Praat normaal hier of doe Alt+F4quote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
yu0 si teh suck. me si teh 1337
stfukk?
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
stfukk?
whahahahaha, hoe triest kun je zijnquote:Op woensdag 1 september 2004 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
stfukk?
Doe jij dan ook is normale smiley's gebruikenquote:Op woensdag 1 september 2004 17:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe eens normaal praten dan!
Wij mogen toch ook plezier hebben en mensen uitlachen. Nee maar even serieus voordat het weer in een GoT/Fok! flame gaat overlopen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef Klonk het volgende:
ga daar dan lekker verder spelen
Bobje(Hoofd WP afdeling @ GoTquote:Op woensdag 1 september 2004 19:14 schreef bobje86nl het volgende:
[..]
Wij mogen toch ook plezier hebben en mensen uitlachen. Nee maar even serieus voordat het weer in een GoT/Fok! flame gaat overlopen.
Zoals eerder is gezegt zijn we in 3 weken 100 plaatsen gestegen en hebben we 400 leden erbij gekregen. Dat is gewoon niet te verslaan.
Vertel eens. Wie interesseert dat?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:14 schreef bobje86nl het volgende:
Zoals eerder is gezegt zijn we in 3 weken 100 plaatsen gestegen en hebben we 400 leden erbij gekregen. Dat is gewoon niet te verslaan.
OMGquote:Op woensdag 1 september 2004 19:29 schreef Slarioux het volgende:
Guttegut nero355, "GoT rules".
Ik dacht dat de algemene mening op GoT was dat Fok! kinderachtig was. Ga je het nu omdraaien?
Dan ist goedquote:Op woensdag 1 september 2004 19:31 schreef nero355 het volgende:
[..]
OMGIt's called a joke
en nee ik ben niet een van de "o zo slimme" heren die dat denkt
Denk je nou echt de de Tweakertjes het afkunnen zonder een programma te schrijven waarmee je elke klik dubbel telt. Come on.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:46 schreef T1andonly het volgende:
GoT zet natuurlijk groter geschut in dan FoK!, daarvan kun je niet echt winnen en dat is jammer, maar je zult altijd zien dat er grote groepen domineren
Zie begin pagina daar staat wachtwoord enzo.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
hehehe, beginning nowhoe kan ik t fok team joinen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |