*ouders met msquote:'Idols'-finaliste Marlies naar Sellingen
GRONINGEN/SELLINGEN - 'Idols'-finaliste Marlies gaat zaterdagmiddag naar een camping in Sellingen om een kamp bij te wonen voor kinderen van ouders met de spierziekte MS.
Het kampeerweekend is een initiatief van het Academisch Ziekenhuis in Groningen. Artsen van het AZG treden op als begeleider van zo'n vijftig kinderen uit heel Nederland.
Als extraatje komt 'Idols'-ster Marlies, die zelf ook een dochter is van ouders met MS.
Ik hoop het!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma gaat vast weer verder met Glass For Gold.
Was dat die meid met krullen die zo naast Jovinck en de voederbietels kon??quote:Op maandag 14 juni 2004 18:02 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik hoop het!Irma
Yup.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:04 schreef Loedertje het volgende:
Was dat die meid met krullen die zo naast Jovinck en de voederbietels kon??
Die was goed!!
Alles wat zo naast jovink en de voederbietels kan is goedquote:Op maandag 14 juni 2004 18:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Was dat die meid met krullen die zo naast Jovink en de voederbietels kon??
Die was goed!!
joris... ken ik die?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hoe zal t zijn met Joris? eeeeh...
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:32 schreef schatje het volgende:
Meike is de derde die een platencontract heeft gekregen. Ze gaat in een meidenband zingen. Dit heeft ze danken aan Henk-Jan. De andere kandidaten kunnen niet echt aan de bak komen. (roddelbladen)
Iedereen had een hekel aan Meike. Behalve de jury. Niemand wou dat ze in de finale kwam. Behalve de jury. Niemand vond dat Meike kon zingen. Behalve de jury.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
Nou nou Tom van waar al die haat?
Tommetje, Meýke ýs leuk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
.
.
.
.
Ik hoop van HARTE dat dat genadeloos gaat FLOPPEN. Bah..
.
Ik zýt er wel op te wchten hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Iedereen had een hekel aan Meike. Behalve de jury. Niemand wou dat ze in de finale kwam. Behalve de jury. Niemand vond dat Meike kon zingen. Behalve de jury.
Niemand zit op een CD met Meike te wachten, behalve de jury..
Geweldige talenten als Irma, Marlies en Ron worden gewoon niet gecontracteerd, terwijl zo'n kansloze muts als Meike wel een contract krijgt. Dat is gewoon vet oneerlijk.
Zo lekker ziet ze er niet uit hoor, van dicht bij is het eigenlijk best wel een propje dat zichzelf iets geiler vindt dan ze is (mja, ik kom haar wel eens tegen in Utrecht, en nee, ik ben echt niet jaloers..)quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
Is Alice al gecontracteerd voor de Playboy?
Hmm die gaat iets bij de publieke omroep doen, dus denk dat die voorlopig heel braaf moet blijven.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
ok, Anna uit K-otic dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |