste agent in Nederland zijn die daadwerkelijk zijn vest aan had.
pi_23075906
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:45 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Hybride aliens hebben zijn fiets voor hem op slot gezet, hoe aardig.
Zie je wel! Normen en waarden!
Of dezelfde marokkaan die 'm later gewoon wou ophalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')