abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:07:44 #101
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_22841680
Alleen zo vervelend dat je maar 1x naar buiten kon man, wat een hitte weer ach ja. thuis douche genomen en toen was alles weer chill
pi_22843508
Laat ik ook maar weer is ff wat van me horen.
Hoi

pi_22844190
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 10:46 schreef phreaky_professor het volgende:
Ik ga zelf op onderzoek uit nu. Heb al wel een paar opvliegerige types in gedachten.

Aangezien jij toch wel de doelgroep vertegenwoordigt heb ik aan jou een vraag: zou je liever naar een soortgelijk feestje (voor het gemak met bijv. dezelfde DJs) komen als het in een andere lokatie gehouden werd? Ik denk dan vooral aan de Pontonnier. Zou dat voor jou een groot verschil maken omdat het kleiner en dus gezelliger is?
Of niet.. als hij erachter komt dat ik t over hem gehad heb... Mr wie dacht je?

Hmmm.. Pontonnier is verandert, hè! Het publiek is ouwelijker en voornamelijk zonnebank gebruinde piepels, om maar even te generaliseren. Personeel loopt in legerpakjes.. en tsja... de ruimte etc past niet echt bij DnB vind ik.. Het is een lange ruimte en niet erg breed.. mr bibelot is echter weer te groot Wat zijn er nog meer voor opties?

[ Bericht 1% gewijzigd door gekke_sandra op 24-10-2004 19:42:11 ]
Delivered without an information leaflet
pi_22845935
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 16:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat zijn er nog meer voor opties?
't Paard in Den Haag want hun soundsystem roeleert, daarnaast zijn drankjes betaalbaar en personeel aardig. Verder is het gewoon een mooie grote zaal...
pi_22847985
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 18:11 schreef Tranceptor het volgende:
't Paard in Den Haag want hun soundsystem roeleert, daarnaast zijn drankjes betaalbaar en personeel aardig. Verder is het gewoon een mooie grote zaal...
Ja, maar dat is Bibelot ook.. en Bibelot is nóg betaalbaarder
Waterfront, is ook niks? Dan toch Bibelot, denk ik
Delivered without an information leaflet
  zondag 24 oktober 2004 @ 19:56:48 #106
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22848292
17-12-2004 City Hall (Utrecht)

Dungeons & DJ's
Drum 'n' Bass, Jungle and Breakcore

Headlining DJ's:
Fresh (Bad Company / BBK, UK)
System-D (Intercom Rec, B)
Tyson (Bassground, D)
Panacea (Position Chrome, D)
Westrum (OCS Rec, NL)
Bong-Ra (Clash Rec, NL)
Shitmat (Planet Mu, UK)
Parasite (Deathsucker, UK)

Supporting DJ's & MC's :
Flavor
Eskalation
Sektor
MC Darrison
Druid
Regz
Stream
Digga & Mori OCK
FF
Dionysos
Assasin

Kaart kost 12 euro.

Lijkt me een vet feestje worden, ga ik zeker heen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:30:07 #107
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_22854085
hostile takover rollcall
wie gaat er vrijdag?
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 25 oktober 2004 @ 00:17:09 #108
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_22855282
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 15:07 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Alleen zo vervelend dat je maar 1x naar buiten kon man, wat een hitte weer ach ja. thuis douche genomen en toen was alles weer chill
Damn wat waren die portiers/uitsmijters in de Helling deze keer een stelletje wankers, zit ik lekker ergens op de grond, waar ik echt altijd zit als ik daar ff aan het chillen ben.
Komt er zo'n gast, zegt ie iets in het half arabisch/nederlands Ik zo van "wat is er?" hij van "ja opstaan nu, mag niet zitten hier" En nog een paar van dat soort loze dingen gezien. Vond dat ze de sfeer echt een btje liepen de verneuken, laat ze volgende keer maar lekker bij de plaatselijke ski-hut staan ofzo
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:33:59 #109
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_22862350
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 16:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Of niet.. als hij erachter komt dat ik t over hem gehad heb... Mr wie dacht je?
Alleen van de werknemers al: Guido, Martijn, Jacco (LJ). Die kunnen allemaal erg opvliegerig zijn.
quote:
Hmmm.. Pontonnier is verandert, hè! Het publiek is ouwelijker en voornamelijk zonnebank gebruinde piepels, om maar even te generaliseren. Personeel loopt in legerpakjes.. en tsja... de ruimte etc past niet echt bij DnB vind ik.. Het is een lange ruimte en niet erg breed.. mr bibelot is echter weer te groot Wat zijn er nog meer voor opties?
Tja, dat is dus een beetje het probleem: de Pontonnier is de enige middelmaat. Bibelot is m.i. te groot en 't Dolhuys te duur (heb ik al gecheckt). Amigos is voor mij goedkoop, maar daar wil niemand uit de scene naartoe.

Andere optie: een tent in de Merwelanden. Of, come to think of it, een apart area bij Wantijpop! En anders bijvoorbeeld een sporthal (1 of andere zaalvoetbal-vereniging heeft een ruime zaal die ze uithuren). En als dat niet werkt, dan maar overzees -- oftewel Zwijndrecht of Papendrecht.
Ceci n'est pas une signature.
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:40:06 #110
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_22862501
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:30 schreef reem het volgende:
hostile takover rollcall
wie gaat er vrijdag?
nee, wel zaterdag
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  maandag 25 oktober 2004 @ 17:44:12 #111
51748 H4ze
wait...what?
pi_22868192
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Alleen van de werknemers al: Guido, Martijn, Jacco (LJ). Die kunnen allemaal erg opvliegerig zijn.
[..]

Tja, dat is dus een beetje het probleem: de Pontonnier is de enige middelmaat. Bibelot is m.i. te groot en 't Dolhuys te duur (heb ik al gecheckt). Amigos is voor mij goedkoop, maar daar wil niemand uit de scene naartoe.
Amigos...is dat die tent die voorheen Scanners heette? Ik hoorde vorig jaar van een (oud) klasgenoot die oorspronkelijk uit Dordrecht komt en daar nog zo ongeveer elk weekend heen gaat, dat het daar altijd flink raak is wat vechtpartijen betreft.
*BURP*
  maandag 25 oktober 2004 @ 17:55:36 #112
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_22868287
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 17:44 schreef H4ze het volgende:

Amigos...is dat die tent die voorheen Scanners heette? Ik hoorde vorig jaar van een (oud) klasgenoot die oorspronkelijk uit Dordrecht komt en daar nog zo ongeveer elk weekend heen gaat, dat het daar altijd flink raak is wat vechtpartijen betreft.
Yep, die tent. Op zich niets mis mee, maar zodra er R&B wordt gedraaid is het ALTIJD gezeik. Zelfs op normale avonden waarop een paar nummertjes van die slappe zooi voorbij komen. Terwijl er met hardcore en oldschool-feesten zelden iets ernstigs gebeurt. Maar draai R&B en het is marokkanen tegen antillianen tegen kampers, wijk tegen wijk, etc. Het tuig heeft oniets anders om naartoe te gaan, dus komen ze daar maar naartoe. Tenzij ze de muziek niet leuk vinden, dus dat zouden wij wel kunnen regelen.


ps.
Kan je voorstellen dat ik daar al bijna 5 jaar werk...

[ Bericht 3% gewijzigd door phreaky_professor op 25-10-2004 18:02:20 ]
Ceci n'est pas une signature.
pi_22868477
The Upbeats_Fill Me In
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:09:27 #114
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_22871286
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 16:25 schreef DJ_Robbie het volgende:
Laat ik ook maar weer is ff wat van me horen.
Hoi

Hey robbie
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:46:42 #115
102885 Nicon
DnB-Addicts Crew®
pi_22872511
hey mr cool lees eens heeeeel goed het forum
Next up @:
16.04 Rotnodin @ Chebébé, Utrecht
22.04 Instinct @ Fascinus, Sassenheim
25.04 Royal & Raw @ jungletrain.net
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:06:52 #116
94272 FRFC
Onwards to Victory
pi_22873148
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 15:49 schreef phreaky_professor het volgende:

[..]

Het schiet niet op, maar er wordt over gepraat. Gisteren in Bibelot hebben we een meeting gehad en dingen besproken. Als het meezit, dan krijgen we in januari een avond met alleen Dordtse talenten:
- Josh Hill (van Jungletrain.net)
- Ikara
- Alvin
- Junglist_1984
- phreaky professor
Gaat Junglist_1984 echt draaien???? Dan kom ik ook wel.
Zoals eerder aangegeven is Bibelot denk ik wel wat te groot voor iets dergelijks. Vond er vrijdag qua sfeer ook al niet heel veel aan.

Wat betreft andere locaties is pontonnier toch wel een goede optie. Vorig jaar daar ook Panacea gezien. Was toen erg goed.
Carefree wherever you may be, we are the famous FRFC
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:06:47 #117
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_22875487
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:06 schreef FRFC het volgende:
Gaat Junglist_1984 echt draaien???? Dan kom ik ook wel.
Als het aan mij ligt wel. Jammer dat ik vrijdag al weg was voordat hij kwam, anders had ik het nog even kunnen vragen.
quote:
Zoals eerder aangegeven is Bibelot denk ik wel wat te groot voor iets dergelijks. Vond er vrijdag qua sfeer ook al niet heel veel aan.

Wat betreft andere locaties is pontonnier toch wel een goede optie. Vorig jaar daar ook Panacea gezien. Was toen erg goed.
Het begint er steeds meer op te lijken dat dat de enige echte optie is. Wordt wel even sparen...
Ceci n'est pas une signature.
pi_22876983
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:46 schreef Nicon het volgende:
hey mr cool lees eens heeeeel goed het forum
Je bedoelt die Basement Track? Die plaat is meer dan welkom!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_22887174
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef phreaky_professor het volgende:
Alleen van de werknemers al: Guido, Martijn, Jacco (LJ). Die kunnen allemaal erg opvliegerig zijn.
Hahaha Guido!!!! Toen ik moest werken op Arrow Rock zag ik m nog! Je kan m beter hyperactief noemen, hoe die kerel drankjes inschenkt.. haha! ...Martijn?
Jacco.. dit is de zoveelste keer dak zn naam hoor. De laatste keer dak in Bibelot was kwam een (indische) jongen van Bibelot een praatje met me maken, toen ik in het Ei stond. Hij vroeg of ik zn beste vriend, Jacco, kende.. om maar wat te vragen te hebben Mn collega heeft met m.. mr ik weet nog steeds niet hoe die Jacco er nou uit moet zien of uberhaupt wie t moet zijn.
quote:
Tja, dat is dus een beetje het probleem: de Pontonnier is de enige middelmaat. Bibelot is m.i. te groot en 't Dolhuys te duur (heb ik al gecheckt). Amigos is voor mij goedkoop, maar daar wil niemand uit de scene naartoe.
Het Dolhuys! Nostalgie! De JDW feestjes! Het is wel gezellig daar, maar de dansvloer is way too small for DnB publiek! Kweenie hoeveel man je in het Dolhuys wil hebben dan? Het is te duur en sowieso niet echt geschikt, denk ik..
quote:
Andere optie: een tent in de Merwelanden. Of, come to think of it, een apart area bij Wantijpop! En anders bijvoorbeeld een sporthal (1 of andere zaalvoetbal-vereniging heeft een ruime zaal die ze uithuren). En als dat niet werkt, dan maar overzees -- oftewel Zwijndrecht of Papendrecht.
Haha dream on boy! Het zou wel gaaf zijn als er een aparte DnB area komt op Wantijpop.. zou ook best wel eens in de smaak kunnen vallen! Maar sowieso, het is pas weer van de zomer en dat duurt te lang!

Als we toch afgelegen gaan doen!!! Als het ook Hendrik Ido Ambacht mag zijn dan heb ik een idee!!! Wat dacht je van Dock03!? Hoog podium, grote brede ruimte en achterin een bar. Genoeg dansruimte!

http://www.dock-03.nl/
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:47:23 #120
80134 phreaky_professor
DnB-Addicts Crew®
pi_22887655
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 16:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Hahaha Guido!!!! Toen ik moest werken op Arrow Rock zag ik m nog! Je kan m beter hyperactief noemen, hoe die kerel drankjes inschenkt.. haha! ...Martijn?
Jacco.. dit is de zoveelste keer dak zn naam hoor. De laatste keer dak in Bibelot was kwam een (indische) jongen van Bibelot een praatje met me maken, toen ik in het Ei stond. Hij vroeg of ik zn beste vriend, Jacco, kende.. om maar wat te vragen te hebben Mn collega heeft met m.. mr ik weet nog steeds niet hoe die Jacco er nou uit moet zien of uberhaupt wie t moet zijn.
Guido is inderdaad wel hyper. Zelfs het burgerlijk familieleven kan hem nog steeds niet temmen. Martijn werkt vaak als manusje van alles, danwel achter de garderobe/entree. 1.80, 50 kg (of minder) en een ziekenfondsbrilletje. Heel aardig, maar ook licht ontvlambaar. De Jacco die ik bedoel (let wel: er zijn er 2) mis je ook niet veel aan. Een heel aardige vent (38 of zo), maar heeft een slechte dronk. Dus na wat bier kan hij soms agressief worden. Verder helemaal super; staat altijd voor iedereen klaar.
quote:
Het Dolhuys! Nostalgie! De JDW feestjes! Het is wel gezellig daar, maar de dansvloer is way too small for DnB publiek! Kweenie hoeveel man je in het Dolhuys wil hebben dan? Het is te duur en sowieso niet echt geschikt, denk ik..
Meestal wel gezellig, maar inderdaad weinig dansvloer. Meer een "zien&gezien worden"-tent. Helaas.
quote:
Als we toch afgelegen gaan doen!!! Als het ook Hendrik Ido Ambacht mag zijn dan heb ik een idee!!! Wat dacht je van Dock03!? Hoog podium, grote brede ruimte en achterin een bar. Genoeg dansruimte!
Ik zal eens foto's kijken als ik thuis ben. Alvast bedankt voor de tip, iig. Een andere mogelijkheid zou zijn Mikado in Z'drecht, maar dat is wel erg klein. Voordeel is dan wel, dat het extreem goedkoop is. Keuzes, keuzes...
Ceci n'est pas une signature.
pi_22887855
Nieuwe Klute is echt machtig... machtig... machtig...

"No One's Listening Anymore LP" dus..

[ Bericht 31% gewijzigd door Theeboon op 26-10-2004 18:30:02 ]
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:23:58 #122
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22888044
Welke is dat?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22888222
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 16:47 schreef phreaky_professor het volgende:
Guido is inderdaad wel hyper. Zelfs het burgerlijk familieleven kan hem nog steeds niet temmen. Martijn werkt vaak als manusje van alles, danwel achter de garderobe/entree. 1.80, 50 kg (of minder) en een ziekenfondsbrilletje. Heel aardig, maar ook licht ontvlambaar. De Jacco die ik bedoel (let wel: er zijn er 2) mis je ook niet veel aan. Een heel aardige vent (38 of zo), maar heeft een slechte dronk. Dus na wat bier kan hij soms agressief worden. Verder helemaal super; staat altijd voor iedereen klaar.
Ahhh, Martijn matste mij bij de garderobe..
Ik bedoel die andere Jacco denk ik..
quote:
Ik zal eens foto's kijken als ik thuis ben. Alvast bedankt voor de tip, iig. Een andere mogelijkheid zou zijn Mikado in Z'drecht, maar dat is wel erg klein. Voordeel is dan wel, dat het extreem goedkoop is. Keuzes, keuzes...
Hoop dat je iets van foto's kan vinden.. anders zal ik ff kijken of ik foto's kan vinden. Vrienden van mij gaven er een concert. Mikado.. hmm.. ben r nog nooit binnen geweest, wel bij die oefenruimtes
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:33:40 #124
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_22888921
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 16:59 schreef Theeboon het volgende:
Nieuwe Klute is echt machtig... machtig... machtig...

"No One's Listening Anymore LP" dus..
Hij is toch al op promo, of niet?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:35:52 #125
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_22888962
ja
[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')