abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:39:57 #1
1087 Merisse
broddeltante
pi_22845265
Vervolg van Wachten op het tweede streepje #49
27 oktober AlsoStarring NOD
1 november Minoes_ NOD
1 november hartje dokter
4 november Marie79 NOD
4 november Slaapmeisje NOD
6 november hartje NOD
8 november Pizzakoeriertje echo
13 november heavenswoman NOD
20 november lunastar NOD
20 november Merisse NOD
22 november Ingrid19 NOD
25 november _amber_ NOD
26 november Suzziieee NOD
26 november AlsoStarring NOD

Wachtend op NOD:
Dreamgirl


NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom.

Handige links:

Foliumzuur
De menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientenvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 11% gewijzigd door Karin op 31-10-2004 11:48:22 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:43:42 #2
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22845360
Merisse echt gigantisch balen, die
Kan ik wat voor je doen?
... ♥ ik mis je ♥
pi_22845367
Merisse We gaan gelijk op wat betreft het openen van topics!

Deze laten we open, want jij gaat vast en zeker in reeks 50 een streep halen!

En volgens mij geld dat ook voor Slaapmeisje!

Tjeempie...deel 50 al!

Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_22845563
verkeerde topic hier nog maar een keer dan

MERISSE.....meis,wat onwijs balen weer.Op naar de volgende ronde.
Je had zo'n zin in die spuiten

Groetjes,Minoes
pi_22845577
BEAKER.....lief skaapie
Welkom bij de thuisfokkers

Groetjes,Minoes
  zondag 24 oktober 2004 @ 18:04:04 #6
1087 Merisse
broddeltante
pi_22845773
Doe mij maar in deeltje 51 of verder want dit deel gaan we straks voljuichen als Slaapmeisje 2 streepjes behaald :')
Tja, ik was meer teleurgesteld over de negatieve test dan van mijn ongesteldheid hoor. Het had gekund maar ik achtte de kans klein dat ik te vroeg getest had Karin en Bix.
Over 2 weken gaan we een lang weekend naar Spanje bij mijn zus op bezoek. Laten we hopen dat mijn ovulatie lekker vroeg komt deze maand kunnen we lekker relaxed klussen.

Fluf
Beaker, ik ben blij dat je je oude zelf weer bent!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22845848
Merisse Ik ben blij dat ik er weer ben als mijn oude ik!

OP naar deel 51
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 24 oktober 2004 @ 18:13:13 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22845958
Beaker, fijn dat je je internetverbinding en identiteit weer op orde hebt
... ♥ ik mis je ♥
pi_22845985
Minoessssss Hoi

Ik ben helemaal fan van schapen vraag me niet waarom,m aar schapen zijn gewoon leuk en vooral als ze eruit zien als mijn usericon! Ik vind "gekke" schapen dus leuk!

Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_22846016
Phluphy Hoe is het?

Kaartje en jullie foto met zijn drieen is mooi
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zondag 24 oktober 2004 @ 21:58:30 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22851462
Jeutje deel 50 alweer, nooit gedacht dat ik al 50 deeltjes mee zou draaien. Vandaag zit ik alweer op wachtdag 5, het gaat hard. Ik voel me trouwens prima en ik hoop dat dat voorlopig zo blijft.

AlsoStarring en Amber hebben zo te zien over een paar daagjes weer hun NOD en Merisse naar de stollingsarts. Wat gaan ze daar dan nu doen/bespreken Merisse?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:22:17 #12
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_22853853
Nog even een opmerking ik moet niet 4 november naar de huisarts voor een echo maar 8 november op maandag dus. Gaat hier verder neit echt lekker kreeg vrijdagavond last van mijn gehemelte en werd zaterdag wakker met een barstende koppijn, verstopte neus, doof oor, koorts en last van mijn keel en het word steeds erger. Zit nu lekker aan de karamelthee dat verzacht de keel wat

Slaapmeisje deel 50 is ook het laatste deeltje waar je in meedraait want dan schoppen we je met een rotvaart naar Zwangerschap & Geboorte!

Beaker wil je je aantal posts omhoog gooien ofzo Wat is je msn by tha way?
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:31:14 #13
1087 Merisse
broddeltante
pi_22854123
Slaapmeisje, de stollingsarts wilde onderzoeken of ik geen andere auto-immuunaandoening heb zoals bijv. lupus en daarvoor heeft hij mijn bloed onderzocht. Woensdag krijg ik de uitslag.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22854235
Allereerst een dikke kus aan Merisse *knuffel*

Ik voel nog niks in mijn buik qua ongi maaaaaar dat heeft me wel vaker bedot zeg maar. Ik heb wel een week terug steken gehad in mijn onderbuik. Dus ik ben benieuwd.

wb Beaker.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:41:02 #15
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_22854394
Ik hoop dat het deze keer raak is voor je _amber_!!!

Merisse succes met wachten tot woensdag
pi_22858776
Goedemorgen.

Slaapmeisje. Wat PK zegt. De hoogste tijd om jou door te schoppen.
Eitje heeft ook deze keer netjes tot na jouw vakantie gewacht en dat is ook al positief. Toch?
Gewoon nog even wat jompels ertegenaan gooien.

Pk Beterschap.

Amber. Nog twee daagjes.
Ik zal ook voor jou duimen.

Merisse. Ik hoop echt dat de uitslag je meevalt woensdag en dat het allemaal wat duidelijker wordt over wanneer beginnen met spuiten.

Beaker. Wat een leuke Avatar zeg.

Minoes. Gaat het al een beetje beter met de kids?

Phileine. Het is idd ontzettend balen om geen ongi te krijgen.
Ik weet zo ook niet of ik uberhoudt wel vruchtbaar ben op het moment en zo ja, wanneer zou ik dan moeten testen?
Bovendien heb ik behoorlijk last van mijn hormonen die soms erg op verschijnselen lijken.
Balen die onzekerheid. Ik hou in ieder geval in mijn achterhoofd dat het wel een tijdje gaat duren om zwanger te worden anders gaat het me denk ik veel geld aan testen kosten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dreamgirl op 25-10-2004 08:09:34 ]
In my dreams I fly around the world and visit many places.
pi_22859387
Môge,dames
Nog ff en dan vliegen de nod's ons weer om de oren,ik moet zelf nog een weekje wachten,heb geen idee wat t zal worden.Ben benieuwd of het doorspoelen tijdens de operatie toch heeft geholpen,je hoort t wel meer.
Verder word ik een beetje sip van de discussie in mod.Zoals t er nu naar uitziet,mogen we straks alleen nog maar over ongi,zere buik over rode duivels melden en moeten we de rest gaan verttellen in t speeltuinbankje of in andere topics.Zoals ik in mod.al vermelde,ik vind het erg moeilijk om in 4 verschillende topics te gaan posten.
Je bent 1 mens met 1 verhaal,dat verdeel je zo moeilijk over meerdere topics.Als je het uitgebreid wil doen snap ik,dat je beter naar een ander topic kan gaan,maar zo een opmerking moet kunnen.En dan nog,die dingen horen bij ons en als je dan straksiets over iemand wil weten,dan moet je meerdere topics af gaan struinen.En ik vind het juist gezellig,dat hier het complete verhaal staat van iemand.
Maar goed,het gaat over de toegankelijkheid voor nieuwe mensen,maar die worden toch ook altijd welkom geheten?En dat kliekjes verhaal..........ik vind het gewoon een clubje,wat meeleeft met elkaar en elkaar steunt.....als iemand dat een kliekje vind.....so be it,ik heb er geen moeite mee.
Ik weet dat dit dus ff offtopic is,maar ik weet niet of iedereen in mod.kijkt en wilde dit toch even vermelden en vragen:ben ik de enige ,die er zo over denkt?
Groetjes,Minoes
pi_22859447
O en als ik dus antwoord op dreamgirl wil geven n.a.v. de vraag over mijn kinderen,moet ik dan zeggen:kijk voor een reactie in dat en dat topic?Dat werkt niet echt vind ik,zo blijf je verwijzen naar andere topics.Dus.........doe ik t toch nog even hier(mijn jongste dochter krijgt ws.een verwijzing voor een foto te laten maken van de heup woensdag,ze loopt nu bijna 2 weken mank.)
Groetjes,Minoes
pi_22859772
Hoi ladies!

Slaapmeisje, nog ffies en dan mag je weg hier, hopenlijk haal je deel 51 niet eens, nou ja niet halen, wel halen natuurlijk maar met een heel mooi boontje in je tummy *O**O*

Merisse maar twee woorden... knuffffffffffff en Succes (woensdag, hoop dat je een goed bericht krijg, kan je onderhand wel eens gebruiken he)

PK 8 november voor een echo? **schaam** heb de helft weer es niet meegekregen, is dat om te zien of alles goed zit of zo??

Beaker, wat lekker dat je nu thuis i-net heb joh, kan je nog verslaafder gaan worden aan fok :)
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 10:32:50 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22860086
Goedemorgen dames,

PK, wil je mij als het straks tijd is dan wel zachtjes schoppen alsjeblieft? Hoe gaat het trouwens met jou?

Ha die Amber, nog maar heel eventjes wachten en dan is het zover. Goed teken dat je nog geen kwaaltjes hebt. Ik zal voor je duimen hoor en nu alvast voor je jompelen

Dreamgirl, ik weet precies hoe het voelt hoor die PMS klachten. Elke maand heb ik een hele waslijst aan klachten en daarom kan ik nergens van uitgaan en alleen van overtijd en een positieve test uitgaan. Die laatste ga ik gewoon deze maand halen want ik vind het nu echt tijd worden

minoes, laat het lekker hangen joh die discussie. Ik heb zelf helemaal niet het idee dat het hier een kliekje is. Er zijn in de afgelopen 50 deeltjes al zoveel meiden gekomen en gegaan dat het onmogelijk is om een kliekje te vormen. Het is juist de bedoeling dat er hier een vlotte doorstroom is van meiden toch? Maar goed, we gaan vrolijk verder om elkaar zo snel mogelijk naar Z&G te schoppen

Merisse, woensdag dus. Ben benieuwd naar de uitslag!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 25 oktober 2004 @ 10:49:25 #21
1087 Merisse
broddeltante
pi_22860311
Renegate Leuk om je weer eens te zien! Hoe gaat het met je? Nog verandering in de plannen wat betreft wachten met kindjes en is het nog steeds de bedoeling dat je man aan het eind vh jaar naar Irak gaat?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 10:55:43 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22860410
Renegate, long time no see. Ben benieuwd hoe het met je gaat meid! Vertel vertel, zolang het maar wel ontopic is
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_22860597
* piglet kijkt eens op de kalender, jeetje alweer bijna november
Slaapmeisje je weet het hè, dus het moet eigenlijk wel raak zijn deze keer
pi_22860723
Haha nou idd long time no see..

En zal me verhaal ff mega ontopic posten :P

Nee gaat hier wel, we zijn wel gewoon aan de klus, en heb dus (joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) nu al 2 maanden een cyclus van rond de 40 dagen, toch een stuk beter als 115 he ;-)

Merisse lief dat je naar me man vraagt En neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij hoeft niet naar irak!!!! zoveel stress dat er van je afvalt ineens..!!!! Hij moet nu 4 weken naar frankrijk is ook niet leuk natuurlijk maar het is paradijs vergeleken met Irak!!

We hebben in de tijd een familiebak aangeschaft ja ja een echte officiele staion auto (is ontopic gaat over me toekomstige gezin) En een wasmachine met droger (is ontopic want babykleertjes moeten wel goed schoon worden) Dus was wel een ribje uit onze lijfjes (is ook ontopic want zo is eva van adam ook geboren) Ik weet het ben errug flauw nu :)
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2004 @ 11:21:50 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_22860903
Ha die piglet, liever is het deze maand raak, maar een zwangerschap zou natuurlijk nog kunnen in december volgens jouw berekeningen

Renegate, wat ontzettend goed om te horen dat je cyclus langzaam maar zeker een beetje in het normale terechtkomt. 40 dagen is wel vrij lang, maar als het in ieder geval regelmatig is dan heb je al de helft gewonnen. Ik zie dat wel goedkomen met jou
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')