abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 01:54:48 #151
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_26656136
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 15:09 schreef So_Addictive het volgende:
als ie mij naar zijn x-box sleurt en mij ninja-gaiden wil leren
dat ken ik ook ja
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 20:04 schreef missDemeanor het volgende:
- als ik stiekem doe alsof ik slaap en hij me hééél voorzichtig een kusje geeft op mn voorhoofd om me vooral niet wakker te maken

ook om te zien hoe hij zich hier [en ik me bij hem thuis] helemaal op zijn gemak voel [we wonen allebij nog bij ouders] en hij een ontbijtje voor me maakt als hij hier blijft logeren

als hij gaat skateboarden en heel enthousiast bezig is en ik er naast zit in het zonnetje en stiekem heel trots op hem ben

en als hij me voorstelt aan mensen die ik nog niet ken 'mijn meisje'

ookal is een half jaar nog niet echt lang
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 2 mei 2005 @ 08:40:15 #152
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26658162
Als hij je 's nachts bijna het bed uit duwt, omdat hij zo dicht tegen je aan slaapt en je maar niet los wil laten (in zn slaap).
Whatever I want.
pi_26662357
* Als we samen op de bank een film aan het kijken zijn en ze in mijn armen ligt en naar me kijkt
* Gewoon een lekkere knuffel en dan mijn oor fluisteren dat ze van me houd
* Het blije gezicht na het uitpakken van een kleinigheidje
* De lieve lach van haar als ze naar me kijkt

* M3THoD_MAN mist haar nu, ze is op vakantie naar Turkije en ik ben blij als ik haar weer een hele dikke knuffel kan geven.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_27166543
Als een ovenschotel mislukt is en je er samen nog het beste van probeert te maken
pi_27166915
ik snap je punt..op een gegeven moment kan de sleur erin raken, maar dan moet je (zoals je al aangaf) gewoon lekker zoveel mogelijk leuke dingen doen!..ik ben nu dik 2 jaar helemaal gelukkig met mijn vriendin, en af en toe is de verliefdheid ook minder..maar dan gaan we weer iets leuks doen..of heeft ze iets speciaals voor me gedaan, en dan ben ik weer helemaal hoteldebotel
jaja..tis allemaal wat
pi_27167145
Toen we op de KunstRAI liepen en ik even helemaal opging in een schilderij en hij ineens m'n hand pakte. Zo van 'hoi'.

En als ik half in slaap val terwijl hij nog achter de pc zit, dat hij ineens naast bed zit en lief kijkt "ben je al zo moe'..

Als ik nep-pruil.. "kusje'.. en hij diep zucht omdat hij vijf meter verderop zit.. maar dan toch opstaat en ik toch een zoen krijg

dat is woei

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2005 22:28:42 ]
pi_27167407
Als hij onverwacht eerder naar huis komt van z'n avonddienst
sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
pi_27173883
Je hart te kunnen luchten, iets wat ik ooit niet kon of deed

pi_27190444
Ooh, de liefde druipt van dit topic af.

- als hij een kalkoen nadoet (ja sorry, maar dan lig ik in een deuk en dat is echt heel cute)
- als hij in zijn slaap echt helemaal om me heen krult en me helemaal tegen de muur drukt omdat hij het liefst zo dicht mogelijk bij me wil zijn.
- als hij lekkere dingetjes voor me van de supermarkt meeneemt om te verrassen (kleine dingetjes zoals chocoladetruffels en koekjes).
- "Ja en nou gaan we dus kroelen"
- Als we in het openbaar zijn en ik zie hem tussen al die mensen staan en hij kijkt me zo lief aan. En dan lijkt het net alsof iedereen oplost in het niets en alleen wij zijn nog in die ruimte.

Ja. Leuke dingen zijn dat.
pi_27190475
Oh, ik had hier al eens gepost.
pi_27192691
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef BloodyLotte het volgende:
- Als we in het openbaar zijn en ik zie hem tussen al die mensen staan en hij kijkt me zo lief aan. En dan lijkt het net alsof iedereen oplost in het niets en alleen wij zijn nog in die ruimte.
pi_27205865
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:54 schreef Wolkje het volgende:

[..]

I know. 't Is nu bijna 2 jaar tussen ons. En het wordt steeds erger. * BloodyLotte glijdt uit over haar eigen slijmverhaal.
pi_27206234
Als hij me belt, het eigenlijk helemaal niet uitkomt, en hij alleen maar zegt: ik wou je stemmetje even horen
Als ik iets klunzigs heb gedaan en hij met zijn hoofd schudt en zegt: djenneke, djenneke, djenneke toch...
Als hij zomaar even met me gaat staan dansen, omdat er een nummer op de radio draait waarvan hij weet dat ik het leuk vindt... (hij heeft een hekel aan dansen)
Wanneer we met een blik precies weten wat we beiden denken
Als ik hem een kusje geef als hij slaapt en in zijn slaap glimlacht
Als ik aan hem denk op een dood moment tijdens het werk
Als ik weer eens iets geks doe, en de twinkeltjes in zijn ogen zie...

(we zijn 9 jaar samen, 5 jaar samenwonend bijna)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_27207445
Dus 3 jaar noem je lang ben 15 jaar singel, inso is bagger maar dat wist ik al.
bla bla
pi_27231464
Helaas is het pas uit..
Maarja.. ( heb hem afgelopen weekend nog gezien in hotelletje blijven slapen )

- Die lieve kusjes van hem gewoon zomaar..
- Kriebels op me rug waarvan hij weet dat ik dat heerlijk vind.
- Hand in hand lopen en niets hoeven te zeggen.
- In zijn armen liggen als ik me rot voel..
- Zijn lieve woorden ..
- Als hij weer eens gek deed ofzo dat ik heel erg moest lachen.
- Als hij geconcentreerd bezig was en ik naar hem keek
- Als hij sliep gewoon heel kief.
- Manier waarop hij tegen me aan kwam liggen.
- Lieve smsjes die ik krijg.
-Als hij aan kwam rijden terwijl ik al een uur voor het raam stond te wachten, bij het zien van zijn auto al vlinders krijgen in het buikje..
-Toen we samen naar euro disney gingen zo romantisch..
- Al die keren op vakantie samen..
- Als hij eens een kadootje voor me mee nam.
- Toen hij aquarium voor me kocht en al de dingen die hij daarvoor gedaan heeft.
- Dat hij me altijd gesteund heeft ook in moeilijke tijden.
- Dat ik nog steeds vlinders kreeg van hem ook na 6 jaar..
pi_27245678
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 13:51 schreef Ripley het volgende:
Met mijn ex had ik dat ook ja

Een aantal heerlijke verliefdheidsmomenten:

-als ik bij hem bleef slapen moest ik altijd veel eerder op dan normaal omdat zijnw erk veel vroeger begon. Een paar keer zat ik dan als een dood vogeltje naast hem in de auto en dan reageerde hij daar heel lief vertederd op.
-het moment dat ie me ten dans vroeg op ons lievelingsliedje (All I Need van Air) in zijn eigen huiskamer
-Het moment dat ie 's morgens opeens zijn tuin in dook en een mooie roos voor me plukte.

Goeie herinneringen
Het zijn de kleine dingetjes die het doen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')