Da's, volgens de laatste berichten, toch een vrouw ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De wreker van Zuuk?
Nee die's al weer vrijgelaten en de gevonden haar bleek van een recherseuse te zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's, volgens de laatste berichten, toch een vrouw ?
Nope; Andrei Chikatilo is 't niet...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
De Rostow ripper z'n naam ben ik kwijt.
Hij lijkt sprekend op mijn naamgenoot: Dr. Dre....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Er zijn wel zwarte seriemoordenaars. Die Guy Georges uit Frankrijk is een neger en verantwoordelijk voor een flink aantal dode meisjes.
De bekende wel maar wie weet wat voor serial killers er door de binnenlanden van donker Afrika lopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
(feit blijft dat seriemoordenaars overwegend blank zijn)
Massamoord (genocide) en seriemoord (doorgaans lustmoord) zijn niet hetzelfde....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:22 schreef tong80 het volgende:
Nou er zijn denk ik meer Zwarten die seriemoordenaar zijn.
Alleen in Kongo, Soedan en Mozambique wordt het eerder geaccepteerd.
Nope...maar deze naam kende ik nog niet...gaan we's even uitgebreid begooglen....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ontopic:
Warwick Spinks, die werd verdacht van het maken en verspreiden van Snuffmovies?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo komt het topic wel vol. Wat komt er na tros-leden, gestoorden en josti's? Snackbarfilosofen?
Nope...zoek het verder weg...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het die moordende vrachtwagenchauffeur S. uit Assen of Smilde?
Ah Michel Stoks.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het die moordende vrachtwagenchauffeur S. uit Assen of Smilde?
Dat zèg ikquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Michel Stoks.
Gacy?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vertegenwoordigers...die zijn per definitie TSOTP.
[..]
Nope...zoek het verder weg...
http://www.crimelibrary.com/serial/gacy/gacymain.htmquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
En wie is/was dat?
Ik kan zometeen lekker rustig slapen gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.crimelibrary.com/serial/gacy/gacymain.htm
Weer een serie-moordenaar zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer een serie-moordenaar zeker![]()
Heel goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
David Berkowitz; The son of Sam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |