abonnement Unibet Coolblue
pi_19458640
Ik vond Willow trouwens echt te gek! Toch zal ik het wel missen. En Angel kapt er ook al mee.
Dat word sparen voor alle DVD's!
pi_19458657
Jammer van Spike( ) & Anya

Eerlijk gezegd had ik de "Grote Afsluiting" wel beter verwacht, ik vond deze afleveringen maar matig: plotseling waren de megamagnusvampieren wel erg makkelijk te vermoorden, en alle slayers in spé werden natuurlijk ontzettend sterk... Ik denk dat Joss Wedon zeker wel wat beters had kunnen verzinnen!

Het waren wél 2 hele grappige afleveringen, alle grappen die ze wilden gebruiken, hebben ze, volgens mij, in de laatste 2 afleveringen gedumpt, met helemaal geen slecht resultaat. Het Rolstoelgevecht ("WHEELCHAIRFIGHT! ) Het verkeersbordje dat omviel op het einde waren echt grappig, en ik schrok me rot doen Principal Wood opeens kuchtte Angel was natuurlijk ook
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:19:15 #103
51562 Fen
Life's just a playground
pi_19458661
Geweldig einde!
Ik vond dit einde een stuk leuker dan het einde in seizoen 5!

"what are we gonna do now Buffy?"

And Buffy just smiles..
Everybody's talking, but they don't say a thing
pi_19458664
Spike dood??!?!?!? NEEEE!!!!!!!
pi_19458697
Een briljant einde, al had het iets minder open gemogen. Ik ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen, jammer dat je niet zo'n overzichtje kreeg van wat er met iedereen gebeurde.

En Angel irriteerde me. .
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:21:59 #106
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19458729
Ik had eerder gehoord dat Buffy gedood zou worden door een vampier op het eind.
Het eind blijkt toch anders te zijn: Buffy is niet dood, maar ze is niet meer the Slayer.

De weg ligt toch nog open voor een nieuwe serie, alhoewel SMG al heeft aangegeven niet meer Buffy te willen spelen.

En dan Angel.... ik kan mij niet herinneren dat hij "er even tussenuit" was in LA Ook de laatste aflevering van Angel was er geen cross-over met Buffy/Sunnydale.

Nog 1 seizoen Angel (waarschijnlijk vanaf september) en dan is er een tijdperk afgelopen
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_19458734
En ik begrijp niet dat een serie als GTST in Nederland beter bekeken wordt als dit. .
pi_19458874
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik had eerder gehoord dat Buffy gedood zou worden door een vampier op het eind.
Het eind blijkt toch anders te zijn: Buffy is niet dood, maar ze is niet meer the Slayer.

De weg ligt toch nog open voor een nieuwe serie, alhoewel SMG al heeft aangegeven niet meer Buffy te willen spelen.

En dan Angel.... ik kan mij niet herinneren dat hij "er even tussenuit" was in LA Ook de laatste aflevering van Angel was er geen cross-over met Buffy/Sunnydale.

Nog 1 seizoen Angel (waarschijnlijk vanaf september) en dan is er een tijdperk afgelopen
Deze aflevering volgt echt wel de vorige aflevering van Angel.
De amulet had hij van Lilah gekregen nadat hij akkoord ging met haar voorstel en Connor een eigen leven gaf.
Het was misschien niet bekend dat hij naar Sunnydale ging,
maar ik had het wel verwacht nadat Lilah zei dat de amulet iets met Sunnydale te maken had.
pi_19458979
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:28 schreef SlimShady het volgende:

[..]


Het was misschien niet bekend dat hij naar Sunnydale ging,
maar ik had het wel verwacht nadat Lilah zei dat de amulet iets met Sunnydale te maken had.
Yup, ik ook. Enig idee waar je het goedkoopst dvd's van angel n buffy kunt kopen? Mediamarkt misschien?
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:35:29 #110
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19459082
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:28 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Deze aflevering volgt echt wel de vorige aflevering van Angel.
De amulet had hij van Lilah gekregen nadat hij akkoord ging met haar voorstel en Connor een eigen leven gaf.
Het was misschien niet bekend dat hij naar Sunnydale ging,
maar ik had het wel verwacht nadat Lilah zei dat de amulet iets met Sunnydale te maken had.
klopt idd......
ik zat alleen te denken dat Angel direkt na Buffy kwam...
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_19459291
www.dvdzone2.com heeft de buffy boxen aardig goedkoop
pi_19459342
@BabeWatcher, weet je al of je je icoon gaat veranderen?
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:49:08 #113
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19459444
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:43 schreef Glitch83 het volgende:
www.dvdzone2.com heeft de buffy boxen aardig goedkoop
50 euro, FRS komt op 53 euro als je een FREE-ID hebt. scheelt weinig. Moet je bij DVDzone voor verzenden betalen?


Trouwens, wanneer wordt Angel weer uitgezonden?
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:49:41 #114
56724 Wombcat
rent wiel
pi_19459461
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:19 schreef Afrodite het volgende:
Jammer van Spike( ) & Anya

Eerlijk gezegd had ik de "Grote Afsluiting" wel beter verwacht, ik vond deze afleveringen maar matig: plotseling waren de megamagnusvampieren wel erg makkelijk te vermoorden, en alle slayers in spé werden natuurlijk ontzettend sterk... Ik denk dat Joss Wedon zeker wel wat beters had kunnen verzinnen!
Dat van die übervamps vond ik idd ook. Opeens zo makkelijk te slayen, terwijl Buffy d'r eerst 2 afleveringen over deed.
Wat ik ook zwak vond was dat ze halfdood lag te wezen, maar opeens weer fris en vrolijk opstond.
Dat al die potentials slayer werden vond ik ook niet zo fantastisch (zoals iemand al opmerkte, is de balans nu weg).

En idd jammer van Anya (en Spike).

Al met al vond ik het nogal een matig einde van een fantastische serie.

Waar ik me dit seizoen trouwens erg aan irriteerde, was dat al die potentials het er de hele tijd over hadden, dat als Buffy dood was, één van hen de nieuwe slayer was, maar dat er helemaal niemand op het idee kwam dat ze in seizoen 5 weer was gestorven en er geen nieuwe slayer opgestaan was (wat overigens niet wordt verklaard in de serie). En dat Buffy overigens ook in seizoen 6 even dood is geweest zonder dat een nieuwe slayer opstond.

Al met al vond ik dit één van de zwakste seizoens, maar Andrew (en Anya en Spike) waren wel absolute hoogtepunten in dit seizoen. En overall blijft het natuurlijk de beste serie ooit (hoewel dit seizoen Angel wel erg sterk was geworden IMO en vaak beter dan Buffy).
in a crowd you lose humanity
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:49:55 #115
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_19459468
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:19 schreef Afrodite het volgende:
Het waren wél 2 hele grappige afleveringen, alle grappen die ze wilden gebruiken, hebben ze, volgens mij, in de laatste 2 afleveringen gedumpt, met helemaal geen slecht resultaat. Het Rolstoelgevecht ("WHEELCHAIRFIGHT! ) Het verkeersbordje dat omviel op het einde waren echt grappig, en ik schrok me rot doen Principal Wood opeens kuchtte Angel was natuurlijk ook
Wat zei Spike nou toen hij wakker werd ineens? Dat was echt onverwacht grappig.
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:50:59 #116
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19459497
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef Ingrid19 het volgende:
@BabeWatcher, weet je al of je je icoon gaat veranderen?
Moet ik nog even over denken. Misschien 'Michelle in American Pie IV - the divorce '
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:57:20 #117
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_19459658
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:49 schreef Wombcat het volgende:

...

Waar ik me dit seizoen trouwens erg aan irriteerde, was dat al die potentials het er de hele tijd over hadden, dat als Buffy dood was, één van hen de nieuwe slayer was, maar dat er helemaal niemand op het idee kwam dat ze in seizoen 5 weer was gestorven en er geen nieuwe slayer opgestaan was (wat overigens niet wordt verklaard in de serie). En dat Buffy overigens ook in seizoen 6 even dood is geweest zonder dat een nieuwe slayer opstond.
...
Buffy ging voor het eerst dood in seizoen 3 (Ik weet het niet helemaal precies meer, maar ze was bijna verdronken, maar werd toch nog gered). Toen kwam Faith naar Sunnydale om de nieuwe Slayer te worden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_19459734
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:57 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Buffy ging voor het eerst dood in seizoen 3
Nee, dat was seizoen 1, door the Master.
quote:
(Ik weet het niet helemaal precies meer, maar ze was bijna verdronken, maar werd toch nog gered). Toen kwam Faith naar Sunnydale om de nieuwe Slayer te worden.
Dat klopt ja. Maar wie zou dan de Slayer geweest zijn toen Buffy in seizoen 5 dood ging?
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:01:36 #119
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19459755
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:49 schreef Wombcat het volgende:

Dat van die übervamps vond ik idd ook. Opeens zo makkelijk te slayen, terwijl Buffy d'r eerst 2 afleveringen over deed.
Wat ik ook zwak vond was dat ze halfdood lag te wezen, maar opeens weer fris en vrolijk opstond.
Dat al die potentials slayer werden vond ik ook niet zo fantastisch (zoals iemand al opmerkte, is de balans nu weg).
Ben ik totaal mee eens!
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:49 schreef Wombcat het volgende:
En idd jammer van Anya (en Spike).
Anya
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:49 schreef Wombcat het volgende:
Al met al vond ik het nogal een matig einde van een fantastische serie.
Nee, ik vond het echt geweldig!!
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:49 schreef Wombcat het volgende:
Al met al vond ik dit één van de zwakste seizoens, maar Andrew (en Anya en Spike) waren wel absolute hoogtepunten in dit seizoen. En overall blijft het natuurlijk de beste serie ooit (hoewel dit seizoen Angel wel erg sterk was geworden IMO en vaak beter dan Buffy).
Ik vond eigenlijk dat met Glory en al dat Dawn crap het ergst van allemaal!!!
Angel seizoen 4 vond ik ook erg door al dat Connor crap, maar seizoen 5 wordt echt een blaster. Vooral op het gebied van Fred
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:02:56 #120
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19459790
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:49 schreef Wombcat het volgende:
Waar ik me dit seizoen trouwens erg aan irriteerde, was dat al die potentials het er de hele tijd over hadden, dat als Buffy dood was, één van hen de nieuwe slayer was, maar dat er helemaal niemand op het idee kwam dat ze in seizoen 5 weer was gestorven en er geen nieuwe slayer opgestaan was (wat overigens niet wordt verklaard in de serie). En dat Buffy overigens ook in seizoen 6 even dood is geweest zonder dat een nieuwe slayer opstond.
Het klopt wel, er was geloof ik zelfs een verklaring voor waarom er geen nieuwe slayer opgestaan is. Het kwam omdat Faith nog bestaat. Er zijn twee slayers. Als er een dood gaat blijft er een en de balans is er dan weer. Faith is sowiezo gekomen puur omdat dat andere slayer dood is gegaan. Dat houdt in dat ze eigenlijk Buffy niet meer zien als slayer als top uit de wachtrij, maar eerder Faith.
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:04:26 #121
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19459822
In seizoen twee is dat ene donkere Slayer girl door Dru opgegeten. Dat was de gene die als eerst kwam omdat Buff in seizoen 1 dood is gegaan. Dus kwam Faith. Buffy nog een keer dood, Faith nog steeds levend, geen nieuwe slayer nodig
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:05:48 #122
56724 Wombcat
rent wiel
pi_19459859
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:00 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Nee, dat was seizoen 1, door the Master.
[..]

Dat klopt ja. Maar wie zou dan de Slayer geweest zijn toen Buffy in seizoen 5 dood ging?
Idd. Buffy eerst dood (verdronken) in seizoen 1, maar op tijd gereanimeerd door Xander. In seizoen 2 komt dan opeens Kendra een paar keer langs, de nieuwe slayer, die echter ook doodgaat, waarna Faith komt.
Vervolgens dood in laatste aflevering seizoen 5 (toen ze van de toren sprong om de portal naar de hel-dimensie weer te sluiten), en opgewekt (na een half jaartje of zo dood te zijn geweest) door Willow, Anya en Xander.
In seizoen neergeschoten door Warren, waarna in het ziekenhuis Wiloow de kogel uit haar lichaam haalt, voordat Willow dat doet, zie je eerst een flatline op de hartmonitor. Dan is Buffy dus doo op dat moment (in ieder geval net zo dood als toen ze verdronk in 't eerste seizoen).
Maar die laatse 2x staat er kennelijk geen nieuwe slayer op?
in a crowd you lose humanity
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:07:41 #123
22273 Dizer
Save the beard!
pi_19459908
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef Wombcat het volgende:
Maar die laatse 2x staat er kennelijk geen nieuwe slayer op?
Zoals ik al in mijn vorige twee posts zei, Faith levend, geen nieuwe slayer nodig
Friends don't let friends remain beardless...
pi_19459949
Ik vond het gedoe met Riley niet veel aan, geen idee welk seizoen dat was.
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:10:27 #125
56724 Wombcat
rent wiel
pi_19459985
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:02 schreef Dizer het volgende:

[..]

Het klopt wel, er was geloof ik zelfs een verklaring voor waarom er geen nieuwe slayer opgestaan is. Het kwam omdat Faith nog bestaat. Er zijn twee slayers. Als er een dood gaat blijft er een en de balans is er dan weer. Faith is sowiezo gekomen puur omdat dat andere slayer dood is gegaan. Dat houdt in dat ze eigenlijk Buffy niet meer zien als slayer als top uit de wachtrij, maar eerder Faith.
Ik vind het niet zo'n sterke verklaring, maar het zou natuurlijk wel kunnen.

Wat ik dan wel weer bijzonder zwak vind, is dat niemand in de serie het zich afvraagt. Het idee is toch niet zo vreemd dat je denkt dat bij de andere keren overlijden van Buffy een nieuwe slayer opstaat? Buffy heeft immers wel weer alle krachten van de slayer als ze tot leven wordt gewekt, terwijl die eigenlijk dan verdwenen zouden moeten zijn, zijn immers naar Kendra/Faith overgegaan. Het feit dat Buffy de slayerkrachten nog heeft, betekent naar mijn idee dat ze ook nog slayer is.
in a crowd you lose humanity
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')