Wow, dat wordt gegarandeerd goud! Maar niet teveel achteromkijken hequote:Op maandag 16 augustus 2004 12:38 schreef Insomaniac het volgende:
Whehehehe.
Maak je borst maar nat, want ik heb een nieuwe rolstoel..
[afbeelding]
Gouden tandplakquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:29 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Dit is natuurlijks niets vergeleken met mijn goude plak die ik heb![]()
En de bierflesjes? Die gaan naar mijn fanclubDe dopjes spaar ik zelf
![]()
Ik heb trouwens mijn alles eerste goude medaille die ik gewonnen heb laten omsmelten in een tand die ik was verloren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Gouden tandplak :')
Bij deze ben ik trouwens lid van jouw fanclub. Aangezien een pilsje er altijd ingaat, maar ik de flesjes zelf niet kan openen zonder armen en benen.![]()
Ik vind dat wel min of meer dopinggebruik hoor. Bij het bierflesjesdop-openen een gouden tand inzetten is kei-vals!quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:40 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Ik heb trouwens mijn alles eerste goude medaille die ik gewonnen heb laten omsmelten in een tand die ik was verloren.
Omdat ik geen foto's kan maken heb ik me zelf maar eens de hele dag achter paint gezet. Met dit als resultaat:
[afbeelding]
Mijn haren zitten nu wat anders. Maargoed. Zo'n kei ben ik nu ook weer niet in paint.
Oja. Mijn technieken geef ik helaas niet vrij.
Er staat niets over in het regelement.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik vind dat wel min of meer dopinggebruik hoor. Bij het bierflesjesdop-openen een gouden tand inzetten is kei-vals!![]()
Dat wordt een makkie, nu Volkert dit jaar wegens persoonlijke omstandigheden niet meedoetquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:40 schreef Klonk het volgende:
naam: klonk
sport: pistoolschieten
handicap: ontoerekeningsvatbaar
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:32 schreef jaspah het volgende:
Naam: jaspah
Sport: Boxen onder de gordel
Handicap: Leuter van halve meter
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |