abonnement Unibet Coolblue
pi_21798039
Sex- danwel geslachtsdeelblunders deel X <<< vorige topic!!

game on
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_21798333
Owke hier een blunder van mij:

Heb voor de grap eens zo'n spray gekocht, waarmee je dus je orgasme kunt uitstellen. Na uitleg in de winkel gehad te hebben, zijn mn vriendin en ik gauw naar huis gegaan om het te proberen. Vervolgens heb ik me niet helemaal aan het advies van de winkelier gehouden en niet alleen aan de onderkant van de eikel gesprayed, maar overmoedig als ik was gelijk de hele eikel. Gevolg: Ik kreeg hem zeker 1,5 dag niet meer omhoog zo verdoofd was het geval.
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_21798451
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:13 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Owke hier een blunder van mij:

Heb voor de grap eens zo'n spray gekocht, waarmee je dus je orgasme kunt uitstellen. Na uitleg in de winkel gehad te hebben, zijn mn vriendin en ik gauw naar huis gegaan om het te proberen. Vervolgens heb ik me niet helemaal aan het advies van de winkelier gehouden en niet alleen aan de onderkant van de eikel gesprayed, maar overmoedig als ik was gelijk de hele eikel. Gevolg: Ik kreeg hem zeker 1,5 dag niet meer omhoog zo verdoofd was het geval.
wat IS dat in vredesnaam voor spul dan?
Carpe diem
pi_21798542
http://www.maxnature.com/sukwtzesosp.html

't ruikt naar kerrie, maar verders best een prima spulletje,... als je het goed gebruikt
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_21798617
quote:
Warnings

Never drink the solution or use too much. Use a thin layer only
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:12:10 #6
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_21799096
Haha slechte zaak
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  FOK!fotograaf dinsdag 7 september 2004 @ 10:19:44 #7
18921 freud
Who's John Galt?
pi_21799202
Ach, weinig echte blunders. Wel dat gestuntel wat je in het begin van je carriere afdoet als 'geweldige prestaties'. Het meest vervelende is wel dat als je flink bezig bent je in alle haast ineens net iets te ver eruit gaat en je snikkel dubbelvouwt tegen de buitenste labia . Froegah kwam dat soms voor, en ik moet zeggen dat het iets is wat je snel afleert .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:25:49 #8
71115 Rnej
I walk the line
pi_21799293
als je echt vet intens bezig bent en je per ongeluk "Wouldn't it be nice" van de Beach boys in je playlist hebt gezet... en die dus gaat draaien..

(download em maar es.. en stel je dan voor dat je vet heftig aan t n**ken bent en dat nummer gaat draaien)

duurde echt weer ff voor t ritme er weer in zat...
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:46:09 #9
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_21799588
Goed, ik zal dan ook maar eens reageren.
Heeft voornamelijk met condooms te maken...kleredingen.

Sex bij ex thuis. Condoom om. Na het ejaculeren vraag ik aan haar: "Waar laat ik dat rubbertje?". Zij zegt:"Gooi maar in het toilet". Ik met mijn stomme kop dat ding in het toilet gegooid...nou ja, je raadt het waarschijnlijk al..toilet verstopt...

Weer sex bij ex thuis. Condoom om. Na het ejaculeren denk ik bij mezelf: "niet meer in het toilet". Dus ik gooi het slaapkamer raam open en ik slinger dat ding een eind weg. Tenminste, dat dacht ik. Gaan we de de volgende dag met de gehele familie in de tuin zitten. ligt dat condoom voor de voordeur! Wist niet hoe snel ik dat ding op moest rapen en het richting de tuin van de buren te gooien.

Sex met ex in tent. Condoom om. Na het ejaculeren condoom afgerold en maar even in den blote hand. Komen wij het tentje uit, staat daar een bekende van haar en die wil haar en mij een hand geven. Ik had het condoom in mijn rechterhand, dus ik snel achter mijn rug het condoom van rechts naar den linkerhand gestopt. Ja...mijn hand kleeft een beetje vanwege het zweten....
als in goochelaar
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:54:48 #10
77400 ApC_IcE
nogsteeds zelfde icon
pi_21799701
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:46 schreef Goochie het volgende:

Ik had het condoom in mijn rechterhand, dus ik snel achter mijn rug het condoom van rechts naar den linkerhand gestopt. Ja...mijn hand kleeft een beetje vanwege het zweten....
Whahahaha omg die is goed.... maar wtf moet die gast bij de tent als je nog niet zo lang geleden klaar bent.... maar toch

pi_21801131
Hahaha dat van die condoom door de wc kom mij ook bekend voor Ik erin gegooid en doorgetrokken. En weg gegaan. Ga ik ff later naar de wc dreef die er nog in :S Gelukkig niemand die het zag. En ook een keer met 's avonds ff wat handwerk met ondertussen mijn ex. Eerst zij gekomen daarna ik. Alleen mijn zwarte dekens waren een beetje vervuild daardoor. Dus ik denk nou ik breng haar naar huis en ruim het daarna wel op. Oke haar weggebracht en daarna terug naar huis. Kom ik thuis zijn mijn vader en moeder inmiddels thuisgekomen en sta mijn moeder mijn bed op te schudden Dus de volgende dag kreeg ik het te horen of ik nog een leuke avond had gehad...
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_21801661
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:46 schreef Goochie het volgende:
Sex met ex in tent. Condoom om. Na het ejaculeren condoom afgerold en maar even in den blote hand. Komen wij het tentje uit, staat daar een bekende van haar en die wil haar en mij een hand geven. Ik had het condoom in mijn rechterhand, dus ik snel achter mijn rug het condoom van rechts naar den linkerhand gestopt. Ja...mijn hand kleeft een beetje vanwege het zweten....
pi_21801747
Ik ben een keer op heterdaad betrapt door de moeder van mijn vriendinnetje. Gelukkig had ze de deur geblokkeerd waardoor ik nog net de tijd had om mijn shorts omhoog te trekken en het raam uit te springen. Sta ik daar in mijn broekie gehurkt in de tuin van de buurman, gaat er een raampje open boven mijn hoofd, vraagt de buurman me met een verbaasde doch rustige stem wat ik in hemelsnaam halfnaakt in zijn tuin doe

Maar alsof dat niet genoeg is, ik logeerde ook nog eens bij dat vriendinnetje. Dus daarna moest ik alsnog in mijn broekie en blootsvoets naar binnen lopen waar haar moeder me zeer argwanend van top tot teen bekeek. Gelukkig had ik een smoes, ik was zogenaamd naar buiten gegaan om haar neef naar binnen te roepen omdat hij stomdronken en kotsend naar buiten liep. Toen hij een kwartier later (daadwerkelijk dronken) binnen kwam kreeg hij de volle laag omdat hij de boel op stelten had gezet
pi_21805846
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 12:52 schreef LaTiNo het volgende:
Ik ben een keer op heterdaad betrapt door de moeder van mijn vriendinnetje. Gelukkig had ze de deur geblokkeerd waardoor ik nog net de tijd had om mijn shorts omhoog te trekken en het raam uit te springen. Sta ik daar in mijn broekie gehurkt in de tuin van de buurman, gaat er een raampje open boven mijn hoofd, vraagt de buurman me met een verbaasde doch rustige stem wat ik in hemelsnaam halfnaakt in zijn tuin doe
volgens mij moet je dat niet te vaak doen als je bij je vriendin bent en haar ouder(s) komen binnen... als je een keer op 5hoog zit ofzo
Bram! Boterham!
pi_21810541
Zie het van de andere kant mensen. Als je dadelijk tig jaar verder bent (bijv al lang en dik vader en 50) dan lach je je kapot om die 'goede oude tijd'

Ik zal daarom hard kunnen lachen. Aan mijn kids vertellen ofzo....en friends
pi_21811958
schaamteloze tvp
Jupiler is goed
pi_21813464
Stel je bent op vakantie op Kreta. Je pikt daar een leuk scharreltje op. Het draait op neuken uit. Lig je lekker boven op haar, tussen haar benen, doet ze oppeens haar benen bij elkaar....met MIJN ballen ertussen!!! oooooooooooooohh Heren das echt een ervaring die ik NOOIT meer hoop mee te maken....
pi_21814456
Ik heb nog wel een mooi verhaal over een jongen die ik ken. (jaja, dat is vaker gezegd, maar het is echt zo :p)

Hij was ongeveer een maand geleden op vakantie ergens bij salou. De eerste avond hadden ze niet echt veel zin om uit te gaan, dus gingen ze s'avonds een beetje zitten op het strand. Nu was er ook een jongen mee die er al eerder was geweest, dus hij kendde de omgeving daar wel aardig. Hij zei dat als iemand een keer een meisje had weten te versieren, en het zou nogal ver gaan, dan moesten ze bij een bepaalde inham gaan liggen, want daar zou niemand ze vinden. Goed, een weekje later, mijn bekende was inmiddels al flink aan het uitgaan daar in Salou, en had een meisje versierd, waar het wel heel erg goed mee klikte. In de discotheek al flink lopen zoenen, en best wel opgewonden met een smoesje de discotheek uitgegaan. Goed, die bekende van me had dus nog steeds die plek bij die inham in zijn hoofd, en liep daar dus heen met dat meisje. Nouja, kleren uit, meisje erboven op, en lekker sexen dacht hij. Nu komt de grap, die gast die die bekende van mij had verteld is nogal een dorpsgek, en die had allerlei rare dingen meegenomen, zo ook een luchthoorn. Dus stel je voor; je ligt in spanje op een strand, met een meisje, om half 4 s'nachts, en je hoort in een keer: PFFFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, en direcht daarop volgt een flits van een fototoestel.

Ik heb de foto gezien, en echt, ik moest naar de wc want anders zou ik in mijn broek zeiken van het lachen, dat meisje staat er dus zo op zoals een hond tegen de boom aan zeikt, en die gast trekt een hoofd alsof er een marsmannetje voor hem staat. Best wel
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_21817606
Hmm... lees dit redelijk vaak, mijn laatste blunder:

Lekker aan het neuken/vrijen en vrijwel op het hoogte punt kreeg ik een ontzettende kramp in mijn voet. Dus de sex was over en mijn vriendin schoot in de slappe lag. Dit ehb ik echt een week aan moeten horen en zij natuurlijk vertellen aan haar vriendinnen sta ik weer mooi voor lul.

Mijn (onder)bureren zullen dit niet echt fijn gevonden hebben aangezien dit om een uur of 6 in de ochtend was
And dragons... Dragons breathe fire
pi_21817704
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:49 schreef Spatel het volgende:
Ik heb de foto gezien
Nu wij nog ..
pi_21818765
quote:
Op woensdag 8 september 2004 01:40 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Nu wij nog ..
Idd, dit lijkt me weer een mooie voor de 'priceless' reeks
  donderdag 9 september 2004 @ 12:08:24 #22
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_21835862
[quote]Op dinsdag 7 september 2004 10:25 schreef Rnej het volgende:
als je echt vet intens bezig bent en je per ongeluk "Wouldn't it be nice" van de Beach boys in je playlist hebt gezet... en die dus gaat draaien.. [quote]

het is wel een lekker ritme ja snel- langzaam -snel
en wel een lekker vrolijk nummer wat niet uit je kop gaat
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
pi_21838656
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:49 schreef Spatel het volgende:
Ik heb nog wel een mooi verhaal over een jongen die ik ken. (jaja, dat is vaker gezegd, maar het is echt zo :p)

Hij was ongeveer een maand geleden op vakantie ergens bij salou. De eerste avond hadden ze niet echt veel zin om uit te gaan, dus gingen ze s'avonds een beetje zitten op het strand. Nu was er ook een jongen mee die er al eerder was geweest, dus hij kendde de omgeving daar wel aardig. Hij zei dat als iemand een keer een meisje had weten te versieren, en het zou nogal ver gaan, dan moesten ze bij een bepaalde inham gaan liggen, want daar zou niemand ze vinden. Goed, een weekje later, mijn bekende was inmiddels al flink aan het uitgaan daar in Salou, en had een meisje versierd, waar het wel heel erg goed mee klikte. In de discotheek al flink lopen zoenen, en best wel opgewonden met een smoesje de discotheek uitgegaan. Goed, die bekende van me had dus nog steeds die plek bij die inham in zijn hoofd, en liep daar dus heen met dat meisje. Nouja, kleren uit, meisje erboven op, en lekker sexen dacht hij. Nu komt de grap, die gast die die bekende van mij had verteld is nogal een dorpsgek, en die had allerlei rare dingen meegenomen, zo ook een luchthoorn. Dus stel je voor; je ligt in spanje op een strand, met een meisje, om half 4 s'nachts, en je hoort in een keer: PFFFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, en direcht daarop volgt een flits van een fototoestel.

Ik heb de foto gezien, en echt, ik moest naar de wc want anders zou ik in mijn broek zeiken van het lachen, dat meisje staat er dus zo op zoals een hond tegen de boom aan zeikt, en die gast trekt een hoofd alsof er een marsmannetje voor hem staat. Best wel
foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 9 september 2004 @ 16:08:30 #24
99362 Vyo
Lostprophets.
pi_21840706
tvp
The Fake Sound Of Progress.
  donderdag 9 september 2004 @ 19:39:04 #25
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_21844617
Ik sta droog, dus ik heb geen blunders.

Gewoon een tvp'tje dus
.
..
...
....
pi_21846752
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:25 schreef Rnej het volgende:
als je echt vet intens bezig bent en je per ongeluk "Wouldn't it be nice" van de Beach boys in je playlist hebt gezet... en die dus gaat draaien..

(download em maar es.. en stel je dan voor dat je vet heftig aan t n**ken bent en dat nummer gaat draaien)

duurde echt weer ff voor t ritme er weer in zat...
Whahahahaha, wat een heerlijk nummer om je op uit te leven
Ik ga zou echt niet meer verder kunnen
pi_21871363
ik zie nu pas de fout in mijn titel

zou een modje die e te veel weg willen halen??

tnx
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:16:22 #28
71115 Rnej
I walk the line
pi_21872364
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:17 schreef brtausi het volgende:

[..]

Whahahahaha, wat een heerlijk nummer om je op uit te leven
Ik ga zou echt niet meer verder kunnen
hehe.. ik schoot ook vet in de lach... me (nu ex-) vriendin kon me wel afschieten.. die wilde verder... maar ik moest zo vet lachen
pi_21883897
-Zo moe zijn van de sex dat je partner tijdens het pijpen in slaap valt en zelf lig ik dan met een halve snikkel in mijn mond ook te pitten haha ( wel na al een paar uur heftig tekeer gegaan)

-Jaren geleden kom een super mooie vent tegen en dacht HMMMM lekker....
Na wat op en neer gekijk vroeg ie me mee naar buiten , daar beginnen we heftig te zoenen , lekker.....totdat we in mijn auto zaten , bleek het een vrouw te zijn , dus nog geen paal!! was meteen weer afgekoeld.

-Verder wat iedereen wel es mee maakt , knalhard door bed gegaan , beetje te hard kreunen zodat de buren volgende dag met big smile je aankijken , op Camping net lekker bezig zijn en tent zakt in elkaar enz....
pi_21908078
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:48 schreef Mousse het volgende:
-Zo moe zijn van de sex dat je partner tijdens het pijpen in slaap valt en zelf lig ik dan met een halve snikkel in mijn mond ook te pitten haha ( wel na al een paar uur heftig tekeer gegaan)

-Jaren geleden kom een super mooie vent tegen en dacht HMMMM lekker....
Na wat op en neer gekijk vroeg ie me mee naar buiten , daar beginnen we heftig te zoenen , lekker.....totdat we in mijn auto zaten , bleek het een vrouw te zijn , dus nog geen paal!! was meteen weer afgekoeld.

-Verder wat iedereen wel es mee maakt , knalhard door bed gegaan , beetje te hard kreunen zodat de buren volgende dag met big smile je aankijken , op Camping net lekker bezig zijn en tent zakt in elkaar enz....
jaaa man

Volgens mij ben jij een kerel
pi_21909324
Hihi gelukkig niet................hoewel , zou wel voor 1 dag willen ruilen es voelen hoe een man alles voelt........Hmmm.
pi_21909487
tvp
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_21909778
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:18 schreef Mousse het volgende:
Hihi gelukkig niet................hoewel , zou wel voor 1 dag willen ruilen es voelen hoe een man alles voelt........Hmmm.
met slechts een hihi overtuig je me allerminst, babe

pi_21909788
......of je bent lesbisch.... want je taalgebruik is wel erg mannelijk hihihi
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 13:37:20 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_21921966
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:37 schreef Waxxer het volgende:
......of je bent lesbisch.... want je taalgebruik is wel erg mannelijk hihihi
Vrouwen zijn net zo erg als mannen hoor...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_21993985
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:37 schreef freud het volgende:

[..]

Vrouwen zijn net zo erg als mannen hoor...
ERGER
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_22254053
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:54 schreef Neverending het volgende:

[..]

ERGER
Maar helaas nooit als wij mannen in de buurt zijn..
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_22254729
klein tvp-tje
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_22274785
jouw tvp maakt dat iedereen nou via zijn tvp terug komt om te kijken wie de volgende blunder heeft...
pi_22278703
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 23:59 schreef Mazora het volgende:
jouw tvp maakt dat iedereen nou via zijn tvp terug komt om te kijken wie de volgende blunder heeft...
idd.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_22329545
quote:
Op woensdag 29 september 2004 09:03 schreef Joene het volgende:

[..]

idd.
Niemand blunders? :'(

Ik kan zelf zo niets bedenken, behalve het klassieke:

"van-achter-m'n-vriendin-nemen-maar-'m-na-een-tijdje-per-ongeluk-
met-volle-kracht-in-het-verkeerde-gaatje-rammen-zonder-glijmiddel"

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_22329894
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 13:11 schreef rameijer het volgende:

[..]

Niemand blunders? :'(

Ik kan zelf zo niets bedenken, behalve het klassieke:

"van-achter-m'n-vriendin-nemen-maar-'m-na-een-tijdje-per-ongeluk-
met-volle-kracht-in-het-verkeerde-gaatje-rammen-zonder-glijmiddel"

En als je vriendin dan na een paar maanden durft te vragen of het per ongeluk of express was, je het dan opeens niet meer weet... het "per ongeluk" daar geloof ik niet zo in haha. Heb het zelf meegemaakt toen ik nog niet zo lang seksueel-actief was... Ik was het slachtoffer

Een soort blunder dan met dezelfde persoon als hierboven: had een leuke middag gepland met mijn scharrel.. opeens kwam moeders thuis, nog een geluk dat dat na de daad was en dat ik dr op tijd hoorde aankomen (auto)... snel schoenen weggehaald van scharrel en ik in badjas naar beneden... wat doe je om 16:00 in je badjas?? tsja.. ben niet lekker mam... ik zei ik ga slapen en kom maar niet meer gedagzeggen als je weg gaat want dan wordt ik weer wakker. Duurde erg lang (uren) voor moeders weer weg ging en mijn scharrel werd zo ongeduldig dat ie uit raam wilde springen of doodleuk naar bedenen wilde lopen en mijn moeder gedag wilde zeggen, maakt hem niet uit was zijn mening, hij kende dr toch niet!! Ik dacht dat ik gek werd en op het moment dat ie het echt wilde doen hoorde we BAM, Oef gelukkig moeders weg... dus scharrel kon ook weg, maar ja die wilde nog wel een keer, AHHGHGHGG.

Goed had een echte blunder kunnen worden, is me gelukkig gespaard gebleven...

[ Bericht 2% gewijzigd door toscane op 01-10-2004 14:02:28 ]
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:45:39 #43
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_22330298
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:19 schreef freud het volgende:
Ach, weinig echte blunders. Wel dat gestuntel wat je in het begin van je carriere afdoet als 'geweldige prestaties'. Het meest vervelende is wel dat als je flink bezig bent je in alle haast ineens net iets te ver eruit gaat en je snikkel dubbelvouwt tegen de buitenste labia . Froegah kwam dat soms voor, en ik moet zeggen dat het iets is wat je snel afleert .
variant: als je vriendin boven op zit terwijl je bezig bent en ze schuift opeens een stuk naar achteren....
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 19:40:47 #44
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22337429
het bovenstaande is vrij ongelooflijk heel erg pijnlijk idd

De afgelopen dagen had ik het erg druk met school en mijn vriendin is nou nog niet bepaald in voor een vluggertje zeg maar..kwam ik na school ff een half uurtje langs, loopt ze me ongelooflijk op te geilen enzow..resultaat, 3 dagen achter elkaar blauwe ballen
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  zondag 3 oktober 2004 @ 02:39:59 #45
97079 Jeff89
Conquer All
pi_22367075
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:40 schreef Tique het volgende:
het bovenstaande is vrij ongelooflijk heel erg pijnlijk idd

De afgelopen dagen had ik het erg druk met school en mijn vriendin is nou nog niet bepaald in voor een vluggertje zeg maar..kwam ik na school ff een half uurtje langs, loopt ze me ongelooflijk op te geilen enzow..resultaat, 3 dagen achter elkaar blauwe ballen
Er is een redelijk simpele remedie (fout gespelt (of is dat met een d?) ja..) tegen blauwe ballen hoor
  zondag 3 oktober 2004 @ 04:18:14 #46
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_22367698
Met een meisje onder de douche stappen, elkaar een beetje opgeilen terwijl je aan het douchen bent. En als je dan wilt gaan neuken ( wat zwaar irritant is onder een douche) krijgt zij een epeleptische aanval...
Schrok me de vinketering toen!
  maandag 4 oktober 2004 @ 16:06:43 #47
13851 overhyped
Stop the hype
pi_22397680
Ook mijn blunder dan maar ...

Mijn vriendin en ik hadden ernstig zin in sex, maar: eerst eten!! Dus wij koken, en tijdens het koken een beetje aan elkaar zitten... Ik kwam er alleen achter dat je dat niet moet doen als je net rode peper in stukjes gesneden hebt.... De restjes rode peper zijn ietwat pijnlijk op bepaalde plaatsen.....

Die avond niet echt veel sex meer gehad... (later wel weer ingehaad )
Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
pi_22397840
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 02:39 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Er is een redelijk simpele remedie (fout gespelt (of is dat met een d?) ja..) tegen blauwe ballen hoor
Ik heb het in m'n 'beginperiode' vaak gehad en dan wel zo ernstig dat rukken te pijnlijk is en ook gewoon niet meer helpt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:41:28 #49
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_22420053
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:33 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ik zie nu pas de fout in mijn titel

zou een modje die e te veel weg willen halen??

tnx
Je bedoelt dat men sex eigenlijk met ks schrijft en niet met een x?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_22426804
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:41 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Je bedoelt dat men sex eigenlijk met ks schrijft en niet met een x?
eindelijk iemand die inziet dat 'sex' fout is! Ben niet de enige
I had a signature once. It was awful.
pi_22429047
Volgens mijn nederlands leraar is het allebei goed
pi_22429748
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:35 schreef Mazora het volgende:
Volgens mijn nederlands leraar is het allebei goed
ik studeer nederlands en volgens ons groene boekje is het toch écht met ks Dus jouw docent Nederlands heeft t bij het verkeerde eind
I had a signature once. It was awful.
pi_22429889
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:59 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

.... groene boekje .....
dat is pas een geslachtsdeelblunder....!
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 20:29:44 #54
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22497458
Ik heb laatst sex gehad met een man die me echt een ongelooflijk melig verhaal vertelde. Te leuk om niet te delen in ieder geval.

Hij had een vriendinnetje met nogal lange kunstnagels. Op een gegeven moment is ze tijdens de sex zich heel geil voor hem aan het vingeren, stopt ze ineens en komen er allemaal oerkreten uit haar mond. Heeft een kunstnagel ergens in haar kut losgelaten!
Ze hebben het ding er heel voorzichtig weer uit gevist, maar het was vrij scherp aan de zijkantjes en ze had dus dagenlang een hartsikke zere kut. Pijnlijke geschiedenis, maar wel grappig om te horen
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 20:48:14 #55
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_22497898
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:29 schreef merdeka het volgende:
Ik heb laatst sex gehad met een man die me echt een ongelooflijk melig verhaal vertelde. Te leuk om niet te delen in ieder geval.

Hij had een vriendinnetje met nogal lange kunstnagels. Op een gegeven moment is ze tijdens de sex zich heel geil voor hem aan het vingeren, stopt ze ineens en komen er allemaal oerkreten uit haar mond. Heeft een kunstnagel ergens in haar kut losgelaten!
Ze hebben het ding er heel voorzichtig weer uit gevist, maar het was vrij scherp aan de zijkantjes en ze had dus dagenlang een hartsikke zere kut. Pijnlijke geschiedenis, maar wel grappig om te horen
ik hoop niet dat hij dit onder de sex vertelde
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 20:57:29 #56
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22498092
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:48 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

ik hoop niet dat hij dit onder de sex vertelde
Hihi... nee, na die tijd gelukkig. Als de sex zo beroerd was dat hij tussendoor dit soort verhalen kon vertellen is het wel heel treurig met me gesteld
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22504903
Ach, als je de vorige topics eens doorleest wat er allemaal wel niet is kwijtgeraakt in al die poezen
pi_22921766
K.O. gaan tijdens de seks als je vreselijk dronken bent, en dat de persoon naast je de volgende ochtend vraagt of je de seks lekker vond, en je dan antwoordt met: "Seks?".

Dat is ook behoorlijk knullig.
Or so I've heard.
Dat was ik niet.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:43:04 #59
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_22921857
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:46 schreef Goochie het volgende:
Goed, ik zal dan ook maar eens reageren.
Heeft voornamelijk met condooms te maken...kleredingen.

Sex bij ex thuis. Condoom om. Na het ejaculeren vraag ik aan haar: "Waar laat ik dat rubbertje?". Zij zegt:"Gooi maar in het toilet". Ik met mijn stomme kop dat ding in het toilet gegooid...nou ja, je raadt het waarschijnlijk al..toilet verstopt...
zou het erg zijn als je er een stuk of 3 in een wc van een spaans hotel geduwt hebt ?!
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_22924347
lig je daar te sexe met je vriendin, roept je pa!

KOM JE EVEN NAAR BENEDEN ..

ik : JA ZOOO

2 minuten later...

KOM JE NOU

ik: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

*zip*
doe toch eens normaal..
pi_22924937
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:26 schreef GeNiTaL-eRrOr het volgende:
lig je daar te sexe met je vriendin, roept je pa!

KOM JE EVEN NAAR BENEDEN ..

ik : JA ZOOO

2 minuten later...

KOM JE NOU

ik: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

*zip*
Bram! Boterham!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:37:57 #62
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_22929085
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:39 schreef BloodyLotte het volgende:
K.O. gaan tijdens de seks als je vreselijk dronken bent, en dat de persoon naast je de volgende ochtend vraagt of je de seks lekker vond, en je dan antwoordt met: "Seks?".

Dat is ook behoorlijk knullig.
Or so I've heard.
Dat was ik niet.
Hmm nee.. in slaap vallen tijdens de sex is geweldig
pi_22929175
slapen tijdens de sex
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_22929612
Een oud teamgenoot van mij smeerde altijd tijgerbalsam op zijn knieen...totdat ie daarna es een keer zijn hand in z'n broek deed.....hij heeft hard gelopen tijdens de wedstrijd.
bla bla bla......
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:36:57 #65
106790 matizoteri
WOW almost there !!
pi_22935273
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 11:12 schreef Stiffmaster het volgende:
Een oud teamgenoot van mij smeerde altijd tijgerbalsam op zijn knieen...totdat ie daarna es een keer zijn hand in z'n broek deed.....hij heeft hard gelopen tijdens de wedstrijd.
ik zie de blunder hier niet echt in

TVP
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:56:01 #66
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22935665
tijgerbalsem op je lul, snap je dat niet???
Na de voetbal na het douchen liepen we te kloten, toen kwam ik iemand tegen met een deo-bus..ik liep naakt, de deo-bus zat vol, ik had de rest van de dag iets gloeiends tussen mijn benen
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_22935791
quote:
Op donderdag 28 oktober 2004 21:43 schreef Breemz het volgende:

[..]

zou het erg zijn als je er een stuk of 3 in een wc van een spaans hotel geduwt hebt ?!
Hahaha bram vies vunsig ventje 3 x op 1 avond:P
Fietsen is gezond, dus eet een fiets!
pi_22935800
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:25 schreef Rnej het volgende:
als je echt vet intens bezig bent en je per ongeluk "Wouldn't it be nice" van de Beach boys in je playlist hebt gezet... en die dus gaat draaien..

(download em maar es.. en stel je dan voor dat je vet heftig aan t n**ken bent en dat nummer gaat draaien)

duurde echt weer ff voor t ritme er weer in zat...
Nee, Teeny Weeny String Bikini van Gunther doet het dan goed
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 16:48:41 #69
904 L-X
The Lover X
pi_22936769
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:02 schreef Vieske het volgende:

[..]

Nee, Teeny Weeny String Bikini van Gunther doet het dan goed
En anders de theme song van Inspecter Gadget wel...
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_22947816
K3 doet het ook altijd goed...
  Donald Duck held zaterdag 30 oktober 2004 @ 01:08:31 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_22948041
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 00:51 schreef Mazora het volgende:
K3 doet het ook altijd goed...
kan best hoor:
quote:
ik wil jou jij wil mij
ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
jij mag me verslinden
....
hittegolf in m'n hart
laat mij vanavond naar je kamer komen
in duizend hete dromen
ik wil jou jij wil mij
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_22959258
Lig je op het strand
met je scharrel
heftige seks
in full view
...
word je ongesteld

*schaam*
If men are the answer, maybe we should rephrase the question!
pi_22988368
weer een keertje dan..

Ik had een erg leuke meisje leren kennen en we hadden enorme plannen. Haar ouders zouden weggaan namelijk. Na een hele avond voorpret kwamen we tot de ontluikende conclusie dat paps en mams toch maar besloten thuis te blijven.
Wij 3 uur gewacht tot ze gingen slapen. Eindelijk was t zover leeg huis slapende ouders ; een probleem, ze sliepen in de kamer naast de woonkamer( bungalow) en hadden besloten de deur toch maar open te laten.
Conclusie: zo stilletjes mogelijk dan maar!!!!
Enfin zowel zij als ik zijn nogal de luidruchtige tiepjes. Je kan je niet voorstellen hoe moeilijk het is om zonder geluid te neuken.... We moesten dus vanalles verzinnen om een stille wip te maken. Zij haar handen op mijn mond ik de mijne op haar mond. Zij haar hoofd tussen 6 kussens... dan had je weer een standje waar t bekende *kets* geluidje kwam. Ander standje... maar ja toen ging die bank zo'n schuivend geluid maken... kon ook niet. Al met al was het een erg rommelig en creatief geheel. We hebben zeker een half uur zitten emmeren om tot een volwaardig einde te komen zonder de ouders wakker te maken.

Zitten we helemaal triomfantelijk op de bank zo van: "dat hebben we toch maar es mooi geflikt samen."
We lopen naar de keuken voor een drankje en kijken uit t raam, wat denk je?

Staat haar broertje daar met 4 vriendjes. Wat denk je: zij hebben net zo zeer hun best gedaan om heel stilletjes ons toch wel heel hard uit te lachen met zn allen.

pi_22989404
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_22997827
Wehehe... was het niet gewoon makkelijker geweest om elkaar eff oraal te bevredigen
Jupiler is goed
  maandag 1 november 2004 @ 14:42:23 #76
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22998170
LEUK!

Mijn eerste vriendinnetje waarmee ik seks had.. Wij allebei een beetje aan het vozen in haar moeder d'r badkamer (die was best groot) totdat ik op een gegeven ogenblik haar op de wasmachine zet, en vol enthousiasme begin te rammen. Opeens schiet m'n lul eruit, en ik ram hem zo keihard tegen de rand van de wasmachine. Pijn. Heeeeeel erg veel pijn. Het feest was ook meteen voorbij, en ik ben misselijk naar huis gegaan.

Nog één dan:

Samen met mijn vriendinnetje in een tentje op de camping. De hele dag op stap geweest, winkelen, over de markt banjeren, en 's avonds, toen iedereen gezellig bij een kampvuur zat, wij lekker in die tent blijven liggen, en flink liggen ketsen. Het was pikkedonker natuurlijk, dus wel even die zaklamp erbij neergelegd. Na een half uurtje was dat zaakje zo'n beetje afgerond, en zie ik opeens dat wij een heel mooi silhouet hebben gemaakt op de zijkant van de tent. Ik doe die tentdeur open, zitten al die lui voor onze tent, met een krat bier.

Leuk topic.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_22998802
shagster
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 1 november 2004 @ 15:30:36 #78
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22999119
Ik heb er nog wel één hoor.

Hetzelfde vriendinnetje als het wasmachine incident. Zij ligt op de grond in haar kamer, en ik er bovenop. Komt opeens die vader de kamer inrennen. Kijkt recht mijn sterretje in. "Erm.. Er is telefoon voor je. Het is dringend." Dus ik, knalrode kop, stap van zijn dochter af, pak die telefoon aan, die vader loopt helemaal van slag weer naar beneden. Aan de telefoon mijn vader, mijn broer had een ongeluk gehad, en lag in het ziekenhuis vlakbij mijn vriendin d'r huis. Dus ik in paniek, pak m'n trui, hijs m'n broek half op, en ren naar beneden. Flikker ik in m'n blote reet met stijve jodokus van die steile kuttrap af. Vriendinnetje rent mij achterna, en die vader rent naar de gang toe om te zien wat er gebeurd is, en ziet mij daar half bewusteloos met stijve lul op de grond liggen, met mijn vriendin in d'r blote reet ernaast. Ik heb die kerel nooit meer gesproken.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_22999150
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_22999477
ok, dit is de topper van de week!!!
  maandag 1 november 2004 @ 15:59:45 #81
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_22999656
Gelukkig waren dat ze wel.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_22999668
Jupiler is goed
pi_23000456
Is klaarkomen voor je tijdens het omdoen van het condoom, dus voor je uberhaupt bent begonnen met neuken, ook een blunder????

Excuus: ik was nog jong en onervaren, en zij was ouder en erg geil......................
Never change a winning team... u might loose!!
  maandag 1 november 2004 @ 16:58:31 #84
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23000830
Dat is inderdaad een blunder.

Een hele herkenbare blunder, zelfs.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  maandag 1 november 2004 @ 18:10:35 #85
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_23002368
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:58 schreef Shagster het volgende:
Dat is inderdaad een blunder.

Een hele herkenbare blunder, zelfs.
Hmm, net zeg je dat we ze wel allemaal gehad hadden? Niet dus Bring it on!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 1 november 2004 @ 18:22:16 #86
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23002564
Kut. Weer mijn mond voorbij gepraat. :')
Een beetje zoals Chubje_4u, maar ik zal wel de hele sappige anecdote vertellen..

Mijn ontmaagding was kort maar krachtig, zeg maar. Zij wist dat ik nog maagd was, iets wat zij niet meer was. Ze had me op school verteld dat ze het met me wilde doen, en heeft me ook enorm op zitten geilen die dag. Ik zat de hele dag in spanning, en 's avonds, toen we eindelijk bij haar thuis waren gekomen, deed ze het licht uit, stak een paar gekleurde kaarsjes aan, deed een enkele gekleurde lamp aan, totdat de hele kamer er als een goedkoop hoeren motelletje uitzag. Ik stond natuurlijk op barsten toen. Zij ging voor me staan, en zei me dat ik niks mocht doen. Langzaam kleedde ze zich uit, en streelde haar eigen - overigens goddelijke - lichaam. Ze deed haar beha uit, en kneedde zacht in haar borsten. Ze deed haar ogen dicht, en genoot even van haarzelf. vanaf haar borsten ging ze langzaam met haar hand in haar half openstaande broek, en speelde wat met zichzelf, terwijl ze met de andere hand nog steeds met haar borsten speelde. Ze kreunde zacht.
Ik wilde haar kussen, maar ze stapte achteruit. Ik mocht niks doen. Ze pakte een condoom uit haar kastje, en ging op haar knieën. Ze deed mij T-Shirt omhoog, en kuste mijn buik. Steeds lager ging ze. Met haar mond al kussend, opende ze mijn broek, en haalde mijn reeds kloppende lid uiit mijn broek. Ze streelde hem eventjes, en trok toen mijn hele broek op mijn enkels. Met haar andere hand streelde ze de binnenkant van mijn benen, en ze ging met haar mond dichterbij. Ze kneep zachtjes in mij, en omsloot met haar lippen mijn volledige eikel.

Ze ging één keer op en neer met haar mond, en toen spoot ik haar hele bek vol.

Ik werd trouwens best geil van het typen hiervan.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23002566
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:42 schreef Shagster het volgende:

Nog één dan:

Samen met mijn vriendinnetje in een tentje op de camping. De hele dag op stap geweest, winkelen, over de markt banjeren, en 's avonds, toen iedereen gezellig bij een kampvuur zat, wij lekker in die tent blijven liggen, en flink liggen ketsen. Het was pikkedonker natuurlijk, dus wel even die zaklamp erbij neergelegd. Na een half uurtje was dat zaakje zo'n beetje afgerond, en zie ik opeens dat wij een heel mooi silhouet hebben gemaakt op de zijkant van de tent. Ik doe die tentdeur open, zitten al die lui voor onze tent, met een krat bier.

Leuk topic.
OMFG!
pi_23007053
Dit is me overkomen met een ex van me:

Haar ouders zouden dat weekend weg gaan en ze belde me op of ik ook bij haar wou slapen ( 3 maal raden).
Dus ik meteen spullen gepakt en op de fiets gesprongen.
Ze doet open en ik geef haar een kus, en daarna loopt ze de keuken in voor kofie.
Terwijl ze dat doet roep ik haar nog na: "Ik ben goed geil" o.i.d.
Loop dus via de keuken de woonkamer binnen, zitten haar ouders daar nog , waren ze nog niet weg.
Dus die pa heel schappelijk, "leuk voor je knul, maar wil je niet eerst suiker in de koffie?".
Ja, toen stond ik wel even met m'n rooie kop en een bek vol tanden.
pi_23008484
schitterende verhalen!!
Shagster, jij hebt ook mooie verhaaltjes
ik zelf heb het nog niet gedaan, maar ik kan me voorstellen dat het bij mij net zo gaat.
damn, paar keer erin, en meteen al komen
Tri State. Tri State. !
pi_23008980
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:13 schreef Xebrozius het volgende:
Dit is me overkomen met een ex van me:

Haar ouders zouden dat weekend weg gaan en ze belde me op of ik ook bij haar wou slapen ( 3 maal raden).
Dus ik meteen spullen gepakt en op de fiets gesprongen.
Ze doet open en ik geef haar een kus, en daarna loopt ze de keuken in voor kofie.
Terwijl ze dat doet roep ik haar nog na: "Ik ben goed geil" o.i.d.
Loop dus via de keuken de woonkamer binnen, zitten haar ouders daar nog , waren ze nog niet weg.
Dus die pa heel schappelijk, "leuk voor je knul, maar wil je niet eerst suiker in de koffie?".
Ja, toen stond ik wel even met m'n rooie kop en een bek vol tanden.
pi_23008994
Ok.. na 11 delen gelezen te hebben moet ik ook wel:
's ochtends met ex gezellige ochtend sex.. ik sliep normaal op een matras ernaast... klopt er ineens iemand op d'r deur. Het was d'r vader, offie even wat uit de kast mocht halen...eeeh (snel alles onder de dekens proppen).. ok.. Dus vader loopt rustig naar binnen, wij netjes alleen de hoofdjes slaperig boven de dekens uit. Hij zoeken in de kast, vind wat hij zoekt en gaat weer naar buiten. Wij slaakten een zucht van verlichting... totdat wij zagen dat haar onderbroek midden in de kamer lag (op de route van de deur naar de kast)......;)

Of dat mijn ex boven op mij zat.. en toen bedacht dat ze eigenlijk precies vanuit die positie door haar raam in de woonkamer van de buren kon kijken... en dat de buren ook prima terug konden kijken En ja, dat was overdag

[ Bericht 12% gewijzigd door The_Matrix op 01-11-2004 22:17:45 ]
  maandag 1 november 2004 @ 22:20:53 #92
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23009383
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:13 schreef Xebrozius het volgende:
Dit is me overkomen met een ex van me:

Haar ouders zouden dat weekend weg gaan en ze belde me op of ik ook bij haar wou slapen ( 3 maal raden).
Dus ik meteen spullen gepakt en op de fiets gesprongen.
Ze doet open en ik geef haar een kus, en daarna loopt ze de keuken in voor kofie.
Terwijl ze dat doet roep ik haar nog na: "Ik ben goed geil" o.i.d.
Loop dus via de keuken de woonkamer binnen, zitten haar ouders daar nog , waren ze nog niet weg.
Dus die pa heel schappelijk, "leuk voor je knul, maar wil je niet eerst suiker in de koffie?".
Ja, toen stond ik wel even met m'n rooie kop en een bek vol tanden.


Vaders... Zucht.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23010024
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:13 schreef Xebrozius het volgende:
Terwijl ze dat doet roep ik haar nog na: "Ik ben goed geil" o.i.d.
Loop dus via de keuken de woonkamer binnen, zitten haar ouders daar nog , waren ze nog niet weg.
Dus die pa heel schappelijk, "leuk voor je knul, maar wil je niet eerst suiker in de koffie?".
Ja, toen stond ik wel even met m'n rooie kop en een bek vol tanden.
Briljant, komt daar toevallig je ondertitel ook vandaan?

[/tvp] (En nee, ik heb hier nog niks aan toe te voegen. )
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23010113
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:30 schreef Shagster het volgende:
Ik heb er nog wel één hoor.

Hetzelfde vriendinnetje als het wasmachine incident. Zij ligt op de grond in haar kamer, en ik er bovenop. Komt opeens die vader de kamer inrennen. Kijkt recht mijn sterretje in. "Erm.. Er is telefoon voor je. Het is dringend." Dus ik, knalrode kop, stap van zijn dochter af, pak die telefoon aan, die vader loopt helemaal van slag weer naar beneden. Aan de telefoon mijn vader, mijn broer had een ongeluk gehad, en lag in het ziekenhuis vlakbij mijn vriendin d'r huis. Dus ik in paniek, pak m'n trui, hijs m'n broek half op, en ren naar beneden. Flikker ik in m'n blote reet met stijve jodokus van die steile kuttrap af. Vriendinnetje rent mij achterna, en die vader rent naar de gang toe om te zien wat er gebeurd is, en ziet mij daar half bewusteloos met stijve lul op de grond liggen, met mijn vriendin in d'r blote reet ernaast. Ik heb die kerel nooit meer gesproken.
ik lig in een kramp van dit topic
&gt;&gt;&gt;!!!
pi_23010281
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:22 schreef Shagster het volgende:


Ze ging één keer op en neer met haar mond, en toen spoot ik haar hele bek vol.
Ik was gefascineerd aan het lezen, maar bij deze zin verslikte ik me dus in m'n cola!
pi_23011155
keep em coming mensen ik lig hier dubbel
Jupiler is goed
pi_23011267
ik heb een keer een brandblaar op mijn penis gehad. door een sigaret....don't ask
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 2 november 2004 @ 00:22:59 #98
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_23012838
Waaaaaahahahahahahahhahahaha
  dinsdag 2 november 2004 @ 00:27:12 #99
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_23012894
OK, genoeg van al dat geneutel, ik ga het gewoon vertellen..

Een dik jaar geleden had ik met een vriendin die aardig avontuurlijk was. Ze wou het altijd graag buiten doen etc. en ik vond dat toendertijd helemaal niet erg. Het was allemaal nieuw en ik vond veel wel goed zeg maar

Dus op den duur waren we in Arhnem en zouden we het weleens achter zo'n verlaten gebouw doen vlakbij een snelweg. De snelweg was dan wel beschut met allerlei bomen dus ik durfde het wel aan. Dus wij daar van bil gaan, was allemaal leuk en aardig. Was zij op het moment gekomen dat ze bijna zover was, kijkt ze in 1x vét verschrikt op. Ik dacht dat het van genot was dus ik gaf haar nog een paar krachtige keren.
Totdat ik door had dat dat verlaten huis tijdelijk werd gebruikt door een stel gehandicapten die echt heeeel raar keken..
pi_23024792
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:22 schreef Shagster het volgende:
Kut. Weer mijn mond voorbij gepraat.
Een beetje zoals Chubje_4u, maar ik zal wel de hele sappige anecdote vertellen..

Mijn ontmaagding was kort maar krachtig, zeg maar. Zij wist dat ik nog maagd was, iets wat zij niet meer was. Ze had me op school verteld dat ze het met me wilde doen, en heeft me ook enorm op zitten geilen die dag. Ik zat de hele dag in spanning, en 's avonds, toen we eindelijk bij haar thuis waren gekomen, deed ze het licht uit, stak een paar gekleurde kaarsjes aan, deed een enkele gekleurde lamp aan, totdat de hele kamer er als een goedkoop hoeren motelletje uitzag. Ik stond natuurlijk op barsten toen. Zij ging voor me staan, en zei me dat ik niks mocht doen. Langzaam kleedde ze zich uit, en streelde haar eigen - overigens goddelijke - lichaam. Ze deed haar beha uit, en kneedde zacht in haar borsten. Ze deed haar ogen dicht, en genoot even van haarzelf. vanaf haar borsten ging ze langzaam met haar hand in haar half openstaande broek, en speelde wat met zichzelf, terwijl ze met de andere hand nog steeds met haar borsten speelde. Ze kreunde zacht.
Ik wilde haar kussen, maar ze stapte achteruit. Ik mocht niks doen. Ze pakte een condoom uit haar kastje, en ging op haar knieën. Ze deed mij T-Shirt omhoog, en kuste mijn buik. Steeds lager ging ze. Met haar mond al kussend, opende ze mijn broek, en haalde mijn reeds kloppende lid uiit mijn broek. Ze streelde hem eventjes, en trok toen mijn hele broek op mijn enkels. Met haar andere hand streelde ze de binnenkant van mijn benen, en ze ging met haar mond dichterbij. Ze kneep zachtjes in mij, en omsloot met haar lippen mijn volledige eikel.

Ze ging één keer op en neer met haar mond, en toen spoot ik haar hele bek vol.

Ik werd trouwens best geil van het typen hiervan.
Dat is toch geen ontmaagding??
Power perceived is power achieved.
pi_23025161
quote:
Op maandag 1 november 2004 23:18 schreef P8 het volgende:
ik heb een keer een brandblaar op mijn penis gehad. door een sigaret....don't ask
Dat is nog niks...wat denk je van een blaar op je toompje door een wierookstokje...
Don't ask
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  dinsdag 2 november 2004 @ 16:34:43 #102
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23026298
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:26 schreef Modwire het volgende:

[..]

Dat is toch geen ontmaagding??
Heb je misschien wel gelijk in. Hetgene wat een tien minuten later kwam wel hoor.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23026460
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:26 schreef Modwire het volgende:

[..]

Dat is toch geen ontmaagding??
dat leek mij ook
Extremistisch gematigd.
pi_23026753
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:41 schreef rameijer het volgende:

[..]

Dat is nog niks...wat denk je van een blaar op je toompje door een wierookstokje...
Don't ask
hahahaha . jij wint

ach nu ik toch bezig ben kan ik het ook wel vertellen. ik zat op texel een jaar of 2 terug lekker te poepen met mn brakke hoofd. Dus ik steek een peukje op in de wc. en ik wou na een tijdje afkloppen want dat moet je ook doen. Het was al een automatisme geworden omdat ik bijna bij het einde was van mn peukje. dus ik klop zonder te kijken tussen mijn benen af. en ik kwam er ongeveer 2 seconden te laat achter dat de peuk lekker in begon te smeulen op mn voorhuid.

ik heb verdomme meer dan een week niet kunnen rukken. en de 2de week deed nog steeds verdomde zeer
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 2 november 2004 @ 16:57:43 #105
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23026875
lijkt me best wel pijnlijk!!!
Pakte vanmorgen de soldeerbout op en dacht dat ie koud was...(IK had hem nog niet gebruikt.. )
Dikke brandblaren op me vingers.. wel lekker glad nu
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_23029496
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:57 schreef Tique het volgende:
lijkt me best wel pijnlijk!!!
Pakte vanmorgen de soldeerbout op en dacht dat ie koud was...(IK had hem nog niet gebruikt.. )
[..]
quote:
sex-danwel geslachtsdeelblunders deel elf!
Waarmee pak jij je soldeerbout op?
Power perceived is power achieved.
  dinsdag 2 november 2004 @ 19:52:26 #107
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23031014
whahahaha, met me hand daarom staat er ook vingers
Was idd veel bij te denken

K weet er trouwens nog wel een...
Paar weken trug lekker uitgeweest..stomdronken...
Ik naar de wc, ff lekker zitten...
Val ik met mijn halfdronken kop (lees heel erg enorm lam) bijna van de wc af en sta een stukje op...
neem de bril een stukje mee... ga weer zitten...en... AAAAAAHHHHHHHH....
Zat mijn vlakanon tussen de bril en de pot
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:02:05 #108
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23031290
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 19:52 schreef Tique het volgende:
whahahaha, met me hand daarom staat er ook vingers
Was idd veel bij te denken

K weet er trouwens nog wel een...
Paar weken trug lekker uitgeweest..stomdronken...
Ik naar de wc, ff lekker zitten...
Val ik met mijn halfdronken kop (lees heel erg enorm lam) bijna van de wc af en sta een stukje op...
neem de bril een stukje mee... ga weer zitten...en... AAAAAAHHHHHHHH....
Zat mijn vlakanon tussen de bril en de pot
Dat lijkt me dus echt verschrikkelijk.
.
..
...
....
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:22:54 #109
106856 MociN
Live your own legend
pi_23031785
Dit topic blijft geweldig!!
  dinsdag 2 november 2004 @ 20:34:08 #110
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_23032080
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:50:16 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 3 november 2004 @ 08:09:45 #111
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23043031
Zo af en toe maak ik wel iets grappigs mee... zo ook gister... dus..
Afgelopen maandag werden natuurlijk de alarmsystemen getest, hierbij dacht ik bij mijzelf, een kanon (vlakanon welteverstaan) is ook een soort alarmsysteem en moet uitgebreid getest worden.
Om de daad bij het woord te voegen ging ik maar eventjes lekker een douche nemen.
Nou..ik kan wel zeggen..de test was goed geslaagd! Het enige wat mij opviel tijdens het douchen was dat het putje niet zo heel erg lekker doorliep en bedacht me dat ik dat 's middags dan maar even schoon moest maken. Na dit vrolijk vergeten te hebben kwam gister mijn moeder met een verhaal aanzetten... Ze had na mij gedoucht..en vond toch wel dat het putje niet zo goed doorstroomde en had hem daarom maar even schoongemaakt.. Ze vond het wel een vies karweitje want ze vond in dat doucheputje tussen de haren, eitjes van het een of ander
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  woensdag 3 november 2004 @ 10:49:39 #112
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_23045079
Modwire, typ die van terschelling eens hier, kunnen wij ook weer lachen
pi_23045103
quote:
Op woensdag 3 november 2004 08:09 schreef Tique het volgende:
Ze vond het wel een vies karweitje want ze vond in dat doucheputje tussen de haren, eitjes van het een of ander
Eitjes? Van een man?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23049937
whuh? hoezo eitjes...
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
  woensdag 3 november 2004 @ 14:33:44 #115
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23049985
Lieve Mona.

Ik heb geen eitjes uit mijn piemeltje komen. Ben ik wel normaal?

Kusjes, anoniempje.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23050530
Lees als: hij heeft staan rukken onder de douche en mamma moest het schoonmaken....
pi_23055952
quote:
Op woensdag 3 november 2004 10:49 schreef Extend het volgende:
Modwire, typ die van terschelling eens hier, kunnen wij ook weer lachen
Ik ben nu wel heel benieuwd
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  woensdag 3 november 2004 @ 19:42:53 #118
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23057385
quote:
Op woensdag 3 november 2004 10:51 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Eitjes? Van een man?
Ze dacht dat het misschien wel eitjes waren van het een of ander... gelukkig had ze verder niet gedacht...
Mjah..me moeder maakte het putje schoon voor ik de kans had dat te doen jah:P
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_23064590
http://www.bordergatewayprotocol.net/jon/humor/video/hotsex.mpeg
dit is opzich ook wel een blunder.....

zelf nog geen blunders begaan....
Shut your hole, you drunken Doughnut!
pi_23065528
quote:
Op donderdag 4 november 2004 00:20 schreef Kermit_de_Hond het volgende:
http://www.bordergatewayprotocol.net/jon/humor/video/hotsex.mpeg
dit is opzich ook wel een blunder.....
Hoe vaker ik 'm kijk, hoe leuker ik 'm vind
pi_23114435
gek topic
046
Dank aan Yeahinho
pi_23117258
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:46 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik was gefascineerd aan het lezen, maar bij deze zin verslikte ik me dus in m'n cola!
pi_23117795
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:01 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Lach niet! Wel eens meegemaakt? Cola door je neus?
pi_23134833
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 12:31 schreef fratsman het volgende:

[..]

Lach niet! Wel eens meegemaakt? Cola door je neus?
Heb je wel eens meegemaakt bijna gestikt door Cola ? Nou ik wel
pi_23154113
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 19:52 schreef Tique het volgende:
whahahaha, met me hand daarom staat er ook vingers
Was idd veel bij te denken

K weet er trouwens nog wel een...
Paar weken trug lekker uitgeweest..stomdronken...
Ik naar de wc, ff lekker zitten...
Val ik met mijn halfdronken kop (lees heel erg enorm lam) bijna van de wc af en sta een stukje op...
neem de bril een stukje mee... ga weer zitten...en... AAAAAAHHHHHHHH....
Zat mijn vlakanon tussen de bril en de pot
Vlakanon. .
  maandag 8 november 2004 @ 18:01:21 #126
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_23170679
Niet zozeer een blunder van mij, maar wel door mijn toedoen iemand in de verlegenheid gebracht.

Ik kom samen met mijn vriendin op een zaterdagnacht thuis. Liggen samen in bed en we horen toch in het appartement onder ons een flink gekreun. Dit ging zo een kwartiertje door. Niet een klein beetje hard, maar echt hard!
Een aantal dagen daarna vragen wij aan een buurman die schuin onder ons woont of hij geen last had van het gekreun van de onder-buurvrouw. Nee gaf hij aan. Hij had niets gehoord.
Komt hij de volgende dag naar mij toe met een enorme smile: Het was de buurvrouw niet, maar hij was het samen met een scharrel.

Bleek dat we een klein foutje gemaakt hadden in de berekeningen van de slaapkamers. Zijn slaapkamer zat rechtstreeks onder ons en niet die van de buurvrouw..
Maar we hebben er nog hartelijk om kunnen lachen!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_23174421
Mijn vriendin was me op een zondagmiddag eens aan het pijpen en net voordat ik klaarkom krijg ik door het heerlijke gevoel een 'stuiptrekking', ik boog me voorover en daardoor moest mijn vriendin kokhalzen, dus 'spring' ze omhoog..

Gevolg: ik krijg een kopstoot en heb een bloedneus... leg dat maar eens uit thuis
  maandag 8 november 2004 @ 20:34:17 #128
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_23174846
Ach... zo'n verhaal gehoord in de klas...

Een ventje in een boerengehucht hier die zat voor z'n huis zichzelf te bevredigen en één van mijn klasgenoten komt langs... staat hij daar met een stijf potlood met de broek op z'n knieën... Public Wanker... Om 3:00 's nachts... Een klasgenoot die terugkwam van 't stappen dacht dat ie een hond aan 't aaien was

Even voor duidelijkheid, van meerdere mensen hetzelfde verhaal gehoord, dus zal wel deel van waarheid hebben...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_23174951
Heb alle delen hiervan doorgelezen, er zitten echt geweldige blunders tussen!
Ik heb me maar even aangemeld, om gezellig mee te discussieren. Dit topic is gebookmarked. Geweldig!
  maandag 8 november 2004 @ 20:46:47 #130
101860 Tique
strictly seated concert
pi_23175171
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:18 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Vlakanon. .
Daar deed ik het om:P
K ga hem geen sjaak noemen..is ook zo minderwaardig:P
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  maandag 8 november 2004 @ 20:57:14 #131
106109 Special_One
you like me, or not..
pi_23175479
ik heb toch ook zoiets gehad.. ik zat bij me vriend en we hadden er beide echt zin in.. dus wij liggen op zijn bed, lekker bezig.. alleen zijn zusje zat op de gang achter de pc.. en dacht dus dat haar broer wat zei dus die komt de kamer binnen stormen.. kijkt met grote ogen en gooit de deur weer dicht.. die loopt daarna door naar beneden waar haar moeder bezig is met iets van een advocado of iets in die richting.. waarop dat zusje dus zegt van "ma dat klinkt ranzig"
waarop haar moeder doodleuk antwoord "hoe weet jij nou hoe dat klinkt?"

sindsdien ben ik heel erg op me hoede als ik daar ben
pi_23176229
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:16 schreef Rnej het volgende:

[..]

hehe.. ik schoot ook vet in de lach... me (nu ex-) vriendin kon me wel afschieten.. die wilde verder... maar ik moest zo vet lachen
heb m ff gedownload.. wil je idd echt niet voorbij horen komen..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23178232
Dubbel
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23178236
Niet echt een blunder, wel grappig verhaaltje..
Afgelopen vakantie was ik alleen thuis. Meisje (nu vriendin) zou voor het eerst langskomen, was nog nooit eerder 'alleen' met me geweest ofzo.
We liggen dus op mijn bed, in mn kamer.. ineens allemaal geros op de trap, snel dekbed dr over heen.
Komt een maat van me met een heel erg lamme kop mn kamer op, ploft neer op de bureaustoel.
Zegt met een lamme stem: 'ej Jelle, mag ik hier blowe?'. Ik lig totaal dubbel en zeg: "oké.."
Kerel trekt een joint uit zn binnenzak, blijft ongeveer 15 minuten op de bureaustoel aan zn joint hijsen en verdwijnt vervolgens met een heel lam 'Laters' weer naar beneden..
Al die tijd lagen wij dus nog onder dat deken te wachten tot ie weg zou gaan

Best wel om moeten lachen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23178351
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:27 schreef Skv het volgende:
Niet echt een blunder, wel grappig verhaaltje..
Afgelopen vakantie was ik alleen thuis. Meisje (nu vriendin) zou voor het eerst langskomen, was nog nooit eerder 'alleen' met me geweest ofzo.
We liggen dus op mijn bed, in mn kamer.. ineens allemaal geros op de trap, snel dekbed dr over heen.
Komt een maat van me met een heel erg lamme kop mn kamer op, ploft neer op de bureaustoel.
Zegt met een lamme stem: 'ej Jelle, mag ik hier blowe?'. Ik lig totaal dubbel en zeg: "oké.."
Kerel trekt een joint uit zn binnenzak, blijft ongeveer 15 minuten op de bureaustoel aan zn joint hijsen en verdwijnt vervolgens met een heel lam 'Laters' weer naar beneden..
Al die tijd lagen wij dus nog onder dat deken te wachten tot ie weg zou gaan

Best wel om moeten lachen
En ze deed "niks" onder de lakens?
pi_23178550
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef fratsman het volgende:

[..]

En ze deed "niks" onder de lakens?
Nee
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23182593
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:13 schreef Xebrozius het volgende:
Dit is me overkomen met een ex van me:

Haar ouders zouden dat weekend weg gaan en ze belde me op of ik ook bij haar wou slapen ( 3 maal raden).
Dus ik meteen spullen gepakt en op de fiets gesprongen.
Ze doet open en ik geef haar een kus, en daarna loopt ze de keuken in voor kofie.
Terwijl ze dat doet roep ik haar nog na: "Ik ben goed geil" o.i.d.
Loop dus via de keuken de woonkamer binnen, zitten haar ouders daar nog , waren ze nog niet weg.
Dus die pa heel schappelijk, "leuk voor je knul, maar wil je niet eerst suiker in de koffie?".
Ja, toen stond ik wel even met m'n rooie kop en een bek vol tanden.
geweldige opmerking
pi_23196732
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:30 schreef Shagster het volgende:
Ik heb er nog wel één hoor.

Hetzelfde vriendinnetje als het wasmachine incident. Zij ligt op de grond in haar kamer, en ik er bovenop. Komt opeens die vader de kamer inrennen. Kijkt recht mijn sterretje in. "Erm.. Er is telefoon voor je. Het is dringend." Dus ik, knalrode kop, stap van zijn dochter af, pak die telefoon aan, die vader loopt helemaal van slag weer naar beneden. Aan de telefoon mijn vader, mijn broer had een ongeluk gehad, en lag in het ziekenhuis vlakbij mijn vriendin d'r huis. Dus ik in paniek, pak m'n trui, hijs m'n broek half op, en ren naar beneden. Flikker ik in m'n blote reet met stijve jodokus van die steile kuttrap af. Vriendinnetje rent mij achterna, en die vader rent naar de gang toe om te zien wat er gebeurd is, en ziet mij daar half bewusteloos met stijve lul op de grond liggen, met mijn vriendin in d'r blote reet ernaast. Ik heb die kerel nooit meer gesproken.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 10 november 2004 @ 00:12:41 #139
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_23208174
Eindelijk begint het hier weer te lopen

Shagster, je doet je naam niet echt eer aan hè..
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  woensdag 10 november 2004 @ 01:03:51 #140
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_23209197
'standaard' blunder: lekker bezig op de slaapkamer van me ex, komt broertje binnen omdat hij zijn schoenen nodig heeft die me ex had geleend omdat we later uitgingen.. Gelukkig was het al wel wat donkerder, zodat hij het weinig tot niet kon zien
pi_23213387
Ook bij me ex, was voor het eerst bij haar thuis.
Wij fijn bezig op haar kamer, ineens hoor je een deur dichtslaan en iemand heel snel naar boven lopen.
Was haar moeder, heb me voorgesteld met dezelfde hand als ik 20 seconden eerder met haar dochter bezig was
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_23218868
quote:
Op maandag 8 november 2004 20:57 schreef Special_One het volgende:
die loopt daarna door naar beneden waar haar moeder bezig is met iets van een advocado of iets in die richting..
Tering! Terwijl er andere mensen in huis zijn?
quote:
sindsdien ben ik heel erg op me hoede als ik daar ben
Kan ik me voorstellen
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_23218886
quote:
Op woensdag 10 november 2004 10:58 schreef Skv het volgende:

Was haar moeder, heb me voorgesteld met dezelfde hand als ik 20 seconden eerder met haar dochter bezig was
Hahaha

En die moeder maar denken "Wat heeft die jongen zweethanden. Hij is vast nerveus..."
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 10 november 2004 @ 15:22:25 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23218981
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:16 schreef rameijer het volgende:

[..]

Hahaha

En die moeder maar denken "Wat heeft die jongen zweethanden. Hij is vast nerveus..."
Whahaha, dat is vrij ranzig.
pi_23219204
gadverdamme
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23226129
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:34 schreef komrad het volgende:
gadverdamme
wat niet weet wat niet deert
ofzoiets
046
Dank aan Yeahinho
pi_23241600
ik bleef met mijn vriendin logeren bij een stelletje, we sliepen op de logeerkamer op een dik 2 persoons luchtbed, dus we dachten, laten we dat eens goed uitproberen...

de volgende ochtend werden we wakker, was die matras half leeg! flink pijn aan mijn rug vanwege de doorgezakte houding. we hebben tegen dat stelletje zitten klagen dat die matras lek was
pi_23242127
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:16 schreef rameijer het volgende:

[..]

Hahaha

En die moeder maar denken "Wat heeft die jongen zweethanden. Hij is vast nerveus..."
whehe
pi_23276157
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:22 schreef Shagster het volgende:
Shagster's first time story...

