De tijd tikt ook weg voor die jongen. Hij is ook geen 21 meer. Heeft van Hanegem geen stem in wie dr wordt opgesteld ? Ik bedoel als je tegen de Duitsers moet spelen dan is het toch niet zo onlogisch dat je er iemand inzit die wekelijks tegen ze speelt ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:37 schreef Newien het volgende:
Wachten, iedereen wilt makaay erin, ik snap die dikkiedik advocatenreep ookniet hoor, heeftie een iq van een sardientje ofzo? Hoe kan hij al het geklaag van de media/ het publiek mislopen.. echt een stugge kerel.. Ik denk dat makaay zijn kans nogwel krijgt hoor, dus wachten is de beste optie nu naar mijn mening.
Je hebt volkomen gelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:40 schreef MadDorito het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd dat het doelpunt van van Nistelrooij alleen maar mogelijk gemaakt werd door van Hooijdonk... Dr moet sowieso een spits bij... Verdedigers hebben we toch niet nodig, die kunnen dr geen ruk van
denk ik ook, Makaay is een zeer waardevolle speler. Ik denk dat Advocaat een beetje zuinig op 'm is ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:36 schreef mental_remmy het volgende:
Makaay is een stuk beter dan die van nistelrooy of die v/d vaart en kluivert, die laatste vind ik persoonlijk helemaal niks.Als makaay meedoet denk ik dat t een stuk beter zal gaan maar ja dick advocaat bepaalt wie er opgesteld wordt en als je als speler amok gaat maken dan doe je volgens mij sowieso niet mee, ik denk dat roy misschien extra moet inzetten op de trainingen en laten zien dat hij gewoon in de basis thuishoort
![]()
Tjezus, kan dat "topscorer aller tijden" etiketje nou es NIET gebruikt worden Tong? Echt waar, dat maakt geen ruk uit. Al had Hans van Breukelen het grootste aantal minuten zonder tegendoelpunt, betekent toch niet dat je em nu nog steeds zou moeten opstellen????quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Precies als de nationale topscorer allertijden boven je staat. En zelfs de topsorer van de premier leaque de voorkeur krijgt zou ik m'n koffers pakken.
Wie denken ze wel wie ze zijn ?
Heerlijk, van die spelers die in het teambelang spelen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:41 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Als ik Roy Makaay was zou ik allang naar huis zijn gegaan en me nooit meer beschikbaar
stellen voor het Nederlands Elftal zolang Advocaat daar de scepter zwaait.
Idem dito voor Arjan Robben.
Ik zou Van Hooijdonk als breekijzer achter de hand houden. Met Van Nistelrooij in de basis starten en in de tweede helft (en dus niet in de tachtigste minuut Dickquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:19 schreef Newien het volgende:
ja.. heeft dick advocaat nie gehoord dat duitsland bang was voor makaay? stel dan #^%$^%&^ die kerel dan op! dan gaan de verdedigers 4x zo goed op hem letten waardoor de 2e spits lekker veel ruimte krijgt..:p
Makaay+Van hooijdonk > all
Dat is niet aan Roy om te beoordelen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:17 schreef methodmich het volgende:
Het teambelang zou juist zijn Makaay in de basis.
En dus vind je dat Makaay dat 'ook maar' moet gaan doen? Beetje rare redenatie.. Iemand verwijten na te laten iets te doen wat je bij een andere speler veroordeelt.quote:Hij accepteert al veel te veel van Dickie. Het is van de gekke dat die eerst zegt dat Roy en Ruud in de spits staan tegen Ierland en dan komt ie weer met Patrick Kluivert, omdat Roy niet scherp zou hebben getraind.
Kluivert maakte amok door keihard met de deuren van de spelersbus te slaan, met een chagrijnige kop rond te lopen en vooral te zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |