abonnement Unibet Coolblue
pi_1376357
Okay, hier even een gekkigheid over seriemoordenaars. Weet iemand nog een paar leuke (?) sites over seriemoordenaars, misschien met een lijst met boeken ofzo? Seriemoordenaars zijn namelijk best interessant. En als ik in een boekenwinkel ga vragen over een boek over seriemoordenaars gaan ze me altijd heel raar aankijken en vragen of ik er een onderzoek ofzo naar doe. Raar he, en ze worden altijd rood als ik zeg dat het gewoon interesse is.
Nou ja, waarom ik dit allemaal vertel weet ik ook niet maar ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft op mijn vragen.

wiens aardappel strijkt de jaap even recht?
  donderdag 9 augustus 2001 @ 19:25:10 #2
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1376366
Boeken?
Loop de American Book Center in Amsterdam eens binnen, zou'k zeggen.
Vraag naar de afdeling 'True Crime'

HOPSAAAAA

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1376414

www.google.com

Tik in: "serial killers", et voila.

Jaja, dit is echt een gouden tip he, daar kom je niet zomaar op!

pi_1377139
Interessant onderwerp. Hier een aantal aardige informatie bronnen.

Serial Killers listed bevat trouwens wel incorrecte informatie want Henry Lee Lucas heeft er geen 200 op zijn geweten (kun je meer over lezen in een uitstekend boek van Blaauw (Henry Lee Lucas:feiten en fictie over Amerika's grootste seriemoordenaar).

Case of the day

Info over enkele bekende, Dahmer, Gein, Gacy en Bundy o.a.

Teveel boeken om op te noemen, veel uitstekende boeken onder de noemer true crime inderdaad, vooral in Amerika een hit (stap daar eens een boekenwinkel binnen en je kunt met een koffer leesvoer weer naar buiten komen)...

  donderdag 9 augustus 2001 @ 22:16:03 #5
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1377221
Dat er hier vrijwel geen boeken over geschreven zijn komt waarschijnlijk omdat we er hier geen hebben.

Misschien moet er eens iemand een 'How to...'-boekje maken.

  donderdag 9 augustus 2001 @ 23:19:37 #6
14515 bananiel.nl
Im not a computer addict !
pi_1377649
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 19:23 schreef justkimming het volgende:
Okay, hier even een gekkigheid over seriemoordenaars. Weet iemand nog een paar leuke (?) sites over seriemoordenaars, misschien met een lijst met boeken ofzo? Seriemoordenaars zijn namelijk best interessant. En als ik in een boekenwinkel ga vragen over een boek over seriemoordenaars gaan ze me altijd heel raar aankijken en vragen of ik er een onderzoek ofzo naar doe. Raar he, en ze worden altijd rood als ik zeg dat het gewoon interesse is.
Nou ja, waarom ik dit allemaal vertel weet ik ook niet maar ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft op mijn vragen.


-link verwijderd-

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 10-08-2001 19:12]

[url]http://www.bananiel.nl[/url][br]End of bitstream.
pi_1377668
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 23:19 schreef bananiel.nl het volgende:

[..]

-link verwijderd-


Dat heeft er totaal niet mee te maken? Joh. En lees de faq eens volgens mij mag je helemaal geen links naar rotten maken.

Dat zegt mijn man.

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 10-08-2001 19:13]

Ik hou van een man met authoriteit. MrBig neukuh?[br]
pi_1377736
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 23:21 schreef MrsBig het volgende:

[..]

Dat heeft er totaal niet mee te maken? Joh. En lees de faq eens volgens mij mag je helemaal geen links naar rotten maken.

Dat zegt mijn man.


Geen directe link en dat staat ook in de http://www.fokforum.nl/misc.php?action=policy Mijn oog vangt trouwens het woord boeken op en schakelt dus meteen door naar Kunst & Literatuur
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 17:43:22 #9
331 Merel
Be here now.
pi_1383520
Ik heb voor me liggen "The new predator: Women who kill - Profiles of female serial killers" door Dr. Deborah Schurman-Kauflin.

Hebben?

Ik wil em eerst even zelf lezen en daarna mag je em tegen portokosten hebben als je wil.

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 17:53:05 #10
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1383596
http://www.crimelibrary.com/serialkillers
http://www.fortunecity.com/roswell/streiber/273/
http://hosted.ray.easynet.co.uk/serial_killers/

Overigens geloof ik dat die link naar 'die ene site' inderdaad niet toegestaan is volgens de policy, dus aub weer verwijderen.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1384175
quote:
Op donderdag 09 augustus 2001 19:33 schreef StrayDog het volgende:

www.google.com

Tik in: "serial killers", et voila.

Jaja, dit is echt een gouden tip he, daar kom je niet zomaar op!


Nee lieverd, maar dat heb ik allang gedaan dus een goudener tip van jou zou me meer helpen
wiens aardappel strijkt de jaap even recht?
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 19:19:49 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_1384216
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:12 schreef justkimming het volgende:

[..]

Nee lieverd, maar dat heb ik allang gedaan dus een goudener tip van jou zou me meer helpen


You said it beeb!
Ik ga naar huis.
pi_1384272
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:43 schreef Merel het volgende:
Ik heb voor me liggen "The new predator: Women who kill - Profiles of female serial killers" door Dr. Deborah Schurman-Kauflin.

Hebben?

Ik wil em eerst even zelf lezen en daarna mag je em tegen portokosten hebben als je wil.


Jahhhaaaa
wiens aardappel strijkt de jaap even recht?
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 11:29:07 #14
331 Merel
Be here now.
pi_1388067
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:30 schreef justkimming het volgende:

[..]

Jahhhaaaa


Moet ik wel ff je e-mail-adres hebben. dan kunnen we even overleggen hoe en wat
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 12:12:02 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_1388331
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 11:29 schreef Merel het volgende:

[..]

Moet ik wel ff je e-mail-adres hebben. dan kunnen we even overleggen hoe en wat


Justkimming@hotmail.com
Ik ga naar huis.
pi_1397306
Dit is dan ook nog wel een leuke:

http://www.jurai.net/~patowic/genesis.html

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_1688424
moet je dat boek nog hebben?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')