abonnement Unibet Coolblue
pi_22870951
Damessssssssssss, even een vage vraag aan jullie.

Ik zag dit weekend een hele vage BH bij mijn date.
Zag eruit al een gewone BH, maar was alleen wat zwaarder. Nader onderzoek leerde mij dat dit door de vulling kwam, die uit een soort vloeistofzakjes bestond. 1e conclusie > nieuw soort Push-Up. Echter, in die vloeistofzakjes zaten een soort van knikkers/balletjes.

WTF! Waar is dat in hemelsnaam goed voor? Om de boel te masseren ofzo??


Ladies, ik ben erg nieuwsgierig, maar wil t niet aan me date vragen.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!!

Curiousss
geen
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:03:27 #2
105779 nymphalidae
the nymphalidae effect
pi_22871091

geen flauw idee eigenlijk.....
When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, "There's just something about you that pisses me off
pi_22871108
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:03 schreef nymphalidae het volgende:

geen flauw idee eigenlijk.....
Damn, als een dame t al niet weet...

Thnx anyway!
geen
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:09:54 #4
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_22871296

Het kan zijn dat het idd zo'n massage bh is om je borsten wat te verstevigen/vergroten.
Maar dat werkt niet zo geloof ik.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_22871358
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:09 schreef Rebbedebje het volgende:

Het kan zijn dat het idd zo'n massage bh is om je borsten wat te verstevigen/vergroten.
Maar dat werkt niet zo geloof ik.
Massage om ze te vergroten? Laat mij dan masseren!
hahahahahahaha

Maareh, je weet t niet zeker?
geen
pi_22871442
Gewoon een vrouw met minderwaardigheidscomplex die graag haar borsten groter doet laten lijken.
Zelfde als dat een vrouw die sok in je boxershort tegenkomt.

Of er nu watten, plastic korreltjes, siliconen of water in zit. Het effect is gewoon hetzelfde .
pi_22871511
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:14 schreef blieblie het volgende:
Gewoon een vrouw met minderwaardigheidscomplex die graag haar borsten groter doet laten lijken.
Zelfde als dat een vrouw die sok in je boxershort tegenkomt.

Of er nu watten, plastic korreltjes, siliconen of water in zit. Het effect is gewoon hetzelfde .
Naja, met een flinke C hoeven ze niet groter hoor, dus een minderwaardigheidscomplex is t niet.
geen
pi_22871538
klinkt als iets wat ik in de Pabo folder tegen kwam.. maar die is net met het oud papier mee
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:23:21 #9
105779 nymphalidae
the nymphalidae effect
pi_22871748
Massage worden ze niet groter van, helaas.... *spreekt uit ervaring*

Maar als je al bh met vulling wilt hebben, lijkt een bh gevuld met knikkers me niet echt fijn...

Vraag t haar de volgende keer eens.. Ben wel benieuwd nu!
When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, "There's just something about you that pisses me off
pi_22871885
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:23 schreef nymphalidae het volgende:
Massage worden ze niet groter van, helaas.... *spreekt uit ervaring*

Maar als je al bh met vulling wilt hebben, lijkt een bh gevuld met knikkers me niet echt fijn...

Vraag t haar de volgende keer eens.. Ben wel benieuwd nu!
t was een soort waterzakje, met een stuk of 5-7 knikkers erin. Geen grote, maar ong. 0.5-1 cm in doorsnede. Maar ik ga dat niet vragen. Was pas de 2e date en ik kwam m tegen toen ik de badkamer inliep naar t toilet toe. Hij hing daar te drogen. Dus als ik t vraag, denkt ze dat ik in dr ondergoed zat te snuffelen.
geen
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:32:42 #11
105779 nymphalidae
the nymphalidae effect
pi_22872062
Vind je dat eigenlijk geen afknapper? Een bh met vulling?
Dat vindt mijn vriend tenminste. (Zelf vind ik voorgevormde bh's wel mooi, dan staan "ze" er wat mooier bij)
When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, "There's just something about you that pisses me off
pi_22872143
Misschien waren het meerdere vullingen, zodat ze niet meteen één grotere tiet heeft als de vulling lek gaat? Net als dat luchtbed uit die reclame van risico spreiden?

