jaaaaa jij ook?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:41 schreef Mindlight het volgende:
Hellmondunited, al zin in volgende week?
Ja heb zeker zin, heb hele dag vrij genomenquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jaaaaa jij ook?
hebbe jullie vrij vervoer?
haha, hoelaat kom je in helmond aan? dan kom ik je in elkaar rossenquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja heb zeker zin, heb hele dag vrij genomen
Uiteraard vrij vervoer, lieve supporters he
kommie nog biertje drinken?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:18 schreef Mindlight het volgende:
Ik denk rond 6 uur....
Kom maar op trouwens
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:18 schreef hellmondunited het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
HAARLEM
Ik ga er maar om lachen echt niet te geloven, maarja zoiets maakt helmond dit jaar waarschijnlijk ook al mee, veel partijen beter maar dan toch gelijk of verliezen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:45 schreef hellmondunited het volgende:
top oss op 3-2
hehe ja ik weet hoe t voelt..quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:46 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ik ga er maar om lachen echt niet te geloven, maarja zoiets maakt helmond dit jaar waarschijnlijk ook al mee, veel partijen beter maar dan toch gelijk of verliezen.
Als ik deze week weer eens online ben hebben we het er nog over, maar een biertje doen is altijd goed natuurlijk!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kommie nog biertje drinken?
sparta voor haha staan wij geen laatste meer
toppie, anders mag je me ook altijd mailen (alleen niet zoals vorig jaar toen wij naar jullie moesten rond 5 uur mailen dat ik dus al onderweg benquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:56 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Als ik deze week weer eens online ben hebben we het er nog over, maar een biertje doen is altijd goed natuurlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |