Schitterend gekamd en met uitgroei. Tvp.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:05 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Tja tis dan wel niet Skinny Puppy ofzoiets maarreh, leuk bandje hoor dat Serenade of Darkness.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:15 schreef gathering_storm het volgende:
Whehe, *hier vrolijk van wordt*
[afbeelding]
Met de weledele heer Steven Smegma aan het roerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:05 schreef Brombeer het volgende:
Eindhovens trots: Rompeprop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kom van het platteland en de combinatie van baby's en aardappelschilmesjes vinden we hier behoorlijk serieus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:10 schreef Brombeer het volgende:
Dooie baby's met aardappelschilmesjes niet belachelijk!?! waar ben jij opgegroeid???
Je mag wel foto's posten, maar het mag niet van iemands favoriete bandje zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:12 schreef Credence het volgende:
Waarom is er zoveel gezeur over het wel of niet in dit topic passen van bepaalde foto's? Wat maakt het nou uit dat er ergens een foto staat die net onder de gemiddelde belachelijkheid van de andere foto's ligt?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:22 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
[..]
Ik kom van het platteland en de combinatie van baby's en aardappelschilmesjes vinden we hier behoorlijk serieus.
Kings of Metal!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:11 schreef mAsTaHNL het volgende:
Altijd lachen, gieren brullen met de boefjes van Manowar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Echte kings met spikes om hun onderarmenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:18 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Kings of Metal!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:20 schreef Berkery het volgende:
[afbeelding]
Hun maken echt zieke "muziek"quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als metalliefhebber doe ik toch ff mee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ze worden hier toch overreden door een bus. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:43 schreef kamagurka het volgende:
Wat mij betreft hebben deze clowns de belachelijke metalscene weer een behoorlijke injectie gegeven:
[afbeelding]
Is dat niet die blekkie van metalfan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:05 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Nu je het zegt daar heb ik hem eerder gezien. Maar had iemand die niet gewoon voor de grap als avatar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:09 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Is dat niet die blekkie van metalfan?
Klopt..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:09 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Is dat niet die blekkie van metalfan?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:22 schreef GODFLESH het volgende:
Blablabla...whatever. Deze discussie is ver beneden mijn niveau, dus ik begin er maar niet eens aan....wordt maar eens eerst iets volwassener en spijker je kennis over metal eens bij.
Die onderste is zelfs best doablequote:Op zondag 29 augustus 2004 15:20 schreef kamagurka het volgende:
En sommige meisjes helemaal niet zo lelijk (of belachelijk)![]()
![]()
![]()
Finntroll!quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:25 schreef -Beestje- het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |