abonnement Unibet Coolblue
pi_22099933
Vervolg van Danyel Yohanan, zoon van Phluphy, deel 5

Danyel Yohanan:



Laatste bericht van Pluphy:
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:11 schreef phluphy het volgende:
@Bastardhost; volgens mij hebben jullie ervaring met een aantal van de dingen die wij meemaken? Toevallig hebben we inderdaad gesproken over de theoretische mogelijkheid om een kindje thuis te verzorgen met sonde-voeding. Wil je "in de buurt van topic" blijven zodat ik je daar in de toekomst misschien nog wat over kan vragen?

@Lois: Aangifte heeft Jeroen gisteren gedaan, hij had vorige week telefonisch uitstel gevraagd. Hieleprik is gewoon gedaan. Geboortekaartjes zullen in aangepaste vorm (andere tekst) verstuurd gaan worden.

@Miss_D: We kunnen in het Ronald McDonald huis koken, wassen, tv kijken, etc etc. Gemeenschappelijke ruimtes worden door vrijwilligers schoongemaakt. Je eigen spullen en kamer moet je zelf schoonhouden.


* Update*

Gisteren schrok ik me wezenloos toen ik 's middags bij Danyel kwam; hij lag op een soort kussen en hij had een infuus in zijn hoofd :'( :'( :'(
Dat kussen blijkt op advies van de fysiotherepeuten in gebruik te zijn genomen. Het geeft Danyel steun en helpt hem om een ontspannen houding te vinden. 's Nachts slaapt hij zonder kussen.
Het infuus in zijn hoofd was nodig omdat alle adertjes in handjes en voetjes "op" waren :'( :'( :'( Het duurt maanden voor je een ader mag her-gebruiken. Dus nu maar hopen dat hij snel op eigen kracht de gehele voeding via sonde krijgt, zodat het infuus eraf kan ....

Zometeen gaan we Danyel in bad doen samen met de fysiotherapeut. We krijgen dan tips en uitleg. Ben erg benieuwd.

Met de zuurstof is het nog een beetje spannend. Gisterochtend ging het heel goed, gistermiddag zat ie steeds net boven de ondergrens, gisteravond leek het wat stabieler te zijn. Ik hoop zometeen te horen dat het de hele nacht goed is gegaan.

Met de voedingen lijkt het goed te gaan. Tot nu toe heeft ie alles binnen gehouden en er zit ook geen bloed meer in de ontlasting.

Vanmiddag bespreking met de artsen. Ik hoop jullie de uitslag te kunnen laten weten. Mocht dit niet zo zijn, dan kan het ook betekenen dat ik niet bij de computer kan ....

Dikke van Danyel

We duimen weer heel hard voor 'm vandaag.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 10:18:08 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22099978
Tnx Shmoop
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22100004
Ik denk ontzettend veel aan jullie en vandaag helemaal!!!! Dit wordt Danyel zijn dag!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:26:56 #4
593 sjak
Juffie Bloem
pi_22100128
Ik blijf vreselijk diep onder de indruk hoe jullie met deze situatie om gaan. Ik heb wel anders gezien en gehoord. Blijf vooral sterk dat heeft ook zijn invloed op jullie kleine sterke man!

Ik duim voor jullie vandaag en mijn kaarsjes gaan weer aan zodra ik thuis ben.
Lekker douchen!
  dinsdag 21 september 2004 @ 10:27:15 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_22100135
Och, mannetje toch...wat heb jij het zwaar. Ik hoop zo dat de voeding weer normaal lukt nu! Dan kan dat akelige infuus er af, want dat is ook niet prettig.
Geniet lekker van het badderen vandaag!
stormy waters...
sailin'
pi_22100272
Tan schreef in het vorige topic
quote:
Dat vertelde mijn vader dus ook, en zelfs al sluiten alle tests een normaal leven uit, er bestaan nog mogelijkheden tot bepaalde ontwikkelingen. Er schijnt laatst nog een verhaal te hebben gestaan in Readers Digest over een meisje dat door ernstige hersenbeschadiging dusdanig motorisch afweek dat ze niets tot nauwelijks kon bewegen, maar door middel van wilskracht en begeleiding van haar lievelingsschaatster heeft ze leren schaatsen tot de top.

Of wat ik laatst schreef over een man met maar 5% functionerende hersenen die in wiskunde is geslaagd aan de universiteit.

Dat zijn extreme gevallen, maar het gaat niet om de kwantiteit van de hersenen, maar de kwaliteit en dat is iets wat vaak uit praktijk moet blijken.
Ik ben ook geen deskundige, maar mijn vader heeft er wel enige verstand van en die wist me te vertellen dat de testresultaten niet álles zeggen of kunnen voorspellen.
Hier wil als het mag heel graag even op insrpingen...

Mijn neefje heeft bij de geboorte een ernstig zuurstof te kort gehad.
De artsen hebben indertijd ( ook ) gezegd dat het heel spannend zou worden of het babietje het zou halen.
Ze zijn een hele tijd in de weer geweest in ziekenhuizen.
Bij hem werd er geconstateerd dat er wel degelijk een (ernstige/ merkbare) hersenbeschadiging was.
De rest van het verhaal.. de exacte bevindingen kan ik me niet herinneren doordat ikzelf heel jong was.


Wat ik mij óók kan herinneren is dat hij sommige ontwikkelingen iets langzamer of op een andere manier deed... maar hij is er gekomen !!
Men denkt dat bepaalde functies overgenomen( of eigenlijk ontwikkelelt want een baby staat eigenlijk nog op 0) zijn door andere delen in de hersens.
Hij is opgegroeid tot een volledig "gezonde" jongeman.
Nu 22 jaar later werkt hij als chefkok in een sjiek hotel in Den Haag.

Hou moed !


* Mirage brandt een kaarsje voor een hoopvolle bespreking vanmiddag met de artsen.


Alle liefde voor jullie gezin gewenst
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_22100447
Heel veel sterkte vanmiddag bij het overleg met het artsenteam.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_22100546
Ik steek vandaag een extra kaarsje voor jullie aan.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_22100654
* snoopy gaat enorm duimen voor een goede uitslag vanmiddag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22100869
Mirage, hoopvol verhaal idd want de situatie lijkt op die van Danyel.
Wat eng dat infuusje Fluf, hopelijk is het niet lang nodig en kan hij het snel volledig met de sondevoeding af.
jompeltje voor Danyel voor vandaag
kaarsje brandt weer hier
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22101148
Hier draaien de duimen ook op volle kracht!! Ik zal aan jullie denken!! Go Danyel! Zet hem op!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_22102733
*Sluit aan*

Heel veel sterkte vanmiddag en een dikke voor jullie!
pi_22102829
Ook hier word weer gedacht aan en geduimd voor Danyel
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_22102835
Heel veel sterkte vanmiddag, mijn duimen draaien overuren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:56:14 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22102865
hier word ook nog steeds aan jullie gedacht.

Wat een schrik zeg dat infuus, hopenlijk kan die er snel af.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_22102960
Dat is even schrikken dat infuus.
Sterkte vanmiddag!!!

De kaarsjes branden weer
pi_22102975
Ik denk aan jullie.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_22102984
Ook hier duim ik weer mee! Moest van Djeez zeggen dat hij op zn werk ook meeduimt.
Sterkte vanmiddag!
pi_22103041
Denk aan jullie,

dikke kus Lonneke
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22103271
Het verhaal van Mirgage klinkt erg hoopvol!

*nog steeds duimt*
pi_22103311
* Jonnetje duimt hevig met iedereen mee *

We denken hier voortdurend aan julie...

W ~ H ~ T
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 21 september 2004 @ 13:29:48 #22
95752 crew  Chell
Kluns
pi_22103521
* Yoni duimt onder haar werk ook hevig mee
pi_22103747
Wat een goede berichten van gisteren! Dat is nou iets om echt vrolijk van te worden. Wat een sterk mannetje is het toch. En ook ik heb grote bewondering voor de manier hoe jullie hier in staan.

Spannende dag vandaag, het kaarsje brandt ook hier.
mooi he, alles
pi_22103819
Phluphy, dat lijkt me idd ff schrikken ls hij opeens een infuus in zijn hoofd heeft, en wat naar dat alle aderen nu al "op" zijn

Ik hoop dat je lekker vna je mannetje hebt kunnen genieten toen je hem in bad hebt gedaan en dat het kangoeroe-en ook erg fijn was.

Zo te horen is alles in het Ronald MacDonald huis goed geregeld, is echt een prima initiatief dat die huizen bestaan zodat je dicht bij je kind kunt blijven

Ik duim voor je dat de uitslag van het hartfilmpje goed is en ben benieuwd wat de artsen op de team-bespreking te zeggen hebben, veel sterkte vandaag!
  dinsdag 21 september 2004 @ 13:58:31 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22104065
Spannende dag vandaag! Heel veel succes en ook ik duim nog steeds met jullie mee!

Go Danyel!
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')