abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juni 2004 @ 12:19:31 #26
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20036356
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef furanku het volgende:
Wat kan ik toch kotsen op Johan Cruijf.. ok, vroeger was hij gewoon goed, maar het goedpraten van de acties van Dick vind ik toch zo overdreven dom. Met zijn voorbeschouwingen ben ik het ook geen een keer mee eens geweest.

Kwal!

Hmmm, ik was het weer eens helemaal met hem eens. Misschien kunnen sommige mensen beter tegen hun verlies dan jij. Beide teams speelden formidabel, de scheids zat flink tegen, er zijn aan beide kanten veel kansen gemist, da's logisch. En hij lult nergens de actie's van DIck goed, hij verklaarde ze alleen, ik hoor hem net nog zeggen dat hij die wissel niet had gemaakt. Misschien heb je wel gewoon poep in je oren.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 20 juni 2004 @ 12:58:56 #27
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20037159
Alleen zijn Cruyff zijn ideeën over voetbal ondertussen gewoon al voorbijgestreefd, het "totaalvoetbal" dat hij nog altijd predict en voor ogen heeft is niet meer van deze tijd, laat staan dat je het zou kunnen spelen met een elftal als de huidige nederlandse ploeg ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 20 juni 2004 @ 13:10:09 #28
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_20037381
God bestaat.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 20 juni 2004 @ 13:13:26 #29
779 WaStEd
Hellaluha
pi_20037464
Als je zegt dat Dick zuigt als bondscoach krijg je de CBV en Reker weer over je heen
too much is not enough....
pi_20037716
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef furanku het volgende:
Wat kan ik toch kotsen op Johan Cruijf.. ok, vroeger was hij gewoon goed, maar het goedpraten van de acties van Dick vind ik toch zo overdreven dom. Met zijn voorbeschouwingen ben ik het ook geen een keer mee eens geweest.

Kwal!

Ik kots ook op die demente opa. Advocaat is een lafaard, maar Cruyff is wel de grootste lafaard van het Nederlandse trainersgilde.

Altijd praatjes, maar als hij de kans krijgt om bondscoach te worden of om concreet wat te doen bij Ajax dan durft die seniele hond het niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 20 juni 2004 @ 13:35:04 #31
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_20037979
Cruyff zal natuurlijk nooit bondscoach worden. Nu kan hij miljoenen verdienen met wat vrijblijvend commentaar wat niemand begrijpt. Hij weet zelf dondersgoed dat hij eigenlijk geen verstand heeft van voetbal en iedereen al jaren voor de gek houdt. Als hij dan bondscoach wordt valt hij natuurlijk genadeloos door de mand en is het afgelopen met die hele 'de verlosser'-status.

Cruyff is de grootste charlatan in het voetbal van de afgelopen decennia.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zondag 20 juni 2004 @ 13:39:31 #32
92418 BGN
Sunrise
pi_20038079
Cruyff is over zijn hoogtepunt heen. Als speler en coach is hij op tijd gestopt, nu ook als analyticus???
pi_20038192
Hoeft Co adriaanse z'n woorden nu ook niet meer terug te nemen?
pi_20038721
Beste stuurlui staan aan wal.
pi_20038771
en ik ben de schipper
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_20038788
Dementen-tv
  zondag 20 juni 2004 @ 14:16:31 #37
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20038903
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:35 schreef Dante_A het volgende:
Cruyff zal natuurlijk nooit bondscoach worden. Nu kan hij miljoenen verdienen met wat vrijblijvend commentaar wat niemand begrijpt. Hij weet zelf dondersgoed dat hij eigenlijk geen verstand heeft van voetbal en iedereen al jaren voor de gek houdt. Als hij dan bondscoach wordt valt hij natuurlijk genadeloos door de mand en is het afgelopen met die hele 'de verlosser'-status.

Cruyff is de grootste charlatan in het voetbal van de afgelopen decennia.
Ja idd. Hij heeft nog nooit de Europa Cup 1 gewonnen met Barca

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 20 juni 2004 @ 14:35:16 #38
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_20039465
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die net zo veel verstand van voetbal hebben als cruyff. Je wordt geen legende zoals hij, als je geen idee hebt wat je aan het doen bent.
Ik luister graag naar wat hij er van vindt, maar dat heb ik ook bij Adriaanse.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_20040084
JONGENS...... ik denk echt wel dat als het kon dat hij het doet .. maar die gast heeft hartproblemen.. en je gaat mij niet vertellen dat hij allemaal onzit zegt
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
  zondag 20 juni 2004 @ 15:09:04 #40
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20040355
Cruyff is een legende door zijn spelerskwaliteiten , niet door zijn trainerskwaliteiten me dunkt ...

Ik luister (als Belg) 100 keer liever naar een analyse van de 80 jarige gek Raymond Goethals , de op Ernst Happel na meest succesrijkste coach uit de wereldvoetbalgeschiedenis, dan naar Johan Cruyff, Goethals is stokoud, raakt met moeite nog uit zijn woorden , maar hij had voor dit EK zowat alles al voorspeld dat is uitgekomen. Ook hier verklaarde iedereen hem gek toen hij voor het EK zei dat Griekenland groep A zou gaan verrassen en Spanje of Portugal in de laatste match zouden uitmaken wie doorgaat,
en overigens , als je Goethals een analyse ziet geven gaat dat nooit over "op de man" spelen , zoals al die analysten in Nederland, Goethals geeft/gaf altijd commentaar over wedstrijdfases, en hoe je dat kunt voorkomen , of zelfs ronduit dat het met het beschikbare materiaal niet te voorkomen is om die en die redenen. Iemand afkraken zoals Cruyff kan iedereen , en Cruyff kan het wel mooi zeggen hoe het volgens hem beter kan , maar bekijk eens het beschikbare materiaal van Nederland. Het is de fout van advocaat niet dat een Nederlander in het middenveld een Tsjech lanceert of dat Bouma en Stam zich als een stelletje miniemen laten oprollen door Baros en Koller hé ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_20043302
Who cares Joost.
pi_20043354
Cruyff kan lullen wat hij wil, maar hij durft het zelf ook niet aan om bondscoach te worden dus het lijkt me beter dat hij zijn bek houdt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 20 juni 2004 @ 17:10:54 #43
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_20043551
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cruyff kan lullen wat hij wil, maar hij durft het zelf ook niet aan om bondscoach te worden dus het lijkt me beter dat hij zijn bek houdt.
Cruijff's analyses snijden bijna altijd hout!

En ik dacht dat zijn familie niet wilde dat hij bs werd, gezien zijn hartkwaal oid?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_20043644
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:10 schreef NiNi het volgende:

[..]

Cruijff's analyses snijden bijna altijd hout!

En ik dacht dat zijn familie niet wilde dat hij bs werd, gezien zijn hartkwaal oid?
Volgens mij durft hij het gewoon niet aan, net zoals hij in '78 het Nederlands elftal in de steek liet terwijl er een WK op het programma stond waar ze kans maakten op de titel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20043862
Het jammere van Cruijf is dat weinig mensen begrijpen wat hij zegt. Die worden boos op Cruijf, in plaats van dat ze eens een keer verstand van voetbal krijgen. Maar gelukkig denken deze mensen dat ze alles beter weten, ondanks het feit dat Cruijf zichzelf al etterlijke keren heeft bewezen, en de mensen die critiek hebben op Cruijf nog niet iets hebben bereikt op voetbal gebied.
Cruijf is gevraagt in 1992 om bondscoach te worden, maar hij wilden dan garanties dat de bobo's zich erbuiten zouden houden. Wat helaas niet mogelijk was aangezien er anders een boel mensen bij de KNVB zichzelf opeens niet meer belangrijk voelden.
En Cruijf probeerde uit te leggen dat de enige rede voor de wissel die hij zag heel ver gezocht was, en dan nog was die wissel een slechte oplossing voor het probleem.
Dick Advocaat heeft het gewoon verpest door er weer eens een verdediger in te zetten, in plaats van de aanval op te blijven zoeken. En Heitinga had eerder gewisseld moeten worden (bijvoorbeeld voor Reiziger) zodat je zeker weet dat die geen rood zou krijgen (heeft toch wel temprement, hoewl die tacle gewoon nodig was).
pi_20195292
'het is altijd even lang als dat het breed is'
pi_20195511
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Volgens mij durft hij het gewoon niet aan, net zoals hij in '78 het Nederlands elftal in de steek liet terwijl er een WK op het programma stond waar ze kans maakten op de titel.
dat was weer een gevolg van die beruchte naakt zwempartij in Duitsland '74. Toen heeft hij zijn vrouwtje Danny moeten beloven dat hij noooiiit meer aan een WK zou meedoen, wel jammer.

Maar als commentator vind ik het ook 3x niks. Van dat nederlands lopen de rillingen over m'n rug (liggen/ leggen, zij/ hun, hebt/ heeft), hij begint vaak iets te vertellen maar raakt dan verstrikt in z'n eigen verhaal en vervolgens is er voor niemand meer een touw aan vast te knopen. Let maar op, vaak begint hij zo'n eindeloos verhaal met de gouden woorden: " 2 dingen.... "
  zaterdag 26 juni 2004 @ 01:01:54 #48
91271 zemmer
sterf eens
pi_20195767
eh.. nee... johan weet het voetbal altijd juist tot in het oneindige te vereenvoudigen....
de onderstaande zin is waar
de bovenstaande zin is niet waar
pi_20195832
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef Ingrate het volgende:
als die gast elke keer zo'n commentaar heeft laat hem dan de bondscoach uithangen i.p.v. van die zak aardappelen met ze polyester haarvezels
hij zou t wel willen. maar hij gaat niet zijn neus stoten...
De Puta Madre
  zaterdag 26 juni 2004 @ 01:44:11 #50
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20196518
de meeste mensen de Cruijf afvallen hebben waarschijnlijk ook geen bal verstand van voetbal.
Als je naar hem luisterd, en je snapt wat ei zegt, zegt ie heel vaak hele ware dingen. zoals spelen met de punt naar achteren......dick heeft het gehoort en speelt nu zo, en het draait stukke beter als met de punt naar voren.
dat ie zijn mening geeft komt omdat mensen er naar vragen, heb je er geen behoefte aandan kijk je niet.
Cruijf heeft heelvaak kritiek maar ook lof voor zaken in het voetbal. Dat hij zijn mening geeft is vrij logsich endat mag hij ook. Ook al is het geen geweldige spreker, maar van gaal, dick en koeman ook niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')