Dat varieert nogal, je kan er 2000 voor uitegeven, maar je kan het ook gekmaken door er 6000 voor uit te geven. Net hoe mooi jij m wiltquote:Op zondag 23 mei 2004 13:42 schreef -PolluX- het volgende:
Wat kost zo`n ding ongeveer?
Als ik even google en ik dit zie denk ik van niet:quote:Op maandag 24 mei 2004 12:13 schreef EggsTC het volgende:
Mag je met vaarbewijs 1 op de zee?
Voor het Markermeer is alleen vaarbewijs deel 1 nodig. Overigens is het wel zo dat de controle op het vaarbewijs moeilijk is omdat er geen foto op het bewijs staat en de gegevens die erop staan gebrekkig zijn. Ik zelf heb mijn vaarbewijs wel gehaald een aantal jaren terug maar mijn vader vaart nog steeds zonder vaarbewijs rond en heeft hiervoor nog nooit een bekeuring gehad.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:35 schreef bigger het volgende:
als ie harder kan dan 20 km/h heb je een vaarbewijs 1 nodig voor de binnenwateren. Deel 2 zelfs als je ook op het IJsselmeer en Markermeer en zo wilt varen
Mag met een auto ook niet!quote:Op zondag 23 mei 2004 13:58 schreef Guidoweb5 het volgende:
en je mag er bijna nergens mee voluit
Nee is echt niet moeilijk. Als je ff het boek doorleest, en dan met de cd-rom alle vragen maakt hoort het geen probleem te zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Monaatje het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om het vaarbewijs te halen, zoals iedereen beweert??
Op zee heb je helemaal niet eens een vaarbewijs nodig.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:13 schreef EggsTC het volgende:
Mag je met vaarbewijs 1 op de zee?
Klopt!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Op zee heb je helemaal niet eens een vaarbewijs nodig.
In de zeehavens echter weer wel
Kustwateren toch ook omdat dat ook onder het beheer van een land valt? Of heb ik dit mis?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:35 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Op zee heb je helemaal niet eens een vaarbewijs nodig.
In de zeehavens echter weer wel
Mis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef Richie_Rich het volgende:
Kustwateren toch ook omdat dat ook onder het beheer van een land valt? Of heb ik dit mis?
Dus als je wil mag je zonder vaarbewijs een Cigarette Powerboat besturen op 1km vanaf de kust?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:35 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Mis.
Het is zoals ik hierboven schreef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |