wat jump zegt.En ik hou persoonlijk meer van eerlijk spel!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:11 schreef woeeiiii het volgende:
wat is t probleem met cheaters dan, ze verdienen toch klicks voor ons, dat is toch goed
iets met een round om url ofozquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:17 schreef woeeiiii het volgende:
tja ok, en hoe kunnen ze cheaten dan, met programmatjes ofzo? of een ja knikker op hun toetsebord leggen
die sig jah. sorryquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
welk ding?
Een wat voor urlquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
iets met een round om url ofoz![]()
* Dark_Killah n00b met die shit
de enige die mij mag inhalen op 1 is mn dropneus kixass456, dus laat het uit je hoofd of ik maak je afquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:44 schreef woeeiiii het volgende:
jemig man ik heb een keer 16de gestaan en nu sta ik gewoon verdomme 30ste!! ik ben t zat en wil nu naar 29 28 27 26 25 en verder naar nummer 1. eignelijk zit ik dit verhaaltje gewoon zo lang mogelijk te maken zodat ik veel strokes heb zodat ik 1 of meerdere plaatsjes omhoog schuif. ik heb gewoon de meeste clicks in het team dus waarom niet de meeste strokes toch? Wat heb iedereenvandaag gedaan ik ben naar school geweest en had een tussen uur in dat uur ben ik naar de plaatselijke supermarkt gegeaan en heb ik daar bullit energie drank en nep m en m's gekocht. die gaven zo af dat aan t einde van de middag mn lippen nog steeds blauw waren. nu ga ik even naar beneden om de restanten van mijn limonade te nuttigen.
1039 Keys
Als je pulst gaan je clicks en strokes gewoon naar de server, maar als je het programmatje van je pc afdondert ben je al je strokes kwijt..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb juist een week zonder internet binnenkort. Wel met laptop, maar even een vraagje daarover.
Als je whatpulse op een andere PC zet, onder je naam inlogt, een weekje typt etc, en dan weer het er af gooit, blijven die clicks dan bewaard of hoe zit dat?
wat maakt t nou uit of t morgen vrijdag is en weekend is jij was toch al 'vrij'quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
verhaal
Geen internet?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Als je pulst gaan je clicks en strokes gewoon naar de server, maar als je het programmatje van je pc afdondert ben je al je strokes kwijt..
Hmm, dan vrees ik dat je je keys kwijt zal zijn. Of je moet je laptop op het internet aansluiten als je terug komt? Ik geloov niet dat er een bestand is waarin WhatPulse turft hoeveel strokes & clicks je maakt. Althans dat was zo bij Project-Dolphin, met WP heb ik totaal geen ervaring eigenlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen internet?
Dan zet ik het er niet op.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, dan vrees ik dat je je keys kwijt zal zijn. Of je moet je laptop op het internet aansluiten als je terug komt? Ik geloov niet dat er een bestand is waarin WhatPulse turft hoeveel strokes & clicks je maakt. Althans dat was zo bij Project-Dolphin, met WP heb ik totaal geen ervaring eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |