Geen idee; maar ik weet wel dat de humor zowiezo steeds minder lijkt te worden. In GTA1 en 2 had je tenminste nog van die supervage stemmen "KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILFRENZIE!" Die miste ik wel meteen in GTA3... En ook de missionbriefings uit GTA1 zijn gewoon veeeeeeeel lachwekkender!!! Anders moet je nu FF gta1 starten om te begrijpen wat ik bedoelquote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef Shake het volgende:
Ik krijg het idee dat san andreas een stuk serieuzer wordt, maw ik hoop dat de GTA humor erin blijft. Ik bedoel, dat je in VC de psycho travestiet die lovefist stalkt om moet brengen enzo, of gewoon in een deuk liggen om de radio. Heeft iemand hier een idee van?
Kan je die inscannen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
In Playstation2 magazine van deze maand staan er een 10tal pagina's GTA-SA info.
ja, 'k zal ze inscannen, maar 'k heb niet zoveel webruimte meer over om ze allemaal online te zetten. Ik wil ze eventueel wel mailen, 'k geef wel een sein als ze ingescand zijn (waarschijnlijk pas vrijdag).quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:09 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Kan je die inscannen?
Ik speelde afgelopen week GTAVC na een hele tijd weer ns op de PC en ik vond de PC besturing weer ruk... Het is dus net waar je aan went (oftewel ik denk dat je die PS2 besturing nog wel onder de knie krijgtquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:57 schreef Steve-O het volgende:
hoe ruk ik die besturing ook vind ik ga met de herfst een ps2 halen
Denk niet jacken, maar ik denk dat je er wel in kunt net als gta3 bij de metro/trein...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:49 schreef Chris_Redfield het volgende:
Mmmmmm.....met de beroemde Cabelcars!(zou je die ook kunnen jacken?)
grotere versie:quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef Chris_Redfield het volgende:
Het hoesje is bekend!
http://gamer.nl/nieuws/22679
[afbeelding]
Mooi plaatje, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:03 schreef DeRCT14 het volgende:
nieuwe screen: [afbeelding]
quote:gta1
... www.imageshack.usquote:webruimte meer over om ze allemaal online te zetten.
www.gta-sanandreas.comquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:08 schreef Georges het volgende:
[..]
Mooi plaatje, waar heb je die vandaan?
hoop het wel, vond dat ook zo'n fijne optie op de motor met vice cityquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:49 schreef menesis het volgende:
Cool die screen! Nu zie je ook die modder op die car zitten! Die gaat er toch weer vanaf als je naar een Pay 'N Spray gaat?
edit: heej die 2 gasten hebben hun uzi's trouwens naar voren gericht! Misschien dat je nu ook op auto's die voor je rijden kunt (laten) schieten!?
Als je zelf teveel fastfood eet, dan wordt je uigelachen op straat en door andere gang members.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:08 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik wist het pas toen ik las over rampages met de motor maar is idd wel cool als het ook vanuit de motor kan. kan je trouwens ook tattoos laten zetten? enne, die tokkie (BIG) zal wel teveel fastfood hebben gegeten dan, hoop dat je daardoor ook een missie kan verliezen omdat je een dikke kogelvanger meeneemt maar dat die niet snel genoeg is en vanwege filmshit je dood bent voordat holle bolle gijs er is en zo. Dat je dus moet kijken WIE je meeneemt.
In grote lijnen de verhaallijn, en een deel van de nieuwe functies die er gaan zijn. (zoals dat je eruit gaat zien afhankelijk van hoe je leeft, je kan zwemmen enz...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:24 schreef Georges het volgende:
Als ik het artikel zo lees en de screens zie dan is er nog niet veel nieuws, of wel?
eazy-equote:Op donderdag 8 juli 2004 09:03 schreef DeRCT14 het volgende:
nieuwe screen: [afbeelding]
volgensmij stonden/staan op poepzooi.com 2 linkjes naar gta 1 downloadsquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:48 schreef coz het volgende:
off topic
[..]
hint abandoneware ... legaal ...gratis...downloaden...
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:54 schreef StarGazer het volgende:
Ben ik blij dat ik pas net Vice City heb, ben ik tenminste nog wel FF zoet voordat San Andreas uit komt
oe en 22 oktober duurt al zo lang!quote:Op woensdag 14 juli 2004 05:41 schreef blup het volgende:
Ik wacht wel tot 't op de pc uitkomt.. Ik ga er niet speciaal een kut ps2 voor kopen..
[offtopic]Ligt er ook een beetje aan wat voor TV je hebt! Grote tv is uiteraard veeeel chiller dan een kleintje. En 100hz is altijd handig bij spelletjes. (ik zie het verschil)[/offtopic]quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:57 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik zit te twijvelen, PF een PS2 kopen met SA of doorsparen en een computer upgrade kopen en dus ook wachten met SA voor de PC.
Zover ik weet hebben ze dat in geen enkele gta achterwege gelaten, denk maar aan Sunshine Auto's in Vice City en in Liberty City bij de Docks in Portland en export/import garage in Shoreside Vale. Dus dat zullen ze echt niet in SA weglatenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:21 schreef Chris_Redfield het volgende:
- Een heler waar je je gestolen auto heen kan brengen voor geld. (de orginele eerste GTA had ook zoiets)
Dat zit er nu ook al in, je kan de politie zelfs helpen door degene die ze achtervolgen neer te slaan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:21 schreef Chris_Redfield het volgende:
......Politie die andere mensen achtervolgen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |