abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 juni 2004 @ 10:22:19 #201
17807 Skimmer
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_20172965
Eej majic!! je laat je mooie topique dood bloeden...
Nu weer met nieuwe Avatar!
For in the future, we will all fall silent.
War
Ad eundum quo nemo ante iit.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:49:48 #202
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20176902
Nee hoor Alleen soms moet je ook even een rustpauze nemen, ipv gedwongen icons blijven plaatsen. Kwaliteit staat hier hoog in het vaandel, en als ik even geen inspiratie heb (en/of geen goed bronmateriaal) dan laat ik dat rustig op z'n beloop, en krijg je over een paar dagen weer mooie icons

Je vraag over het source icon heb ik helaas geen antwoord op, het origineel is bijna even groot als het icon en is van een onbekende artiest!
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
  vrijdag 25 juni 2004 @ 22:15:14 #203
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20191548
Nieuwe set icons !

Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
  vrijdag 25 juni 2004 @ 22:23:34 #204
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_20191800

*claimt*
Waar heb je deze vandaan?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 25 juni 2004 @ 22:25:49 #205
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_20191872
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:38 schreef portier het volgende:

*claimt*

Voor na het EK
Big ass schouderklop voor jou majic .
Is weer vrij trouwens .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_20192497


Deze claim ik niet maar volg het topic en kom toevallig een deel van een door mij geliefde reeks tegen.
Hij staat er niet bij.

Majic, kun jij mij zeggen wie de schilder is?
pi_20193065
<------------------ claimt
  vrijdag 25 juni 2004 @ 23:54:34 #208
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20194319
Thumb-bolt-on : Dat is een werk van de hand van Jack Vettriano (Hij heeft er velen in die stijl, erg prettig ogend - vooral in een simpele lijst met dunne alu rand en witte passepartout)

Portier : Dat is een speedpaint waar ik de tekenaar/schilder niet van weett, sorry !

Catso : Graag even het icon in je reply zetten !
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_20194570
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 23:54 schreef majic het volgende:
Thumb-bolt-on : Dat is een werk van de hand van Jack Vettriano (Hij heeft er velen in die stijl, erg prettig ogend - vooral in een simpele lijst met dunne alu rand en witte passepartout)
Dank je wel. Ik kan je op moment van schrijven wel zoenen!
Het is een reeks als in een verhaal inderdaad, de gezichten zijn ronduit slecht maar het is een sfeer en ik zoek de drie in het zwart zoekend in de zee naar een verlorene. Nu is het makkelijker zoeken. .
  zaterdag 26 juni 2004 @ 00:48:37 #210
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20195467
Die kus die neem ik wel in ontvangst!

Ik kan me echter geen werk van Vettriano voor de geest halen dat voldoet aan je beschrijving?

De enige die in de buurt komt is The Billy Boys, waar 4 mannen op 't strand lopen, waarvan 3 in het zwart : http://www.portlandgallery.com/images/m/430.jpg

Overigens zijn die niet zoekende naar iets in de zee, maar zijn dat belangrijke zakenlui die Jack zag lopen en toendertijd zonder dat ze zich daar bewust van waren vereeuwigd heeft. De namen weet ik zo even niet uit m'n hoofd, maar zoekende naar iets in de zee iig niet.

Als je hem gevonden hebt mag je mij ook wel even een linkje toegooien, ben benieuwd:)
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_20196094
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 00:48 schreef majic het volgende:
Die kus die neem ik wel in ontvangst!

Ik kan me echter geen werk van Vettriano voor de geest halen dat voldoet aan je beschrijving?

De enige die in de buurt komt is The Billy Boys, waar 4 mannen op 't strand lopen, waarvan 3 in het zwart : http://www.portlandgallery.com/images/m/430.jpg

Overigens zijn die niet zoekende naar iets in de zee, maar zijn dat belangrijke zakenlui die Jack zag lopen en toendertijd zonder dat ze zich daar bewust van waren vereeuwigd heeft. De namen weet ik zo even niet uit m'n hoofd, maar zoekende naar iets in de zee iig niet.

Als je hem gevonden hebt mag je mij ook wel even een linkje toegooien, ben benieuwd:)
Doe ik zeker. .

Het waren twee vrouwen en een man alledrie in zwart uit de strandtafereelreeks.
Reden dat het me toen aangreep is het zoeken naar iemand verloren in zee.

Ik heb zelf iemand verloren die niet wilde sterven aan zijn ziekte en zag een paar dagen later die plaat tussen anderen platen. Daarom doet het me zoveel, dat zoekende.
Grappig om daar door jouw usericons aan herinnert te worden.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 01:21:44 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20196133


Claimt deze graag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:04:38 #213
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_20204129


Graag deze voor na het EK
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:42:50 #214
21484 dom_blontje
Ga weg, engerd!
pi_20204986
<--------- claimt
pi_20205134

Claimt ^

Danku!
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:59:45 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20205407
Die dom_blontje heeft geclaimd is ook erg mooi!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 26 juni 2004 @ 22:46:22 #218
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20214065
Goed werk Majic!
Ik kom na het EK wel even terug!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 27 juni 2004 @ 03:34:37 #219
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_20220488
Uh, ik wil er een met Maxima met een oranje (voetbal)hoedje? Vast wel een of andere designer die dat al heeft bedacht en uitgewerkt?
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".&gt;&gt;&gt;ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  zondag 27 juni 2004 @ 03:43:31 #220
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20220556
Daar zijn andere topics voor, dit is geen request topic, sorry!
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
pi_20322585

claimt deze
pi_20322902
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:40 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
mag ik deze als Nederland het EK is uitgeflikkerd
en die is weer vrij
  woensdag 30 juni 2004 @ 23:09:45 #223
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_20323036
Zal nog wel stormlopen hier zo na het EK
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_20323421
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef Adagio het volgende:
Zal nog wel stormlopen hier zo na het EK


* Sport_Life nieuw icon claimt .

<-
  woensdag 30 juni 2004 @ 23:48:19 #225
63023 Sazzefraz
is altijd gewenst.
pi_20324344
slim hoor om zo je kunst te promoten!

neem tenminste aan dat dat de bedoeling is?
Koop hier advertentieruimte.
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:01:08 #226
55260 Rayyvin
Back again
pi_20329581
<-------- Claimt.

Mooie Icon
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:03:22 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_20329617
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:48 schreef Sazzefraz het volgende:
slim hoor om zo je kunst te promoten!

neem tenminste aan dat dat de bedoeling is?
Het is niet zijn kunst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_20332409
<---- Claimt
  donderdag 1 juli 2004 @ 13:21:08 #229
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20334603
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:48 schreef Sazzefraz het volgende:
slim hoor om zo je kunst te promoten!

neem tenminste aan dat dat de bedoeling is?
Hehe, nee Er zitten maar weinig plaatjes van eigen hand tussen (dwz, van eigen fotos).
De rest is gewoon uit m'n collectie tekeningen, plaatjes etc die ik op m'n computer heb staan - en een gedeelte zoek ik via internet speciaal op om als icon verwerk te worden.

Een community service does voor Fok, haha
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:35:56 #230
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_20338161


deze vind ik leuk, volgens mij is die nog niet genomen?
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:04:22 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_20341553
Ik heb even een mooi (bijna mooi) lijstje gemaakt met de icoontjes die gekozen zijn en over zijn: Geclaimde icoontjes:
Warpuppy
kwintenstraler
nuanni
petre68
Flipkick
Slarioux
dork22
classpc
Tha-Flash
Jeffjuh
Nikki1806
Keeper
Weemz
R-mon
Shirley
dafjedaf
Foxxy
majic
Unihoc_ACE
Mighty (in rood: HTT-Thalan)
mallepal
trpetine
trpetine
Maerycke
bl0emetjE
Solomon
DianTig
Bladluis
Skimmer
Mikkie
ijsmeis
Miss_Nexhil
Allan24
Copycat
portier
Rayyvin
ElmarO
dom-blontje
Katso
Henkalex
phuck
Troel
Little_Angel
Slarioux
Slarioux
super-muffin
HAL9000S
Silmarwen
vdo28
Belana
kaola2002
ijsmeis
Mithgoril
Davitamon
ReMCoDijKSTRa
Sport-Life
Dork22
-Enf4cer-
trueblue
Illigit
Shirley
Jebus
woeiiii
Slarioux
Lehcimus
Slarioux
Hetwasietsmeteenf
Kimmster
Giorgio-Armani
Arinna
Tom32
DarkElf
Underworld_
Genesiz
Belana
Adagio


Ongeclaimd:
























































Als je een icoontje wilt claimen, dan moet je de link van het icoontje ongewijzigd laten! Anders is het een gigantisch karwei om de boel te regelen!
Als er fouten inzitten wat betreft de geclaimde icoontjes, graaf ff gillen.
De regels zijn elders in het topic te lezen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:35:21 #232
98059 Fuckie
Fuckie...
pi_20342052
*claimt
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:56:37 #233
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_20342443
Was ook niet al geclaimed...hij is net iets te uitdagend voor mij
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_20347386
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:04 schreef Troel het volgende:
Ik heb even een mooi (bijna mooi) lijstje gemaakt met de icoontjes die gekozen zijn en over zijn: Geclaimde icoontjes:
[afbeelding] Warpuppy
[afbeelding] kwintenstraler
[afbeelding] nuanni
[afbeelding] petre68
[afbeelding] Flipkick
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] dork22
[afbeelding] classpc
[afbeelding] Tha-Flash
[afbeelding] Jeffjuh
[afbeelding] Nikki1806
[afbeelding] Keeper
[afbeelding] Weemz
[afbeelding] R-mon
[afbeelding] Shirley
[afbeelding] dafjedaf
[afbeelding] Foxxy
[afbeelding] majic
[afbeelding] Unihoc_ACE
[afbeelding] Mighty (in rood: HTT-Thalan)
[afbeelding] mallepal
[afbeelding] trpetine
[afbeelding] trpetine
[afbeelding] Maerycke
[afbeelding] bl0emetjE
[afbeelding] Solomon
[afbeelding] DianTig
[afbeelding] Bladluis
[afbeelding] Skimmer
[afbeelding] Mikkie
[afbeelding] ijsmeis
[afbeelding] Miss_Nexhil
[afbeelding] Allan24
[afbeelding] Copycat
[afbeelding] portier
[afbeelding] Rayyvin
[afbeelding] ElmarO
[afbeelding] dom-blontje
[afbeelding] Katso
[afbeelding] Henkalex
[afbeelding] phuck
[afbeelding] Troel
[afbeelding] Little_Angel
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] super-muffin
[afbeelding] HAL9000S
[afbeelding] Silmarwen
[afbeelding] vdo28
[afbeelding] Belana
[afbeelding] kaola2002
[afbeelding] ijsmeis
[afbeelding] Mithgoril
[afbeelding] Davitamon
[afbeelding] ReMCoDijKSTRa
[afbeelding] Sport-Life
[afbeelding] Dork22
[afbeelding] -Enf4cer-
[afbeelding] trueblue
[afbeelding] Illigit
[afbeelding] Shirley
[afbeelding] Jebus
[afbeelding] woeiiii
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] Lehcimus
[afbeelding] Slarioux
[afbeelding] Hetwasietsmeteenf
[afbeelding] Kimmster
[afbeelding] Giorgio-Armani
[afbeelding] Arinna
[afbeelding] Tom32
[afbeelding] DarkElf
[afbeelding] Underworld_
[afbeelding] Genesiz
[afbeelding] Belana
[afbeelding] Adagio


Ongeclaimd:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [[url=http://majic.gamepoint.net/iconz/10-06/yoyo-chasovschik.gif[/img [img]http://majic.gamepoint.net/iconz/10-06/yoyo-vorona-copy.gif]afbeelding[/url]] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]


Als je een icoontje wilt claimen, dan moet je de link van het icoontje ongewijzigd laten! Anders is het een gigantisch karwei om de boel te regelen!
Als er fouten inzitten wat betreft de geclaimde icoontjes, graaf ff gillen.
De regels zijn elders in het topic te lezen.
Ik heb inmiddels al een nieuwe geclaimed .
pi_20347498
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:04 schreef Troel het volgende:

[afbeelding] woeiiii
Ik heb er al iemand mee rond zien lopen Dus ik heb een andere
pi_20349365
Claimt :




Weer vrij >>>>
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:22:40 #237
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_20358440
He Troel, bedankt zeg! Dat is erg aardig van je .... erg netjes hoor...! Wel zitten er wat kleine foutjes in de laatste set icons, zo te zien (url en img quotes door elkaar gehaald]
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:52:55 #238
57064 Pharrell
Yeszir...
pi_20359175
hm ik vind ze ook erg mooi

ff tvp
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:35:58 #239
63111 Zaren
ondertitel
pi_20360491
claimed
all your base are belong to us!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:29:29 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_20361885
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:22 schreef majic het volgende:
He Troel, bedankt zeg! Dat is erg aardig van je .... erg netjes hoor...! Wel zitten er wat kleine foutjes in de laatste set icons, zo te zien (url en img quotes door elkaar gehaald]
Ow, dat zal best, ik heb het met zoeken vervangen gedaan enzo.... Was een hels karweitje;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_20387938

mine
Dank!
pi_20388208


Dankjewel
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:58:03 #243
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_20389228

Deze heb ik gemaakt (ook voor vrij gebruik)
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:01:29 #244
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_20389346
welke zou bij mij passen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:56:17 #245
40875 Zaluki
His Contractor
pi_20390828
<--- Claimt!

En zeer bedankt!
Wetenschappelijk nog niet bewezen.
pi_20392713
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:58 schreef klappernoot2000 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik gemaakt (ook voor vrij gebruik)
Aardig aangeboden, maar dit is majic' topic!!
  zondag 4 juli 2004 @ 22:50:03 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_20416486
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef Zaluki het volgende:
<--- Claimt!

En zeer bedankt!
Zet dan ook even het icoontje in je post. Graag met de link van majic erbij!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:20:05 #248
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_20448596
JA! mag ik die?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:49:40 #249
45698 thomas26
Huisnummer
pi_20449295

Deze zou ik wel willen gebruiken.

Schitterend topic
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_20449486
<-- claimt
'The world is mine'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')