abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2004 @ 15:33:12 #26
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_20066822
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ze laten hun team als een baksteen vallen op momenten dat ze de steun het hardstenodig hebben en komen weer gezellig meedoen als alles goed gaat.

Dan ben je een waardeloze successupporter
Wie laat het team als een bakssteen vallen?
En nee dan ben je geen successupporter. Verzin maar mooi een nieuw woord.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 21 juni 2004 @ 15:33:28 #27
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_20066831
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar wel tegen de beste 8, waaronder engeland frankrijk en italie. Das wel een beetje hoog gegrepen.
Italie is niet zeker he
Denemarken en Zweden hoeven maar gelijk te spelen en ze liggen eruit geloof ik.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 21 juni 2004 @ 15:33:38 #28
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20066835
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar wel tegen de beste 8, waaronder engeland frankrijk en italie. Das wel een beetje hoog gegrepen.
Geen van de teams die je nu noemt hebben me echt weten te overtuigen.
  maandag 21 juni 2004 @ 15:33:43 #29
33189 RM-rf
1/998001
pi_20066839
de mensen die drie dagen voordat de beslissende wedstrijd in de groep wordt gespeeld al de bondscoach gaan afkraken, begrijpen gewoon niks van een kwalificatie-systeem.
dat gaat over het resultaat over 3 wedstrijden, nu gaan roepen dat Adocaat wegmoet is onzinnig, en werkt enkel als negatieve klap in het gezicht van het eigen team ...

Nederland, met Advocaat aan het roer moet nu al maanden, misschien jaren opspelen tegen te hoge verwachtingen, eisen van de beterweter-aasgieren, die op voorhand al hun kaarten zetten op een verlies: want als men wint kan men zijn mening alsnog makkelijk aanpassen...
Dat zag je in 1998, toen de kritiek pas na argentinie verdween, daarvoor was zo ongeveer alles gedaan om Hiddink af te zanikken voor het zwakke spel in de kwalificatie en het moeizame spel in de eerste ronde (zuid-korea dan wel ruim gewonnen, maar 'dat was een B-land')

toen nederland wonderschoon tegen Argentinie speelde was opeens iedereen oranje-fan, de teletoeters roerden zich en bepaalden het gezicht voor de komende jaren:
de mensen die harder kunnen (uit-)fluiten dan dat ze voor een team dat achterstaat, een een mentale duw kan gebruiken, zou kunnen juichen...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20066862
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
En wat als we woensdag naar huis moeten? Dan mogen we je met zijn allen uitmaken voor rotte vis?
Ja hoor, maar dat mag altijd natuurlijk
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 21 juni 2004 @ 15:34:48 #31
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_20066873
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Geen van de teams die je nu noemt hebben me echt weten te overtuigen.
Nederland wel dan ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_20066907
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:


Nederland wel dan ?
Tegen Tsjechië wel. Op de BBC noemden ze beide landen eigenlijk al finalisten aan de hand van het vertoonde spel. Iedereen lijkt vergeten te zijn dat het een geweldige wedstrijd was
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20066917
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Geen van de teams die je nu noemt hebben me echt weten te overtuigen.
Engeland heb wel een leuk staaltje voetbal laten zien vind ik. Italie groeit meestal in een toernooi. En frankrijk is titelverdediger
Lambo of Rekt
pi_20066929
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Nee, want successupporters zijn het laagste van het laagste
Dus omdat je terechte kritiek op Advocaat hebt, ben je een succes-supporter?
Wat mij betreft mag Advocaat per direct opzouten, maar dat betekent niet dat ik Oranje niet steun.........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20066945
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:32 schreef hellmondunited het volgende:

Dus die mensen in portugal zullen er tegen letland ook allemaal niet meer zijn? die zijn ook aardig pissed off
Die hebben een kaartje, die doen ze nooit van de hand omdat ze stiekem hopen wat ik openlijk verkondig
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 21 juni 2004 @ 15:38:40 #36
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20066966
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nederland wel dan ?
Frankrijk wint in de blessure tijd van England. England geeft in blessuretijd een wedstrijd uithanden. Frankrijk weet met geluk nog een gelijkspel tegen Kroatie te behalen. Italie staat na de wedstrijden tegen Denemarken en Zweden op 2 punten met 1 doelpunt voor en 1 tegen. Je kan zeggen wat je wil, maar zo dramatisch heeft Nederland niet gepresteerd.
  maandag 21 juni 2004 @ 15:39:31 #37
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20066984
* mee eens is! Het is nu mooi geweest, het is per slot van rekening nog niet over. Reken hem NA het toernooi, wanneer dat ook is, maar verder af. Een lolletje kan altijd wel, maar om die vent nu structureel af te maken, is niet nodig meer.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20066986
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nederland wel dan ?
Ik vond de wedstrijd tegen Tsjechië veelbelovend. Daarnaast geef je hier toe dat de eerder genoemde landen niet erg overtuigd hebben. Ook al heeft Nederland dit in jouw ogen ook niet, dan is er nog steeds sprake van tegenstanders die ook niet overtuigd hebben en waarom zou Nederland hier dan niet van kunnen winnen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 21 juni 2004 @ 15:39:42 #39
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20066990
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ach gut, het hele land is in rep-en-roer vanwege één wissel en "we" zijn al uitgeschakeld. Advocaat moet geslachtofferd worden en nu zijn er een aantal bosmongolen die Co "Paashaas-expert" Adriaanse naar voren schuiven als vervanger.

Dezelfde "kenners" zaten allemaal met een oranje-outfit vol verwachting voor de buis of in het stadion te kijken naar de mooiste voetbalwedstrijd van de afgelopen jaren. Toch overheerst er een gevoel van collectief falen. Talloze sjaaltjes, petjes en vlaggetjes van Oranje werden verbrand en "ze" konden er niks meer van.

Iedereen die denkt dat Nederland nu al uitgeschakeld is, vergeet één ding. Duitsland moet winnen van Tsjechië om door te gaan. Nu wil het feit dat Brückner met een "B-elftal" wil gaan spelen, maar dat maakt nog niets uit. Dit Duitse elftal is zo verschrikkelijk slecht, daar kan Tsjechië niet eens van verliezen. Een verdediging met Novotny en Lahm is op ieder toernooi een lachertje.

Nu heb ik zelf niet bijzonder veel met het Nederlands Elftal, maar ik blijf ze wel steunen, zelfs Advocaat. Ik stel voor om de kritiek te staken tot na de gewonnen finale van 4 juli tegen de Tsjechen en dan mogen jullie hem weer als vanouds vereren af te kraken omdat hij kampioen is geworden er niks van kan.

Moraal van dit stukje, steun je team, vooral in moeilijke tijden, of bemoei je er vanaf nu totaal niet mee. Ik wil jullie zwartkijkers er niet bij hebben als er op 4 juli gewonnen wordt
Ik denk dat je een verkeerde conclusie trekt. Het is nu niet zo dat heel Nederland niet meer achter het team van Nederland staat, maar eerder Advocaat niet meer geloofwaardig vind.

Waar het verschil in zit is dat die foute wissel van advocaat voorkomen had kunnen worden in tegenstelling tot de fouten die de spelers op het veld maakten, want dat gebeurt eigenlijk in elke wedstrijd en tjechie is wel een team die de kleinste fout gelijk afstraft. Aanval is de beste verdediging op zo'n moment en de rest omtrent die wissel is al vele malen beschreven.

Tel daar bovenop het angstige, egoistische, drammerige gedrag van advocaat en je hebt de spreekwoordelijke poppen aan het dansen. En is het niet Advocaat die zij dat je hem op resultaten mocht afrekenen zodra het EK begonnen was?

-edit- Concluderend: Nederland staat nog wel achter het elftal, maar niet meer acher advocaat.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 21 juni 2004 @ 15:40:12 #40
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_20067004
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Tegen Tsjechië wel. Op de BBC noemden ze beide landen eigenlijk al finalisten aan de hand van het vertoonde spel. Iedereen lijkt vergeten te zijn dat het een geweldige wedstrijd was
Het was een geweldige wedstrijd ja.
Maar Nederland scoort ook in de laatste paar minuten een 1-1
Geef ook in het laatste kwartier een wedstrijd weg dus Shaolin wat je nu zegt is niet helemaal waar...
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_20067019


Meneer de voorzitter, wij zijn het helemaal eens met de Geachte Afgevaardigde
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 21 juni 2004 @ 15:41:01 #42
33189 RM-rf
1/998001
pi_20067023
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dus omdat je terechte kritiek op Advocaat hebt, ben je een succes-supporter?
Wat mij betreft mag Advocaat per direct opzouten, maar dat betekent niet dat ik Oranje niet steun.........
En welk nu heeft het als Advocaat nu 'oprot' en nederland alsnog opeens in de kwartfinale staat? zet dan gelijk de nederlandse journalisten gezamelijk aan het hoofd van Oranje, dat willen ze vast wel graag....

Dan kunnen ze hun beweringen waar maken, dat je enkel moet aanvallen, omdat dit team niet zou kunnen verdedigen,
en vooral zou ik best wel benieuwd wezen of die mensen geen fout uitwerkende beslissingen kunnen nemen, dat zo'n journalist, commentator, analist wel dat knopje om kan zetten dat hij altijd die beslissingen neemt die, als de wedstrijd 30 minuten later wordt afgefloten, ook de enige juiste zal zijn gebleken ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20067032
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:37 schreef aldostuta het volgende:

Dus omdat je terechte kritiek op Advocaat hebt, ben je een succes-supporter?
Wat mij betreft mag Advocaat per direct opzouten, maar dat betekent niet dat ik Oranje niet steun.........
Als Advocaat de finale wint is hij ineens weer briljant. Hij heeft een fout gemaakt, heeft het toegegeven en nu door naar de volgende wedstrijd. Pas na het toernooi moet je je daar zorgen over gan maken.

Het was ook Advocaat die met de beginopstelling kwam en Nederland vol op de aanval liet spelen en het was ook Advocaat die met zijn wissels de wedstrijd tegen de zwakke Duitsers liet kantelen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20067067
Ik bemoei me er dus neit mee
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 21 juni 2004 @ 15:44:28 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20067106
ten eerste maak ik natuurlijk zelf wel uit wat ik doe of laat .

Maar ik sta nog steeds wel achter Oranje, anders zou ik niet meer kijken en me opvreten tijdens de wedstrijd van spanning. maar Ik blijf bij mijn standpunt dat Advocaat grotendeels verantwoordelijk is voor het verlies van Zaterdag, en of we nou EK worden of niet, die mening blijft.

Mocht het goed komen en we beter gaan spelen kan ik alleen maar concluderen dat hij gewoon EINDELIJK eens gewoon doet wat hij moet doen. En dat hij dus eigenlijk nnu pas doet wat de hele wereld allang snapte. En daar krijg je echt niet meteen weer respect door hoor.

Nee, de Advokater is er nog steeds en die gaat niet meer weg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20067125
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:25 schreef dVTB het volgende:


... en dan ook nog degenen die voor de komst van Adriaanse pleiten neerzetten als "bosmongolen" ... I rest my case.
Voorwaar een echte Adriaanse fan, zew bestaan nog ;')

Iemand die volwassen mensen naar paaseieren laat zoeken, een hele dag telefoons laat aannemen en andere absurde disciplinaire straffen kan verzinnen is idd geschikt

Of verwacht je werkelijk dat er ook maar één speler is die Adriaanse serieus neemt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 21 juni 2004 @ 15:45:52 #47
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_20067129
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als Advocaat de finale wint is hij ineens weer briljant. Hij heeft een fout gemaakt, heeft het toegegeven en nu door naar de volgende wedstrijd. Pas na het toernooi moet je je daar zorgen over gan maken.

Het was ook Advocaat die met de beginopstelling kwam en Nederland vol op de aanval liet spelen en het was ook Advocaat die met zijn wissels de wedstrijd tegen de zwakke Duitsers liet kantelen
Advocaat is gewoon minder goed als bondscoach dan als clubtrainer, simpel.

Hoewel die wissel zo ongeveer niet te begrijpen was. (Thom de Graaf: Advocaat was de enige die de wissel wél begreep.)

We zien wel hoe het afloopt woensdag.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 21 juni 2004 @ 15:48:10 #48
33189 RM-rf
1/998001
pi_20067176
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:44 schreef HeatWave het volgende:


Nee, de Advokater is er nog steeds en die gaat niet meer weg.
Een kater krijg je pas achteraf...
alsof je een avond gaat drinken en dan tijdens het feest alvast tegen al je vrienden gaat klagen over de kater die je morgenochtend gaat hebben ...

het lijkt wel of deze coach continue achtervolgt wordt door mensen die per definitie gewoon enkel het negatieve willen zien ...

je krijgt dan wat je erin legt ...

Hoe kan het anders dat een publiek zich enkel roert om te gaan fluiten toen Robben eruit gehaald werd, toen stond Nederland godverduikkie met 2-1 voor en hadden ze zelfs nog een goal kunnen incasseren ...
en nog steeds de beste positie voor de kwartfinale in de groep hebben (tsjechie moest dan nog tegen de duitsers uitvechten wie verder zou komen, de nederlanders zouden vrijwel gekwalificeerd zijn op een omogelijk doelpuntrijk gelijkspel na dan)

natuurlijk impopulair, maar je eigen spelers uitfluiten, welke invloed zou dat hebben op een team dat een wereldwedstrijd speelt, om door fans die de rest van de wedstrijd opvallend overstemd worden door een mini Tsjechisch legioennetje; in zo'n wedstrijd wel een enorm hard fluitconcert te krijgen ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20067207
Tony heeft weer eens een nieuwe manier gevonden om Nederlanders af te zeiken.
  maandag 21 juni 2004 @ 15:51:08 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20067241
Ik zie helemaal niet alleen het negatieve, ik was juist super enthousiast weer tijdens die wedstrijd nav het fantastische spel, dat Advocaat om zeep heeft geholpen!!!! Zo gek is het niet dat je dan kritiek krijgt!

Dan doet hij eindelijk wat heel Nederland roept qua opstelling, dan GAAT het fantastisch en dan nog verneukt hij het. Natuurlijk hielpen de 2 niet gekregen penalties en de rode kaart ook niet, maar das allemaal bijzaak. Blijft Nederland spelen zoals MET robben maak je de 3-1 waarschijnlijk en is het allemaal kat in het bakkie.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')