abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2004 @ 10:12:53 #51
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_20058806
Tuurlijk heb ik nog (naieve) hoop.

Tsjechie wil DLD heus wel verslaan, ook met een B-team.
Maar ik zie er ook wel logica in dat hun bondscoach zegt, nou jongens, dat Nederland moet maar eens niet doorgaan...

Het wordt iig spannend.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_20059051
We gaan eindelijk een keer op een Duitse manier de titel pakken
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20059103
de hoop sterft als laatste

in padaoras box zit alleen nog Hoop

Dus , ik hoop wel , maar geloof er eigenlijk niet in

Ik ben bang dat die duister opeens herinneren dat je doelpunten m oet schieten om te winnen.
Duisters groeien in een toernooi. Dit wordt de derde wedstrid en zou wel eens de doorslag kunnen zijn.

Ik zie Ballack al als spits spelen en met zin harses twee kopballen maken.

Die tschechen zullen best wel leuk spelen , maar wie gaat de doelpunten schieten?
pi_20059412
nee
.
pi_20059876
Ik heb geen hoop meer, en eigenlijk dacht ik al, laat ze maar gewoon verliezen woensdag, dan is het tenminste afgelopen deze martelgang.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
  maandag 21 juni 2004 @ 11:22:28 #56
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20060123
Aan de ene kant heerst bij mij hoop op zegen, en aan de ander kant die ontzettende angst!

Angst omdat Tsjechie al geplaatst is en dus wellicht onsportief en Tsjechie onwaardig zal spelen waardoor Nederland zal sneuvelen in de 1ste ronde, wat tijdens mijn leventje nog nooit is voorgekomen (als we de eindronde haalden).

Aan de andere kant is er nog hoop. Tegen Letland zullen we zeer aanvallend spelen (als thuis tegen de schottten) zodat het een monsterscore wordt die men nog lang zal heugen! Daarnaast zijn de reserves misschien zeer gemotiveerd om te proberen een basisplaats af te dwingen! Mochten de Tsjechen niet goed spelen, dan vestig ik nog mijn hoop op de zwakte van de Duitsers, die het spel zullen moeten gaan maken!

Dus er is veel hoop, maar daar tegenover staat die ontzettende angst, het zal weer een spannend avondje worden! Tevens denk ik dat als ze door mochten gaan, dat we dan ook gelijk niet meer te stoppen zijn!!!! HUP
Accept you're dead and start living
  maandag 21 juni 2004 @ 11:35:24 #57
33189 RM-rf
1/998001
pi_20060411
Een groepsronde bestaat uit 3 wedstrijden..

De nederlandse media is al met afbraakpers gekomen sinds de oefenwedstrijden, bij verlies van een oefenwedstrijd deden ze al of dat het einde van de wereld was.

het lijkt wel of men per definitie enkel het negatieve _wil_ zien, of men op voorhand al hun conclusies klaar heeft gezet en het liefst wil zien dat die vervuld worden.

Mensen die werkelijk falen komen er genadig af (van de vaart tegen Duitsland), terwijl de bekende en makkelijke af te kraken namen enkel gevolgd worden om ze te zien falen.

Dat waren diezelfde mensen die voor de wedstrijd tegen de Tsjechen al geen hoop hadden en grote verliezen voorspelden, een aangaven enkel te hopen dat nederland enkel een keertje leuk aanvallend voetbal zou laten zien als ze toch uitgeschakeld werden:
en dat gebeurde exact!
In plaats dat de mensen nu blij zijn met het getoonde spel, trots op de klasse van hun team, en hopen op een 'wonder' en daar gewoon voor gaan staan, gaan ze vooruitlopen op een mogelijke negatieve uitkomst ...: ze zullen toch wel verliezen...

Juist datgene zie je ook aan het oranje-publiek in Portugal, die lijken meer moeite te doen zich uit te dossen en vooraf aanwezig te zijn, maar worden in de stadions gewoon puur overklasd door een minderheid van fans van de tegenstanders:
zowel tegen Duitsland hoorde je de fans niet, alswel tegen Tsjechie enkel op het moment dat ze net 2-0 voorstonden, en het fluiten toen Robben eruitging.

Een publiek met een positieve houding kan een elftal doen opleven: een goed voorbeeld was het publiek tegen Duitsland in 1988, hielden die op te juichen toen NL met 1-0 achterkwam? nee, die juichden juist toen harder, steunden de spelers en de coach, en daardoor gaf het team ook net wat meer.
Iedereen was er achteraf van overtuigd dat juist de supporters hun eigen team erdoor sleepten..

Een publiek dat fluit als de topspeler erafgaat, heeft op voorhand al verloren, zelfs al staan ze op dat moment 2-1 voor, het zet direkt een negatieve stemming, die overslaat op de spelers.

Uiteindelijk geloof ik vast dat de duitser het ook tegen een Tsjechisch B-elftal erg zwaar krijgen.
De duitsers hebben moeite te scoren, ze hebben spitsen die ook in een tsjechisch B-elftal niet zouden spelen, en de Tsjechen hebben een brede en kwalitatief hoogstaande selectie, alhoewel voornamelijk aanvallend (Vladimir Smicer en Marek Heinz bv, wisselspelers die echter een hoge klasse hebben en momenteel ook een goede vorm).
Ballack was erg zwak tegen de Letten, juist op een moment dat hij zijn leidersrol had moeten bevestigen (tegen Nederland was hij goed, maar ook in een dienstbare rol, en weinig aanvallend).

De Duitsers zullen werkelijk vol moeten gaan en de nodige geluk moeten hebben om langs de Tsjechen te komen, ze moeten winnen.
De Tsjechen zullen misschien niet vol gaan, maar zullen geen kans willen ontnemen om toch de finalist van afgelopen WK eruit te gooien, aangezien ze ook wel weten dat als ze die weer in de finale treffen het om meer zal gaan ook voor hen (finale EK 1996)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 21 juni 2004 @ 11:37:39 #58
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_20060478
*Hoop heeft Duitsland komt niet verder dan 0-0 en Nederland wint met een degelijke 2-0...
pi_20060495
Ik hoorde zelfs op de TV de nederlandse aanhang schreeuwen en zingen, dus dat deel van het verhaal is niet waar....

"hij is eeeeeen honduhlul"
pi_20060691
Zo lang het nog geen 23 juni 22:45 is liggen we er nog niet uit. Ben Nederlander en zal altijd voor Oranje blijven steunen. Als we van de Letten winnen hebben wie in iedere geval ons plicht gedaan. Nu Tjechie nog.
En mochten we eruit vliegen dan zit ik op 8 September weer in het stadion om Oranje aan temoedigen tegen Tsjechie voor het WK 2006.

En je moet niet alle schuld leggen op Advocaat, er zijn wel meer mensen die jammer genoeg een foutje hebben gemaakt ( Cocu, v. Bronckhorst.... )

Dus ga Woensdag allemaal achter Oranje staan en geloof erin, dan komt alles goed.

Dit is mijn opstelling.

VDS in het doel.
Verdediging: Reiziger, F. de Boer en Bouma
Middenveld: VD Vaart, Sneijder en Davids
Aanval : VD Meijde, V Nistelrooij, Kluivert en Robben

Wissels: Overmars voor Robben / Stam voor F. De Boer en Makaay voor van Nistelrooij.

Verdedigen moeten we niet met 4 man doen tegen de Letten maar AANVALLEN.
  maandag 21 juni 2004 @ 11:55:58 #61
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_20061041
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:38 schreef godjuh het volgende:
Ik hoorde zelfs op de TV de nederlandse aanhang schreeuwen en zingen, dus dat deel van het verhaal is niet waar....

"hij is eeeeeen honduhlul"
Ja, ik denk dat ik ze 5 minuten heb gehoord in totaal. Bij het volkslied, bij de doelpunten, bij de niet gegeven penal en de wissel van Robben. 5 minuten was het stil en de overige 80 minuten waren de Tsjechen 'ons' de baas, zelfs toen het 2-0 stond. En dat terwijl er veel meer Nederlanders dan Tsjechen in het stadion zaten.

De term 'Ajax-Publiek' mag na dit EK vervangen worden door Oranje-Publiek als het aan mij ligt...
  maandag 21 juni 2004 @ 11:57:17 #62
97673 muurjunky
Lupus victor
pi_20061082
quote:
Aanval : VD Meijde, V Nistelrooij, Kluivert en Robben

Wissels: Overmars voor Robben / Stam voor F. De Boer en Makaay voor van Nistelrooij.

Verdedigen moeten we niet met 4 man doen tegen de Letten maar AANVALLEN.
kluivert en wat is er eigenlijk met bergkamp gebeurt?
De wandelende spelvaut
  maandag 21 juni 2004 @ 11:58:53 #63
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_20061120
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:57 schreef muurjunky het volgende:

[..]

kluivert en wat is er eigenlijk met bergkamp gebeurt?
Die speelt al een jaar of 4 niet meer in Oranje
pi_20061250
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik ze 5 minuten heb gehoord in totaal. Bij het volkslied, bij de doelpunten, bij de niet gegeven penal en de wissel van Robben. 5 minuten was het stil en de overige 80 minuten waren de Tsjechen 'ons' de baas, zelfs toen het 2-0 stond. En dat terwijl er veel meer Nederlanders dan Tsjechen in het stadion zaten.

De term 'Ajax-Publiek' mag na dit EK vervangen worden door Oranje-Publiek als het aan mij ligt...
Overdrijven is ook een vak.... ik heb ze wel degelijk vaker iets horen zingen dan het honduhlul lied.

En laatst nog, zei ene hoge uefa functionaris dat oranje-supporters de leukste supporters waren.

[edit]
en de meningen van het elftal zelf spreken ook voor zich:
quote:
Heitinga vond dat Oranje een goede wedstrijd speelde. ,,Iedereen wilde voetballen, we speelden met vleugelaanvallers, we speelden gewoon goed. Het publiek stond op fantastische wijze achter ons.
pi_20063606
It ain't over untill the fat lady (bondscoach) sings
pi_20063732
Natuurlijk heb ik hoop.. Dat B-team wil zich bewijzen.
En bovendien zou het gewoon oneerlijk zijn.. Hopelijk hebben die Tsjechen ook door dat die Duiters gewoon niet kunnen voetballen en het niet verdienen!
A smile is all you need
pi_20063868
Ik geloof er nog steeds in
pi_20063933
Ik denk dat Duitsland 55% Nederland 40% kans heeft om door te gaan.
Er zullen dan wel minder goede Tsjechen in het veld staan, die willen toch niet zomaar verliezen. Behalve dat het niet in de aard van een sporter ligt, willen ze ook iets laten zien aan de coach, dat ze er staan als het nodig is.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  maandag 21 juni 2004 @ 21:12:37 #69
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_20075968
Tsjechen willen Duitsers naar huis sturen

21/6/2004 16:53

Wesley Sneijder zou al een sms-je hebben gehad van ploeggenoot Tomás Galásek, waarin de Tsjechische Ajacied zijn Nederlandse kompaan toevertrouwd, dat de Tsjechen hun stinkende best gaan doen tegen Duitsland. Ook de overige Tsjechen zeggen nog een appeltje te schillen te hebben met die Mannschaft.
Doelman Petr Cech verwijst naar de finale van EURO 96 toen de Duitsers met
2-1 wonnen van de Tsjechen, via een golden goal van Oliver Bierhoff. 'Ik herinner me dat ik de wedstrijd thuis bekeek met mijn familie. Het was heel erg teleurstellend.'

'Het zou goed zijn hen voor de verandering eens een keer naar huis te sturen. We hebben al zo lang niet meer van Duitsland gewonnen, dus dat is nog een extra reden om de wedstrijd serieus te nemen.'

'Er zullen spelers worden gewisseld, maar we weten nog niet hoeveel', verklaarde Vladimir Smicer, matchwinner in het duel met Nederland. 'We hebben ons al gekwalificeerd, dus we hebben niets te verliezen. We hebben geen enkele druk, en hoeven niet aan te vallen. We kunnen mooi afwachten wat Duitsland doet. Zij moeten winnen.' Waarschijnlijk zal Smicer een basisplaats krijgen net als Milan Baros.

Assistent-coach Miroslav Baranek wilde nog niets over de opstelling zeggen. 'We kunnen de Nederlanders niets beloven, maar ook als de opstelling heel erg veel verschilt met die van de twee voorgaande duels, dan kan ik jullie verzekeren dat alle spelers hongerig genoeg zijn om te winnen.'


ik heb weer hoop
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_20076150
IK HEB HOOP! Wij gaan mooi naar de kwartfinale.

Ik reken op Oranje en Tsjechie.
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 22:19:29 #71
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_20106358


En ik weet zeker, ik weet zeker
Klaar?
Ik niet!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 23 juni 2004 @ 11:06:50 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_20116297
ik heb geen hoop, Tsjechie wint , maar nederland vergeet te winnen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_20120283
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:44 schreef delinkengids het volgende:
Zo lang het nog geen 23 juni 22:45 is liggen we er nog niet uit. Ben Nederlander en zal altijd voor Oranje blijven steunen. Als we van de Letten winnen hebben wie in iedere geval ons plicht gedaan. Nu Tjechie nog.
En mochten we eruit vliegen dan zit ik op 8 September weer in het stadion om Oranje aan temoedigen tegen Tsjechie voor het WK 2006.

En je moet niet alle schuld leggen op Advocaat, er zijn wel meer mensen die jammer genoeg een foutje hebben gemaakt ( Cocu, v. Bronckhorst.... )

Dus ga Woensdag allemaal achter Oranje staan en geloof erin, dan komt alles goed.

Dit is mijn opstelling.

VDS in het doel.
Verdediging: Reiziger, F. de Boer en Bouma
Middenveld: VD Vaart, Sneijder en Davids
Aanval : VD Meijde, V Nistelrooij, Kluivert en Robben

Wissels: Overmars voor Robben / Stam voor F. De Boer en Makaay voor van Nistelrooij.

Verdedigen moeten we niet met 4 man doen tegen de Letten maar AANVALLEN.
Ok, favoriete opstellingen dus. hier komt de mijne

in de goal: Edwin van der Sar
Verdediging:
Reiziger - F. de Boer - Stam - v. Bronckhorst
Middenveld:
Seedorf - Sneijder - Davids
Voorin
Overmars - v. Nistelrooy - Robben


Seedorf en davids vlak achter de voorste 2, sneijder ietjes verder naar achteren en reiziger en v. Bronckhorst schuiven mee naar voren als extra vleugelspelers.

WE GAAN DIE LETTEN IN DE PAN HAKKEN
pi_20120661

Tuurlijk hebben we hoop
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
İ1983-2007 -Eddow-
  woensdag 23 juni 2004 @ 18:38:17 #75
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_20130577
Mogen o morgen komen ze met het vliegtuig weer terug op schiphol.
Eindelijk is er weer rust in het land en die pokke kleur oranje weer weg(daar ik een hekel heb aan het koningshuis en alles wat er mee samen hangt)
Wat zal ik vrolijk zijn als ze het niet halen.
Je zal als 1dags vlieg je dag niet hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')