abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21463059
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:15 schreef dyn het volgende:
Ik mag voor je bedrijf hopen dat ze gebruik maken van vaste mailclients, anders wordt het zo zwaar voor de mailserver
Is ook handiger met gebruik van de nodige folders, berichtregels, archivering e.d.
[..]
Alles staat op 2 domino servers, die continue repliceren naar elkaar. Verbonden met een Glasvezel en naar de users toe op een 100mBit dit ivm backup doeleinden, er worden dagelijks backups gedraaid van alle mail databases van elke user en project databases, weekbackups en maandbackups.

De client staat vast geinstalleerd, maar je mailbox staat op de server, tenminste de actieve mailbox van 200Mb, de backups die je lokaal hebt gemaakt omdat je 200 meg vol zit die blijven onder eigen beheer op je harddisk.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_21464010
Ik hebut ook een tijdje gehad *firefox* dan..
beiel me opzich prima.. maar nu heb ik dus SP2 draaien.. en dat bevalt me eigenlijk nog iets beter

Maar als e-mailclient gebruik ik wel nog steeds Thunderbird komt ook omdat ik ut wel aardig gewend ben, en die spam/junk filter vind ik prettig. Want het is echt gigantisch wat ik dagelijks binnen krijg aan spam..
pi_21466164
Het was trouwens m'n firewall die er voor zorgde dat m'n animaties niet werkte... opgelost dus. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21466707
quote:
find /var/vmail/blaat/smesjz -type f | wc -l
8144
du -hs /var/vmail/blaat/smesjz
155M /var/vmail/blaat/smesjzr
8144 mails nemen bij mij maar 155meg in beslag. Bijna allemaal plain-text mails zonder attachments, zonder bovenquote onzin en te grote lappen tekst e.d.

Maar laten we niet nog meer off-topic gaan

Voor mensen die op de hoogte willen blijven van de ontwikkelingen van Firefox en willen zien wat er in de nightlies veranderd is, is The Burning Edge (http://www.squarefree.com/burningedge/) een goede pagina. )
pi_21472600
Heb wat vreemds in mijn Firefox.

Dit is mijn webspace adres: http://home.hccnet.nl/d-devil/d-devil/pictures/fok

Als ik op de pagina ben, door op de link te klikken en ik sleep de adresbalk naar mijn desktop, waardoor er een snelkoppeling ontstaat naar mijn webspace zodat ik de links kan zien, en kopiëren/plakken. Voor fok.

Als ik nu deze snelkoppeling op mijn desktop aanklik krijg ik de foutmelding:

Terwijl het wisselen tussen standaard browser verder geen effect heeft. De pagina opent ook gewoon achterliggen aan de foutmelding. .
pi_21473034
Logisch, de foutmelding wordt niet veroorzaakt door Firefox maar door Windows. Firefox laadt gewoon de pagina. Ik heb het nog nooit eerder gezien, maar misschien zou je es kunnen kijken op forums.mozillazine.org
  Lieve Belg zondag 22 augustus 2004 @ 21:21:22 #207
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21473158
ik krijg deeze ook.

probeer eens met de adresbalk in je taakbalk. dan opent die 2 keer firefox, krijg je die fout en laadt hij de pagina in 1 van de 2 vensters. raar geval
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21473302
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:15 schreef smesjz het volgende:
Logisch, de foutmelding wordt niet veroorzaakt door Firefox maar door Windows. Firefox laadt gewoon de pagina. Ik heb het nog nooit eerder gezien, maar misschien zou je es kunnen kijken op forums.mozillazine.org
Niet logisch, want als internet explorer de standaard browser is heb ik er geen last van .
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:21 schreef Jump het volgende:
ik krijg deeze ook.

probeer eens met de adresbalk in je taakbalk. dan opent die 2 keer firefox, krijg je die fout en laadt hij de pagina in 1 van de 2 vensters. raar geval
Ik had dit voorheen niet, maar heb deze week in mijn add/remove prorgrams wat opruiming gehouden en daarbij kwam het dat ik firefox 8.x en nog een paar gevallen heb verwijdert en daarna alleen de huidige build opnieuw heb geïnstalleerd en sindsdien heb ik het probleem .
  Lieve Belg zondag 22 augustus 2004 @ 21:31:33 #209
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21473405
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:27 schreef D-Devil het volgende:
[..]

Ik had dit voorheen niet, maar heb deze week in mijn add/remove prorgrams wat opruiming gehouden en daarbij kwam het dat ik firefox 8.x en nog een paar gevallen heb verwijdert en daarna alleen de huidige build opnieuw heb geïnstalleerd en sindsdien heb ik het probleem .
idd, sindien heb ik er ook last van. gene idee hoe dit op te lossen is
pi_21473668
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:27 schreef D-Devil het volgende:
Niet logisch, want als internet explorer de standaard browser is heb ik er geen last van .
Tsja, internet explorer is ook helemaal verwezen met Windows dus dat is niet eerlijk
Je ziet toch duidelijk staan: 'Windows cannot .....' en niet Firefox
quote:
Ik gebruik al sinds het begin (phoenix 0.3) de gezipte versie. Je kan die gewoon blijven gebruiken naast je 'officiele' installatie zodat je kan kijken het probleem inmiddels al is opgelost.

Het enige irritante vind ik dat je iedere keer opnieuw de Flash plugin moet installeren bij een upgrade, maar daar zal ongetwijfeld iemand al iets op hebben gevonden...
pi_21476559
Ja firefox is op dit moment nog zo lek als een mandje (qua geheugen beheer). Ik heb hem is vanuit de compiler gedraait, and it aint pretty. Lijkt wel zwarte piet, loopt met bitjes en bytjes te strooien alsof het niets kost.
pi_21476785
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:43 schreef smesjz het volgende:
Het enige irritante vind ik dat je iedere keer opnieuw de Flash plugin moet installeren bij een upgrade, maar daar zal ongetwijfeld iemand al iets op hebben gevonden...
Naja, 2 probleempjes dus om aan te werken voor mozilla .
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:59:48 #213
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_21476884
Ik geloof ook dat ze er mee bezig zijn, ik draaide gister een verse nightly op het systeem van een Arische Homie van me, en toen hij een site met Flash tegenkwam, gaf hij zelf boven in het venster (ala popupblocker) aan dat er plugins nodig was, en dat FireFox er zelf om kon zoeken.

Het werkte nog niet, maar zo te zien zijn ze er mee bezig.
Ik ga naar huis.
pi_21493681
Aah, da's mooi. .
Ben benieuwd naar de nieuwe versies, alhoewel ik op het moment eigenlijk supertevreden ben van Firefox... zou wel handig zijn als 'ie beter met verificaties zou kunnen omgaan, maar daar zeggen ze zelf ook aan te werken. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21493916
Wat missen jullie eigenlijk aan/met firefox?

Ik zou zo snel niks kunnen opnoemen...misschien zie ik wel wat als jullie het noemen maar verder....
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_21494121
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:30 schreef SHERMAN het volgende:
Wat missen jullie eigenlijk aan/met firefox?
- Dat er is wat vaker delete in de broncode staat
- De mogelijkheid dat hij bestanden aan de hand van bestand extensies opent ipv mime-types
- Script resize block
- Snelheid
pi_21494487
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:38 schreef markvleth het volgende:
- Script resize block
Vensters die resizen? Kan je uitzetten .

pi_21494737
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:50 schreef D-Devil het volgende:
Vensters die resizen? Kan je uitzetten
Geweldig,
one down, three to go.
  Lieve Belg maandag 23 augustus 2004 @ 20:58:50 #219
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21494782
snelheid is goed hier ze. start snel op. enkel als die met paar sites openstaat, en geheugen komt vol zitten duurt het ietsjes te lang om terug goed in gang te krijgen
pi_21494821
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:57 schreef markvleth het volgende:

[..]

Geweldig,
one down, three to go.
Die omschrijving met mime-typs slaat voor mij als een lul op een drumstel .
pi_21494876
Ik vind de pagina parser nogal traag, vooral de xml/xslt engine is traag als dikke stront door een trechter met een te klein tuitje. En ja dat geheugen wat snel vol komt te zitten: "Ik wilde graag wat meer delete in de broncode zien". Gelukkig ruimen de hedendaagse OS-en goed op.
pi_21495057
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:00 schreef D-Devil het volgende:
Die omschrijving met mime-typs slaat voor mij als een lul op een drumstel .
Waarom? genoeg servers die niet keurig een mime-type meesturen. Dan krijg je weer een torrent als textfile te zien, daar zit ik niet op te wachten.
pi_21495160
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:08 schreef markvleth het volgende:

[..]

Waarom? genoeg servers die niet keurig een mime-type meesturen. Dan krijg je weer een torrent als textfile te zien, daar zit ik niet op te wachten.
Nu snap ik pas wat je bedoelt, dat bedoelde ik ermee te zeggen .

Dit is nog zoiets, die quality feedback komt wekeleijks wel een keertje opzetten zodra dat dit gebeurt, telkens weer gebeurt er eigenlijk niets anders dan dat er een foutmelding komt en als ik die wegklik dan is Firefox weg en blijft de feedback staan ! .

[ Bericht 0% gewijzigd door D-Devil op 23-08-2004 21:45:33 ]
pi_21500499
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:12 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Nu snap ik pas wat je bedoelt, dat bedoelde ik ermee te zeggen .

Dit is nog zoiets, die quality feedback komt wekeleijks wel een keertje opzetten zodra dat dit gebeurt, telkens weer gebeurt er eigenlijk niets anders dan dat er een foutmelding komt en als ik die wegklik dan is Firefox weg en blijft de feedback staan ! .

[afbeelding]
vaag, zo te zien is die feedback van netscape, dus niet van firefox
gooi netscape van je comp. (of re-install), waarsch is het dan weg..
  Lieve Belg dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:00:07 #225
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21502199
nopes, die quality feedback is van firefox. die toont die namelijk als firefox crashed. kan je uitschakelen tijdens installatie dachtek.
pi_21502247
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:00 schreef Jump het volgende:
nopes, die quality feedback is van firefox. die toont die namelijk als firefox crashed. kan je uitschakelen tijdens installatie dachtek.
Ah, dus hij crashed en dan komt de feedback... dus niet feedback en daardoor crash... nu snap ik het wel, ik heb die lettercrap nog niet gelezen in het feedback venster namelijk .
pi_21589552
Ik heb sinds net firefox, maar als ik naar sommige sites ga, dan krijg ik deze melding: "The file / cannot be found. Please check the location and try again" Maar als ik met IE er heen ga, werkt het gewoon. Wat kan je daaraan doen?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_21589705
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:10 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik heb sinds net firefox, maar als ik naar sommige sites ga, dan krijg ik deze melding: "The file / cannot be found. Please check the location and try again" Maar als ik met IE er heen ga, werkt het gewoon. Wat kan je daaraan doen?
Moet je even in IE kijken wat voor site het is... misschien mis je gewoon wat plugins.
Het kan ook zijn dat je blocklist te streng staat ingesteld /ad/ blokkeerd bijvoorbeeld ook www.dad.com.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21589733
Ik heb trouwens een leuke nieuwe extention, waarmee ik links ook in de achtergrond kan openen terwijl ze by default actief worden. O, en ik heb m'n googlebar wat groter gemaakt, dat is ook wel oké. .
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21596286
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:17 schreef sweek het volgende:
Ik heb trouwens een leuke nieuwe extention, waarmee ik links ook in de achtergrond kan openen terwijl ze by default actief worden. O, en ik heb m'n googlebar wat groter gemaakt, dat is ook wel oké. .
voorbeeldje? link?
pi_21596326
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:17 schreef sweek het volgende:
Hoe doe je dat laatste? En wat is die extension?
For great justice!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:41:58 #232
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_21596507
Kan ik nou echt niemand opgeilen met de minimise to tray extension voor FireFox en ThunderBird?

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=104670
Ik ga naar huis.
pi_21597153
Als ik naar www.flabber.nl ga ziet dat er op de een of andere manier helemaal vaag uit :S Hebben andere mensen dit ook?
Mijn gitaar!
pi_21597190
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:21 schreef Alter_Ego het volgende:
Als ik naar www.flabber.nl ga ziet dat er op de een of andere manier helemaal vaag uit :S Hebben andere mensen dit ook?
Hier geen last van.
pi_21597211
Bij miij ziet flabber er zo uit: http://picserver.student.(...)5252Y/picserver.jpeg
Mijn gitaar!
pi_21598051
Flabber werkt weer, omdat ik firefox opnieuw geinstalleerd heb, maar de "back" knop werkt niet, ook niet als je RMB en dan Back doet. Heeft iemand dit al eerder gehad?
Mijn gitaar!
pi_21598408
Extentie is hier te vinden: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=118365&highlight=
Installeren werkt het makkelijkst door gewoon te downloaden, je extentiemenu te openen, en het daarnaartoe te slepen vanuit je verkenner.

Voor de google bar groter te maken ga je naar
C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.jfq\chrome (in XP, anders euh... nouja, kijk zelf maar even rond)

Maak daar een bestand userChrome.css, of indien het er al is, voeg je er het volgende aan toe:

/* Make the Search box flex wider
(in this case 320 pixels wide) */
#search-container {
-moz-box-flex: 320 !important;
}

320 heb ik zelf gekozen, meeste mensen nemen geloof ik 400... maar dit vind ik breed genoeg. .

Zorg ervoor dat deze regel er ook in blijft staat als eerste:

@namespace url("http://www.mozilla.org/keymaster/gatekeeper/there.is.only.xul"); /* set default namespace to XUL */
Kijk anders naar de voorbeeldversie die waarschijnlijk ook in die folder staat...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_21598655
Tof, die Google-bar werkt.
For great justice!
pi_21626994
Kan iemand eens uitleggen wat SeaMonkey nou precies is?

En wanneer komt 1.0 Preview Release (Of hoe ze dat ding ook maar gaan noemen) nou uit? Morgen?
Stond oorspronkelijk gepland voor 10 augustus dacht ik..
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:14:20 #240
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_21627226
Seamonkey is de browser van de Mozilla suite.

En die preview release komt wanneer alle Mozillaproducten komen, wanneer ze af zijn. .
Ik ga naar huis.
pi_21627371
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 22:14 schreef nietzman het volgende:
Seamonkey is de browser van de Mozilla suite.
Ah, nu wordt mij ineens vanalles duidelijk...
quote:
En die preview release komt wanneer alle Mozillaproducten komen, wanneer ze af zijn. .
Hmja, als ik bugzilla goed begrijp zijn er iig geen bugs meer die deze release tegenhouden.
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:38:09 #242
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_21640061
Kan er standaard ook een TAB bar aangezet worden in FF? Ik heb het volgens mij thuis standaard aanstaan, maar hier op het werk valt het me op dat het er niet is, en het ziet zo vreemd uit .

Ik zie vast wel wat over het hoofd..
pi_21664699
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:18 schreef D-Devil het volgende:
Kan er standaard ook een TAB bar aangezet worden in FF? Ik heb het volgens mij thuis standaard aanstaan, maar hier op het werk valt het me op dat het er niet is, en het ziet zo vreemd uit .

Ik zie vast wel wat over het hoofd..
pi_21664774
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:09 schreef D-Devil het volgende:

[..]
Tools.options.advanced: Hide the tab bar ....
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_21664867
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:12 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Tools.options.advanced: Hide the tab bar ....
pi_21665319
Opgelost..

Verwijder firefox, verwijder de map mozilla in application data en stel het opnieuw in .
pi_21665323
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:21 schreef Alter_Ego het volgende:
Nee. is perfect hier... Tijd voor een bril??
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:01 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Voor de mensen die het interesseert. De Popups komen van de site www.itrack.it
Een Adblock rule *itrack.it* zorgt ervoor dat je de popups niet meer krijgt...

-edit-
Toch nog een extra *falkag* rule toegevoegd!
Say what?? Rule? Falkag??? Huh?? (Sorry..)
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 19:37 schreef Jump het volgende:
Voor die dat het FOK!ken iets aangenamer willen maken. Ik heb me even verdiept in het maken van extensies. De extensie laat je toe in elk tekstvlak via een eenvoudig klik op de rechtermuisknop (of linker voor de linkshandigen), SML tags toe te voegen. Van een url dat in op het klembord staat kanje snel een figuur maken. Ergens een woord in de tekst selecteren en via "Selectie > Koppel Url" kan je snel een link verbergen achter dat stukje tekst.

Uiteraard staan nog niet alle SML codes erin (denk aan: sub, sup, spoiler, *, >, me, google, ...). Als iemand een idee heeft voor een menu dat niet te groot is en toch nog overzichtelijk is, laat gerust eens weten .

Dit is momenteel men eerste brouwsel:

[afbeelding]

De extensie kan je op volgende url downloaden: http://fok.internix.be/extension/fok.xpi
(Het is mogelijk dat Firefox vraagt deze extensie op te slaan op de harde schijf. Doe dit en installeer het via CTRL-O, oftewel "File > Open File...")

De extensie is wel nog maar versie 0.0.1a en er zal nog wel veranderen naargelang deze verbeterd. Elke tip, idee, commentaar is welkom
ongelovelijke TVP voor deze post. Damn, wat is die tool handig..
(Bedankt voor de mail, Jump)
pi_21670925
Even een vraagje over ThunderBird. Kunnen die smilies van TB bijvoorbeeld vervangen worden door die van FOK!? zo ja, hoe?
pi_21678668
Vraag over thunderbird, hoe kan ik er voor zorgen dat wanneer ik reply, dat mijn cursor BOVEN het bericht komt ipv eronder, dit is nogal stom namelijk. Nu moet je eerst weer helemaal naar beneden scrollen om het bericht te kunnen lezen, beetje lomp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')