abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21971767
Ok, jij wilt ook een LiveStrong-bandje? Lees dit dan even goed door!

De opbrengst van de LiveStrong bandjes gaat volledig naar de Lance Armstrong Foundation.
Lees meer hierover op http://www.wearyellow.com

De bandjes zijn zo goed als niet meer te krijgen.
Toch proberen wij (Cutie en ik) er nog een stel voor jullie te bemachtigen. We weten alleen niet wanneer (en of) ons dit lukten hoeveel dat er dan zullen zijn.

Om op de wachtlijst geplaatst te worden moet je het volgende lijstje volledig ingevuld naar mij mailen!
quote:
Algemeen
Nickname Fok!:
Naam:
Email:
Adres:

Bij volledig assortiment:
Aantal grote bandjes:
Aantal kleine bandjes:

Bij géén kleine:
Aantal grote bandjes:

Bij géén grote:
Aantal kleine bandjes:
Ik zal proberen zo vaak mogelijk de wachtlijst te updaten zodat je weet waar je staat!

Lees tot slot de FAQ hieronder nog even goed door!
quote:
De grote: Fok! Ik wil ook zo'n geel bandje! FAQ

V: Wat kost zo'n bandje?
A: 1 Euro, plus de verzendkosten. Verzendkosten zijn afhankelijk van het aantal bandjes dat je wilt hebben.

V: Wanneer krijg ik mijn bandje?
A: Als het goed is komen ze donderdag 16-09-04 binnen. Siegfried en/of ik halen ze dan op. Wij zorgen er voor dat ze dan verstuurd worden.

V: Uhm, kan ik ze niet gewoon zelf in de winkel kopen?
A: Succes! Als je er 1 vind, vertel ons dan even waar

V: Wat verdienen jullie hier aan?
A: Niks.

V: Nog niet gestelde vraag
A: Post deze in dit topic, dan zullen wij de vraag, voor zover wij dat kunnen, zo snel mogelijk beantwoorden! Dus niet mailen met vragen, want dan beantwoorden we elke vraag weer 10x.
Dit was het topic waar dit idee is ontstaan: http://forum.fok.nl/topic/586515
  zaterdag 18 september 2004 @ 20:14:25 #2
88098 Bruintje_beer
Succes is een optie
pi_22043750
DIENSTMEDEDELING
3 november 2004

Ik kaap even de post van Bruintje voor de volgende mededeling

Ik heb dit topic drastisch opgeschoond (ruim 250 posts verwijderd), zodat het weer een poosje meekan. Wat ik verwijderd heb, is een verslag van alle moeite die de initiatiefnemers sinds de start van dit topic hebben gedaan om bandjes te bemachtigen. En verder alle reacties op de stand van zaken.

Bruintje heeft wat bandjes gescoord in Frankrijk en die zijn inmiddels toebedeeld aan de eerste mensen op de wachtlijst. De jacht op bandjes gaat door, maar er kan even niet meer besteld worden.

Groeten,
ElisaB
EINDE DIENSTMEDEDELING

Heb er net een kleine 100 apart laten zetten in Frankrijk.

Hij krijgt ze donderdag weer binnen en belt me even als ze klaar staan.

Moet alleen daarna even tijd vinden om ze te halen..

Zal jullie hier op de hoogte houden..

[ Bericht 60% gewijzigd door ElisaB op 04-11-2004 10:37:15 ]
pi_22083582
Dames en heren,

We hebben op dit moment 200 bandjes bij ons in bestelling staan. Je kunt nog steeds bestellen, maar iets beloven kunnen we nog steeds niet.

Waar Siegfried en ik wel mee zitten, is het flinke bedrag wat we voor moeten schieten op het moment dat die bandjes ergens te krijgen zijn. Sowieso dus 200 euro voor de bandjes, dan komen er nog envelopjes en postzegels bij...
Heeft iemand een idee hoe we dit het beste op kunnen lossen?
pi_22107812
mensen geduld is een schone zaak en het gaat mij persoonlijk vooral om het goede doel te steunen dus als ik meer geld overmaak wil ik dat degene die ze geregeld heeft uit de kosten is en mocht er van mijn geld nog wat over zijn dit gelieve over te maken aan desbetreffende organisaties.

Ik wil zon armbandje dragen uit eerbetoon, en omdat ik met het motto leef vandaag kan je laatste dag zijn..
you be dead
Remember me in heaven
pi_22109823
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 16:47 schreef Tjalle het volgende:
mensen geduld is een schone zaak en het gaat mij persoonlijk vooral om het goede doel te steunen dus als ik meer geld overmaak wil ik dat degene die ze geregeld heeft uit de kosten is en mocht er van mijn geld nog wat over zijn dit gelieve over te maken aan desbetreffende organisaties.

Ik wil zon armbandje dragen uit eerbetoon, en omdat ik met het motto leef vandaag kan je laatste dag zijn..
Kijk

Dit soort mensen hebben we nodig!
Jij hebt het begrepen
pi_22109892
Vanaf NU kunnen er geen bandjes meer besteld worden!

Het stijgt ons nu echt boven het hoofd..
Pas als we een eerste lading aan fokkers hebben kunnen leveren zullen we overwegen om nog een keer een bestellingsronde te houden...
  vrijdag 24 september 2004 @ 00:33:15 #7
88098 Bruintje_beer
Succes is een optie
pi_22165099
Im sorry..

T heeft eventjes geduurd en daarvoor mn excuses.

Heb contact gehad met Frankrijk en hij heeft gisteren (22-09-2004) een doos geleverd gehad met 50 bandjes...

Omdat ik er 100 in bestelling heb staan, staan ze wel apart voor me, naar verwachting worden de andere 50 aanstaande Dinsdag geleverd...

dus hierbij om nog een klein beetje van jullie al zo kostbare geduld gevraagd..

Ik hou jullie op de hoogte..

(P.s. Heb gezien hoeveel er nu ongeveer in bestelling staan en geprobeerd er nog 100 bij te bestellen alleen kan hij me dat niet garanderen..

Als t moet bestel k ze wel bij LAF online duurt alleen 3 weken ofzo, extra kosten zijn er niet omdat ik die gewoon op het bedrijf afschrijf.. Laat even weten of dat een idee is...)
pi_22167352
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 00:53 schreef Tomaz het volgende:
Klinkt goed Bruintje! Maar hoe zit 't precies met die lijst namen, want ik geloof dat er veel personen zijn die er meerdere willen. Is het niet eerlijker om eerst iedereen 1 of hooguit 2 bandjes te verkopen?
Op zich misschien wel, maar we hebben vanaf het eerst gezegd, first come, first serve!
Bruintje, geweldig nieuws!
Kunnen wij even mailen/msnen om dingen verder door te nemen?
pi_22234723
UPDATE

De winkel waar we ze besteld hadden heeft nog steeds geen bandjes binnengekregen. We hopen er deze week een stuk of 50 uit Frankrijk te kunnen bemachtigen.
We zoeken nog steeds verder naar meer bandjes zodat we iedereen kunnen voorzien.
Mocht dit allemaal niet lukken, dan bestellen we ze bij de livestrong foundation.
Geduld is een schone zaak...
  donderdag 30 september 2004 @ 19:52:33 #10
88098 Bruintje_beer
Succes is een optie
pi_22314761
Alle hoop is nog niet vergaan...

Beetje ruzie gemaakt over de foon met mn Franse contacten omdat het allemaal zo lang duurt... Maar hij kan er ook weinig aan doen.

Tot nog toe dus helaas geen 2e zending dus zit nog te wachten tot de rest binnenkomt..

(Inmiddels een order bij LAF gemaakt, maar weet niet of die 3 tot 4 weken die hun beloven ook daadwerkelijk gelden)

Meer info volgt..
pi_22327776
Houden jullie mensen op de hoogte wanneer wie wat moet betalen?
pi_22328812
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:43 schreef Rekkie het volgende:
Houden jullie mensen op de hoogte wanneer wie wat moet betalen?
Tuurlijk doen we dat

Dat vooraf betalen hebben we nog niets over besloten, omdat we ook nog geen leverancier hebben... Be patient..
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:36:27 #13
88098 Bruintje_beer
Succes is een optie
pi_22409658
Nog geen contact kunnen leggen met frankrijk, beetje drukke week achter de rug..

Mijn excuses...

(Ben donderdag of Vrijdag avond in Brussel, miss dat we even doorblazen richting Frankrijk,
maar dat is nog niet zeker)
pi_22703460
Aanstellers!

Ik heb er genoeg vertrouwen in!
pi_22717492
De Initiafnemers zijn nog steeds druk op zoek naar bandjes voor iedereen. Wij hebben er nog steeds vertrouwen in.
  zondag 24 oktober 2004 @ 16:02:04 #16
88098 Bruintje_beer
Succes is een optie
pi_22842903
Het heeft erg lang geduurd maar na al het wachten komt meestal goed nieuws..

Ben afgelopen week op vakantie geweest in spanje helaas waren alle bandjes ook daar uit verkocht...

Maar op mn terugreis een goeie 200 km omgereden om de bestelde bandjes op te halen..

Daardoor heb ik nu ipv 50 bandjes 45 bandjes in mijn bezit..

Zal jullie op de hoogte houden over de verdeling ervan...
pi_22864266
Mensen, jullie hebben allemaal mail!
Heb je geen mail van mij ontvangen en sta je wel op de wachtlijst, mail mij dan even. Mail adres staat in mijn profiel!
pi_22927933
Op zich wel. De mensen die tot de huidige gelukkigen behoren hebben een mailtje hier over gehad. We doen écht alles volgens de regels, trekken niemand voor, en werken gewoon het lijstje af.
Ook krijgt iedereen er max. 2 per persoon, omdat we er gewoon véél en véél te weinig hebben.
Het lijstje heb ik nu niet bij de hand, maar zal het van het weekend wel even plaatsen als jullie dat echt willen.

Ik zie alleen niet helemaal in waarom.
pi_22927978
De mensen die een bandje toegestuurd kunnen krijgen en gereageerd hebben op mijn aanbod per email kunnen een mailtje verwachten van Bruintje_Beer!!!

Hij is degene die de bandjes heeft kunnen bemachtigen. Hij heeft er ontzettend veel voor gedaan! Siegfried en ik zijn hem enorm dankbaar en ik neem aan dat jullie dat ook zijn.
Hij zal de betaling en verzending met jullie regelen.

En...we zijn nog steeds op zoek naar meer bandjes om iedereen te kunnen voorzien.
pi_22932560
1 euro per bandje, + verzendkosten denk ik he...
Maar dat hoor je van Bruintje_Beer.
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:14:06 #21
88098 Bruintje_beer
Succes is een optie
pi_22978489
Mailtjes zijn verstuurd
pi_22996430
ATTENTIE:

Ik raad jullie allemaal ten zeerste aan om nog geen geld over te maken, omdat er iets is fout gegaan bij het factureren. Zo kloppen bij sommigen het aantal bandjes niet, waardoor anderen een mail hebben gekregen die nog niet aan de beurt waren.

Maak pas geld over op het moment dat Cutie of ik hier hebben aangegeven dat de facturen daadwerkelijk kloppen, ok?

Onze excuses voor de rompslomp, maar we hopen het nu goed en zo eerlijk mogelijk te doen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Siegfried op 01-11-2004 13:30:58 ]
pi_23016158
Ok jongens, als het goed is zijn alle fouten gecorrigeerd, en kan iedereen nu overgaan tot betalen!
Mochten er nog onduidelijkheden zijn omtrendt de actie of de facturen dan kun je Cutie of mij mailen.
pi_23016232
Doe mij maar, Siegfried is vandaag veel afwezig...
quote:
mariekje@gmail.com
Nogmaals, excuses voor het ongemak. Er waren wat kleine misverstanden die nu uit de weg zijn geruimd.
Maak dus allemaal snel het geld over, dan heb je ook snel je bandjes in huis.

Voor de mensen die in deze ronde niet aan de beurt zijn gekomen; We zijn nog steeds op zoek naar meer bandjes.

Wat vinden jullie van een inkoopactie? Ik ben bereid de bandjes te bestellen in Amerika, maar dat houdt in dat iedereen vooruit moet betalen, en dat het 3 maanden kan duren voor ze er zijn...
Mail me maar wat je er van vind!
pi_23025385
ik heb heel geen mail gehad van bruintje beer
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')