abonnement Unibet Coolblue
pi_21758610
1. Het R&P kliekje

In een hoekje zitten ze bij elkaar begripvol te knikken. De borderlinertjes doen een wedstrijdje 'wie heeft de meeste littekens' en DE en Frenkie rennen rond met een doos tissues. De mensen met verlatingsangst kruipen dicht tegen elkaar aan en de mensen met bindingsangst bekijken het geheel van een afstandje. De mensen die net verlaten zijn door hun partner wisselen verhalen en telefoonnummers uit.

2. Het SEX kliekje

Erodome demonstreert haar zweepjes en 25 geile testosteronbommetjes staren elkaar aan. FuifDuif loopt te zwaaien met een bijbel en vertelt hoe zondig seks eigenlijk is voor het huwelijk. Aventura probeert een paar mensen met verschillende klachten over te halen tot een SOA-test en een paar jongens proberen elkaar te overtroeven mbt de lengte en dikte van hun geslachtslid. De players scheppen op over het aantal sletjes wat ze hebben geneukt en komen tot de conclusie dat ze allemaal dezelfde geslachtsziekte hebben.

3. Het ONZ kliekje

Twintig ADHD-ers rennen rondjes om elkaar heen en stuiteren zo hard mogelijk, jogy rent voorop. Daar tussendoor brullen een paar mensen op zn hardst BIER!!!!!! en wordt er een boer-wedstrijd gehouden. Een paar mensen proberen elkaar te overtreffen qua gevatte oneliners en een groepje probeert de :') na te doen. Twaalf jongens lopen achter een meisje aan en bleren in haar oor; NEUCKEN?!.

4. ......
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21758635
Het B&H kliekje

Twee sexy geklede meisjes staan in een kring vol kwijlende jongens. Lub en Roel lopen hysterisch te schreeuwen dat die jongens zich ook uit mmoeten kleden en dat ze maar ergens anders moeten gaan staan praten.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 5 september 2004 @ 01:48:36 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_21758651
*afwacht*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_21758669
Het Mod kliekje

Nuffig kijken ze om zich heen en scheppen op over het aantal gezette slotjes. Ze bespreken cryptisch info uit de private-fora, uit angst dat de gewone users ze kunnen horen...
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21758709
Het ZWA kliekje

Een klein groepje in het zwart gekleed maakt de ene na de andere grove opmerking. Het motto van dit kliekje; Humor? Poep aan je tumor!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21758714
quote:
Op zondag 5 september 2004 01:48 schreef static het volgende:
*afwacht*
Scheren is voor schapen!
pi_21758721
vertel over het nerd-kliekje ! vertel over het nerd-kliekje!
pi_21758730
Vergeet DIG niet en PTA
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_21758740
Het TRU- kliekje.

Vijf users vormen een pentagram door lijntjes te trekken op het gras van camping de Berenkuil. Vervolgens slachten zij ritueel een geit waarna deze op de barbecue gegooid wordt en Stranger en Vork kunnen genieten van hun 'vegetarische burger'.
Het kliekje lijkt op het eerste gezicht erg klein, maar alleen de begaafden onder ons zien de twintig ronddwalende geesten die er eigenlijk nog bij horen.
pi_21758742
pi_21758751
quote:
Op zondag 5 september 2004 01:54 schreef DePresident het volgende:
vertel over het nerd-kliekje ! vertel over het nerd-kliekje!
Het DIG kliekje

In een afgelegen hoekje van de camping zitten een paar bleek uitziende knulletjes. Met passie en vuur ratelen ze over al hun systeemspecs en proberen ze elkaar af te troeven met feitenkennis. Als er een meisje bij komt zitten slaat het gesprek dood en besluiten ze er bij Quietguy thuis een LAN-party van te maken. Slarioux loopt geergerd rond en vraagt zich af hoe het komt dat mensen zoveel stomme vragen stellen terwijl de FS en google bestaat.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21758752
quote:
Op zondag 5 september 2004 01:50 schreef Insomaniac het volgende:
Het Mod kliekje

Nuffig kijken ze om zich heen en scheppen op over het aantal gezette slotjes. Ze bespreken cryptisch info uit de private-fora, uit angst dat de gewone users ze kunnen horen...
Yvonne, Cynix en Breuls hadden inderdaad regelmatig overleg met elkaar
Het was iets met groen.
pi_21758772
quote:
Op zondag 5 september 2004 01:56 schreef Croupouque het volgende:
Het TRU- kliekje.

Vijf users vormen een pentagram door lijntjes te trekken op het gras van camping de Berenkuil. Vervolgens slachten zij ritueel een geit waarna deze op de barbecue gegooid wordt en Stranger en Vork kunnen genieten van hun 'vegetarische burger'.
Het kliekje lijkt op het eerste gezicht erg klein, maar alleen de begaafden onder ons zien de twintig ronddwalende geesten die er eigenlijk nog bij horen.
Als er een vliegtuig over de camping heen vliegt, zetten een paar mensen meteen hun gasmaskers op en ontstaat er een heftige discussie over chemtrails.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21758787
quote:
Op zondag 5 september 2004 01:56 schreef bosmeneer het volgende:

[..]

Yvonne, Cynix en Breuls hadden inderdaad regelmatig overleg met elkaar
Nee, dat is het;

FA en A kliekje

Samen smiespelen ze over de modjes en welke users ze gaan bannen. Ook scheppen ze op over het aantal kloontjes wat ze door de shredder hebben gehaald.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21758806
Het FOT kliekje

Ze lopen de hele meeting met hun fotocamera rond en proberen iedereen er zo perfect op te krijgen. Zodra het donker begint te worden worden grote studiolampen het terrein op gereden met een decor om het op een strandfeest te laten lijken.
Het was iets met groen.
pi_21758836
Het TRV kliekje

Was helaas niet aanwezig. Iedereen zat in het buitenland.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21758838
quote:
Op zondag 5 september 2004 01:56 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Het DIG kliekje
<knip>
pi_21758929
Het Keldertje-kliekje:

Geen idee,
ik mocht niet met ze praten omdat ik weigerde om mijn piemel te laten bewerken met een plastic barbecuevorkje.
pi_21758963
quote:
Op zondag 5 september 2004 02:08 schreef Croupouque het volgende:
Het Keldertje-kliekje:

Geen idee,
ik mocht niet met ze praten omdat ik weigerde om mijn piemel te laten bewerken met een plastic barbecuevorkje.
Whehehehe.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21758979
Het grafkanker-kliekje.

I.R.Baboon en ik die elkaar via de telefoon verrot schelden. Heerlijk.
  Moderator zondag 5 september 2004 @ 02:58:51 #21
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_21759534
Hodfr, wat had ik daarbij graag aanwezig geweest. Maar helaas. Ik behoor tot het OUD kliekje en na veel gebel en ampel overleg met moeder de vrouw, konden wij, net als velen van ons, geen oppas vinden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_21759574
leuk topic
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2004 @ 03:03:05 #23
862 Arcee
Look closer
pi_21759597
Het ONZ-mod-kliekje

Insomaniac verbiedt jogy om een vierde rondje te geven, omdat het op een reeks begint te lijken.
  zondag 5 september 2004 @ 03:04:16 #24
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_21759617
het OO kliekje

weerde steevast users met een ID nr. lager dan 5000. Het was dan ook erg rustig in die hoek
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_21759698
quote:
Op zondag 5 september 2004 03:03 schreef Arcee het volgende:
Het ONZ-mod-kliekje

Insomaniac verbiedt jogy om een vierde rondje te geven, omdat het op een reeks begint te lijken.
Whehehehehe.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')