Geweldig... lol word schrijver!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_23281470
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:42 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

wat niet weet wat niet deert
ofzoiets
wat niet weet, wat wel ruikt...blegh.
of zijn alle ouders nou zo naief.
pi_23281717
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:19 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

wat niet weet, wat wel ruikt...blegh.
of zijn alle ouders nou zo naief.
Dat wil je graag geloven maar ik vrees dat het merendeel van de ouders echt niet gek is. Het heeft over het algemeen een erg herkenbare geur.
pi_23281978
ze zijn mooi whaahaa
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_23281984
iemand waarmee ik een keer bijna seks had, bleek kopkaas te hebben
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  zaterdag 13 november 2004 @ 02:00:06 #154
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23282100
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:52 schreef Blessed het volgende:
iemand waarmee ik een keer bijna seks had, bleek kopkaas te hebben
En toen heb je hem de deur gewezen?
.
..
...
....
pi_23282293
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 02:00 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

En toen heb je hem de deur gewezen?
we waren bij hem thuis.
ik heb me aangekleed.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:18:31 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23285095
@Sandertje en Blessed: slowchatten mag niet, behalve in het het, jawel, slowchattopic

Reacties opgeruimd.
  zaterdag 13 november 2004 @ 11:58:09 #157
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23285611
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 11:18 schreef Aventura het volgende:
@Sandertje en Blessed: slowchatten mag niet, behalve in het het, jawel, slowchattopic

Reacties opgeruimd.
Zal t niet meer doen.
.
..
...
....
  maandag 15 november 2004 @ 17:18:50 #158
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_23332241
Ik heb nog wel een leuke van een vriendin van mij...

Ze werd tijdens een lekkere pot seks gebeft door haar nieuwe vriendje. Toen hij bezig was zei ze: "Lekker Lo..."
Niks aan de hand zou je denken, ware het niet dat haar ex-vriendje Lodewijk heet, en haar toenmalige vriend, die haar op dat moment aan het beffen was, Sven heette.

AU

De goden waren haar blijkbaar goed gezind, ze was aan het mompelen en haar vriend heeft het niet gehoord...

(off topic: ik heb me echt rot gelachen om jullie blunders hahahaha)
pi_23346184
subtiel tvp'tje
Live it!
pi_23353879
ik heb ook nog een.

Ik was een keer met mijn vriendin in een mooi zwembad, ik zou niet weten waar, en daar hadden ze van die douchehokjes. dus wij samen douchen. wat resulteerde in keiharde sex.
eerst stond ik daar staand een beetje te rammen, maar daar word je moe van na een tijdje. en toen was ik ook nog niet een expert in staand klaarkomen. Dus wij gingen zitten in dat hokje, en net toen ik klaarkwam en een beetje verkrampte, hoorde ik een klein kindje zeggen: Kijk eens oma, er steken 2 voeten onder dat hokje uit....
Extremistisch gematigd.
pi_23357439
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:52 schreef Blessed het volgende:
iemand waarmee ik een keer bijna seks had, bleek kopkaas te hebben
WTF is kopkaas?
pi_23357786
smegma?

schokkend plaatje:
http://www.foreskin.org/smegma3.jpg
pi_23358769
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:26 schreef frnk het volgende:
smegma?

schokkend plaatje:
http://www.foreskin.org/smegma3.jpg
Lekker toastje met brie
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_23368368
lekker
een koe zegt boe
pi_23370917
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:41 schreef P8 het volgende:
ik heb ook nog een.

Ik was een keer met mijn vriendin in een mooi zwembad, ik zou niet weten waar, en daar hadden ze van die douchehokjes. dus wij samen douchen. wat resulteerde in keiharde sex.
eerst stond ik daar staand een beetje te rammen, maar daar word je moe van na een tijdje. en toen was ik ook nog niet een expert in staand klaarkomen. Dus wij gingen zitten in dat hokje, en net toen ik klaarkwam en een beetje verkrampte, hoorde ik een klein kindje zeggen: Kijk eens oma, er steken 2 voeten onder dat hokje uit....
geweldig, trouwens het hele topic
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23379649
Is toch niet zo vreemd, 2 voeten?
4 voeten dan weer wel
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 17 november 2004 @ 19:05:00 #167
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_23383904
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:50:16 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_23385523
ik hoorde die oma trouwens nog iets mompelen van: "huh wat? oooo, uhhh, ga je maar aankleden"
Extremistisch gematigd.
  zondag 21 november 2004 @ 20:45:27 #169
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23476046
tvp... *kuch*
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_23476259
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:52 schreef Blessed het volgende:
iemand waarmee ik een keer bijna seks had, bleek kopkaas te hebben
O bah!
Ik zie het al voor me...heb je er wat van gezegd? lijkt me ook wel genant: 'sorry maar heu..je hebt kopkaas'..
pi_23476302
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

O bah!
Ik zie het al voor me...heb je er wat van gezegd? lijkt me ook wel genant: 'sorry maar heu..je hebt kopkaas'..
Uhm nee
Ik zei "we gaan een andere keer wel verder"
Meestal hou ik woord maar in dit geval niet
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_23476435
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:10 schreef JeroenV het volgende:

[..]

WTF is kopkaas?
ehhhhh dat weet je echt nie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23477915
Kopkaas zeg gewoon smegma maar niet kopkaas... gadverdamme wat klinkt dat smerig
Jupiler is goed
pi_23493878
*tvp
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_23494072
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:56 schreef Aurelium het volgende:
Kopkaas zeg gewoon smegma maar niet kopkaas... gadverdamme wat klinkt dat smerig
Smegma.....

Salati Differencio

Een heerlijke groene salade met olijven, fetakaas en smegma, overgoten met een fantastische huisgemaakte honingmosterd dressing en croutons....
  maandag 22 november 2004 @ 16:28:54 #176
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23494224
Dat tvp'tje komt goed uit, want ik heb er nog één. M'n beste vriend kon er vanmorgen wel om lachen, maar ik eigenlijk niet..

Vanochtend vroeg komt m'n vriendinnetje thuis, na een nacht werken. Ik stond toevallig om 7 uur naast m'n bed, ook al heb ik een vrije dag, en had al koffie gezet. Zij komt binnenlopen, kusje, nog een kusje, en nog een knuffel ook, want ze is sinds kort zwanger, en in een errug goede bui. "Ik ben geil. We gaan nu neuken." zegt ze tegen me. Dat laat ik me geen twee keer zeggen, dus ik trek d'r jas uit, and hijs d'r boven op het aanrecht. Broek uit, mijn broek uit, en het vluggertje begint. Halverwege trekt die trut opeens d'r bek weer open, en zegt ze "Gek he? Je bent eigenlijk nu gewoon tegen je toekomstige kind aan het stoten."

Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  maandag 22 november 2004 @ 16:30:55 #177
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23494271
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:28 schreef Shagster het volgende:
Dat tvp'tje komt goed uit, want ik heb er nog één. M'n beste vriend kon er vanmorgen wel om lachen, maar ik eigenlijk niet..

Vanochtend vroeg komt m'n vriendinnetje thuis, na een nacht werken. Ik stond toevallig om 7 uur naast m'n bed, ook al heb ik een vrije dag, en had al koffie gezet. Zij komt binnenlopen, kusje, nog een kusje, en nog een knuffel ook, want ze is sinds kort zwanger, en in een errug goede bui. "Ik ben geil. We gaan nu neuken." zegt ze tegen me. Dat laat ik me geen twee keer zeggen, dus ik trek d'r jas uit, and hijs d'r boven op het aanrecht. Broek uit, mijn broek uit, en het vluggertje begint. Halverwege trekt die trut opeens d'r bek weer open, en zegt ze "Gek he? Je bent eigenlijk nu gewoon tegen je toekomstige kind aan het stoten."

die eerste zin was idd erotischer
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_23496347
Soort blunder:

Een jaar of 9 geleden was ik op vakantie in Frankrijk, samen met een goede vriend. Na een avondje keihard zuipen, had ik ee leuke scharrel opgedaan. Een lekkere brunette!
Na een poosje belsoten we maar naar haar tent te gaan.
Aangezien ik rechtstreeks van t ztrand naar de bar was gegaan moest er nog wat zand weggespoeld worden....

Ik spoed me naar de douche, en prepareer mezelf op een klein intiem feestje.
Enfin ik kom terug en ga de tent in. Aangezien het er echt steek donker was, moest een en ander op de tast. Ik begin haar een beetje te strelen, maar ze reageerd amper. Ik vraag: slaap je al?
Zij murmelt een beetje vaag iets, wat ik niet helemaal verstond, maar ze reageerde, dus zover ik t kon bedenken kon ik verder gaan. Enfin t strelen ging over op zoenen zoenen ging over in de rest en we hebben heerlijke sex gehad!

Nu vraag je je natuurlijk af wat is de blunder?

Nou dat bemerkte in de volgende ochtend toen er wat licht de tent in kwam.
Ik kijk naar de dame die zich lekker tegen me aan genesteld heeft.... ik denk bij mezelf, ze was toch een brunette? Maar nee hoor er licht een keurig mooie blondine tegen me aan.
Ik kom onhoog en zie mijn brunette achter in de tent liggen pitten.....

Wat blijkt nu, mijn meissie was meteen in een coma gevallen en die blonde vond me schijnbaar al een paar dagen leuk.. zo heb ik dus gewoon de verkeerde liggen neuken!

Ik heb die vakantie trouwens de brunette nog wel een keer gehad.... zaklampje mee
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_23497373
dat zijn de acties
enjoy life!
pi_23497412
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef Nerdmans het volgende:
Soort blunder:

Een jaar of 9 geleden was ik op vakantie in Frankrijk, samen met een goede vriend. Na een avondje keihard zuipen, had ik ee leuke scharrel opgedaan. Een lekkere brunette!
Na een poosje belsoten we maar naar haar tent te gaan.
Aangezien ik rechtstreeks van t ztrand naar de bar was gegaan moest er nog wat zand weggespoeld worden....

Ik spoed me naar de douche, en prepareer mezelf op een klein intiem feestje.
Enfin ik kom terug en ga de tent in. Aangezien het er echt steek donker was, moest een en ander op de tast. Ik begin haar een beetje te strelen, maar ze reageerd amper. Ik vraag: slaap je al?
Zij murmelt een beetje vaag iets, wat ik niet helemaal verstond, maar ze reageerde, dus zover ik t kon bedenken kon ik verder gaan. Enfin t strelen ging over op zoenen zoenen ging over in de rest en we hebben heerlijke sex gehad!

Nu vraag je je natuurlijk af wat is de blunder?

Nou dat bemerkte in de volgende ochtend toen er wat licht de tent in kwam.
Ik kijk naar de dame die zich lekker tegen me aan genesteld heeft.... ik denk bij mezelf, ze was toch een brunette? Maar nee hoor er licht een keurig mooie blondine tegen me aan.
Ik kom onhoog en zie mijn brunette achter in de tent liggen pitten.....

Wat blijkt nu, mijn meissie was meteen in een coma gevallen en die blonde vond me schijnbaar al een paar dagen leuk.. zo heb ik dus gewoon de verkeerde liggen neuken!

Ik heb die vakantie trouwens de brunette nog wel een keer gehad.... zaklampje mee
zeg maar nee, dan krijg je er 2
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23499176
ik heb ook leuke blunders met het 'komen' op lichaamsdelen waar het niet bedoeld was

zoals in haar, ogen, neus etc echt lol voor mij maar niet voor haar haha
  maandag 22 november 2004 @ 20:29:38 #182
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_23500058
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef Nerdmans het volgende:
Ik heb die vakantie trouwens de brunette nog wel een keer gehad.... zaklampje mee
Zaklamp & sex - blunders hebben we nu wel genoeg
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_23502793
Dit weekend hadden we een porno-vloek ofzo...

We gaan lekker zitten voor een pornofilm, eens een film met verhaal proberen maar weer, is het een franse film
Volgende film geprobeert, is dat zo'n interactieve dvd(in de laptop, kopie, geen manier om te kiezen), vaag gedoe trouwens, zie je zo'n dame liggen en kan je kiezen wat ze doet, klaarkomen op commando enzo
3de film geprobeert, was een hele slome standaart film waarbij ik bijna in slaap viel

Toen zijn we zelf maar gaan neuken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23504444
Shagster
  donderdag 25 november 2004 @ 00:04:11 #185
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_23556054
TVP
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
pi_23686840
tvp
Liefde is blind, daarom kan ze me niet vinden.
pi_23687688
wat beteken tvp?
  woensdag 1 december 2004 @ 09:09:22 #188
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_23687778
Terug Vind Post :x
  woensdag 1 december 2004 @ 10:34:01 #189
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_23688897
hier maar eens een van mij:

Zit je vriendin lekker bovenop je te rijden. Komt ze net verkeerd terecht waardoor je lul dubbelknakt. Hell, dat deed pijn. Na weer bij zinnen gekomen te zijn zijn we wel stug verder gegaan
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_23689182
Heb je geluk gehad, er waren mensen hier in dit forum die ermee naar de dokter konden, want er was Echt iets gebroken in hun lul.
  woensdag 1 december 2004 @ 10:55:25 #191
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_23689281
Ja dat heb ik ook meerdere malen gelezen. Ik geloof dat er dan een zwellichaam scheurt. Bij mij werd hij werd in ieder geval niet blauw of iets dergelijks
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_23690700
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:02 schreef erodome het volgende:
Dit weekend hadden we een porno-vloek ofzo...

We gaan lekker zitten voor een pornofilm, eens een film met verhaal proberen maar weer, is het een franse film
Volgende film geprobeert, is dat zo'n interactieve dvd(in de laptop, kopie, geen manier om te kiezen), vaag gedoe trouwens, zie je zo'n dame liggen en kan je kiezen wat ze doet, klaarkomen op commando enzo
3de film geprobeert, was een hele slome standaart film waarbij ik bijna in slaap viel

Toen zijn we zelf maar gaan neuken
och arme erodome, daar word je toch veel meer moe van?
Carpe diem
  woensdag 1 december 2004 @ 15:27:04 #193
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23695147
Gatverdammer CrustyClown.

Ik heb dus net even gebeld met mijn bron die verder anoniem wenst te blijven En hij vertelde dat er opeens dikke rode plekken op z'n plassertje verschenen, die erg pijnlijk waren. Na regelmatig wassen (wat ook pijn deed) gingen ze weer weg.

Dus jongelui.... Goed wassen.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23695376
quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:27 schreef Shagster het volgende:
Gatverdammer CrustyClown.

Ik heb dus net even gebeld met mijn bron die verder anoniem wenst te blijven En hij vertelde dat er opeens dikke rode plekken op z'n plassertje verschenen, die erg pijnlijk waren. Na regelmatig wassen (wat ook pijn deed) gingen ze weer weg.

Dus jongelui.... Goed wassen.
3x raden wij die bron is..... en die vriend van mij had....
pi_23696535
door het bed gezakt afgelopen weekend.

terwijl de moeder op de gang liep.
Niet iets bijzonders dus. Gelukkig liep haar moeder niet de kamer in om te kijken wat er was.
Extremistisch gematigd.
pi_24129947
Wat een ruste, zijn de blunders met vakantie?! Kom op mensen hier met die kerstblunders!
Liefde is blind, daarom kan ze me niet vinden.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:41:44 #198
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24135242
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:00 schreef nikminator het volgende:
Wat een ruste, zijn de blunders met vakantie?! Kom op mensen hier met die kerstblunders!
Doe zelf ook eens wat. Ik blunder voorlopig niet meer. Veels te lastig allemaal.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  woensdag 22 december 2004 @ 18:49:36 #199
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_24142869
tvp
  woensdag 22 december 2004 @ 21:29:54 #200
14827 Kogando
Modelprutser
pi_24146405
Ok, een van een maat van me dan. Hij zit achter de tv in de huiskamer en ziet een paar geile wijven in een videoclip dus hij denkt effe snel sjorren dan maar. Hij flink bezig... kijktie opzij, staan zijn tennis-vriendjes en vriendinnetjes voor het raam.

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:32:18 #201
14827 Kogando
Modelprutser
pi_24146462
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:02 schreef erodome het volgende:
Toen zijn we zelf maar gaan neuken
Doe je ook wel eens iets anders tussen het slapen door?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  woensdag 22 december 2004 @ 22:30:33 #202
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24147870
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef Kogando het volgende:
Ok, een van een maat van me dan. Hij zit achter de tv in de huiskamer en ziet een paar geile wijven in een videoclip dus hij denkt effe snel sjorren dan maar. Hij flink bezig... kijktie opzij, staan zijn tennis-vriendjes en vriendinnetjes voor het raam.

Wie gaat er dan ook handkarren in de huiskamer! Veels te link. Genant zeg. Ik zou echt gillend wegrennen en nooit meer terugkomen.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_24149694
tvp'' tje

heb wel een blunder maar die heb ik lang geleden vertelt. Misschien dat ik 'm morgen ff opnieuw typ voor de mensen met intresse
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_24150004
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef Kogando het volgende:
....
  donderdag 23 december 2004 @ 00:05:41 #205
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24150094
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:19 schreef freud het volgende:
Het meest vervelende is wel dat als je flink bezig bent je in alle haast ineens net iets te ver eruit gaat en je snikkel dubbelvouwt tegen de buitenste labia .
LMAO!!!! .
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24153583
Gisteren lekker aan het neuken, wil mijn man me in mijn kont neuken, zet hem iets te hoog ertegenaan, hij duwt en in 1 keer plopt hij zeg maar over het randje heen erin, auwwwwwwwwwwwwwwww......

Hij bleef echt even hangen en toen ineens hoppa, dat deed aardig pijn.

Naar
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24155038
Niet een blunder van mij, alleen dat ik er een heb meegemaakt

We waren op vakantie in Blankenberge met een grote groep...

Er zijn daar iets van 2 campings 1 saaie en een jeugd/ stacaravan camping. Wij stonden op de laatste, maar daar was het ook eigenlijk nogal saai Ze zijn daar iig superstreng, 10 uur stil zijn!!!

Op een avond zitten we in te drinken, voor het uitgaan, zien we opeens dat de buurjongen en meisje (20tigers)de tent al in gaan, en ook een zaklamp zo neerleggen dat we mooie silhouetten hadden!

Gaan ze zitten yahtzee-en Wij dachten al, wat een knoest is die jongen, echt een bloedmooie meid, en dan ga je zitten yahtzee-en Wij wisten dit, doordat ze best vaak Yahtzee riepen

Wij gaan uit, komen we 's nachts terug, is het helemaal stil, dus wij denken, nou dan gaan we ook maar eens ons nest in, maar net voor we de tent in gaan:

kreun kreun kreun krijs schreeuw, kreun kreun, gilletje kreun kreun

Dus toen zijn we ook maar even met zijn allen om die tent gaan staan en mee gaan kreunen

Wij vette pret, zij meteen stil

De dga erop: Ze zijn heel de dag tot 8 uur 's avonds ofzo, nie de tent uit geweest!!! Toen kwamen ze eruit: YAHTZEE, allbei knalrode kop, en toen zijn ze naar de beheerder gegaan en zijn ze van plek gewisseld

Nu ik het zo teruglees is het eigenlijk niet zo spectaculair... Ach boeie, toen wel
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_24159436
oke zoals belooft

Ik was een middag alleen thuis met mijn toemalige vriendin (dus nu ex ) en we hadden plots beide zin.
En omdat we toch beneden waren hadden we allebei maar het idee om de keukentafel in te wijden. Dus zo gezegt ze gaan. Spullen aan de kant geschoven. Zij erop en gaan met die banaan. Helaas hing er een klok boven de keukentafel en zag ik dat de kans groot is dat haar moeder elk moment kon thuiskomen. Dus ik er ff flink vaart achter gezet , wat mijn vriendin op dat moment niet erg vond.
Hoor ik op het moment supremé (ik kwam dus bijna) de voordeur. Dus mijn vriendin schrikt op. Ik haal de johannes eruit, zij rent naar de tussendeur. En schteeuwt de tekst: "mam niet binnenkomen!" Ik sta daar bij die keukentafel half na te druppelen zeg maar
Dus ik schaamde me kapot , want die moeder wist natuurlijk dat wij bezig waren. Dus ik kon haar niet meer recht in de ogen aan kijken die dag, terwijl die moeder super aardig is en het helemaal niet erg vond. Maar ja, wacht maar tot ze ooit die vlekken in het tapijt een keer vind
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_24159580
quote:
Maar ja, wacht maar tot ze ooit die vlekken in het tapijt een keer vind:p
LOL
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_24166730
Nou vooruit dan maar. Is alweer zo'n 15 jaar geleden

Ik was met mijn toenmalige vriendin op vakantie in Tunesië (Monastir voor de kenners). Weekje samen op vakantie, lekker doen waar we zelf zin in hadden. Veel sex natuurlijk, ondanks de hitte en afwezigheid van airco.
Echter toen we op de voorlaatste dag van ons verblijf terug kwamen op onze hotelkamer en mijn vriendin mijn lul uit mijnn zwembroek trok om me een lekkere pijpneurt te geven, trok ze een gezicht alsof ze een dooie pier in haar hand had.IIk had namelijk ineens last van een flinke schimmelinfectie. Allemaal velletjes op de eikel. Het zag er echt goor uit. De avond tevoren was er nog niets te zien geweest.
Toen we terug kwamen van vakantie allebei maar even een zalfje gehaald bij de huisarts
Het is wat.......
pi_24201993
tvp
pi_24213769
Tja, ik heb er lang moeten over nadenken dat ik blunders heb begaan.Maar ja, als onervaren jochie wel ja.

Mijn eerste ervaring was in 1 keer met een ervaren vrouw. Ik klungelig, zij bereid me te leren.Hele nacht van jetje gegeven.En HEEL VEEL geleerd. Nadeel, ik kende wel de rubbertjes, maar niet de voordelen ervan, dus... stom genoeg geen gebruikt. Een dikke week later ben ik naar de arts gekropen, die me na een schitterende schaterlachbui een penicilinekuur gegeven heeft.
Sindsdien was het rubber dat de klok sloeg, en andere vormen van sex, zoals beffen, neen, te pijnlijk.
Langs de andere kant, ik heb nu een partner die me best bevalt, en we zijn beiden gezond op dat vlak.Dus , een Nuva ring later, en we geven van jetje als een pasgehuwd koppel.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_24213777
Een kennis van me was eens flink met een griet bezig en het leek hem geil om eens wat bij haar naar binnen te proppen. Zo gezegd, zo gedaan, hij pakte het eerste wat hij tegenkwam en dat was een peperbusje.

Hij frut dat ding naar binnen, frutselt wat en likt aan die griet d'r doos. Oh oh oh, geile bende.

Mja, maar toen schoot de dop er af.

Hij verschrikkelijk pijn in z'n bek en zij een heleboel pijn in d'r doos. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24213790
Verkeerde afslag:

Ik had nog nooit anaal kontakt gehad. Dus op een dag stak ik mijn vinger in haar sterretje.
Ze zei verder niets en ik zei: "Goh wat is dat lekker nat en ruim, het is net dat ik in je kutje zit"
Waarop ze zegt: "Lieverd, je zit ook in mijn kutje"
  zondag 26 december 2004 @ 14:10:12 #215
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_24217345
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:50:17 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_24218823
quote:
Op zondag 26 december 2004 04:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Verkeerde afslag:

Ik had nog nooit anaal kontakt gehad. Dus op een dag stak ik mijn vinger in haar sterretje.
Ze zei verder niets en ik zei: "Goh wat is dat lekker nat en ruim, het is net dat ik in je kutje zit"
Waarop ze zegt: "Lieverd, je zit ook in mijn kutje"


whehe
Doei.
  zondag 26 december 2004 @ 15:57:55 #217
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24218936
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  zondag 26 december 2004 @ 16:51:55 #218
22944 Breetai
....Relax....
pi_24219789
Nou voor alle liefhebber. Laat ik maar ff een kleine re-post doen. Het verhaal heb ik al een paar keer verteld dus

bron: Na één keer seks verliefd???
------------------------ knip hier ------------------
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:03 schreef milagro het volgende:
quote:
Waarom duik je dan steeds weer zelf zo snel het bed in met iemand? Als je niet het risico wilt lopen zo behandeld te worden, kijk dan zelf eerst eens de POES uit de boom zodat je iets beter kunt inschatten met wie je van doen hebt.
Ik weer zo snel met iemand in het bed duiken?? je hebt de verkeerde in je kop naar mijn idee.

FF nog wat achtergrond info. Voor mij was toen de eerste keer en ik had zoiets van: "dit keer ga ik het eens een keer niet verknallen." Met wat meer ervaring had het waarschijnlijk iets beter af kunnen lopen.

Voor de rest vroor iets van 4 graden en was het grondzeil zeikesnat en ijskoud. Blijft die muts 10 minuten lang op het grondzeil liggen en daarna zegt ze dat ze het koud kreeg en we maar beter konden stoppen. Ik was ff met andere zaken bezig om op dat soort details te kunnen letten. anders had ik wel ff m'n matje en slaapzak d'r netjes onder gelegd.

Het was echt ijs-fucking-koud. Ik voelde eerder m'n knieen bevriezen dan dat ik voelde dat ik ergens inzat. Ondertussen moest het allemaal harder, sneller, heter en beter van haar. Zo slecht deed ik het naar mijn idee nog niet, alleen de situatie hielp niet echt mee.

Tegenwoordig ligt er een steviger matje en een extra fleece deken in de tent en heb ik ook maar een iets grotere tent gekocht. Dat soort zaken kan je tenminste afvangen met voldoende voorbereiding.

Met z'n 2en in een mummy slaapzak was wel lekker knus. Ik heb me best wel vermaakt. Naderhand kreeg ik ook nog de schuld, omdat ik nuchter was en misbruik had gemaakt van de situatie. Geweldig. \O/
Ze schaamde zich helemaal rot. Sorry, we hadden er naar mijn idee allebei zin in. Dus dan regel ik het maar.
De zinnen die ze zei toen ze weer wakker werd: "Hoe kom ik hier?... Je hebt het toch wel VEILIG GEDAAN?!?!?" blijven onvergetelijk. (tuurlijk doe ik het veilig)

Binnen 10 minuten was ze verdwenen, alleen liet ze haar sjaal liggen. Dus dezelfde dag op het festival schoot ik haar nog ff aan om te zeggen dat ze die bij me op kon halen. Die schrok zich helemaal rot toen ik haar aansprak.

Ik pleit voor een campagne van Postbus 51: "Neuk nuchter" Kan een hoop gezeik schelen.

quote:
Dit soort gejankzak zet geen zoden aan de dijk, zulke dames zullen er altijd zijn, zulke heren overigens ook.
Kweek wat eelt, of leer er mee leven of verklein de kans om tegen dergelijke figuren aan te lopen, en er vervolgens tegen aan te douwen

Dat eelt kweken lukt ondertussen fantastisch. Ik ga ook geen energie meer d'r insteken als ik d'r nog een keer tegenkom. Ik kan d'r om lachen.
---------------- knip hier ----------------

Daar zat nog een posting voor.
deze: Na één keer seks verliefd???
---------------- knip hier ----------------
Ik kwam gister de dame van Paaspop tegen. Haar reactie ging weer net zoals de vorige keer. Eerste 0.3 seconde kijkt ze zeer geintesseerd en daarna komt de herinnering weer terug. Zoiets van 'Aaarrrgh, nee niet hem.'
Ik zeg gewoon hoi en vestig m'n aandacht maar ergens anders op. 10 minuten later voel ik weer een paar oogjes op me gericht. Ik draai m'n hoofd om en zie haar toevallig net een andere kant opkijken. Vreet een hoop energie en werkt zeer afleidend.

Nou ging de sex/overnachting niet echt echt geweldig toen. Ik geloof gerust dat ze het graag wilt vergeten maar ik laat me door zo'n meid niet m'n favoriete kroeg ontnemen. Zeker als ze zelf zo stom was om zoveel te drinken dat ik zelfs ik, haar mee kon krijgen in m'n tent.
---------------- knip hier ----------------
en natuurlijk was dit niet de eerste keer dat ik het zo verknalde:


bron: Na één keer seks verliefd???
---------------- knip hier ----------------
quote:
Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef milagro het volgende:
quote:
Jij hebt gewoon dus een keer bij 1 dame weinig indrukwekkends gepresteerd in de slaapzak en dan ga je lopen miepen over "al die dames" die na een one night stand raar doen
In Venlo heb ik nog 1'tje die hetzelfde doet maar dat ging over 10 minuten zoenen met m'n zatte kop tijdens karnaval een paar jaar geleden. Ik maakte ff een verkeerde opmerking welke resulteerde in een thermonucleaire explosie. Ik weet vrouwen af en toe toch heel heet van woede te krijgen.

Ze Reageert al 3 jaar net zo vreemd en blijft voorspelbaar. Vandaar dat ik er nu ook boven blijf staan en er geen aandacht aan besteed.
Onderbewust blijft me ze heel interressant vinden en het klikte ook gewoon lekker toen. Alleen na 0.3 seconde kickt de herinnering weer in en kijkt ze snel de andere kant op. Dat werkt bij mij weer heel afleidend.
tijd voor nog meer eelt.

Sindsdien vond ik overmatig alcoholgebruik combineren met vrouwen versieren niet meer zo'n heel goed idee.
---------------------- knip hier ------8<----------

Nou nog een vrouw tegenkomen waarbij het allemaal eens fatsoenlijk leer. Dan vorm ik niet meer zo'n heel groot gevaar voor de vrouwelijk bevolking.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_24230778
Wat zijn hier de blunders?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 27 december 2004 @ 10:38:45 #220
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_24231794
quote:
Op maandag 27 december 2004 08:19 schreef Joene het volgende:
Wat zijn hier de blunders?
In elke genoemde situatie: de poster
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_24231811
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:38 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

In elke genoemde situatie: de poster
beetje vage post
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24235368
Ja inderdaad, de post zelf is een blunder
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 27 december 2004 @ 17:21:14 #223
22944 Breetai
....Relax....
pi_24238058
Dat het jullie niet lukt om een blunder te vinden in het hele verhaal, vind ik weer een compliment. Als je het verhaal leest heb ik toch redelijk geblunderd.
Als jullie het daar niet eens over zijn dan voel ik me daar ook weer een stuk beter over. Tijd om eens echte blunders te posten.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_24238684
quote:
Op maandag 27 december 2004 17:21 schreef Breetai het volgende:
Dat het jullie niet lukt om een blunder te vinden in het hele verhaal, vind ik weer een compliment. Als je het verhaal leest heb ik toch redelijk geblunderd.
Als jullie het daar niet eens over zijn dan voel ik me daar ook weer een stuk beter over. Tijd om eens echte blunders te posten.
Ik vind het ook vage blunders als jij nou eens een foto van jezelf post, kunnen we beoordelen of het niet allemaal blunders van de desbetreffende dames waren .
geintje jongen
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:35:42 #225
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24512923
Komt dat zien, komt dat zien.. Weer een vreselijke blunder gisteravond..

De kat van mijn broer is bij ons een paar dagen logeren, en dus dat kreng loopt de hele dag heen en weer door het huis.

Het vrouwtje en ik waren al druk bezig, en opeens springt dat kreng op het bed, en begint een beetje nieuwschierig te snuffelen... M'n vriendin krijgt de slappe lach, en ik een slappe lul, dus ik mep dat beest (Monster heet ie ) van het bed af. Monster hartstikke kwaad, maar ik was druk bezig, dus lette niet zo op. We wilden even van positie wisselen, en toen ik m'n plassertje uit m'n vrouwtje d'r plassertje haalde, bungelde hij wat heen en weer, en RATSJ. Monster houd niet van bungelende dingen.

Ik ben nu om 7 uur opgestaan.. Ik moet zo naar de dokter, er zitten twee enorme krassen op m'n eikel.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:37:28 #226
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24512928
Die blonde heeft trouwens nog steeds de slappe lach. Terwijl het zo grappig nou ook weer niet is.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_24513112
OMG! IK HEB OOK EEN KAT!!! LMAO!!!
pi_24513566
Sterkte Shagster


Stiekum toch een beetje

pi_24517189
ROFL

Sterkte Shagster
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_24517221
Au de tering
Sterkte dude
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:59:59 #231
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_24517379
whahaha
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:05:53 #232
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_24517445
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 07:50:18 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:46:43 #233
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24519375
De dokter heeft hem gedesinfecteerd, wat je zelfs je ergste vijanden niet toewenst, maar voor de rest is ie in orde. Alleen als ie kopjes gaat geven dan trekt het een beetje.

Ik kan er nu best weer om lachen, maar heb vannacht echt slecht geslapen ervan.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  dinsdag 11 januari 2005 @ 19:26:29 #234
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_24520581
haha
pi_24520770
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:46 schreef Shagster het volgende:
De dokter heeft hem gedesinfecteerd, wat je zelfs je ergste vijanden niet toewenst, maar voor de rest is ie in orde. Alleen als ie kopjes gaat geven dan trekt het een beetje.

Ik kan er nu best weer om lachen, maar heb vannacht echt slecht geslapen ervan.
i know the feeling
dag
  dinsdag 11 januari 2005 @ 20:54:24 #236
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24520967
Ah, een lotgenoot?

Doet zeer hè?
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_24521599
Ik wil ook een kat
pi_24521892
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 20:54 schreef Shagster het volgende:
Ah, een lotgenoot?

Doet zeer hè?
niet met kat en niet tijdens sex, en niet met klauw...
dag
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:48:32 #239
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24523851
Shagster.. dat wil ik dus echt zelf ni meemaken
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:52:52 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24523921
God Shagster, wat een drama. Ik ril al bij de gedachte. Wat zei de dokter trouwens
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:06:50 #241
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24524142
Nou, was wel geinig.. Ik kwam daar aan zetten, ik ken mijn dokter trouwens wel een beetje persoonlijk, en ik zeg zo "Ja, eh, ik heb een paar krassen op m'n eikel zitten. Komt door de kat."

Toen was het even stil, en toen barstte ik in lachen uit, en toen zij ook. Toen vroeg ze wat ik dan aan het proberen was met de kat Ja... lachen met die medici.

Ik moest het even laten zien, en toen deed ze 'voor de zekerheid' er een vreselijk naar goedje op. Het brandde eerst als de tering, maar daarna heb ik de hele dag met een gevoelloze eikel rond gelopen. Mag even een tijdje geen sex en met de handen boven de lakens, om het wat tijd te gunnen om te helen. Elke keer als junior kopjes begint te geven rekt het inmiddels helende zaakje weer open, en dat schiet niet op.

De kat mag 'nachts niet meer de woonkamer uit, trouwens.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_24524144
Shagster jij bent de held
pi_24524180
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:06 schreef Shagster het volgende:
Elke keer als junior kopjes begint te geven rekt het inmiddels helende zaakje weer open, en dat schiet niet op.
Ow kopjes Bijna net zo lief als een kat hehe
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:42:27 #244
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24524882


Morgen als ik hier weer op Fok kom klagen over mijn slagaderlijke bloeding veroorzakende ochtend erectie kunnen we nog eens lachen.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_24525225
had je de sex nog met een bloedende lul afgemaakt trouwens? Zo ja, dan heb je mij diepe respect
Extremistisch gematigd.
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:41:45 #246
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24525915
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:01 schreef P8 het volgende:
had je de sex nog met een bloedende lul afgemaakt trouwens? Zo ja, dan heb je mij diepe respect
Heb je dan ook je red wings gehaald?
pi_24525960
Extremistisch gematigd.
pi_24526126
hahahaha cool topic dit!
&lt;hr&gt;
pi_24527663
No more shagging for you!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:16:32 #250
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_24528948
Shagster held!

damn zeg ik weet ook maar al te goed wat voor pijn het kan doen, heb 2 keer een klein (zeer pijnlijk) ongelukje gehad:

eerste keer was met een vorrige vriendin (nu dus ex ) zij vond het niet zo een geslaagd idee om me te willen pijpen, de smaak stond haar niet zo aan (zelfs onder de douche niet en nee ik heb geen kopkaas), ze zei dat het een principe kwestie was (right) echter na 1.5 jaar (zonder pijpen ) kwam de eristof fire op de markt en ze was er helemaal wild van...... ik noemde het maar vloeibare kauwgomballen met alcohol zo mierzoet dat het was anyway uiteindelijk zei ze in een jolige bui: "He ik kan dit er wel overheen gieten en dan proef ik alleen maar dit en misschien is het dan wel lekker" uhm jah..... ok...... is goed zei ik uiteindelijk....... DAT HAD IK DUS NIET MOETEN DOEN! zij kwakt meteen dat hele flesje koolzuurhoudende mierzoete plakkende rode plezierprut over me zaakie en het begint me toch een partij te schroeien!!!!! in alle tumult schrikt zij zo erg dat ze haar hand weg wil trekken en net met het puntje van haar nagel langs het topje van mijn al schreeuwende eikel raast....... toen wassut net ff iets te veel pijn....... 15 minuten later was ik weer wakker en keek ik naar mijn kruis wat een klein zielig rood plakkend hoopje ongeluk was geworden met een dikke snee precies over mijn eikel...... ik heb een maand geen sex gehad en iedreen dacht dat ik op paardrijden zat........


2e keer was met mijn huidige vriendin, we waren net verhuisd en hadden nog lang niet alle uitgepakt...... zo ook de welbekende papierhandel die iedereen wel heeft incl. porno en rekeningen.... als je dan een houten bed net in elkaar heb gezet en dat wankelt nog een beetje moet je dus opletten dat je vriendin niet de bovenliggende plank (waar reeds alle rekeningen liggen) vast wil pakken om wat stabiliteit te realiseren...... dat ging dus een beetje fout, plank komt naar beneden als een bom op bagdad, ik kon de houtwormen horen schreeuwen van angste terwijl ze met plank en al zich in mijn voorhoofd boorden.... dikke bult dus ondertussen kom je er achter dat vrouwlief van je af gesprongen is en alles zo snel mogelijk wil opruimen om naar jouw nieuwe buil te kijken, echter vergeet ze dus wel dat er nog wat rekeningen (van het te hard rijden) liggen welke eerst weg moeten voordat je gaat zitten..... dat was de fout! op onverklaarbare wijze maakt de CJIB prent een eigen prent op mijn eikel, precies op de plek waar het gaatje begint..... deze was reden voor een 2 weken durende sabattical wat afgesloten werd met een inwijdingsfeest waar ik met plezier aan terugdenk

ohjah 1 tip nog: koop geen bedbanken bij de ikea, die neuck je binnen 2 maanden naar de kloten, we hebben alle latten van de lattenbodem gebroken
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:32:46 #251
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24529210
Shagster, lullig voor je. Maar leuk voor ons om te lezen, leedvermaak is het beste vermaak he....
De kat van een vriend heeft ooit op onnavolgbare wijze de klauwen in mijn been geslagen, en dat deed al errug zeer. Ik kan me indenken dat je eikel 100 keer zo pijnlijk is....

Ik ken trouwens iemand die zijn eikel lichtjes had beschadigd aan zijn rits en er toen ter desinfectie maar een fles rum over heen goot. Die heeft een hele avond woest schreeuwend de sirtaki gedanst
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_24530410
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:32 schreef merdeka het volgende:
Die heeft een hele avond woest schreeuwend de sirtaki gedanst
Jupiler is goed
pi_24530626
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:32 schreef merdeka het volgende:

Ik ken trouwens iemand die zijn eikel lichtjes had beschadigd aan zijn rits en er toen ter desinfectie maar een fles rum over heen goot. Die heeft een hele avond woest schreeuwend de sirtaki gedanst
Hoe herkenbaar kheb dat ook eens gehad, kging met mn eikel langs mn rits, tering dat deed pijn, toen ging het nog bloeien ook, dus wat doe ik met mijn stomme kom, geen rum, nee gewoon sterilon
Eén voordeel van sterilon boven rum, het doet maar even pijn
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:20:58 #254
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24531253
pi_24535851
quote:
ohjah 1 tip nog: koop geen bedbanken bij de ikea, die neuck je binnen 2 maanden naar de kloten, we hebben alle latten van de lattenbodem gebroken
Moeten we voortaan ook gaan opletten of die Nuekproof is

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2005 19:27:05 ]
  woensdag 12 januari 2005 @ 19:51:01 #256
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24536203
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:32 schreef merdeka het volgende:
en er toen ter desinfectie maar een fles rum over heen goot. Die heeft een hele avond woest schreeuwend de sirtaki gedanst
En ik maar denken dat het niet dommer kon.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_24538588
Je moet er coke op doen, en daarna rum.
Lambo of Rekt
  donderdag 13 januari 2005 @ 01:24:40 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24539967
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 19:23 schreef brtausi het volgende:

[..]

Moeten we voortaan ook gaan opletten of die Nuekproof is
Je bedoelt het nieuwste model bedbank bij de IKEA, de nökpröf?
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:21:28 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24545896
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:16 schreef madmatt het volgende:
een verhaal over koolzuurhoudende mierzoete plakkende rode plezierprut

* Brighteyes veegt de lachtranen uit haar ogen!

*snuf*
***
pi_24546121
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 01:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je bedoelt het nieuwste model bedbank bij de IKEA, de nökpröf?
Ik bedoel dat als het zover komt dat ik m'n eigen bed ga kopen dat ik inderdaad ga kijken of die nökpröf is
Maar van dat nieuwste model weet ik het niet
pi_24551959
Het enige wat ik ooit mee heb gemaakt en wat echt een blunder was, is dat ik vrolijk zo'n bami groentenpakket stond te snijden, waar ook van die pepers in zaten. Nou had ik die dingen goed klein gehakt, en dus ook die pitjes doorgehakt. En laat nou net die zooi die in die pitjes zit heel heet zijn. Alles met mijn handen in de pak geflikkerd, en daarna moest ik ff pissen. Die zooi uit die pitjes zat dus lekker over mijn schwanz. Ik wist niet waar ik het had, het brandde echt als de tering! Ik heb toen toch 10 minuten met een koud washandje op mijn slinger gezeten...
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_24553983
tvp
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:20:43 #263
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_24558182
helaas zijn niet alle bedden nökpröf.....

mijn vriendin en ik hebben nu al 3 bedden verslind in een half jaar ongeveer, eerst dus een bedbank waar alle latten van gebroken waren

2e was mijn oude 2 persoonsbed waarvan alle schroeven uit het hout kwamen door het overmatig "schommeleffect"wat gegenereerd word tijdens onze liefdesbedrijving,

3e is degene die we nu nog hebben maar die eigenlijk al bijna naar de klote is, een mooi stevig (dachten we) bed van eiken, dat ding is nu ook onderhand aan vervanging toe

ik denk dat wij een bed moeten hebben uit 1 stuk hout ofzo
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:29:49 #264
71115 Rnej
I walk the line
pi_24558285
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef madmatt het volgende:
helaas zijn niet alle bedden nökpröf.....

mijn vriendin en ik hebben nu al 3 bedden verslind in een half jaar ongeveer, eerst dus een bedbank waar alle latten van gebroken waren

2e was mijn oude 2 persoonsbed waarvan alle schroeven uit het hout kwamen door het overmatig "schommeleffect"wat gegenereerd word tijdens onze liefdesbedrijving,

3e is degene die we nu nog hebben maar die eigenlijk al bijna naar de klote is, een mooi stevig (dachten we) bed van eiken, dat ding is nu ook onderhand aan vervanging toe

ik denk dat wij een bed moeten hebben uit 1 stuk hout ofzo
boxspring.... gewoon 2 huge matrassen op mekaar gestapeld.. en klaar...

ik heb t er 4 maanden lang op uitgehouden met mijn ex.... (ander meubilair was niet zo.. eh... fortunate...)
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:07:23 #265
101860 Tique
strictly seated concert
pi_24559806
Zo'n stalen bed nemen, met van die dikke buizen.
Daar krijg je geen problemen mee, als het een beetje redelijke kwaliteit is.
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:55:41 #266
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_24560758
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:16 schreef madmatt het volgende:
ik heb een maand geen sex gehad en iedreen dacht dat ik op paardrijden zat........
Visualiseert: jij liep een maand met O-benen? Omg
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_24560884
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 21:59 schreef Mgolovic het volgende:
Het enige wat ik ooit mee heb gemaakt en wat echt een blunder was, is dat ik vrolijk zo'n bami groentenpakket stond te snijden, waar ook van die pepers in zaten. Nou had ik die dingen goed klein gehakt, en dus ook die pitjes doorgehakt. En laat nou net die zooi die in die pitjes zit heel heet zijn. Alles met mijn handen in de pak geflikkerd, en daarna moest ik ff pissen. Die zooi uit die pitjes zat dus lekker over mijn schwanz. Ik wist niet waar ik het had, het brandde echt als de tering! Ik heb toen toch 10 minuten met een koud washandje op mijn slinger gezeten...
Da's het zelfde effect als tijgerbalsem ongeveer heeft. Ik heb daar ervaringen mee toen ik die troep gebruikte bij het sporten.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:49:36 #268
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_24565713
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:01 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Da's het zelfde effect als tijgerbalsem ongeveer heeft. Ik heb daar ervaringen mee toen ik die troep gebruikte bij het sporten.
tijgerbalsem is idd niet zo prettig, al helemaal niet als je net je gf er mee ingesmeerd hebt en je ineens heel veel jeuk krijgt bij je kruis! dan ist moeilijk om niet te krabben!


bijkomend geval is dat mijn gf mij graag geschoren ziet (en ik haar ook) en dan ist wel ff een hele andere ervaring als dat er nog wel wat haar tussen zit
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:19:44 #269
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24567115
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:35 schreef Shagster het volgende:
Komt dat zien, komt dat zien.. Weer een vreselijke blunder gisteravond..

De kat van mijn broer is bij ons een paar dagen logeren, en dus dat kreng loopt de hele dag heen en weer door het huis.

Het vrouwtje en ik waren al druk bezig, en opeens springt dat kreng op het bed, en begint een beetje nieuwschierig te snuffelen... M'n vriendin krijgt de slappe lach, en ik een slappe lul, dus ik mep dat beest (Monster heet ie ) van het bed af. Monster hartstikke kwaad, maar ik was druk bezig, dus lette niet zo op. We wilden even van positie wisselen, en toen ik m'n plassertje uit m'n vrouwtje d'r plassertje haalde, bungelde hij wat heen en weer, en RATSJ. Monster houd niet van bungelende dingen.

Ik ben nu om 7 uur opgestaan.. Ik moet zo naar de dokter, er zitten twee enorme krassen op m'n eikel.
tip: volgende keer zorgen dat de kat niet kan komen waar jullie sexen
patat ftw :)
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:30:20 #270
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24568135
Bij de lays chips zitten van die spinner meuk, i.c.m. met een soft plastic ring.
Dus ik dacht meteen "Ah , een gratis cockring".
Heb het ding omgedaan waar mijn vriendin bij was en dat ding was te klein, knellen....!
Met veel moeite dat ding los proberen te krijgen, wat echt ontzettend pijnlijk was aangezien die ring van binnen een uitsparing heeft waarin die spinner kan.
EN die was dus ziek scherp...

Dat doe ik dus nooit weer...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:04:24 #271
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_24569567
Mja... hadden ze er eigenlijk bij moeten zetten... "Niet geschikt voor kinderen onder de drie jaar. Bevat kleine onderdelen. Het gebruik van deze suprise als cockring wordt afgeraden i.v.m. scherpe onderdelen."
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:21:51 #272
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24569864
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Xebrozius het volgende:
Bij de lays chips zitten van die spinner meuk, i.c.m. met een soft plastic ring.
Dus ik dacht meteen "Ah , een gratis cockring".
Heb het ding omgedaan waar mijn vriendin bij was en dat ding was te klein, knellen....!
Met veel moeite dat ding los proberen te krijgen, wat echt ontzettend pijnlijk was aangezien die ring van binnen een uitsparing heeft waarin die spinner kan.
EN die was dus ziek scherp...

Dat doe ik dus nooit weer...
Probeer de volgende keer de Nibb-it Rings.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24574082
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Xebrozius het volgende:
Bij de lays chips zitten van die spinner meuk, i.c.m. met een soft plastic ring.
Dus ik dacht meteen "Ah , een gratis cockring".
Heb het ding omgedaan waar mijn vriendin bij was en dat ding was te klein, knellen....!
Met veel moeite dat ding los proberen te krijgen, wat echt ontzettend pijnlijk was aangezien die ring van binnen een uitsparing heeft waarin die spinner kan.
EN die was dus ziek scherp...

Dat doe ik dus nooit weer...
had je hem dan ook over je ballen heen geschoven?
dag
pi_24574139
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Probeer de volgende keer de Nibb-it Rings.
of ringlings...

eerst erop schuiven.. dan eraf laten knabbelen
&lt;hr&gt;
pi_24574545
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:02 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

of ringlings...

eerst erop schuiven.. dan eraf laten knabbelen
chocolade kerstkransen...
dag
pi_24585367
Doe mij maar een donut dan
pi_24585408
* visueel ingesteld is

LMAO :D
If men are the answer, maybe we should rephrase the question!
pi_24619642
Klein blundertje van mij dan....

Ik lig met mn huidige vriendin een beetje wakker te worden en hoe wakkerder we worden des te meer besef ik in iedr geval dat ik geil ben...
Affijn, mn vriendin stelt me voor Pizza t gaan eten (ja, als ontbijt)... mwah leek me best lekker

Ze wilde bijna het bed uitspringen toen k heel liev vroeg of ze me nog even wilde verwennen. Zo gevraagd, zo gedaan... Halverwege stelde ze wel voor dat als ze met mij klaar was dat zij dan ook wel wat verdiende. Geil (en nog altijd hongerig) als k was stemde ik in...

Ik kwam klaar en besefte me eigenlijk meteen dat k enorme honger had. En nog lichtelijk naschokkend zeg ik zuchtend en kreunend: "PIZZA!"

Mwah... de lachpartij en melige bui die hierna ontstond zorgde ervoor dat k 5 minuten later een heerlijke pizza de oven inschoof... Heb het die middag nog even goed gemaakt met mn vriendin, maar moet je wel zeggen dat niet aan pizza's denken tijdens de sex ineens heel moeilijk wordt dan...

(inmiddels zijn we er beide overheen )
Life is Just a Game you Need to Play
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:25:34 #279
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24620367
PIZZA
pi_24622023
Zo lang je maar niet aan André van Duin denkt....
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
pi_24636635
misschien kwam het omdat haar poesje naar ansjovis smaakte.
&lt;hr&gt;
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:13:47 #282
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_24638956
Wat dacht je trouwens van deze:
Romantisch avondje. Wijntje er bij, je kijkt haar in de ogen, de passie vlamt op. Vrijen, vrijen en dan hoppekee, nueken. Maar dat moet natuurlijk wel op een romatische manier! Dus, op haar prachtige lange tafel, precies de goede hoogte. Neuken, neuken, lekker he? ja! romantisch, kaarsje er bij, kaarsje beetje warm. Ja, kaarsje beetje erg warm Kaarsje AU!!! en daar ging mijn halve beharing op mijn arm....
Nou doe je het weer!
pi_24639172
mopelt iets over oma die op bezoek was, icm krakend bed. Oma en ouders helemaal uitlachen en doen, en óntzettend leuke opmerkingen maken (waar is je riem? wat zit je haar leuk, wat heb je een rooie kop, je gulp hangt open, je shirt hangt uit je broek, etc.). Dat was opzich wel minder

En oma maar denken dat ik zown lief manneke ben
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24639199
Verder nog iets met opeens thuiskomende schoonouders als je net halfnaakt pizza loopt te bakken, en instortende bijzettafeltjes enzo
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24639407
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:26 schreef Skv het volgende:
Verder nog iets met opeens thuiskomende schoonouders als je net halfnaakt pizza loopt te bakken, en instortende bijzettafeltjes enzo
Pizza is wel populair voor de blunders hier

Ik heb het ook een keer gehad, toen ik samen met een vriendin van me pizza ging maken. Ik stond in de keuken, zij op de bank.
Melig als de pest dus wat doe ik:gulp open en een banaan erin en binnen komen..

Ik kom dus de kamer binnen, waar ik dacht dat zij alleen was, maar nee hoor Hoii ouders! Oh, zijn jullie er net Ik had jullie niet gehoord
Neejoh, ik loop altijd zo rond! Ik doe niet raar!

Al bedenk ik nu dat het maar goed was, dat het een stuk fruit was
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:54:11 #286
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_24639599
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:13 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Owke hier een blunder van mij:

Heb voor de grap eens zo'n spray gekocht, waarmee je dus je orgasme kunt uitstellen. Na uitleg in de winkel gehad te hebben, zijn mn vriendin en ik gauw naar huis gegaan om het te proberen. Vervolgens heb ik me niet helemaal aan het advies van de winkelier gehouden en niet alleen aan de onderkant van de eikel gesprayed, maar overmoedig als ik was gelijk de hele eikel. Gevolg: Ik kreeg hem zeker 1,5 dag niet meer omhoog zo verdoofd was het geval.
Wat vinden jullie van deze blunder dan............

Wij(m'n vrouw en ik),hebben een tijd geleden bij(ik geloof)christineleduc kamasutra chocalade bodypaint gekocht,het spul zou bedoelt zijn om van elkaar af te likken,nou dat heb ik geweten zeg .
Wij aan de slag met dat spul,ik m'n vrouwtje enthousiast ingesmeerd met die troep,hmmmmm,dat wordt lekker en veel likken dacht ik.
Er zat een kwastje bij de bodypaint geleverd waarmee je dat spul moest aanbrengen,het kriebelde
lekker en voelde erotisch aan volgens haar.
So far so good dacht ik,....................totdat ik het spul eraf begon te likken.
Al snel werd ik haast gifgroen en voelde me dizzy in m'n hoofd van het spul,echter wilde ik me niet laten kennen want voor haar voelde het lekker aan.
Toen ik 3kwart eraf gelikt had KON ik niet meer en moest me gaan liggen,misselijk en duizelig dat ik van dat spul was geworden.
In het begin was het nog wel lekker maar al heel gauw proefde dat spul kei chemisch,ben er 3 dagen zo ziek als een hond van geweest,denk ik er aan terug dan komt dat spul weer boven
geboerd,burpppppppppppp(scussi).
Dit spul is dus NIET aan te raden voor de mensen onder ons die graag sexpirimenteren,over sexblunder gesproken......... .

Grtz,

Scuderia_Mark.
(Nooit te vies iets nieuws te proberen !).

Overigens heeft zij zich er niet meer aan durven wagen,verstandig,die vrouwtjes !

[ Bericht 1% gewijzigd door Scuderia_Mark op 19-01-2005 13:00:59 (mark31) ]
Watch the white line......
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:12:38 #287
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_24639883
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:13 schreef JooB het volgende:
Wat dacht je trouwens van deze:
Romantisch avondje. Wijntje er bij, je kijkt haar in de ogen, de passie vlamt op. Vrijen, vrijen en dan hoppekee, nueken. Maar dat moet natuurlijk wel op een romatische manier! Dus, op haar prachtige lange tafel, precies de goede hoogte. Neuken, neuken, lekker he? ja! romantisch, kaarsje er bij, kaarsje beetje warm. Ja, kaarsje beetje erg warm Kaarsje AU!!! en daar ging mijn halve beharing op mijn arm....
Hahahaha,die is sterk ja!
Heb het met een ex soortgelijke situatie meegemaakt,alleen betrof het een waterbed,veel
waxinelichtjes.......en een kussen dat zwaar in de fik vloog.
Joh,ik ruik wat,ach zal wel niks zijn zei ik,aangezien we drukdoende waren in een 69.
Totdat ik zag dat m'n kussen geheel in de fik stond,m'n ex in paniek,ik hield m'n m'n hoofd gelukkig koel!
Ik zag nog kans de kussen bij een niet brandend puntje te pakken waarop ik naar de badkamer ben gerend waar ik het kussen in de douchcabine heb gegooid.
Daarop heb ik het kussen gedoofd met de douchekop............
Achteraf veel mazzel gehad want het scheelde niks en dan had ons waterbed in de fik gestaan,althans het dekbed en alle andere zaken.
Hadden we een uitslaande brand veroorzaakt,al was die vanzelf geblust wanneer het waterbed was lekgeslagen.
Er zat namelijk 900liter in dat bed............ (om over de waterschade die we dan hadden opgelopen maar te zwijgen).

Scuderia_Mark.
(Specialist in standjes en......sexblunders!).

[ Bericht 5% gewijzigd door Scuderia_Mark op 19-01-2005 13:16:46 (mark31) ]
Watch the white line......
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:31:57 #288
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_24647822
LOL! Brandende Liefde!
Nou doe je het weer!
pi_24652957
ben je bezig, hoor je door de deur heen:
HOE GAAT HET MET WISKUNDE?

men verwachtte dus dat we huiswer oid aan het doen waren

* Skv ineens dubbel lag van t lachen...
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:18:30 #290
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_24654076
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:28 schreef Skv het volgende:
ben je bezig, hoor je door de deur heen:
HOE GAAT HET MET WISKUNDE?

men verwachtte dus dat we huiswer oid aan het doen waren

* Skv ineens dubbel lag van t lachen...
Jij was natuurlijk met biologie bezig...........
Watch the white line......
pi_24654241
Nee, grieks

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 07:41:38 #292
70988 BatMat
Swallow This!
pi_24663036
Oké, hier gaat ie dan:
Eén van de eerste keren dat ik 69 deed met mijn vriendin gingen we nogal heftig tekeer. Het was allemaal vrij nieuw op dat moment, en dan kun je jezelf nog wel eens kwijtraken in het moment.
Ik werd op een gegeven moment zo wild, dat ik niet alleen met mijn mond als een dolle tekeer ging, maar ook mijn vingers (3 of zo) steeds harder naar binnen ging stoten.
Op een gegeven moment had ik daar genoeg van en wilde mijn gezicht zo ver mogelijk tussen haar benen begraven en slurpen als een gek.
Toen merkte ik dat haar sappen wel heel erg begonnen te stromen, en dat het allemaal wat zoet begon te smaken. Dat wond me juist weer meer op, dus ging ik nog harder slurpen.
Ik dacht, laat ik de vingers er weer bijhalen. Toen ik mijn ogen opendeed om te kijken waar ik het één en ander induwde, zag ik plots in een flits een vreemde verkleuring op mijn vingers.
Ik keek nog eens goed (het licht was uit), en merkte dat dit toch echt niet normaal was.
Schijnbaar had ik te lang mijn vingernagels niet geknipt, en met mijn wilde gedoe had ik bij haar van binnen van alles beschadigd. Toen ik dit besefte, attendeerde ik mijn vriendin erop dat er iets niet goed was.
Ze hield op te doen waar ze mee bezig was en wilde me vragen wat er aan de hand was.
Toen ze het licht aandeed en me aankeek viel haar mond open en werden haar ogen zo groot als schoteltjes...
Hetzelfde gebeurde bij mij. Mijn vriendin was gaan staan en ik zag het bloed langs haar benen stromen. Ik keek in de spiegel en zag tot mijn schrik dat ik eruit zag als een vampier: de schrik had me lijkbleek gemaakt en het bloed zat over mijn hele gezicht (ik had onderop gelegen) en vooral bij de mond.

Uiteindelijk is het allemaal nog goed gekomen en is er niets permanent beschadigd geweest. Nu kunnen we er om lachen en hebben we een mooi verhaal voor de kleinkinderen later.
"I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that don’t work."
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:12:18 #293
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24663730
en dan die avatar erbij !!
pi_24664322
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 07:41 schreef BatMat het volgende:
Oké, hier gaat ie dan:
Eén van de eerste keren dat ik 69 deed met mijn vriendin gingen we nogal heftig tekeer. Het was allemaal vrij nieuw op dat moment, en dan kun je jezelf nog wel eens kwijtraken in het moment.
Ik werd op een gegeven moment zo wild, dat ik niet alleen met mijn mond als een dolle tekeer ging, maar ook mijn vingers (3 of zo) steeds harder naar binnen ging stoten.
Op een gegeven moment had ik daar genoeg van en wilde mijn gezicht zo ver mogelijk tussen haar benen begraven en slurpen als een gek.
Toen merkte ik dat haar sappen wel heel erg begonnen te stromen, en dat het allemaal wat zoet begon te smaken. Dat wond me juist weer meer op, dus ging ik nog harder slurpen.
Ik dacht, laat ik de vingers er weer bijhalen. Toen ik mijn ogen opendeed om te kijken waar ik het één en ander induwde, zag ik plots in een flits een vreemde verkleuring op mijn vingers.
Ik keek nog eens goed (het licht was uit), en merkte dat dit toch echt niet normaal was.
Schijnbaar had ik te lang mijn vingernagels niet geknipt, en met mijn wilde gedoe had ik bij haar van binnen van alles beschadigd. Toen ik dit besefte, attendeerde ik mijn vriendin erop dat er iets niet goed was.
Ze hield op te doen waar ze mee bezig was en wilde me vragen wat er aan de hand was.
Toen ze het licht aandeed en me aankeek viel haar mond open en werden haar ogen zo groot als schoteltjes...
Hetzelfde gebeurde bij mij. Mijn vriendin was gaan staan en ik zag het bloed langs haar benen stromen. Ik keek in de spiegel en zag tot mijn schrik dat ik eruit zag als een vampier: de schrik had me lijkbleek gemaakt en het bloed zat over mijn hele gezicht (ik had onderop gelegen) en vooral bij de mond.

Uiteindelijk is het allemaal nog goed gekomen en is er niets permanent beschadigd geweest. Nu kunnen we er om lachen en hebben we een mooi verhaal voor de kleinkinderen later.

mooi verhaal voor de kleinkinderen later zegt ie ik zie die gezichtjes al voor me
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:21:29 #295
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_24665747
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:56 schreef Moja het volgende:

[..]


mooi verhaal voor de kleinkinderen later zegt ie ik zie die gezichtjes al voor me
"Wat doe je het niet als ze ongesteld is?!? Vroegâh toen ik je moeder nog aan het 69'n was jongen dat waren pas tijden"
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:04:06 #296
38694 Unitz
Its all about 1's and 0s
pi_24667741
hahahaha wat doen sommige mensen toch heerlijk genante dingen..
En dat nog met droge ogen gaan vertellen ook!
pi_24667854
pi_24668406
dit is echt een geweldig onderwerp .. lig weer blauw van de lach...
&gt;&gt;&gt;!!!
pi_24679230
Na een paar nachten er achter komen dat je ook iets TE enthousiast aan het likken kan slaan.
Was al eerder gebeurd: tongriempje beetje ingescheurd en vrij pijnlijk. Nu het toppunt:
Ik kan niet meer praten: elk woord doet te veel pijn...
Ik schrijf nu op wat ik tegen m'n huisgenoten wil zeggen, die overigens een lachwekkend weekend zullen hebben...
Auw
Is het al woonsdag?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:32:03 #300
70988 BatMat
Swallow This!
pi_24681804
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:12 schreef fs180 het volgende:
en dan die avatar erbij !!
Hmm, dat is inderdaad grappig ja. Wel onbedoeld trouwens, want die avatar heb ik al een jaar.
Of misschien heb ik wel onbewust gekozen voor deze avatar vanwege het hele voorval...
"I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that don’t work."
pi_24682584
zelf weleens een niet zo fijne ervaring gehad met Badedas Menthol Douchegel
na het sporten werd er natuurlijk gezellig met z'n allen gedouched en ik had dus die Badedas bij me (was voor het eerst: ff uitproberen die zooi dus), de andere gasten uit m'n team wilden het ook wel eens ff proberen en zo eindigden we dus met 6 man jodelend in de douche

dat spul brand dus als de nete als je het op je zak smeert, geen aanrader dus
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')