quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:35 schreef Xrenity het volgende:
bogus
Je krijgt een melding dat HL2 vertraagd zou zijn bij je salarisquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:34 schreef Deviant1nl het volgende:
Hmmz, net ergens in brief gelezen die bij me salaris zat, dat half life 2 pas 10 december uitkomt.
Het is niet te hopen![]()
Als iets weer eens fake was werd er vaak door Valve gereageerd met het woordje 'bogus'quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:36 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
mis ik iets, of vat ik hem niet
Is een gewoon een bulletin waarin allemaal informatie staat over nieuwe dingen enzo. die over de winkel staan. Staat dus ook een stukje in dat November game maand wordt, en dan lijst met grote releases. En daarbij staat half life 2 op 10 december. Zelf geloof ik er niet zoveel van, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Je krijgt een melding dat HL2 vertraagd zou zijn bij je salaris
Maar nee, is onzin.
que?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:50 schreef Freel het volgende:
Gordon vs. Alien vs. Predator
de 15e dude, lees het topic even, het staat er maar 16 keer inquote:Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef apengek het volgende:
over hoelang komt ie?
En wat kan je winnen? Een nvidea kaartquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:34 schreef Mazora het volgende:
Het zal wel allang besproken zijn enzo, maar ik heb geen zin om alle topics door te speuren.
Op bol.com heb je 2 soorten hl2 packs, en niet de 3 waar 'iedereen' het over heeft. Welke moet ik nou kopen om ook cs2-source mee te krijgen? Bij de pack van 49,99 staat alleen hl2, maar ik had bij fok!games ergens gelezen dat de goedkoopste pack ook cs-source bevat. Wat is het nou?hl2 op bol
En het leuke is dat het nog een PCI-Express kaart is ook. Hoeveel mensen hebben er nou PCI-Express op dit moment?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
En wat kan je winnen? Een nvidea kaart
Ik begreep dat de textures werden genomen uit de add-on blueshift (met 128x128 textures) terwijl de nieuwe engine met gemak 1024x1024 textures aankan. Heb ik het mis of staat de mod-community niet te popelen om de complete texturepack aan te passen want het lijkt me een kleine moeite, groot plezier.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Gewoon een kleine opgepoetste verdie van HL1, waarschijnlijk geen nieuwe textures enzo.
Alleen physics en dergelijke. Beetje karig dus.
Models worden allemaal vernieuwd, kijk maar op http://www.halflife2.net/forumsquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:35 schreef clowncloon het volgende:
MOOI goed nieuws, waar heb jij deze informatie vandaan? Gaan ze ook de modellen updaten?
[edit foutje]quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Edge geeft een 10!!!!!!!!
Nope, in de winkel krijg je:quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:19 schreef Elo het volgende:
weet iemand ook of er bij de versie die je in de winkel krijgen kunt ook Day of Defeat: Source zit?
dit vroeg ik me af aangezien deze wel bij de silver editie zit. ik hoef in ieder geval niet zo'n silver editie.
Alvast bedankt
elo
Ik kan me nog een spel herinneren dat daar een hoog cijfer kreeg, maar in praktijk enorm tegenviel...quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Edge geeft een 10!!!!!!!!
een dvd speler kost tegenwoordig niks meer...... dus dat zullen de kosten niet zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:08 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, nog tien dagen de tijd om een dvdspeler voor in de pc aan te schaffen. Shame on me, pc trekt het zeer zeker wel, maar geen dvdspeler hebben. (en nieuw 19 inch schermpje voor hogere resoluties)
Weet iemand toevallig hoe de winkels handelen bij uitgave van HL2? Bij GTA:SA waren er genoeg mensen die te laat waren omdat de winkels uitverkocht waren. Ik hoop dat ze voor HL2 gewoon een hele hoop inslaan, het zal toch wel verkocht worden.
Doom III niet iig.quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan me nog een spel herinneren dat daar een hoog cijfer kreeg, maar in praktijk enorm tegenviel...
Ik denk Black & Whitequote:Op zaterdag 6 november 2004 15:13 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Doom III niet iig.
Dus welke dan?
Black & White is vetquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk Black & White
Waar wacht je nog op, knal die zooi online ergens!quote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb m nu thuiz liggen
Webcam pics sucken alleen.. (als je denkt dat ze fake zijn rot dan op)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kheb ze gekregen van iemand in uk die werkt @ retail zooi
quote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb m nu thuiz liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geef eens wat menu screenshots e.d dan!quote:Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb m nu thuiz liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |