abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22627074
tja ok, en hoe kunnen ze cheaten dan, met programmatjes ofzo? of een ja knikker op hun toetsebord leggen
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:17:40 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22627076
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:11 schreef woeeiiii het volgende:
wat is t probleem met cheaters dan, ze verdienen toch klicks voor ons, dat is toch goed
wat jump zegt.En ik hou persoonlijk meer van eerlijk spel! !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:18:35 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22627109
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:17 schreef woeeiiii het volgende:
tja ok, en hoe kunnen ze cheaten dan, met programmatjes ofzo? of een ja knikker op hun toetsebord leggen
iets met een round om url ofoz

* Qwea n00b met die shit
pi_22627510
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

welk ding?
die sig jah. sorry
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_22627712
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

iets met een round om url ofoz

* Dark_Killah n00b met die shit
Een wat voor url

7k
pi_22627752
Ik word er stront, ziek en ook misselijk van dat ik maar niet boven de 20k per dag uitkom. Ik vind dat dit makkelijk moet kunnen maar het zit er gewoon niet in, maar ik weet gewoon dat ik in de vakantie heeeel veel ga typen zodat ik lekker ga stijgen .

Dit bericht bevatte pakweg 500 keystrokes
pi_22627846
jemig man ik heb een keer 16de gestaan en nu sta ik gewoon verdomme 30ste!! ik ben t zat en wil nu naar 29 28 27 26 25 en verder naar nummer 1. eignelijk zit ik dit verhaaltje gewoon zo lang mogelijk te maken zodat ik veel strokes heb zodat ik 1 of meerdere plaatsjes omhoog schuif. ik heb gewoon de meeste clicks in het team dus waarom niet de meeste strokes toch? Wat heb iedereenvandaag gedaan ik ben naar school geweest en had een tussen uur in dat uur ben ik naar de plaatselijke supermarkt gegeaan en heb ik daar bullit energie drank en nep m en m's gekocht. die gaven zo af dat aan t einde van de middag mn lippen nog steeds blauw waren. nu ga ik even naar beneden om de restanten van mijn limonade te nuttigen.

1039 Keys
  Moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 20:45:49 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_22627877
Ik heb ongeveer 7000 keys per dag, en 2000 clicks, gaat leuk zat
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:57:06 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22628141
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:44 schreef woeeiiii het volgende:
jemig man ik heb een keer 16de gestaan en nu sta ik gewoon verdomme 30ste!! ik ben t zat en wil nu naar 29 28 27 26 25 en verder naar nummer 1. eignelijk zit ik dit verhaaltje gewoon zo lang mogelijk te maken zodat ik veel strokes heb zodat ik 1 of meerdere plaatsjes omhoog schuif. ik heb gewoon de meeste clicks in het team dus waarom niet de meeste strokes toch? Wat heb iedereenvandaag gedaan ik ben naar school geweest en had een tussen uur in dat uur ben ik naar de plaatselijke supermarkt gegeaan en heb ik daar bullit energie drank en nep m en m's gekocht. die gaven zo af dat aan t einde van de middag mn lippen nog steeds blauw waren. nu ga ik even naar beneden om de restanten van mijn limonade te nuttigen.

1039 Keys
de enige die mij mag inhalen op 1 is mn dropneus kixass456, dus laat het uit je hoofd of ik maak je af Moest jij naar school? tssssssssssssssssssss ik ben al een week vrij "ziek" en volgende week ben ik ook nog een week vrij maar om ff OT te gaan : Slim plan van dat ww. Zo gaan we wel de cheaters tegen en voorkomen we dat ons team verneukt wordt.Het zal alleen wel iets langer duren om te kunnen joinen....maar dat moet je maar voor lief nemen.Eigelijk ben ik dit blaat verhaal ook voor jan lul aan het typen, dus doe niet de moeite om het te lezen.Hmmm, morgen nog en dan is het alweer WEEKEND. Dan zal er van typen bij mij iig vrijwel niks tot zeer weinig terrecht komen.Maar goed, dat haal ik volgende week in mn vakantie wel weer in.Want ik wil zal en moet jullie blijven ownen!Nou dit was het wel zo'n beetje denk ik

Moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 21:01:43 #85
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_22628234
Dat word leuk aankomende week, dan heb ik vakantie.
Hele dagen lekker tikken en clikken voor FOK!
Ik heb het wel over voor fok, de community die al 5 jaar bestaat en het nog wel 50 jaar mag doen vind ik heel persoonlijk.
FOK! moet winnen van GOT omdat dat allemaal nerds en cheaters zijn.
FOK! zijn tenminste in mijn ogen normalere mensen die ook een beter social life hebben.

Morgen weekend ja, ik heb geen plannen, behalve kijken naar mijn boekverslag die 4 kantjes groot moet zijn dat worden wel een paar duizend tikken voor FOK! team
Hele week dus tiypen tikken clicken drukken omdat ik dan herfst vakantie heb, daar heb ik zin in, een verjaardag en een bruiloft.
Woei!

Leuk!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_22628291
Ik heb juist een week zonder internet binnenkort. Wel met laptop, maar even een vraagje daarover.

Als je whatpulse op een andere PC zet, onder je naam inlogt, een weekje typt etc, en dan weer het er af gooit, blijven die clicks dan bewaard of hoe zit dat?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_22628366
We kunnen dit natuurlijk ook volhouden, en elk berichtje dat je typt uit minstens meer dan 2000 keystrokes kunnen laten bestaan, het is natuurlijk een manier om GOT in te halen. Want die nurts zullen ook wel een hele slechte reden voor zoveel keystrokes hebben. En ik hoop maar dat die reden ijzersterk is, want fok! loopt in

Oh ja en dan nog wat, erg zwak dat het nu op deze manier moet met passwords. Dit trekt natuurlijk niet extra veel mensen, het is niet erg gemakkelijk. en daarom wilde ik beste vriend Manweth nog even hartelijk bedanken. Heb je goed voor elkaar kerel..

Maare, manweth heeft vast nog wel ergens een paar vriendjes zitten waardoor hij aan het password kan komen, dus hij komt er toch wel weer in. Daarom adviseer ik.

Yes over de 10k heen
pi_22628391
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb juist een week zonder internet binnenkort. Wel met laptop, maar even een vraagje daarover.

Als je whatpulse op een andere PC zet, onder je naam inlogt, een weekje typt etc, en dan weer het er af gooit, blijven die clicks dan bewaard of hoe zit dat?
Als je pulst gaan je clicks en strokes gewoon naar de server, maar als je het programmatje van je pc afdondert ben je al je strokes kwijt..
pi_22628529
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:57 schreef Qwea het volgende:

[..]
verhaal

wat maakt t nou uit of t morgen vrijdag is en weekend is jij was toch al 'vrij' enne ik heb morgen maar 2 uurjtes school en dan ben ik vrij. Dan begint voor mij de vakantie Woensdag en donderdag naar disney want wij hebben een jaar kaart . Okee okee ik zal je niet inhalen 3de vind ik ook wel genoeg. Dit is eigenlij kmeer een slowchattopic aan t worden zo. Maarja in die vakantie zal ik dus ook wel helemaal naar beneden zakken.... *inspiratie loos* even op mn toetsenbord rammen losghsujksaflfsjkdjk lcvskafljsklfsjdfl;sdjflkdsfjklsdjfk;;dsjglkdsgkjldhkgljdkjghdkjgdjkhgkjdhgkjdhjkghjkdshgjkhdkjghdkjghjkdfhgdslkj---ingekort--- snfkhjsdhfjksksdhfjdshfjsdhfkjsdfhlhfkjsdhfkjdshfkjshfkjshfkjsdhfsdgkihsdjgfjkgllhkgjhfdjkdfhdhjgdhjk
hoppa hij loopt zo door al mn strokes heen
pi_22628573
Hey zeg, laat dat mannetje eens stilstaan. Hij blijft maar lopen met zijn gekke getallen en tekens
pi_22628867
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:07 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Als je pulst gaan je clicks en strokes gewoon naar de server, maar als je het programmatje van je pc afdondert ben je al je strokes kwijt..
Geen internet?
Some say in ice
pi_22629074
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Geen internet?
Hmm, dan vrees ik dat je je keys kwijt zal zijn. Of je moet je laptop op het internet aansluiten als je terug komt? Ik geloov niet dat er een bestand is waarin WhatPulse turft hoeveel strokes & clicks je maakt. Althans dat was zo bij Project-Dolphin, met WP heb ik totaal geen ervaring eigenlijk
pi_22630532
Jep de keys en clicks worden geteld totdat je pulst. Wis je het programma voor je pulst, dan zijn alle keys en clicks die je daarvoor hebt gemaakt weg. De keys en clicks die al op de server stonden, blijven gewoon staan.
pi_22630748
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:28 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Hmm, dan vrees ik dat je je keys kwijt zal zijn. Of je moet je laptop op het internet aansluiten als je terug komt? Ik geloov niet dat er een bestand is waarin WhatPulse turft hoeveel strokes & clicks je maakt. Althans dat was zo bij Project-Dolphin, met WP heb ik totaal geen ervaring eigenlijk
Dan zet ik het er niet op.

Anyways, het zouden toch meer clicks zijn, neem een clickspelletje mee.
Some say in ice
  donderdag 14 oktober 2004 @ 23:27:41 #95
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22632088
Ik ga komende week ook maar even hard doortypen
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 01:03:06 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22634194
ik ga ook maar flink typen
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 01:13:00 #97
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_22634304
Ik typ gewoon net als normaal Niet zoveel dus, alleen op Fok! naast het lurken en msn af en toe
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_22635055
Ik heb mijn wachtwoord gereset, alleen als ik een mailtje krijg, en ik klik op die link zegt hij Not enough data. Alleen kan ik nu in het programma ook niet meer inloggen met mijn oude password. Wat kan/zal ik hieraan doen?
pi_22641381
tvp
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')