ja, zo ver waren wij ook, we zoeken iets concreterquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
België
mijn vriendin is net een week in luxemburg geweest en die zei dat het daar erg duur is, vooral uitgaan en boodschappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:31 schreef wendytje het volgende:
Ook erg leuk is Luxemburg.... veel actieve activiteiten en heel gezellige stadjes...... diekirch is een aanrader
Weet niet wat zij dan gedaan hebben...quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:43 schreef Bresser het volgende:
mijn vriendin is net een week in luxemburg geweest en die zei dat het daar erg duur is, vooral uitgaan en boodschappen.
we zijn allemaal nog studenten dus we moeten een beetje op de kosten letten aangezien dit een niet vooraf geplant reisje is waarvoor echt gespaard is
we willen zekers wel een beetje stappen, leuke disco/club of iets gezelligs.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:55 schreef Bayswater het volgende:
Stappen in Durbuy kan je wel vergeten, heel dat gebied is er geen moer te doen 's avonds. (en er rijdt slechts 1 taxi tot 23.00)
Vanaf de camping waar wij zaten, was het 5 minuten lopen naar de "disco" in Durbuy..quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:55 schreef Bayswater het volgende:
Stappen in Durbuy kan je wel vergeten, heel dat gebied is er geen moer te doen 's avonds. (en er rijdt slechts 1 taxi tot 23.00)
vertel er eens over dan (of foto's/links discosite) aubquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:52 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Vanaf de camping waar wij zaten, was het 5 minuten lopen naar de "disco" in Durbuy..
En dat was me toch een vette disco...![]()
![]()
![]()
Hehe, bier muziek en mensen zijn er wel, maar dan heb je het ook wel gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef Bresser het volgende:
[..]
vertel er eens over dan (of foto's/links discosite) aub.
wij zijn niet bepaald veeleisend.
als er bier is, muziek en mensen dan maken we zelf wel een leuk feestje![]()
Ik dacht al dat ik me zo vergiste.....en durfde al bijna niet te posten dat het niet duur is... En echternach is ook mooi.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:53 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Weet niet wat zij dan gedaan hebben...
Wij gaan al jaren naar Luxemburg juist omdat het daar zo goedkoop is (boodschappen en uitgaan).
Ook het huren van fietsen/kano's etc. is over het algemeen goedkoper dan in België/Nederland.
Wij zitten altijd in de buurt van Echternach (ligt vlakbij de Duitse grens).
wat doet de plaatselijke jeugd dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:14 schreef Frederic het volgende:
'Stappen' in Wallonie is nu eenmaal in een teletijdmachine stappen. Gelukkig kan je er wel buitensporten.
Vergeet niet dat de Ardennen heel dun bevolkt zijn. De jeugd trekt naar de steden. (Luik, Namen)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:05 schreef Bresser het volgende:
[..]
wat doet de plaatselijke jeugd dan?
thuis met de familie ganzeborden?
vind het echt raar dat er daar niks te beleven is en om 11 uur alles "dood" is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |