abonnement Unibet Coolblue
pi_20046101
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef Barca het volgende:

Zo moet de opstelling zijn:

kut-opstelling
Tjeez, jij maakt net als advocaat iedere keer weer een andere opstelling. En hoe wil je serieus genomen worden met Zenden in de basis.
  zondag 20 juni 2004 @ 19:00:21 #52
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20046149
Omdat sommige spelers (Van Bronckhorst) het vertrouwen beschamen. Of omdat spelers als Heitinga geschorst zijn.

Zenden, ja ... ik zou ook liever een ander zien. Maar ja, er is niks beter in de huidige selectie.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20046236
Zijn jullie vergeten dat Tsjechie op dit moment een van de beste voetbalnaties in europa is, met een paar verschikkelijk goede spelers. Je kunt niet zelf veel kansen creeeren en dan geen kansen weggeven. Er waren in de verdediging wat fouten, maar dat zouden de verdedigers die jij noemde (Hofland, reiziger, seedorf) echt niet beter doen. De boer is een bejaarde bok, die bijna niet meer kan lopen. Dat is leuk tegen landjes die verdedigend voetballen, waar hij het spel kan verdelen. Met de verdedigers die je er in zou zetten heb je wel een betere opbouw, maar verdedigend stelt het helemaal NIKS voor.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
  zondag 20 juni 2004 @ 19:09:22 #54
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20046342
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:04 schreef Stefan88 het volgende:
Zijn jullie vergeten dat Tsjechie op dit moment een van de beste naties in europa is, met een paar verschikkelijk goede spelers. Je kunt niet zelf veel kansen creeeren en dan geen kansen weggeven. Er waren in de verdediging wat fouten, maar dat zouden de verdedigers die jij noemde (Hofland, reiziger, seedorf) echt niet beter doen. De boer is een bejaarde bok, die bijna niet meer kan lopen. Dat is leuk tegen landjes die verdedigend voetballen, waar hij het spel kan verdelen. Met de verdedigers die je er in zou zetten heb je wel een betere opbouw, maar verdedigend stelt het helemaal NIKS voor.
Met de verdedigers die er nu in staan stelt het verdedigend nog minder voor. En bij een betere opbouw kun je je tegenstander veel beter onder druk zetten. Jammer dat jij dat niet snapt (of wilt begrijpen).
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20046372
haha, elke counter van welke ploeg dan ook is een goal. Frank de boer en Seedorf in het Centrum laat me niet lachen man. Je kent echt niet de kwaliteiten van Jaap Stam, kijk wat meer voetbal zou ik zeggen!
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
  zondag 20 juni 2004 @ 19:18:41 #56
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20046519
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:11 schreef Stefan88 het volgende:
haha, elke counter van welke ploeg dan ook is een goal. Frank de boer en Seedorf in het Centrum laat me niet lachen man. Je kent echt niet de kwaliteiten van Jaap Stam, kijk wat meer voetbal zou ik zeggen!
Welke counter? Dacht je nou echt dat spelers als Reiziger, Seedorf en De Boer het gevaar niet inzien?

De kwaliteiten van (s)Jap(p)ie? Hij heeft tegenwoordig handen en voeten nodig en dan nog wordt 'ie geklopt. Tegen Duitsland door Kurani (of hoe die ook heet) en tegen Tsjechië door Koller en Baros.

Je kijkt misschien wel veel maar je snapt er de kloten van!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20046940
huh? jaap stam heeft beide partijen geen fout gemaakt. Ik heb kurani niet gezien en heb je gisteren bijna ook niet gezien. Het feit dat jij denkt dat er betere verdedigers in NL zijn dan Stam is gewoon triest.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
  zondag 20 juni 2004 @ 20:01:20 #58
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20047536
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:35 schreef Stefan88 het volgende:
huh? jaap stam heeft beide partijen geen fout gemaakt. Ik heb kurani niet gezien en heb je gisteren bijna ook niet gezien. Het feit dat jij denkt dat er betere verdedigers in NL zijn dan Stam is gewoon triest.
Laten we het er op houden dat jij de expert bent en ik de dombo. Zijn we allebei tevreden!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20052265
ok
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
pi_20052582
Ik vraag me af wat de negatievelingen hadden gezegd wanneer we met 2-0 hadden gewonnen.
Wat was er in de eerste helft in godsnaam organisatorisch slecht?
Het verdedigen in de eerste helft, ik zou haast zeggen dat het nauwelijks aan de orde was.
We waren enorm aanvallend, en dat deden we goed.. en zo hoort NL ook te voetballen.
Waarom commentaar op de verdediging in de eerste helft?
Tja 2e helft.. het systeem was van slag, erg fout..
Maar de 1e helft op het verdedigen aanvallen.. doet er niet toe.
Maargoed das mijn mening.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 20 juni 2004 @ 23:11:08 #61
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20052717


Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_20054594
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:57 schreef Barca het volgende:

[..]

Stam stond totaal verkeer achter Cocu bij de 2 - 1. Stam is gewoon veel te traag. Die Tsjechen liepen er als hete messen door zachte boter langs.
Cocu maakt de fout. Stam corrigeert zijn fout aardig maar Cocu probeert mee te gaan in plaats van gewoon te wachten op de rebound. Stam, Cocu en v/d Sar buitenspel terwijl Cocu beter Koller in de gaten had moeten houden. Cocu is schuldig aan twee belangrijke tegendoelpunten en belabberd spel. Als Advokaat Sneijder durft in te brengen en Cocu naar de tribune verwijst dan maken we nog een kans..
pi_20054738
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
Cruijff die moet zijn bek houden. Tsjechie heeft een beter team maar zeer zeker geen betere spelers. 11 man die geweldig op elkaar ingespeeld zijn kunnen hun gebreken niet laten blijken. Nederland heeft het beste potentieel en kan op zijn best iedere ploeg van het veld spelen alleen haalt de trainer en scheidsrechter soms het ploeg van het veld, soms op de tribune en soms laat men de ploeg ook thuis.
pi_20054952
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:35 schreef sampoo het volgende:


Cruijff die moet zijn bek houden. Tsjechie heeft een beter team maar zeer zeker geen betere spelers. 11 man die geweldig op elkaar ingespeeld zijn kunnen hun gebreken niet laten blijken. Nederland heeft het beste potentieel en kan op zijn best iedere ploeg van het veld spelen alleen haalt de trainer en scheidsrechter soms het ploeg van het veld, soms op de tribune en soms laat men de ploeg ook thuis.
Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he? Beter naar Johan Cruijff luisteren voortaan, die heeft er al maanden en maanden lang voor gewaarschuwd, en krijgt gewoon weer gelijk zie je wel.
pi_20055054
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:45 schreef supercreep het volgende:

[..]

Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he? Beter naar Johan Cruijff luisteren voortaan, die heeft er al maanden en maanden lang voor gewaarschuwd, en krijgt gewoon weer gelijk zie je wel.
Wij gaan de Letten Pletten
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
pi_20056322
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:45 schreef supercreep het volgende:

[..]

Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he? Beter naar Johan Cruijff luisteren voortaan, die heeft er al maanden en maanden lang voor gewaarschuwd, en krijgt gewoon weer gelijk zie je wel.
Wanneer was de laatste keer dat Cruijff iets won voor Nederland?
In 1988 was het ook niet koek en ei en wat de resultaten betreft doet Nederland het in de kwalificatieronde en vriendschappelijke wedstrijden beter dan ten tijde van Cruijff. We waren tot voor kort naar ik meen voor 18 interlands ongeslagen.

Nederland is nog geen samengespeeld team omdat Advokaat te veel expirimenteren wi,
  maandag 21 juni 2004 @ 02:40:58 #67
10721 dolfg
RegiZeur
pi_20056650
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:45 schreef supercreep het volgende:

[..]

Ach, wat een standaard Hollands gewauwel. Luister gewoon naar grootmeester Johan Cruijff "Er is gebrek aan kwaliteit" .................. met 2 goede spitsen en de rest prutsers win je echt geen wedstrijd. Van de laatste 6 interlands hebben ze geloof ik alleen van de Faroer Eilanden gewonnen. Knap hoor, wat een goede spelers he? Beter naar Johan Cruijff luisteren voortaan, die heeft er al maanden en maanden lang voor gewaarschuwd, en krijgt gewoon weer gelijk zie je wel.
Wat nou standaard Hollands gewauwel?
Cruijff is ook een Nederlander of is dat nog niet tot 'Der Bratwurst' doorgedrongen?
Dus als Duitser dwepen met Cruijff en afgeven op 'De Hollanders' kan simpelweg niet....
Cruijff is Hollander... Tschüss!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  maandag 21 juni 2004 @ 07:19:05 #68
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20057353
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:05 schreef Brennie het volgende:
Ik vraag me af wat de negatievelingen hadden gezegd wanneer we met 2-0 hadden gewonnen.
Wat was er in de eerste helft in godsnaam organisatorisch slecht?
Het verdedigen in de eerste helft, ik zou haast zeggen dat het nauwelijks aan de orde was.
We waren enorm aanvallend, en dat deden we goed.. en zo hoort NL ook te voetballen.
Waarom commentaar op de verdediging in de eerste helft?
Tja 2e helft.. het systeem was van slag, erg fout..
Maar de 1e helft op het verdedigen aanvallen.. doet er niet toe.
Maargoed das mijn mening.
Omdat in de eerste helft de 2 - 1 al viel? Omdat de eerste 20 minuten kon worden aangevallen maar daarna werden we keer op keer overrompeld door de Tsjechen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 21 juni 2004 @ 07:20:37 #69
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20057362
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:29 schreef sampoo het volgende:

[..]

Cocu maakt de fout. Stam corrigeert zijn fout aardig maar Cocu probeert mee te gaan in plaats van gewoon te wachten op de rebound. Stam, Cocu en v/d Sar buitenspel terwijl Cocu beter Koller in de gaten had moeten houden. Cocu is schuldig aan twee belangrijke tegendoelpunten en belabberd spel. Als Advokaat Sneijder durft in te brengen en Cocu naar de tribune verwijst dan maken we nog een kans..
Hij had dichter op Cocu moeten staan bij de rugdekking en hij moet Cocu beter coachen. Hij heeft van achteruit een beter overzicht. Maar ... dat kan (s)Jap(p)ie niet. Die kan alleen shirtje trekken en schoppen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 21 juni 2004 @ 07:21:51 #70
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20057369
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:35 schreef sampoo het volgende:

[..]

Cruijff die moet zijn bek houden. Tsjechie heeft een beter team maar zeer zeker geen betere spelers. 11 man die geweldig op elkaar ingespeeld zijn kunnen hun gebreken niet laten blijken. Nederland heeft het beste potentieel en kan op zijn best iedere ploeg van het veld spelen alleen haalt de trainer en scheidsrechter soms het ploeg van het veld, soms op de tribune en soms laat men de ploeg ook thuis.
Toevallig is voetbal een teamsport.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 21 juni 2004 @ 07:24:10 #71
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20057379
quote:
Op maandag 21 juni 2004 02:40 schreef dolfg het volgende:

[..]

Wat nou standaard Hollands gewauwel?
Cruijff is ook een Nederlander of is dat nog niet tot 'Der Bratwurst' doorgedrongen?
Dus als Duitser dwepen met Cruijff en afgeven op 'De Hollanders' kan simpelweg niet....
Cruijff is Hollander... Tschüss!
Denk dat wordt gedoeld op dat zielige gezeur dat 't alleen aan dat Lullige Lulletje ligt. Want dat is niet zo. Je kon dit zien aankomen. (En ik deed dat.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20057672
Jij moet oprotten met je braadworst opmerkingen.Wil je soms mensen kwaad maken ofzo???
Je eigen team (team hahahah) is 30 keer zo slecht...en zullen alleen winnen door het slecht spelen van tsjechie.Duitsland hahahahaha met hun günther leage.
pi_20057965
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
en daarom schrijft de hele wereld dat dit de mooiste wesdstrijd bij een EK OOIT was.

pi_20058059
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef supercreep het volgende:
Advocaat is een vrij zwakke coach, maar de spelers die Nederland heeft stellen op 2 of 3 na (Makaay, Robben, Davids) echt geen ruk voor. Cruijff zegt het ook "Het ontbreekt gewoon aan kwaliteit op het veld" . De Tsjechen hebben gewoon veel betere spelers en winnen daarom ook telkens van Oranje. Dick kan daar weinig aan doen.
Ik begin te geloven dat jij echt GEEN verstand hebt van voetbal...
pi_20058224
same for barca, Cocu heeft zelf aangegeven dat het zijn fout is. En dan wil jij gaan zeggen dat het Stam zijn fout was? Cocu had ook maar een fractie van een seconde de bal, daar kun je dan echt niet op coachen.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')