abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20002422
Makaay is te aardig voor een vedette. Europees topscorer 2002/03, topschutter voor Bayern dit jaar, al jaren een beter doelpuntengemiddelde dan Kluivert in de Primera División.

Makaay moet een basisplaats eisen, naast Ruud. Nu Dick hem weer passeert, omdat Roy niet voor amok zorgt, zoals Patrick, is de maat vol. Makaay zou de eer aan zichzelf moeten houden en zijn koffers moeten pakken.

Of moet hij wachten?

Wat vinden jullie van deze kwestie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20002540
Tja is gewoon het karakter van die jongen, beetje bescheiden misschien. Snap er ook geen hol van dat ie nooit wordt opgesteld. Als je aan de lopende band scoort in spanje heb je toch wel wat in je mars denk ik. Maar het is er inderdaad niet de jongen die een rel gaat trappen of gaat eisen dat ie ook in het praatgroepje moet of iets dergelijks. Misschien dat het hem allemaal niet zo boeit, dat kan natuurlijk ook.
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
pi_20002548
Advocaat moet zijn koffers pakken.
dan komt er een coach die wel verstand van voetbal heeft.
en dan kan Makaay er eindelijk in gezet worden.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:36:15 #4
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_20002554
Makaay is een stuk beter dan die van nistelrooy of die v/d vaart en kluivert, die laatste vind ik persoonlijk helemaal niks. Als makaay meedoet denk ik dat t een stuk beter zal gaan maar ja dick advocaat bepaalt wie er opgesteld wordt en als je als speler amok gaat maken dan doe je volgens mij sowieso niet mee, ik denk dat roy misschien extra moet inzetten op de trainingen en laten zien dat hij gewoon in de basis thuishoort
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_20002582
Wachten, iedereen wilt makaay erin, ik snap die dikkiedik advocatenreep ookniet hoor, heeftie een iq van een sardientje ofzo? Hoe kan hij al het geklaag van de media/ het publiek mislopen.. echt een stugge kerel.. Ik denk dat makaay zijn kans nogwel krijgt hoor, dus wachten is de beste optie nu naar mijn mening.
pi_20002673
Ik ben er ook van overtuigd dat het doelpunt van van Nistelrooij alleen maar mogelijk gemaakt werd door van Hooijdonk... Dr moet sowieso een spits bij... Verdedigers hebben we toch niet nodig, die kunnen dr geen ruk van
Haai
pi_20002707
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:37 schreef Newien het volgende:
Wachten, iedereen wilt makaay erin, ik snap die dikkiedik advocatenreep ookniet hoor, heeftie een iq van een sardientje ofzo? Hoe kan hij al het geklaag van de media/ het publiek mislopen.. echt een stugge kerel.. Ik denk dat makaay zijn kans nogwel krijgt hoor, dus wachten is de beste optie nu naar mijn mening.
De tijd tikt ook weg voor die jongen. Hij is ook geen 21 meer. Heeft van Hanegem geen stem in wie dr wordt opgesteld ? Ik bedoel als je tegen de Duitsers moet spelen dan is het toch niet zo onlogisch dat je er iemand inzit die wekelijks tegen ze speelt ?
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:44:20 #8
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_20002764
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:40 schreef MadDorito het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd dat het doelpunt van van Nistelrooij alleen maar mogelijk gemaakt werd door van Hooijdonk... Dr moet sowieso een spits bij... Verdedigers hebben we toch niet nodig, die kunnen dr geen ruk van
Je hebt volkomen gelijk Doordat pierre erin kwam kon ruudje eindelijk scoren, misschien moet pierre maar samen met ruud en roy in de basis, ruud en roy in de spits en pierre die voor de aanvoer zorgt. En trouwens ik heb gehoord dat aanval de beste verdediging is
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_20002847
Spelen voor je land is nog altijd een eer. Het feit dat je meegaat zou al genoeg moeten zijn. We hebben nu 1 wedstrijd gehad, waarom zou hij zijn koffers moeten pakken? We hebben al genoeg arrogante voetballers met enorme ego's rondlopen die denken dat ze God zijn.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:47:32 #10
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20002852
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:36 schreef mental_remmy het volgende:
Makaay is een stuk beter dan die van nistelrooy of die v/d vaart en kluivert, die laatste vind ik persoonlijk helemaal niks. Als makaay meedoet denk ik dat t een stuk beter zal gaan maar ja dick advocaat bepaalt wie er opgesteld wordt en als je als speler amok gaat maken dan doe je volgens mij sowieso niet mee, ik denk dat roy misschien extra moet inzetten op de trainingen en laten zien dat hij gewoon in de basis thuishoort
denk ik ook, Makaay is een zeer waardevolle speler. Ik denk dat Advocaat een beetje zuinig op 'm is ofzo
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20002884
Helemaal mee eens. Als Kluivert al boven je verkozen wordt, zou ik lekker alvast terug gaan naar Nederland om ze volgende week als ze op schiphol aankomen nog even uit te lachen.

Advocaat. .
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 20:56:26 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_20003019
Precies als de nationale topscorer allertijden boven je staat. En zelfs de topsorer van de premier leaque de voorkeur krijgt zou ik m'n koffers pakken.

Wie denken ze wel wie ze zijn ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:42:18 #13
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_20005391
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Precies als de nationale topscorer allertijden boven je staat. En zelfs de topsorer van de premier leaque de voorkeur krijgt zou ik m'n koffers pakken.

Wie denken ze wel wie ze zijn ?

Tjezus, kan dat "topscorer aller tijden" etiketje nou es NIET gebruikt worden Tong? Echt waar, dat maakt geen ruk uit. Al had Hans van Breukelen het grootste aantal minuten zonder tegendoelpunt, betekent toch niet dat je em nu nog steeds zou moeten opstellen????

I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_20007336
Het is gewoon zo, je moet je daar bij neerleggen.
Haisselbank is niet eens geselecteerd, en heeft vroeger ook niet veel gespeeld.
Terwijl hij seizoenen had dat hij scoorde aan de lopende band.

Het zij zo, je kan alleen maar je best doen tijdens de trainingen, daar moeten ze gewoon hun moed uit putten.
Zorg ervoor dat jezelf maar tevreden ben over je trainingen, dan kan je jezelf niks verwijten dat je niet hebt geprobeerd.

Enne, amok maken als Kluivert?
Leg uit.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 01:24:57 #15
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20009397
Makaay en Advocaat liggen elkaar gewoon niet.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20009432
Makaay moet helemaal niet z'n koffers pakken.

Accepteren als een prof. Niet voor iedereen is er een plekje, dat is nou eenmaal de realiteit.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20009447
Makaay mag van mij ook een keer volledig wedstrijd in de basis spelen. Ik snap niet waarom zo'n groot talent op de bank zit.
History can't change the past, the future can.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 01:41:23 #18
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_20009693
Als ik Roy Makaay was zou ik allang naar huis zijn gegaan en me nooit meer beschikbaar
stellen voor het Nederlands Elftal zolang Advocaat daar de scepter zwaait.

Idem dito voor Arjan Robben.
pi_20012233
ja.. heeft dick advocaat nie gehoord dat duitsland bang was voor makaay? stel dan #^%$^%&^ die kerel dan op! dan gaan de verdedigers 4x zo goed op hem letten waardoor de 2e spits lekker veel ruimte krijgt..:p

Makaay+Van hooijdonk > all
  zaterdag 19 juni 2004 @ 10:25:35 #20
9756 Dentist
Toept over...
pi_20012303
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 01:41 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Als ik Roy Makaay was zou ik allang naar huis zijn gegaan en me nooit meer beschikbaar
stellen voor het Nederlands Elftal zolang Advocaat daar de scepter zwaait.

Idem dito voor Arjan Robben.
Heerlijk, van die spelers die in het teambelang spelen...
pi_20012861
Het teambelang zou juist zijn Makaay in de basis. Hij accepteert al veel te veel van Dickie. Het is van de gekke dat die eerst zegt dat Roy en Ruud in de spits staan tegen Ierland en dan komt ie weer met Patrick Kluivert, omdat Roy niet scherp zou hebben getraind.

Kluivert maakte amok door keihard met de deuren van de spelersbus te slaan, met een chagrijnige kop rond te lopen en vooral te zeiken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 juni 2004 @ 11:21:24 #22
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20012916
En als die dikke dwerg nou van Hooidonk ook niet opstelt dan is hij echt zo gek als een deur, en ja ik weet waar ik over spreek, heb 2 jaar bij de E-tjes gespeelt
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 19 juni 2004 @ 11:24:03 #23
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_20012959
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 10:19 schreef Newien het volgende:
ja.. heeft dick advocaat nie gehoord dat duitsland bang was voor makaay? stel dan #^%$^%&^ die kerel dan op! dan gaan de verdedigers 4x zo goed op hem letten waardoor de 2e spits lekker veel ruimte krijgt..:p

Makaay+Van hooijdonk > all
Ik zou Van Hooijdonk als breekijzer achter de hand houden. Met Van Nistelrooij in de basis starten en in de tweede helft (en dus niet in de tachtigste minuut Dick ) hem wisselen voor Pierre .
  zaterdag 19 juni 2004 @ 11:24:15 #24
57041 KabaYoshi
There is no Keyser Soze...
pi_20012962
hierboven genoemde combinatie van van Hooijdonk en Makaay zal de enige juiste blijken

Maar de mensen die schreeuwen om Robben moeten wel beseffen dat die gozer niets heeft gespeeld de afgelopen periode...
Keaton always said, I don't believe in God, but I'm afraid of Him. Well I believe in God and the only thing that scares me is Keyser Soze.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 11:30:58 #25
9756 Dentist
Toept over...
pi_20013060
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 11:17 schreef methodmich het volgende:
Het teambelang zou juist zijn Makaay in de basis.
Dat is niet aan Roy om te beoordelen...
quote:
Hij accepteert al veel te veel van Dickie. Het is van de gekke dat die eerst zegt dat Roy en Ruud in de spits staan tegen Ierland en dan komt ie weer met Patrick Kluivert, omdat Roy niet scherp zou hebben getraind.

Kluivert maakte amok door keihard met de deuren van de spelersbus te slaan, met een chagrijnige kop rond te lopen en vooral te zeiken.
En dus vind je dat Makaay dat 'ook maar' moet gaan doen? Beetje rare redenatie.. Iemand verwijten na te laten iets te doen wat je bij een andere speler veroordeelt.

Nogmaals, het is heel simpel, het teambelang dient boven alles te gaan. Makaay is maar een poppetje in een team.. Of hij er nou 10 inlegt of van Nistelrooy, het is om het even. Zolang Nederland maar wint, dáár gaat het om. En dat zal dus betekenen dat je meer moet doen dan alleen 'de meest scorende spits' erin te brengen.. Dat betekent bijvoorbeeld ook dat je op een bepaalde manier zal moeten spelen die het meest productief is. Mensen zouden daar meer naar moeten kijken (dit is nl. een reden waarom het duo Kluivert/van Nistelrooy nooit gewerkt heeft) ipv naar alleen het magische moment van een spits...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')