abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2004 @ 22:12:13 #26
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_20077813
ROONEY.. WAT DOE JE!!!!?? tering....
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 21 juni 2004 @ 22:13:39 #27
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_20077852
quote:
Op maandag 21 juni 2004 21:51 schreef Stinger__ het volgende:
Rooney niet.
Christiano Ronaldo misschien wel
En stop die Chris maar in je reet
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_20077881
Hij is alleen wel zijn record kwijt...
  Trouwste user 2022 maandag 21 juni 2004 @ 22:15:39 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_20077920
Heb ik weer scoort ie twee keer


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20077974
Tja. .
Hoe vergeefs des doelmans hand / Zich strekte naar de bal
Die één minuut voor tijd / de Duitse doellijn kruiste
Zij die vielen / rezen juichend uit hun graf
  maandag 21 juni 2004 @ 22:21:34 #31
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20078109
quote:
Op maandag 21 juni 2004 22:15 schreef tong80 het volgende:
Heb ik weer scoort ie twee keer


Dat maakt vier in totaal.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 21 juni 2004 @ 22:39:18 #32
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_20078709
quote:
Op maandag 21 juni 2004 22:14 schreef BobRooney het volgende:
Hij is alleen wel zijn record kwijt...
pi_20078833
quote:
Op maandag 21 juni 2004 22:14 schreef BobRooney het volgende:
Hij is alleen wel zijn record kwijt...
Moet nu uitgerekend jij als naamgenoot dat erin peperen.
  maandag 21 juni 2004 @ 22:44:47 #34
15600 BB-King
Long live the King!
pi_20078901
Rooney is zelfs beter dan Maradona want die laatste heeft nooit op een EK gescoort.
(En die Wayne Rooney zal ook nog wel een WK meemaken waar hij zal scoren)
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Trouwste user 2022 maandag 21 juni 2004 @ 23:12:36 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_20079728
quote:
Op maandag 21 juni 2004 22:44 schreef BB-King het volgende:
Rooney is zelfs beter dan Maradona want die laatste heeft nooit op een EK gescoort.
(En die Wayne Rooney zal ook nog wel een WK meemaken waar hij zal scoren)
Maradona heeft tegen Engeland gescoort op een WK.

Wil ik Rooney nog eens zien doen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20079751
Wayne Rooney is the best

hahahahahaha jammer joh Tong
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 21 juni 2004 @ 23:39:04 #37
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_20080513
Ik vind Rooney echt zo'n iemand die een penalty gaat missen in een latere wedstrijd en daarmee toch de schlemiel wordt.
  maandag 21 juni 2004 @ 23:40:06 #38
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20080539
doet me denken aan casgoirne
  maandag 21 juni 2004 @ 23:41:27 #39
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20080571
trouwens, robben, ronaldo en rooney zijn wel de spelmakers op het toernooi. iets van je nog niet ziet bij henry zidane backham figo raul ballack
  maandag 21 juni 2004 @ 23:42:10 #40
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20080587
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:39 schreef Flem het volgende:
Ik vind Rooney echt zo'n iemand die een penalty gaat missen in een latere wedstrijd en daarmee toch de schlemiel wordt.
Ach dat deed Van Basten ook wel eens...
  maandag 21 juni 2004 @ 23:48:58 #41
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20080761
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:40 schreef Boomstam het volgende:
doet me denken aan casgoirne
idd, zelfde verrotte kop, zelfde verotte gedrag, maar ook zelfde geniale acties.

wat wordt de TS hier enorm op z'n nummer gezet btw
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20080789
Onzin, mocht ie willen. Het is een groot talent, meer niet.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 21 juni 2004 @ 23:55:17 #43
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_20080928
Pffff, tegen Frankrijk heeft ie vrij weinig laten zien, en dat is WEL een goed land.

Kroatie en Zwitserland zijn subtoppers, daar zou Robben ook uitblinken, net als Cassano, Torres, Ronaldo en elk willekeurig andere topper. Tis niet anders.

Rooney is een goede voetballer, gaat heel groot worden, maar Maradonna? Nee, echt niet ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_20084940
Ha hahahaha die TS. Jongen droom lekker verder. Wayne Rooney is een kei. En die voetbal wedstrijd gisterenavond was geweldig. Dat is nou echt voetbal!!!!!!!
pi_20086244
quote:
Op maandag 21 juni 2004 23:48 schreef Spideyman het volgende:

[..]

idd, zelfde verrotte kop, zelfde verotte gedrag, maar ook zelfde geniale acties.

wat wordt de TS hier enorm op z'n nummer gezet btw
Ten eerste, Rooney kan nog bij lange niet tippen aan de klasse van Gazza.
Ten tweede maken een blunder van de keeper en een simpele goal nog geen zomer............
Hij is technisch te beperkt om een topper te worden.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20086352
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:25 schreef aldostuta het volgende:
Hij is technisch te beperkt om een topper te worden.
* Hedgehog is het eens.
Robben daarentegen...
pi_20086892
quote:
Op maandag 21 juni 2004 21:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Rooney is niks anders dan de nieuwe Gazza.
en ik voorspel hetzelfde einde

Wat heeft die jongen een proleten harses.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:11:14 #48
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_20087392
Hou toch op schei toch uit! Rooney: Tuurlijk, leuke voetballer met net iets bovenmiddelmatige voetbalcapaciteiten. Hij heeft er dan wel 4 ingeschoten voor de Engelsen, wat ik overigens wel knap vind, maar wie moet het dan doen..? Owen? Die schiet geen deuk meer in een pakje boter. Ook de middenvelders, met uitzondering van Lampard, zijn niet in vorm. Daar komt bij dat hij veel te jong piekt, zoals zoveel engelsen. Owen was het talent, maar kan ook helemaal niks meer. Gazza was het talent en... (heeft verder geen uitleg nodig).

Het is hier al eerder gezegd en ook ik zie wel schrikbarend veel vergelijkingen met Gascoigne. Rooney heeft nu al een contract waar je Gij tegen zegt en zal op zijn 25-26ste al zoveel hebben gekregen (en niet verdiend) dat hij van gekkigheid niet weet wat hij ermee moet doen. Hij geeft alles uit aan drank, gokken en vrouwen, terwijl hij de rest verbrast... Ook de overwaardering in Engeland slaat helegaar nergens op. Ik weet niet of men hier het commentaar van de BBC heeft gehoord, maar ik heb het er op den duur maar afgezet. Meine Gute, wat overtrokken.

Daarbij vind ik ook Ronaldo overgewaardeerd. Bij elke actie trekt hij minimaal dertig scharen, dubbel flikflak en een geweldige afsprong uit de kast. Tekenend hierbij vind ik het feit dat hij niet betrokken was bij de enige goal die viel tijdens de wedstrijd Spanje-Portugal. Robben, bijvoorbeeld, was bij beide doelpunten betrokken, wat meer dan knap is.

Bij deze
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:20:44 #49
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20087674
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:25 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ten eerste, Rooney kan nog bij lange niet tippen aan de klasse van Gazza.
Ten tweede maken een blunder van de keeper en een simpele goal nog geen zomer............
Hij is technisch te beperkt om een topper te worden.
1.) Hij is nog maar achttien, hij moet nog veel laten zien. Ik kan je wel vertellen dat Gazza nog een absolute nobody was toen hij achttien was. Over de toekomst kun je moeilijk voorspellingen doen, ik stel alleen vast dat Rooney qua gedrag, spel en uiterlijk overeenkomt met casgoine.

2.) Technisch is Rooney (volgens Cruyff bij NOS en Schmeichel bij BBC) een van de betere Engelse spelers en als je kijkt naar z'n passeerbewegingen, balaannames en rushes, kan iedereen toch zien dat hij technisch goed onderlegt is?

3.) Naast Pélé en Cruyff ken ik geen één speler die op zo'n jonge leeftijd zo beslissend is voor zijn land. Ik zeg dus niet dat hij dezelfde status heeft als Cruyff of Pélé, dat kun je pas over 10 jaar zeggen, maar alle goede aanvallen gaan via hem en 4 goals uit 3 wedstrijden is geen slecht gemiddelde.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:31:53 #50
33189 RM-rf
1/998001
pi_20088027
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:11 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Hou toch op schei toch uit! Rooney: Tuurlijk, leuke voetballer met net iets bovenmiddelmatige voetbalcapaciteiten. Hij heeft er dan wel 4 ingeschoten voor de Engelsen, wat ik overigens wel knap vind, maar wie moet het dan doen..? Owen? Die schiet geen deuk meer in een pakje boter. Ook de middenvelders, met uitzondering van Lampard, zijn niet in vorm. Daar komt bij dat hij veel te jong piekt, zoals zoveel engelsen. Owen was het talent, maar kan ook helemaal niks meer. Gazza was het talent en... (heeft verder geen uitleg nodig).

Het is hier al eerder gezegd en ook ik zie wel schrikbarend veel vergelijkingen met Gascoigne. Rooney heeft nu al een contract waar je Gij tegen zegt en zal op zijn 25-26ste al zoveel hebben gekregen (en niet verdiend) dat hij van gekkigheid niet weet wat hij ermee moet doen. Hij geeft alles uit aan drank, gokken en vrouwen, terwijl hij de rest verbrast... Ook de overwaardering in Engeland slaat helegaar nergens op. Ik weet niet of men hier het commentaar van de BBC heeft gehoord, maar ik heb het er op den duur maar afgezet. Meine Gute, wat overtrokken.
klopt volgens mij absoluut.

kennelijk is ook het brengen van jonge talenten heel erg nationaal georienteerd, en Rooney lijkt op voorhand al een carriere uitgestippeld te krijgen, een mixje van Gascoigne, Best en een beetje Owen: alledrie ook spelers die niet geheel hun volle capaciteiten bereikten.

Zo'n jonge speler is al snel een publiekslieveling, omdat ze er als een dolle hond ingaan, ik zag gisteren Rooney die een diepe pass kreeg echter de verdiger was er eerder bij en speelde de bal terug op de keeper, een pass van zo'n 40-45 meter, en Rooney rende er als een hijgend golden-retrievertje achteraan, net zolang tot hij bij de keeper was die de bal toen verder speelde naar de eigen verdedigers...

Rooney is leuk, een harde holler, met een aardig schot, maar die keeper van de kroaten zag er erg matigjes uit, dat schot had hij moeten en kunnen houden (zijn hand zat eraan aan de binnenkant, een iets ander gepositioneerde hand had het schot al gestopt) en bij die run twijfelde de keeper, kwam uit en bleef toen wijfelend stilstaan, een goede keeper die 1-op-1 duells aankan doet dat veel beter en dan moet ik Rooney nog zien scoren, harde renners als hij verliezen op een gegeven moment simpelweg hun effectieviteit net als Owen nu bv.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')