abonnement Unibet Coolblue
pi_20082580
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:37 schreef prinsrob het volgende:
Net beelden van Ronaldo gezien, talentje, dat zeg ik je .
Kansloze speler, een mengeling van Brian Roy en Vanenburg. Vreemde schaarbewegingen maken terwijl er in de verste verte geen tegenstander in de buurt is. Lachwekkende voetballer, zulke onzin zul je Ballack nooit zien doen.
pi_20082651
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:57 schreef prinsrob het volgende:
, ziet er leuk uit allemaal hoor, maar effectief is het niet! Laat em een voorbeeld aan die Rooney nemen!
Ga jij de wedstrijd Portugal - Spanje nog maar eens bekijken. De bal plakt gewoon aan zijn voet, hij speelt iedereen voorbij en geeft goeie voorzetten.
pi_20082980
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:08 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ga jij de wedstrijd Portugal - Spanje nog maar eens bekijken. De bal plakt gewoon aan zijn voet, hij speelt iedereen voorbij en geeft goeie voorzetten.
Ik vind het een weergaloze voetballer, prachtig al die bewegingen, ik zou het tof vinden als iemand het filmpje wat ze bij studio sportzomer van 'em hadden gemaakt heeft gecapt.

Iemand?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 01:39:48 #29
15600 BB-King
Long live the King!
pi_20083111
Pierre van Hooijdonk
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_20086503
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:05 schreef supercreep het volgende:

[..]

Kansloze speler, een mengeling van Brian Roy en Vanenburg. Vreemde schaarbewegingen maken terwijl er in de verste verte geen tegenstander in de buurt is. Lachwekkende voetballer, zulke onzin zul je Ballack nooit zien doen.
Volgens mij had die genoeg mensen voorbij gespeeld met z'n bewegingen. Maar ik zal wel niet aan jouw intelligentie twijvelen aangezien je zo'n mongool in je avatar hebt staan
pi_20086590
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:05 schreef supercreep het volgende:

[..]

Kansloze speler, een mengeling van Brian Roy en Vanenburg. Vreemde schaarbewegingen maken terwijl er in de verste verte geen tegenstander in de buurt is. Lachwekkende voetballer, zulke onzin zul je Ballack nooit zien doen.
Dat kan Ballack ook namelijk helemaal niet.
Ronaldo mag inderdaad zijn rendement nog wel iets opkrikken, maar ik vind het altijd een genot om naar te kijken. Overigens gaf ie in de wedstrijd tegen griekenlandl wel een assist. Van de andere 2 zou ik niet weten of z'n acties nog nut hebben gehad, heb ze niet helemaal gevolgd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:42:31 #32
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_20086679
die Rooney zijn we over een jaartje alweer vergeten ik kies ronaldo
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_20086718
Dat kan er maar 1 zijn; Rooney. Robben had een kans gehad als hij meer speelminuten had gekregen.. maar wie weet wat er nog te gebeuren staat..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20086749
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:42 schreef N-E-R-D het volgende:
die Rooney zijn we over een jaartje alweer vergeten ik kies ronaldo
Dan moet je de vraag nog maar eens lezen. Als je vindt dat Ronaldo beter speelt dan Rooney op dit toernooi dan heb je toch wel een stuk of wat kruiwagens poep in je ogen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:46:34 #35
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_20086795
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan moet je de vraag nog maar eens lezen. Als je vindt dat Ronaldo beter speelt dan Rooney op dit toernooi dan heb je toch wel een stuk of wat kruiwagens poep in je ogen.
het is maar van wat voor soort spelers je houd
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:50:39 #36
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_20086896
Tja, estetisch gezien is Rooney nou niet wat je zegt gracieus. Het is net een omhooggevallen hooligan om te zien, een Gascoigne 2. Maar effectief is het wel.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_20087148
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tja, estetisch gezien is Rooney nou niet wat je zegt gracieus. Het is net een omhooggevallen hooligan om te zien, een Gascoigne 2. Maar effectief is het wel.
Ik vond het toch wel een knap kopballetje wat ie breed legde hoor. Verder is 't wel een beuker ja.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20087172
genieten van bijna alle spelers die in de poll genoemd worden. Alleen Sneijder heeft nog niets laten zien natuurlijk, en fernando torres viel alleen op door zijn boze blik en kale kop. Ik ga voor Rooney die de meeste invloed heeft gehad tot nu toe. Ronaldo is een zeer goede tweede. Wat heb ik tegen Spanje genoten van hem zeg.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:05:54 #39
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20087267
- Rooney is beslissender;
- Robben is iets sneller;
- Rooney heeft het betere schot;
- Robben heeft de betere voorzet;
- Beiden hebben ze het overzicht: tactisch zeer goed;
- Beiden zijn begenadigde pingelaars;
- Rooney kost minimaal 75 miljoen;
- Robben kostte Chelsea 15 (?) miljoen.

Zeg het maar, ik neig naar Rooney, omdat hij daadwerkelijk wedstrijden zelf beslist. Aan de andere kant spelen ze allebei op verschillende posities en zijn ze in die zin moeilijk te vergelijken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20088219
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
- Rooney is beslissender;
- Robben is iets sneller;
- Rooney heeft het betere schot;
- Robben heeft de betere voorzet;
- Beiden hebben ze het overzicht: tactisch zeer goed;
- Beiden zijn begenadigde pingelaars;
- Rooney kost minimaal 75 miljoen;
- Robben kostte Chelsea 15 (?) miljoen.

Zeg het maar, ik neig naar Rooney, omdat hij daadwerkelijk wedstrijden zelf beslist. Aan de andere kant spelen ze allebei op verschillende posities en zijn ze in die zin moeilijk te vergelijken.
20 miljoen voor Robben.
Maar aan het begin van het toernooi was Rooney (bijna) nix waard.
Maar is in die week met 79 (!) miljoen gestegen
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:43:36 #41
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_20088369
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef KolNedra het volgende:

[..]

20 miljoen voor Robben.
Maar aan het begin van het toernooi was Rooney (bijna) nix waard.
Maar is in die week met 79 (!) miljoen gestegen
Mjah, als je 2x je land terug laat komen in een belangrijke wedstrijd dan wil je waarde nog weleens stijgen
pi_20088938
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
- Rooney is beslissender;
- Robben is iets sneller;
- Rooney heeft het betere schot;
- Robben heeft de betere voorzet;
- Beiden hebben ze het overzicht: tactisch zeer goed;
- Beiden zijn begenadigde pingelaars;
- Rooney kost minimaal 75 miljoen;
- Robben kostte Chelsea 15 (?) miljoen.

Zeg het maar, ik neig naar Rooney, omdat hij daadwerkelijk wedstrijden zelf beslist. Aan de andere kant spelen ze allebei op verschillende posities en zijn ze in die zin moeilijk te vergelijken.
nog een paar aanvullingen:
-Rooney heeft al 3 wedstrijden gespeeld(niet allemaal 90 min), Robben heeft nog maar 60 minuten gespeeld in 1 wedstrijd.
-2 van de wedstrijden waarin Rooney speelden waren niet bepaald tegen de sterkste teams van dit EK
-Robben speelde tegen de Tsjechen die ondanks dat ze misschien niet de sterkste verdediging van het toernooi hebben toch van een ander kaliber zijn dan Zwitserland en Kroatië
-Rooney heeft een behoorlijk slap spelende Owen naast zich
-Robben heeft V. Nistelrooy centraal voorin staan
-Rooney heeft een goed middenveld achter zich
-Robben had toen hij speelde een redelijk goed middenveld achter zich staan.
-De prijs voor Rooney is een vraagprijs bepaald door zijn club naar aanleiding van zijn prestaties op het EK
-de prijs voor Robben is daadwerkelijk betaald door Chelsea en niet gebaseerd op zijn prestaties op het EK

Je kunt inderdaad zeggen dat Rooney beslissender is geweest en meer gepresteerd heeft. Daarbij moet je echter ook wel aantekenen dat hij daartoe meer gelegenheid heeft gehad vanwege zwakkere tegenstanders en meer speeltijd. Wat betreft aanvoer kun je zeggen dat Rooney dan weer een ligt voordeel heeft gehad op Robben, maar hij moet wel weer meer zelf doen qua afronding omdat Owen de meest opgelegde kansen er niet in krijgt tot dusver.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 22-06-2004 12:14:27 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_20089023
Mijn Top 3 1 : Rooney 2 : Ronaldo 3: Robben
  dinsdag 22 juni 2004 @ 12:41:43 #44
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20089781
ik wacht wel met kiezen tot het EK is afgelopen, sommige mensen hebben namelijk maar 60 minuten gespeeld
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:00:38 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_20095432
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Onzin ! Ronaldo heeft alle wedstrijden die hij meedeed goed gespeeld. En Robben heeft maar 1 wedstrijd gespeeld en was uitmuntend

Noem jij het maar onzin.
Rooney is tot nu toe een meerwaarde voor het team gebleken.
Nuttig voor het team door veel doelpunten en voorzetten.

Ronaldo vind ik heel leuk om naar te kijken. Heerlijk hoe die jongen met een bal om kan gaan. Maar hij is niet zo'n meerwaarde voor het team vind ik.

Robben is ook goed, maar die heeft pas 1 wedstrijd gespeeld.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 juni 2004 @ 19:42:29 #46
38549 dewd
100% pure
pi_20101801
Rooney was productiever, maar echt een engels buldog zonder al te vele techniek. Ronaldo is echt leuk om te zien voetballen en heeft de mooiste assist in dit tournooi gegeven.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 juni 2004 @ 20:08:10 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_20102547
Robben natuurlijk.

Rooney ? Mag over 4 jaar uit de bak z'n memoires schrijven.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20102931
Goeie pol ik stem op robben, heb medelijden met hem
  dinsdag 22 juni 2004 @ 21:37:40 #49
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20105145
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Noem jij het maar onzin.
Rooney is tot nu toe een meerwaarde voor het team gebleken.
Nuttig voor het team door veel doelpunten en voorzetten.

Ronaldo vind ik heel leuk om naar te kijken. Heerlijk hoe die jongen met een bal om kan gaan. Maar hij is niet zo'n meerwaarde voor het team vind ik.

Robben is ook goed, maar die heeft pas 1 wedstrijd gespeeld.
LOL In principe zeggen we hetzelfde

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')