Ik weet het anders ook niet, heb zo'n beha nog nooit gezien.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22872203
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:32 schreef nymphalidae het volgende:
Vind je dat eigenlijk geen afknapper? Een bh met vulling?
Dat vindt mijn vriend tenminste. (Zelf vind ik voorgevormde bh's wel mooi, dan staan "ze" er wat mooier bij)
Dat is t m juist, ze had geen bh met vulling aan, voorzover ik kon zien. Ze heeft t ook niet nodig, een C lijkt me genoeg.

Dus als t is om ze steviger te krijgen en ze m alleen 's nachts draagt ofzo, no problemo!
geen
pi_22872243
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:36 schreef curious8467 het volgende:

[..]

Dat is t m juist, ze had geen bh met vulling aan, voorzover ik kon zien. Ze heeft t ook niet nodig, een C lijkt me genoeg.

Dus als t is om ze steviger te krijgen en ze m alleen 's nachts draagt ofzo, no problemo!
Heh, een Bh 's nachts is niet goed, dan train je je borstspieren niet goed en worden ze alleen maar slapper. Hopen dat je geen jaren bij d'r blijft dan maar
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:39:06 #15
54932 J.J.McKay
............................
pi_22872257
Lang Leve Googleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

check dit:

Een unieke en bijzondere sensatie voor elke vrouw! Een èchte massagebeha die niet alleen je boezem verstevigt en je decolleté mooier maakt maar die je bovendien gelijk een cupmaatje meer geeft. Hoe dit kan? De massage beha heeft extra dikke cups met maar liefst 30 zachte massageparels in gel-olie. De parels hebben een echte dieptewerking: tijdens het dragen van de beha wordt het borstweefsel continu gemasseerd en de bloedsomloop gestimuleerd. Het restultaat is een stevigere boezem. Maar liefst 94% van de 250 huisvrouwen die de massagebeha hebben uitgetest merkte binnen de 2 weken zichtbaar resultaat! Na 8 weken had nog eens 4% duidelijk een stevigere boezem.

Bron:Pabo.nl
Link: http://www.pabo.nl/c/pabo(...)p5o&svAffiliate=2300


Edit: best jammer dat een VENT dat moeten weten/vinden. Dames iets meer pit s.v.p.
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:45:54 #16
54932 J.J.McKay
............................
pi_22872475
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:39 schreef J.J.McKay het volgende:
Lang Leve Googleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

check dit:

Een unieke en bijzondere sensatie voor elke vrouw! Een èchte massagebeha die niet alleen je boezem verstevigt en je decolleté mooier maakt maar die je bovendien gelijk een cupmaatje meer geeft. Hoe dit kan? De massage beha heeft extra dikke cups met maar liefst 30 zachte massageparels in gel-olie. De parels hebben een echte dieptewerking: tijdens het dragen van de beha wordt het borstweefsel continu gemasseerd en de bloedsomloop gestimuleerd. Het restultaat is een stevigere boezem. Maar liefst 94% van de 250 huisvrouwen die de massagebeha hebben uitgetest merkte binnen de 2 weken zichtbaar resultaat! Na 8 weken had nog eens 4% duidelijk een stevigere boezem.

Bron:Pabo.nl
Link: http://www.pabo.nl/c/pabo(...)p5o&svAffiliate=2300


Edit: best jammer dat een VENT dat moeten weten/vinden. Dames iets meer pit s.v.p.
best vaag eigenlijk, een bh die zn eigen werking probeert te verbeteren...
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_22872602
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:39 schreef J.J.McKay het volgende:
Lang Leve Googleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

check dit:

Een unieke en bijzondere sensatie voor elke vrouw! Een èchte massagebeha die niet alleen je boezem verstevigt en je decolleté mooier maakt maar die je bovendien gelijk een cupmaatje meer geeft. Hoe dit kan? De massage beha heeft extra dikke cups met maar liefst 30 zachte massageparels in gel-olie. De parels hebben een echte dieptewerking: tijdens het dragen van de beha wordt het borstweefsel continu gemasseerd en de bloedsomloop gestimuleerd. Het restultaat is een stevigere boezem. Maar liefst 94% van de 250 huisvrouwen die de massagebeha hebben uitgetest merkte binnen de 2 weken zichtbaar resultaat! Na 8 weken had nog eens 4% duidelijk een stevigere boezem.

Bron:Pabo.nl
Link: http://www.pabo.nl/c/pabo(...)p5o&svAffiliate=2300


Edit: best jammer dat een VENT dat moeten weten/vinden. Dames iets meer pit s.v.p.
Kijk eens aan! Well done, mate!
Enne, bedankt!
geen
pi_22875820
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:39 schreef J.J.McKay het volgende:
Lang Leve Googleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

check dit:

Een unieke en bijzondere sensatie voor elke vrouw! Een èchte massagebeha die niet alleen je boezem verstevigt en je decolleté mooier maakt maar die je bovendien gelijk een cupmaatje meer geeft. Hoe dit kan? De massage beha heeft extra dikke cups met maar liefst 30 zachte massageparels in gel-olie. De parels hebben een echte dieptewerking: tijdens het dragen van de beha wordt het borstweefsel continu gemasseerd en de bloedsomloop gestimuleerd. Het restultaat is een stevigere boezem. Maar liefst 94% van de 250 huisvrouwen die de massagebeha hebben uitgetest merkte binnen de 2 weken zichtbaar resultaat! Na 8 weken had nog eens 4% duidelijk een stevigere boezem.

Bron:Pabo.nl
Link: http://www.pabo.nl/c/pabo(...)p5o&svAffiliate=2300


Edit: best jammer dat een VENT dat moeten weten/vinden. Dames iets meer pit s.v.p.
Lol, dat ding is eng!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:29:10 #19
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22877728
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:17 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Lol, dat ding is eng!
Wat is er eng aan dan?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22882162
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:29 schreef Tarak het volgende:

[..]

Wat is er eng aan dan?
Parels, massagegedoe.. moe tik dat nog uitleggen? Zou jij een massageslip om je leuter willen??
pi_22883781
massage bh, hmmm kan me er weinig bij voorstellen. hou toch meer van een ferme grip wat dat betreft
pi_22910129
Lijkt me overbodig en nutteloos
[maar ja wie ben ik]
  woensdag 27 oktober 2004 @ 17:57:40 #23
47630 Irris
Catch a smile!
pi_22910549
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:58 schreef curious8467 het volgende:
Ik zag dit weekend een hele vage BH bij mijn date.
Zag eruit al een gewone BH, maar was alleen wat zwaarder. Nader onderzoek leerde mij dat dit door de vulling kwam, die uit een soort vloeistofzakjes bestond. 1e conclusie > nieuw soort Push-Up. Echter, in die vloeistofzakjes zaten een soort van knikkers/balletjes.

WTF! Waar is dat in hemelsnaam goed voor? Om de boel te masseren ofzo??
Geeeeen flauw ideee!! zou t echt niet weten
Geluk is een richting, geen punt
(¯`·._.·fotoboek ·._.·´¯)
Icon
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:31:32 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22912699
Hehe, best wel een btje genant voor haar, vind ik dan. Ze moest 's weten dat d'r lover bij wildvreemden zit te polsen over haar lingerie Zelf hou ik niet van dat soort beha's. Gewoon een mooie kanten of gladde beha met beugels is voor mij okay, niks kussens of vulligen! En als ik die al wel droeg, dan toch zeer zeker niet als ik naar m'n vriendje zou gaan..
pi_22912809
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:31 schreef Aventura het volgende:
En als ik die al wel droeg, dan toch zeer zeker niet als ik naar m'n vriendje zou gaan..
Waar staat dan dat ze hem tijdens de date aan had
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 19:52:17 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_22913255
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:35 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Waar staat dan dat ze hem tijdens de date aan had
Lezen.
pi_22913380
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 19:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

Lezen.
M'n hoofd eraf als jij een quote kan geven waarin hij dat zegt
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_22913421
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:27 schreef curious8467 het volgende:

[..]

Was pas de 2e date en ik kwam m tegen toen ik de badkamer inliep naar t toilet toe. Hij hing daar te drogen. Dus als ik t vraag, denkt ze dat ik in dr ondergoed zat te snuffelen.
Vooruit, quote em zelf wel
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')