abonnement Unibet Coolblue
pi_20081797
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, maar iedereen begint Davids meteen af te fikken zonder dat ze weten wat er aan vooraf ging..
Beetje dom als je de aanleiding niet hebt gezien..
Frits Barendt vraagt heel normaal waarom hij tegen Duitsland matig speelde en tegen Tsjechie opeens uitblonk, en hij reageert alsof Frits vroeg waarom hij toch zo'n kutvoetballer is..

Het was een hele normale vraag waar de heer Davids "niet op in wilde gaan". Waarom niet? Stel je voor dat Advocaat niet had in willen gaan op vragen omtrent "de wissel"!

Frits Barendt is geen interviewer die Davids eens flink af zou zeiken. Never nooit niet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:31:32 #52
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_20081801
wat ik vandaag wel erg vond van de NOS

hadden ze de persconferentie van Morten Olsen na Denemarken - Bulgarije
ff geknipt

er werd gevraagd over een deal met de Zweden
Morten grapte dat en het kwam erop neer dat hij wel een deal zou sluiten met de Zweden, maar de zinnen daarna zou hij zeggen, nee hoor, wij zijn sportief

en dat gedeelte van sportief zijn heeft de NOS maar "ff" uitgeknipt
hoe zielig...

overigens, leveren ze er goed werk bij de NOS
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:32:26 #53
86305 Markman
Grappig hier.
pi_20081826
gvd zijn er geen filmpjes gecapped?
pi_20081873
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:31 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Frits Barendt vraagt heel normaal waarom hij tegen Duitsland matig speelde en tegen Tsjechie opeens uitblonk, en hij reageert alsof Frits vroeg waarom hij toch zo'n kutvoetballer is..
Vraag je je eens af waarom Davids daar zit.
Dat wil ie helemaal niet en dat weet iedereen. Al jaren.

Behalve Pedro Salazar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20081877
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:31 schreef ASSpirine het volgende:
wat ik vandaag wel erg vond van de NOS

hadden ze de persconferentie van Morten Olsen na Denemarken - Bulgarije
ff geknipt

er werd gevraagd over een deal met de Zweden
Morten grapte dat en het kwam erop neer dat hij wel een deal zou sluiten met de Zweden, maar de zinnen daarna zou hij zeggen, nee hoor, wij zijn sportief

en dat gedeelte van S-sportief zijn heeft de NOS maar "ff" uitgeknipt
hoe zielig...
Het was overduidelijk dat Olsen maar een grapje maakte. Daarna lieten ze ook een persconferentie zien waarin te horen was dat ze wel degelijk gingen voor de volle winst.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20081936
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:21 schreef Oldbie het volgende:
kutzw...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:36:26 #57
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_20081942
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het was overduidelijk dat Olsen maar een grapje maakte. Daarna lieten ze ook een persconferentie zien waarin te horen was dat ze wel degelijk gingen voor de volle winst.
als het zo overduidelijk was hoefden ze dat toch niet te knippen?

er zijn altidj mensen die zoiets niet snappen
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_20082054
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:01 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Jochie, ik vind hem vies, vuil, arrogant (allemaal wel relevant) en een kutzw....
Ik mag mijn mening hebben...dus flikker nou maar op, ik ben je zat.
Mag ik vragen wat precies het verschil si tussen een vies, vuil, arrogant (allemaal wel relevant) en een kutzw.. en een vies, vuil, arrogant (allemaal wel relevant) en een kutbl..?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:41:37 #59
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20082127
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:41 schreef Oldbie het volgende:
niets
Jij juicht niet voor zw...?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:45:24 #61
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20082157
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij juicht niet voor zw...?
heb ik nooit en nergens gezegd. Ik juig niet voor Davids...dat heb ik gezegd.
pi_20082183
Ah okee laat maar dan.
Tis zo jammer dat je dat niet kan controleren he...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:47:53 #63
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20082213
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah okee laat maar dan.
Tis zo jammer dat je dat niet kan controleren he...
Lees maar terug....het staat allemaal in een topic
pi_20082282
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, maar iedereen begint Davids meteen af te fikken zonder dat ze weten wat er aan vooraf ging..
Beetje dom als je de aanleiding niet hebt gezien..
Je bedoelt dat jij het ook niet gezien hebt...
pi_20085171
Oldbie drukt zich wat cru uit, maar ik snap wel wat hij bedoelt. Davids, Seedorf en Kluivert hebben wel nogal een heetgebakerd temperament, om het voorzichtig uit te drukken. Ik kan dat persoonlijk ook bepaald niet waarderen eerlijk gezegd. Dat zie je gewoon vaker terug in zuiderlijke culturen, da's een feit.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20085503
Drukt zich wat cru uit? Optiefen met WhitePower-Users. Enkeltje Stormfront met dat soort stinkerds.

