abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:23:02 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_22661845
Vorig topic: Welke film heb je vandaag/pas gezien? part LII

Vertel hier dus welke film(s) je vandaag/pas gezien hebt. Mensen die er niet bij vertellen wat ze er van vonden, krijgen een kopstoot van Mike en worden ondergekotst door Gorro.

Hup, hup, hup.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_22661886
Zojuist A Cinderella Story

niet echt mijn smaak, maar er valt naar te kijken
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:46:28 #3
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_22662291
Dodgeball met Ben Stiller.

Was wel een grappige film. Meer ook niet...
pi_22662327
"The Endless Summer"
Een golf surf film van begin jaren '60 met een vervolg uit de jaren '90. Geweldige film, heel sfeervol en een geweldig blijk van de naīviteit van de mensen toen. Vooral in het tweede deel (dat ik al had gezien) kun je goed zien dat er in 30 jaar vreselijk veel veranderd is... En nergens ten goede.

Absoluut een aanrader voor mensen die van surfen / golfsurfen houden, maar ook de natuur en het hele gegeven van de film (endless summer > een trip om de wereld zodat je constant in de zomer zit) is heel leuk.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_22662465
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:48 schreef SadKingBilly het volgende:
"The Endless Summer"
Een golf surf film van begin jaren '60 met een vervolg uit de jaren '90. Geweldige film, heel sfeervol en een geweldig blijk van de naīviteit van de mensen toen. Vooral in het tweede deel (dat ik al had gezien) kun je goed zien dat er in 30 jaar vreselijk veel veranderd is... En nergens ten goede.

Absoluut een aanrader voor mensen die van surfen / golfsurfen houden, maar ook de natuur en het hele gegeven van de film (endless summer > een trip om de wereld zodat je constant in de zomer zit) is heel leuk.
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_22662506
ik heb zojuist Team America: World Police gezien van de makers van Southpark. wel leuke film om van internet te halen, niet dubbel gelegen van het lachen, wel af en toe een vermakelijke scene met een glimlach. heb de cam versie gezien, hij is net uit in USA. voor ieder die van slappe southpark humor houdt, deze vind je dan ook leuk.
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:03:54 #7
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_22662685
Donderdag heb ik Vanilla Sky gezien en gister Starsky & Hutch
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:44:31 #8
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_22663586
The Importance of Being Earnest: leuke adaptatie van het stuk van Wilde. De rollen zijn prima, al ergerde ik me een beetje aan de stem van Edith Evans. Er wordt niet veel toegevoegd aan het stuk, wat zowel een manco als een pluspunt van de film is. De regie is ook gewoon degelijk zonder de aandacht van de dialogen af te leiden. Prima film, maar je kunt evengoed gewoon het stuk lezen. 7,5.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:46:40 #9
82589 S-Two
barba macacu
pi_22663618
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:46 schreef Kresj het volgende:
Dodgeball met Ben Stiller.

Was wel een grappige film. Meer ook niet...
klopt, die film ging wel (najah, hij was af en toe wel grappig, de verhaallijn was )

gister btw Shark Tale gezien
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:47:34 #10
82589 S-Two
barba macacu
pi_22663644
foutje....

[ Bericht 96% gewijzigd door S-Two op 16-10-2004 17:48:10 (foutje...) ]
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:36:52 #11
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22669917
The Fall Of The House Of Usher

Semi-klassieker met Vincent Price in de rol van Roderick Usher die koste wat kost wil voorkomen dat zijn zus het familiehuis verlaat om met haar verloofde te trouwen. Het blijkt dat de familie Usher een duister geheim met zich meedraagt en dit is dan ook het centrale thema in deze zeer onderhoudende film. Het 'geheim' was wat minder spannend dan ik gehoopt had, maar de film heeft desondanks voldoende spanning in zich.
Een 7.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_22670121
The Fireman (1916
Charlie Chaplin is een brandweerman die chaos veroorzaakt binnen de kazerne. Op een dag komt een man die opdracht geeft zijn huis niet te blussen, om de verzekering op te lichten. Als beloning mag het hoofd van de kazerne met de dochter van de man trouwen. Chaplin is echter ook nogal gecharmeerd van haar. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van slapstick, maar dit is nog wel aardig om te zien. Niet om te lachen, maar meer om te kijken hoe improvisorisch bepaalde situaties zijn gefilmd. Ook heeft Chaplin duidelijk een soort charme over zich heen.

Fighting Fish
A-Ken komt naar Nederland om de dood van zijn broer, een ganglid, te wreken. Intussen wordt hij verliefd op de hoogblonde Chantal Janzen, wat natuurlijk voor opschudding zorgt in A-Ken's eigen wereld. Aangekondigd als 'de eerste martial arts-film' van Nederland, blijkt dat misschien ook wel meteen zijn zwakke punt. De film lijkt gemaakt om een aantal vechtscenes aan elkaar te kunnen knopen. De tussenliggende scenes en dialogen zijn dodelijk saai en af en toe lachwekkend door het gebruikte Engels. Ik ben geen expert op vechtscenes, maar deze leken me nog wel enigzins ok, alhoewel soms erg traag. Erg zwakke film.

Cheerleader Massacre





Leuk! Een psychopaat is ontsnapt en begint na 20 jaar weer met moorden. Een aantal cheerleaders en een paar jongens zijn intussen onderweg naar.. iets, maar krijgen onderweg pech en moeten in het bos op zoek naar hulp, net in de omgeving waar ook de psychopaat rondloopt. Het plot slaat absoluut nergens op, maar het is allemaal erg vermakelijk. Dat de cheerleaders allemaal wel op de een of andere manier naakt voorbij komen, zal ook wel meespelen. Leuk filmpje.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_22670429
American Beauty gisteren voor de 1e keer helemaal afgezien, de vorige keer vond ik het een boutfilm en ben ik op 3/4 gestopt, maar nu vond ik hem toch wel goed
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:04:47 #14
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22670497
The Long Kiss Goodnight, blijft een ruige film!
Signature:
Maximaal
4
regels
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:12:44 #15
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_22670659
Hellboy, best grappige film.

Zwak plot, veel slecht uitgewerkte karakters, maar steengoeie oneliners en actie

* een of ander gruwelijk monster rent voorbij
* agent "My god! What was that thing"
* Hellboy: "Let's ask him"
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:17:52 #16
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22670742
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:45 schreef Durbin het volgende:

Cheerleader Massacre

[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk! Een psychopaat is ontsnapt en begint na 20 jaar weer met moorden. Een aantal cheerleaders en een paar jongens zijn intussen onderweg naar.. iets, maar krijgen onderweg pech en moeten in het bos op zoek naar hulp, net in de omgeving waar ook de psychopaat rondloopt. Het plot slaat absoluut nergens op, maar het is allemaal erg vermakelijk. Dat de cheerleaders allemaal wel op de een of andere manier naakt voorbij komen, zal ook wel meespelen. Leuk filmpje.
Ik heb hem ook klaar staan op mijn harde schijf. Ik benieuwd. Ik ga hem vandaag in ieder geval niet meer kijken want ik moet eerst even nog bijkomen van die Highschool Ghosthustler onzin.
Ik ben ook wel benieuwd wat jij daarvan vindt. In feite is het een waardeloze film, maar hij neemt zichzelf ook nergens serieus en daarom is hij stiekem weer best amusant. Mede dankzij de idiote effecten en het redelijk perverse verhaal.
Note the magic words: pervers en idiote effecten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:29:31 #17
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22671035
Breakfast at Tiffany's

Eerste uur , tweede uur
Eerste uur is gewoon lekker ongecompliceerd genieten, leuke humor, leuke Audrey en leuk altijd die romantiek. Tweede uur, nadat haar 'husband' langs kwam was er niet echt veel meer aan. De film probeerde voor wat diepgang te zorgen, wat ik niet echt tot z'n recht vond komen.

Ster van de film: Cat! Geweldig beest zeg

Ow, en Hannibal was natuurlijk ook leuk om eens te zien zonder sigaar in z'n bek
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:31:00 #18
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_22671079
Aguirre, der Zorn Gottes
Film van Werner Herzog met Klaus Kinski als de Aguirre uit de titel. Een bende conquistadores trekt door de Andes op zoek naar El Dorado onder leiding van Pizarro. Na een tijdje komt Aguirre in opstand. Hij wil namelijk liever heel Zuid-Amerika veroveren. Zeer degelijke film, die vooral visueel erg mooi is. Het verhaal is een beetje minder. Kinski is vrij sober in de hoofdrol.

Starsky & Hutch
Ach ja. Ik ben niet zo'n Owen Wilson-fan, maar de combinatie met Stiller werkt meestal wel. Ook hier. Hoewel er ook een aantal mindere scenes inzitten is het uiteindelijk wel een vrij leuke film. Snoop Dogg is OK, maar Vince Vaughn is gewoon kleurloos. Zoals in vrijwel alle films waarin hij meedoet

Såsom i en spegel
Bergmanproduct. Eerste deel van trilogie. Al heb ik ergens gelezen dat Bergman zelf zou gezegd hebben dat dit helemaal niet de bedoeling is, het is een verzinsel van filmcritici. Whatever, het gaat over een jonge vrouw die schizofreen is en die langzaam maar zeker wegzakt in haar eigen wereldje. Subtiele film met mooie plaatjes en sterk acteerwerk. Als die Bergman niet oppast, ga ik hem nog goedvinden. Word ik ook zo'n kutsnob die met betraande ogen een half uur naar een grassprietje zit te kijken. Binnenkort volgen ook Nattvardsgästerna en Tystnaden.

Nabbeun namja
Koreaans gedoe. Over een pooier die geobsedeerd raakt door een schoolmeisje en haar in de prostitutie lokt. Vreemde film waarin de personages erg vreemde keuzes maken. Ik vond hem gewoon OK, de film slaagt er zelfs in om een vorm van sympathie voor de erg onsympathieke pooier (die in de hele film bijna geen woord zegt) op te wekken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 17 oktober 2004 @ 01:14:02 #19
40664 Durbin
Who knows..
pi_22673326
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:17 schreef Wepeel2 het volgende:

Ik ben ook wel benieuwd wat jij daarvan vindt. In feite is het een waardeloze film, maar hij neemt zichzelf ook nergens serieus en daarom is hij stiekem weer best amusant. Mede dankzij de idiote effecten en het redelijk perverse verhaal.
Volgens mij vond ik hem wel redelijk. Het eerste gedeelte was vaag, maar wel leuk, vooral toen bleek waar al die geesten vandaan kwamen. Maar vooral het gevecht met het monster vond ik tergend lang en irritant. En dan met name het monotome muziekje voor 15 minuten lang.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zondag 17 oktober 2004 @ 01:28:51 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_22673543
Kill Bill vol.2
Goed .. geweld is wat minder dan in vol1. en is naar mijn idee beter.
een 7.5

Envy (2004)
j6 wat is dit slecht .. diep treurig is het .. ze hadden beter helemaal niet kunnen uit brengen, het had al 2 jaar op de plank gelegen.
Maar Jack Black, Ben Stiller en Christopher Walken .. zijn sneu en triest. Dit WIL je niet op je CV hebben staan.

een 3.2
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_22673823
21 GRAMS met Sean Penn
  zondag 17 oktober 2004 @ 02:21:52 #22
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22674302
Ghost World

Wat een geweldige, mooie film! Echt, echt, echt heel goed. Meer ga ik er niet over zeggen.

Deze zal nog wel een tijdje blijven hangen.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zondag 17 oktober 2004 @ 03:19:35 #23
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_22674979
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:45 schreef Durbin het volgende:
Fighting Fish
Ik ben geen expert op vechtscenes, maar deze leken me nog wel enigzins ok, alhoewel soms erg traag. Erg zwakke film.
Enigszins ok?
Hij probeert zijn tegenstander nog geen eens te raken.Complete bagger deze film...
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 17 oktober 2004 @ 11:28:53 #24
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_22676790
Sabu

alleraardigste film, beetje vergelijkbaar met oldboy, alleen anders
man (eiji) wordt in werkkamp gegooid wegens diefstal, maar hij is er in geluisd. door wie? hij zweert wraak. zijn vriend (Sabu) verliest zijn baan omdat hij Eiji blijft bezoeken.
ontknoping is wel leuk. film is best ingetogen, met af en toe lomp geweld. blijft toch miike.
  zondag 17 oktober 2004 @ 11:30:11 #25
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22676809
spiderman 2. was wel een leuk filmpje
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')