Edje is een wereldspeler en juist dat heetgebakerde maakt hem zo goed op het veld, en ook nog eens symphatiek als je de juiste journalist ervoor zet, maar dat weten jostie's die alleen NOS-persconferentie's bekijken weer niet.

Die Bert Maalderink is een slome (vist al jaren op opstellingen terwijl ie weet dat daar nooit over gediscussieerd wordt voor de wedstrijd), en 99 van de 100 sportjournalisten hebben bedroevend weinig voetbalverstand, stellen nooit eens een goeie vraag. Terecht dat een speler zich soms niets aantrekt van de fake-vertoning die elk zo'n persconferentie geeft, want je ziet en hoort toch nooit wat ze denken, aangezien er afspraken zijn dat 99,9% binnenskamers blijft. En toch blijven ze emmeren met vragen stellen over dingen waarvan ze vantevoren kunnen weten dat de spelers daarop niet kunnen antwoorden.

Ze moeten eerst maar eens een beetje leren een goeie vraag te stellen, want dat blijkt keer op keer ontzettend moeilijk. Een interview is nl. zo goed als de vragensteller hem maakt. Ze beheersen hun vak niet.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 09:59:09 #67
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_20085665
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 09:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
Drukt zich wat cru uit? Optiefen met WhitePower-Users. Enkeltje Stormfront met dat soort stinkerds.

Edje is een wereldspeler en juist dat heetgebakerde maakt hem zo goed op het veld, en ook nog eens symphatiek als je de juiste journalist ervoor zet, maar dat weten jostie's die alleen NOS-persconferentie's bekijken weer niet.

Die Bert Maalderink is een slome (vist al jaren op opstellingen terwijl ie weet dat daar nooit over gediscussieerd wordt voor de wedstrijd), en 99 van de 100 sportjournalisten hebben bedroevend weinig voetbalverstand, stellen nooit eens een goeie vraag. Terecht dat een speler zich soms niets aantrekt van de fake-vertoning die elk zo'n persconferentie geeft, want je ziet en hoort toch nooit wat ze denken, aangezien er afspraken zijn dat 99,9% binnenskamers blijft. En toch blijven ze emmeren met vragen stellen over dingen waarvan ze vantevoren kunnen weten dat de spelers daarop niet kunnen antwoorden.

Ze moeten eerst maar eens een beetje leren een goeie vraag te stellen, want dat blijkt keer op keer ontzettend moeilijk. Een interview is nl. zo goed als de vragensteller hem maakt. Ze beheersen hun vak niet.
Heb je ook de vragen van Frits Barend gezien? Die stelde normale vragen, maar meneertje Davids weigerde om daar een normaal antwoord op te geven, echt beschamend om te zien
pi_20085794
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 09:59 schreef Darklight het volgende:

[..]

Heb je ook de vragen van Frits Barend gezien? Die stelde normale vragen, maar meneertje Davids weigerde om daar een normaal antwoord op te geven, echt beschamend om te zien
Misschien heeft het wel te maken met de Edje F. Barend ook niet moet, omdat Edje vind dat Barend het NL's Elftal met zijn matig opruiend programma een slechte dienst bewijst.

Ik ben het trouwens wel ermee eens dat je Davids dan misschien niet daar neer moet zetten (alhoewel hij anderen wel te woord stond), maar dat journalisten geboycot worden omdat ze onkundig zijn, of simpelweg de kunst bezitten keer op keer de meest domme vragen te stellen (en Barend is daar ook absolute expert in), daar heb ik geen enkele moeite mee.

Misschien moeten de kranten, TV-zenders en tijdschriften die die journalisten uitzenden eens gaan nadenken over wie ze voor de spelers zetten. Boycot is een drukmiddel van de spelers om fatsoendelijke journalistiek voor hun te krijgen en de slechte eruit te jagen. Niks mis mee vanuit dat oogpunt dus. En daarin kan ik ze geen ongelijk geven.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:09:55 #69
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20085888
Ik mis de visie van Mart Smeets op de zaken!
Accept you're dead and start living
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:12:14 #70
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_20085942
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:09 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik mis de visie van Mart Smeets op de zaken!
ja dag. Die betweterig anti-Nederlandse zeikerd?


Nee hoor, laat die maar lekker thuis.....
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_20086006
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:05 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Misschien heeft het wel te maken met de Edje F. Barend ook niet moet, omdat Edje vind dat Barend het NL's Elftal met zijn matig opruiend programma een slechte dienst bewijst.

Ik ben het trouwens wel ermee eens dat je Davids dan misschien niet daar neer moet zetten (alhoewel hij anderen wel te woord stond), maar dat journalisten geboycot worden omdat ze onkundig zijn, of simpelweg de kunst bezitten keer op keer de meest domme vragen te stellen (en Barend is daar ook absolute expert in), daar heb ik geen enkele moeite mee.
Onzin. Frits stelde hele normale vragen. En VillaBVD is absoluut niet onterecht of overmatig kritisch op het Nederlands elftal. Sterker nog: Het is een van de beste programma's er rond omheen.
De rest van de spelers (bijv Van Nistelrooy, Robben, Van Hooijdonk, etc) staan Barend gewoon normaal te woord.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:23:23 #72
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20086177
De relatie Davids - Barend en Van Dorp is al jaren slecht. Ik dacht dat dat een publiek geheim was.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20086240
Sorry maar ik heb nog nooit een normaal gesprek tussen Davids en een journalist gezien. Je ziet het alleen al aan de manier waarop die gast uit z'n doppen kijkt. Het lijkt wel alsof ie z'n gesprekspartner niet aan durft te kijken tijdens het gesprek. Echt een psycho gewoon.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:28:17 #74
33189 RM-rf
1/998001
pi_20086299
lichtelijk offtopic,
maar ik zag gisteren een reportage van de duitsers (ARD) over de toestand in het nederlands elftal na het verlies tegen de Tsjechen:

het was een opeensomming van beelden van vermoeide en vertwijfelde spelers, de opkomst op het trainingscomplex was zo gemonteerd dat de spelers een fluitconcert kregen van toeschouwers.
een spandoek dat er hing en waarop iets stond als '2x Het beste spel, de volgende keer ook de winst' werd vertaald als zou dit zeggen dat het team 2x beter zou moeten gaan spelen om de winst te behalen ...
Daarbij werden ook de advertentie van een deodorant-fabrikant getoond en opgemerkt dat alle Nederlanders de coach zien als een clown en hem belachelijk maken...

vervolgens ging men naar het duitse kamp, waar natuurlijk alles koek-en-ei was ... Kahn de mannen motiveerde en die jonge leuke speler Phillip Lahm de nieuwe held van duitsland zou gaan worden ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20086365
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Onzin. Frits stelde hele normale vragen.
Wat vroeg die gisteren dan precies volgens jou wat normaal was.
quote:
En VillaBVD is absoluut niet onterecht of overmatig kritisch op het Nederlands elftal.
Kritiek op het NL's elftal is terecht, de mate en de inhoud van die kritiek snijdt op Koeman's woorden na meestal te weinig hout in VillaBVD.
quote:
Sterker nog: Het is een van de beste programma's er rond omheen.
Ik vind er niet zo heel veel aan. Gelukkig zijn er 3 programma's, en alle hoogtepuntjes van die 3 programma (SBS6, VillaBVD en Sportzomer) bijelkaar opgeteld is dan weer wel de moeite waard elke dag.

Koeman is wel oke, maar die vind ik niet zo interessant als Adriaanse. En met bekende NL'se Costa acteurtjes die hun voetbalmening geven heb ik niets. Drankschuit Mulder heb ik eigenlijk zelden op een scherpe analyse kunnen betrappen. Hij praat in uitgemolken cliche's die mijn buurvrouw al 10 jaar geleden riep. "voetbal is een simpel spelletje, maak het niet moeilijk" en "Als je 11 Cruyff's hebt stel je 11 Cruyff's op", waarna ie weer zijn glas wijn achterover drukt. Nou nou, wat een indrukwekkende wijsheid. Hij doet me altijd denken aan die ballo's die op een kunst-tentoonstelling interessant proberen te doen over een waardeloos abstract schilderij.
quote:
De rest van de spelers (bijv Van Nistelrooy, Robben, Van Hooijdonk, etc) staan Barend gewoon normaal te woord.
Hun goed recht, maar het is tevens het recht van andere spelers om hem te boycotten. Jij vergeet trouwens ook dat Frits en Henk nogal wat jaartjes meelopen en naar mijn weten een verleden vol met akkefietjes hebben met Davids (en ook met van Gaal en vele andere sporters die hen boycotten), dat speelt mogelijk ook nog mee. Maar zij zijn altijd zo laf om de spelers dan als boeman af te schilderen en zelf de vermoorde onschuld te spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')