abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2004 @ 23:55:46 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_19112379
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:42 schreef Marvin het volgende:
[afbeelding] Wat ontroerend..
je icoon?
nieuwe werkgever op de korenmarkt?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19112630
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:08 schreef Marvin het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn he Nee, omzetten naar Ready is een beëindiging van je contract en kan dus alleen als je contract (bijna) afgelopen is, houd rekening met 2 maanden opzegtermijn (oeps, weer "geheime, interne info".. NOT!). Alleen nu door de tariefswijziging kan het tussentijds.
Dat valt nu dus nog te bezien. Het is nog niemand gelukt voor zover ik hier lees om van free naar ready om te zetten wegens verandering in tarieven. Anyway, ik houd dit draadje in de gate !
  vrijdag 14 mei 2004 @ 01:07:10 #153
26592 ngbom
madwickedmaistahmind
pi_19113670
Ook zou ik graag van TS of iemand anders willen weten of het mogelijk is om nog onder oude AV een abbo af te sluiten. Om vervolgens mega-verontwaardigd kennis te nemen van de nieuwe AV en op grond van de wijziging je abbo weer op te zeggen.

Als dit kan ga ik dit toch wel een keertje of 10 doen met een dikke cashback....

Nu ik er iets langer over nadenk: ik zie geen reden waarom het niet kan, tenzij Orange nu al klanten andere contracten laat tekenen...

* ngbom krijgt eurotekens in zijn ogen
Today is a gift, that's why they call it the present.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 01:23:34 #154
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_19113868
Waarschijnlijk kan dit niet op grond van het feit dat je van de prijsverhogingen afweet voordat je het abonnement afsluit.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:21:52 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_19115966
Dat kan idd niet, omdat de tariefswijzigingen reeds zijn gecommuniceerd op
Orange's website. Dus als je nu een nieuw abonnement afsluit, zit je meteen
vast aan de nieuwe voorwaarden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:25:06 #156
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_19116011
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 01:07 schreef ngbom het volgende:
Ook zou ik graag van TS of iemand anders willen weten of het mogelijk is om nog onder oude AV een abbo af te sluiten. Om vervolgens mega-verontwaardigd kennis te nemen van de nieuwe AV en op grond van de wijziging je abbo weer op te zeggen.

Als dit kan ga ik dit toch wel een keertje of 10 doen met een dikke cashback....

Nu ik er iets langer over nadenk: ik zie geen reden waarom het niet kan, tenzij Orange nu al klanten andere contracten laat tekenen...

* Jornjur krijgt eurotekens in zijn ogen
leuk bedacht maar dat feest gaat niet door. het contract is vast al veranderd
Living from vacation to vacation.
pi_19119696
en is er al meer duidlijkheid over het aanschaffen van een nieuw abonement en dan vervolgens op kunnen zeggen wanneer de nieuwe tarieven er zijn?

anders sluit ik een nieuw abonement af
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:57:15 #158
16082 Wytze
...Confidential
pi_19120118
Vorig jaar Mei mijn Orange Abbo afgesloten (Ergens rondd e 15e geloof ik)

In Februari wilde ik andere telefoon was mijn SPV zat en tekende bij voor een jaar zodat ik een nieuwe kon nemen. Kan ik nu mijn abbo alsnog opzeggen ? met die brief?

* Wytze snapt er even helemaal niets meer van
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:57:18 #159
26592 ngbom
madwickedmaistahmind
pi_19120121
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:45 schreef MC het volgende:
en is er al meer duidlijkheid over het aanschaffen van een nieuw abonement en dan vervolgens op kunnen zeggen wanneer de nieuwe tarieven er zijn?

anders sluit ik een nieuw abonement af
lezen
Today is a gift, that's why they call it the present.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:04:23 #160
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_19120381
nee lijkt me dat dat niet kan anders is orange echt gek, ze hebben het inmiddels al overal vermeld dat de tarieven wijzigen, dus als je een nieuwe abbo afsluit nu ben je daarvan op de hoogte en ze zullen je schriftelijk op de hoogte stellen alvorens je tekent, en ik denk dat je volgens de nieuwe voorwaarden het contract tekent.
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:04:30 #161
3185 Adelante
To let it go now
pi_19120384
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:57 schreef Wytze het volgende:

In Februari wilde ik andere telefoon was mijn SPV zat en tekende bij voor een jaar zodat ik een nieuwe kon nemen. Kan ik nu mijn abbo alsnog opzeggen ? met die brief?

* Adelante snapt er even helemaal niets meer van
Yup, in de brief duidelijk vermelden dat je wilt opzeggen n.a.v. de tariefwijziging en
dat je deze als onredelijk bezwarend beschouwt. Wil je je nummer behouden dan
moet je dat in de brief vermelden. Wil je je opgebouwde beltegoed behouden dan
moet je vragen of ze abonnement om willen zetten naar prepay.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:04:36 #162
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_19120389
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:57 schreef Wytze het volgende:

* Jornjur snapt er even helemaal niets meer van
yup
Living from vacation to vacation.
pi_19123296
Voor wie er geintresseerd is.
Ik ben zojuist bij de belcompany geweest en daar het "probleem" even voorgelegt.
De vriendelijke meneer achter de balie wist totaal niet waar ik het overhad, en belde naar
de dealerlijn van Orange. Daar werd verteld dat een klant gewoon kan opzeggen. Mits er aan de volgende dingen word voldaan.
Voor 7 juni moeten ze een aangetekende brief ontvangen met daarin
Naam
Adres
Telnummer
Klant nummer
Rede van opzegging
Dat je per direct wil opzeggen

Wanneer je dit hebt gedaan zal per 7 juni je abbo niet meer werken.
pi_19123620
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:01 schreef rawdemin het volgende:
Ik ben zojuist bij de belcompany geweest en daar het "probleem" even voorgelegt.
De vriendelijke meneer achter de balie wist totaal niet waar ik het overhad, en belde naar
de dealerlijn van Orange. Daar werd verteld dat een klant gewoon kan opzeggen. Mits er aan de volgende dingen word voldaan.
Naam check
Adres check
Telnummer check
Klant nummer check
Rede van opzegging check
Dat je per direct wil opzeggen check

De aangetekende brief die ze voor 7 juni binnen willen hebben, is gister uitgereikt volgens TPG Post

Dat betekent dat ik een Motorola V600 uit mag zoeken binnenkort

[ Bericht 1% gewijzigd door RubberenRobbie op 14-05-2004 14:24:22 ]
pi_19123843
Ik ga ook al vanmiddag mijn Nokia 6230 ophalen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:51:34 #166
16082 Wytze
...Confidential
pi_19124717
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:01 schreef rawdemin het volgende:
Naam
Adres
Telnummer
Klant nummer
Rede van opzegging
Dat je per direct wil opzeggen

En mag je je toestel gewoon houden verder geen extra kosten dus ofzo
pi_19127877
Ik heb net de brief op de post gedaan, maar niet aangetekend. Had niet genoeg geld bij me.
Ik neem aan dat ik ook gewoon volgende week Orange kan bellen om te vragen of ze hem hebben ontvangen of moet ik de brief persee aangetekend versturen omdat ze hem anders niet accepteren of zo?
pi_19128023
Dan gaan ze waarschijnlijk zeggen dat ze niks hebben ontvangen.
pi_19128361
Owke, dan stuur ik hem van de week nog een keer, maar dan aangetekend ...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 17:02:04 #170
22396 Marvin
Xbox junkie
pi_19128439
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef vjg het volgende:
Ik heb net de brief op de post gedaan, maar niet aangetekend. Had niet genoeg geld bij me.
Ik neem aan dat ik ook gewoon volgende week Orange kan bellen om te vragen of ze hem hebben ontvangen of moet ik de brief persee aangetekend versturen omdat ze hem anders niet accepteren of zo?
Normaal gesproken worden onaangetekende brieven ook gewoon verwerkt, aangezien het nu zal regenen met opzeggingen moet je er maar 2 weken van maken voordat je het even controleert..
Euh....?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 18:01:59 #171
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19129805
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:57 schreef Marvin het volgende:

[..]

Die loopt gewoon door, met of zonder abonnement, voor de periode dat je de verzekering bent aangegaan.
Werk je bij Aspen Marvin?
pi_19129921
Is het niet zo dat je de telefoon dan moet terug betalen?

Ik heb een SPV van de Orange Shop. Was een actie... 1 jaar Orange Free 30 dan kreeg je hem gratis met veel accesoires erbij. Kicken toestel trouwens..
pi_19130013
Ik heb het nagevraagd bij de belcompany. (toen ik zojuist een nieuw abbo afsloot).
Die kerel heeft dus weer gebeld met orensj en die zeiden dat ik totaal helemaal niets hoef/mag betalen. Dus geen afsluit kosten, afkoop kosten, telefoonkosten, etc.
pi_19130030
maar hoe weet je het zeker? dadelijk doe ik de brief op de post en 7 juni krijg ik een factuur van 250 Euries voor de SPV... das nie de bedoeling
pi_19130057
ehm.
Gewoon niet betalen wanneer ze vragen of je betaald.
btw lees anders je alg. voorw. ff door of je verkoop contract. (zoiezo ff doen)
pi_19130083
ff kijken of ik die wel gekregen heb...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:05:08 #177
16082 Wytze
...Confidential
pi_19134060
idd Wytze snapt er weinig van
pi_19135794
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef Wytze het volgende:
idd Wytze snapt er weinig van
Telefoon of geld houd je als je gewoon bij een toko/webwinkel je foon/geld hebt gehaald. Als het opzeggen allemaal doorgaat, ligt de reden van het opzeggen namelijk bij Orange. Zij willen de tarieven aanpassen en dat jij er niet mee akkoord gaat is het probleem van Orange.

Ondernemersrisico, laten we het zo maar noemen

Ik durf er alleen wel op te wedden dat je weinig kans maakt als je nu snel een abonnement afsluit en daarna semi-verontwaardigd wil opzeggen, omdat de nieuwe voorwaarden je niet aanstaan. Je hebt m.i. geen sterke zaak
pi_19139415
Ik ontving vandaag een reactie van Orange, ik heb ze zowel een brief als een mail gestuurd!
En ja hoor mijn abonnement wordt opgezegd!
Dus dat word een nieuwe telefoon uitzoeken!!!
Zal jullie ff laten lezen wat ze precies schreven:
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:5 5 schreef Orange het volgende:

Wanneer u toch vind dat u nadeel ondervindt van deze wijziging, dan is het
mogelijk om uw contract vroegtijdig te beëindigen. Omdat u uw telefoonnummer
mee wilt nemen naar een andere provider hoeft u uw contract niet op te
zeggen bij Orange.
U dient bij uw nieuwe provider een nummerporteringsverzoek in te vullen. Zij
zorgen er dan voor dat uw abonnement bij Orange stop gezet wordt.
pi_19140122
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:36 schreef Marvin het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als Orange Smart. Daar zijn 3 soorten "abonnementsvormen" van: ¤5, ¤10 en ¤15. Het voordeel is dat je iedere maand kan opzeggen en dat je voordeliger belt dan met Ready. En over de Motorola Mpx220.. dat duurt zeker nog een hele tijd willen we die gaan aanbieden via de Klantenservice (dus telefonisch). Of Belcompany en anderen die gaan aanbieden i.c.m. een Orange abonnement moet je aan hun vragen.
interresant, maar is het een beetje vergelijkbaar met een T-mobile 10 abbo (ook al zit daar geen sms/grps bundel in) en wordt je telefoon ook nou echt goedkoper als je hem icm. met een Orange Smart abbo neemt, want dat zie ik nog eigenlijk op te weinig sites
url
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:04:45 #181
22003 bigger
niet groter als
pi_19146047
Ik heb, toen ik in november vorig jaar een abonnement afsloot bij Orange, ook een simkaart van Orange Ready gekregen.

Weet iemand of het nu mogelijk is om, als ik mijn abonnement beëindig, mijn nummer van m'n abonnement over te zetten naar dat Ready-geval, vervolgens een sim-only abonnement te nemen (bij Orange want dat bevalt me nog wel prima) en dan dat nummer van Ready weer doortesluizen naar m'n nieuwe abonnement?

Sim-only abonnementen zijn namelijk vaak een stuk goedkoper met de maandlasten en het toestel dat ik nu heb is niets mis mee.

Ik heb alleen geen idee of Orange wel sim-only abonnementen heeft.
Next time you wave, use all your fingers
pi_19146163
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:04 schreef bigger het volgende:
Ik heb, toen ik in november vorig jaar een abonnement afsloot bij Orange, ook een simkaart van Orange Ready gekregen.

Weet iemand of het nu mogelijk is om, als ik mijn abonnement beëindig, mijn nummer van m'n abonnement over te zetten naar dat Ready-geval, vervolgens een sim-only abonnement te nemen (bij Orange want dat bevalt me nog wel prima) en dan dat nummer van Ready weer doortesluizen naar m'n nieuwe abonnement?

Sim-only abonnementen zijn namelijk vaak een stuk goedkoper met de maandlasten en het toestel dat ik nu heb is niets mis mee.

Ik heb alleen geen idee of Orange wel sim-only abonnementen heeft.
De constructie abonnement -> prepay -> abonnement wil in het algemeen wel werken, maar alleen als de prepay van een andere aanbieder is dan Orange zelf. Orange is namelijk niet verplicht om mee te werken bij een nummerportatie binnen haar eigen bedrijf. Daar zegt de Telecomwet en de OPTA niets over en dat is dus geheel aan Orange zelf of ze dat willen doen of niet.

Wat je kunt doen is voor weinig (15 euro o.i.d.) een prepay kopen van een andere aanbieder (KPN, Vodafone, T-Mobile of Telfort, wat jou het minste kost). Daarop laat je het nummer porteren, zodat je nummer nu tijdelijk bij bv. KPN 'gestald' is. Op het moment dat de eerste portatie rond is, sluit je een nieuw abonnement bij Orange af en laat je de tweede portatie uitvoeren (van KPN -> Orange abonnement 2 dus).

SIM-only-abonnementen komen bij Orange niet standaard voor, maar je kunt wel voor een cash-back gaan: krijg je ineens een bak geld op je rekening om je mobiele kosten (deels) mee te voldoen.

Aangezien je 'tussentijds' onder je contract uit wil, hoef je (denk ik) niet op veel meewerking van Orange te rekenen. Dus porteren Free->Ready->Free 2 zal dan niet zonder horten of stoten gaan.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:38:44 #183
22003 bigger
niet groter als
pi_19146621
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:11 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]
He bedankt voor de info!

Weet iemand trouwens wanneer je uiterlijk aan Orange door moet hebben gegeven dat je je abonnement op wilt zeggen? Moet dat voor 7 juni gebeuren of kan het er ook na? Of heeft dat dan consequenties?

Van Orange zelf heb ik nog niks gehoord over prijswijzigingen en de mogelijkheid tot beëindiging, dus als ik dit forum niet zou lezen zou ik het niet eens weten!
pi_19147112
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:38 schreef bigger het volgende:

[..]

He bedankt voor de info!

Weet iemand trouwens wanneer je uiterlijk aan Orange door moet hebben gegeven dat je je abonnement op wilt zeggen? Moet dat voor 7 juni gebeuren of kan het er ook na? Of heeft dat dan consequenties?

Van Orange zelf heb ik nog niks gehoord over prijswijzigingen en de mogelijkheid tot beëindiging, dus als ik dit forum niet zou lezen zou ik het niet eens weten!
Het bericht van de prijswijziging staat op de factuur die je een dezer dagen zou moeten ontvangen, maar de exacte prijzen staan nu ook op de website van Orange, onder 'mijn Orange'.

Ik denk dat je het beste vķķr 7 juni en eigenlijk z.s.m. een aangetekende brief moet sturen om je abonnement te beëindigen. Het nummerbehoud kost namelijk twee weken en het moet voor 7 juni bij Orange bekend zijn dat er een nummerportatie gepland is. Dus eigenlijk moet deze of volgende week je verzoek tot nummerbehoud de deur uit zijn. Als je na 7 juni nog niet te kennen hebt gegeven dat je niet akkoord gaat met de nieuwe tarieven zou het ook goed mogelijk kunnen zijn dat Orange je niet laat gaan, omdat je stilzwijgend akkoord bent gegaan maar heel erg zeker weten doe ik het niet. Mijn advies blijft derhalve wel om gewoon spijkers met koppen te slaan
  zaterdag 15 mei 2004 @ 15:40:34 #185
22396 Marvin
Xbox junkie
pi_19147713
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 00:29 schreef sunshine19 het volgende:

Wanneer u toch vind dat u nadeel ondervindt van deze wijziging, dan is het
mogelijk om uw contract vroegtijdig te beëindigen. Omdat u uw telefoonnummer
mee wilt nemen naar een andere provider hoeft u uw contract niet op te
zeggen bij Orange.
U dient bij uw nieuwe provider een nummerporteringsverzoek in te vullen. Zij
zorgen er dan voor dat uw abonnement bij Orange stop gezet wordt.
Hier staat dus we zeggen je abonnement niet op per 7 juni omdat je hebt aangegeven dat je een nummerportatie wilt doorvoeren. Geef je dit pas aan in juli o.i.d. dan kan het niet meer want dan zeggen ze ja nu ben je al akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden en dan loopt je contract nog door. Dus wees er tijdig mee!
Euh....?
pi_19148611
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:40 schreef Marvin het volgende:

[..]

Hier staat dus we zeggen je abonnement niet op per 7 juni omdat je hebt aangegeven dat je een nummerportatie wilt doorvoeren. Geef je dit pas aan in juli o.i.d. dan kan het niet meer want dan zeggen ze ja nu ben je al akkoord gegaan met de nieuwe voorwaarden en dan loopt je contract nog door. Dus wees er tijdig mee!
In andere woorden: iedereen te gevraagd heeft een nummer behouden krijgt een reply van Orange dat ze het abonnement niet stop zetten maar dat je zelf maar het ččn en ander moet regelen?

Zelf heb ik gevraagd of ze het naar een Orange Ready kunnen omzetten. Ik heb geen zin straks weer een aangetekende brief voor 5.75e te sturen om te vertellen dat ik gewoon voor 7 juni van dat contact af wil zijn. Al moet het me telefoonnummer kosten...
pi_19149174
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:23 schreef vjg het volgende:

[..]

In andere woorden: iedereen te gevraagd heeft een nummer behouden krijgt een reply van Orange dat ze het abonnement niet stop zetten maar dat je zelf maar het ččn en ander moet regelen?

Zelf heb ik gevraagd of ze het naar een Orange Ready kunnen omzetten. Ik heb geen zin straks weer een aangetekende brief voor 5.75e te sturen om te vertellen dat ik gewoon voor 7 juni van dat contact af wil zijn. Al moet het me telefoonnummer kosten...
Nou, wat mij betreft kunnen ze zich het er niet zo makkelijk van af maken! Dat ik moet betalen voor de tijd dat ik aangesloten ben oké, maar ik heb al duidelijk voor de 7e van juni aangegeven dat ik het niet eens ben met de tariefswijziging. Dan kunnen ze wel procedureel zeggen dat ze het nummer nog niet uit de lucht halen vanwege de aanstaande portatie, maar ze kunnen niet na die tijd zeggen dat ik akkoord ben met de toekomstige tarieven. Want dáárom had ik de eerste brief geschreven.

Als ze erover beginnen leg ik ze wel weer mijn eerste brief voor hun snufferd , maar wat Marvin zegt: voorkomen is beter dan genezen dus als je de bevestiging binnen hebt -> snel iets leuks uitzoeken en nummerbehoud z.s.m. aanvragen.

De reactie van Orange heeft er meer mee te maken dat het nummer wat geporteerd moet zijn, tijdens de portatie nog 'on air' moet zijn. Anders wil het porteren van het nummer niet lukken. Daarom halen ze het nummer niet meteen uit de lucht, zodat je korte tijd hebt om een nieuwe provider te regelen.

Als je van een Free-abonnement naar Ready-prepaid gaat, moet het geen probleem zijn, want dan is er geen sprake van nummerbehoud. Alleen de betaalvorm moet dan administratief bij Orange zelf gewijzigd worden.

Ik vind het wel raar overkomen trouwens: je maakt bezwaar tegen de gewijzigde buitenlandtarieven en vervolgens zet je het abonnement over naar prepaid, met nķg hogere buitenlandtarieven dan postpaid
pi_19149372
Ik heb mijn abonnement reeds opgezegd (overigens per 25 juli, omdat dan mijn contract van 1 jaar eindigt). Maar ik wist niet dat ik mijn resterende beltegoed naar Ready kan omzetten.

Mijn opzegging is reeds bevestigd. Is het alsnog mogelijk om het resterende tegoed naar Orange Ready te laten omzetten na afloop van mijn contract?
pi_19149681
Ik heb een Orange Free ¤20,= en die loopt nog tot juni 2005. Op zich ben ik heel tevreden met Orange, maar mijn mobiel is echt verrot, wordt nu al voor de 3e keer gerepareerd Ik heb geen zin om een los toestel te kopen, dus k wil wel graag mn abbo-tje opzeggen en daarna een nieuwe abbo nemen met een nieuwe mobiel!

Maar hoe lang moet je wachten voordat je een nieuw abonnement kan afsluiten, want k neem aan dat ze moeilijk gaan doen als je dat vlak na het beeīndigen van het vorige contract doe. Orange vind ik verder okeej, ik wil graag bij orange blijven, maar k wil ook een nieuwe mobiel....
pi_19149786
Right on! Heb nu een abonnement van 20 euro, Orange Free.
Ik ga nu opzeggen, en daarna weer Orange Free aanvragen, er is een aanbieding waarbij je een fiets kado krijgt! En laat ik nou net nog een fiets nodig hebben.
Hopelijk kan ik dan wel mijn oude nummer houden.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:17:22 #191
91695 Ginzz
Trek 6500 powered
pi_19149795
maar ze moeten gewoon zorgen dat het naar prepay wordt omgezet, da's ook de policy dat ze hebben bij Orange
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
pi_19150060
De gesprekskosten in het buitenland gaan juist omlaag, niet omhoog.
pi_19151444
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:07 schreef johnnyd het volgende:
Is het niet zo dat je de telefoon dan moet terug betalen?

Ik heb een SPV van de Orange Shop. Was een actie... 1 jaar Orange Free 30 dan kreeg je hem gratis met veel accesoires erbij. Kicken toestel trouwens..
hoe zit het dan met de kosten van zo'n actie van de E-shop van Orange? Denkt iemand dat Orange een factuur zal sturen voor de overige kosten van het toestel...

pfff ik zie dat ze nu weer een ander actie hebben... dezelfde telefoon maar dan zonder oprolbare toetsenbord voor 1 jaar: ¤ 20,-

Als ik dat geweten had!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:23:56 #194
86538 Weeman-Diederik
Klein maar fijn
pi_19152854
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:24 schreef TFD het volgende:
Ik heb gebeld en ze zeiden dat het kon mits ik door oude rekeningen kon aantonen dat het echt op mij van toepassing was dat ik dus echt belde en smste vanuit het buitenland. Ik heb dit gedaan dus moet goed komen neem ik aan.

Ik vraag mij echter af of ze deze eis wel mogen stellen. Hoe denk jij daarover Marvin/iemand anders die er meer verstand van heeft dan mij.

mvg remon
Diederik heeft een rekening liggen van vorige maand waarbij 60 eurie is verbeld en sms'ed vanuit het buitenland, ik hoop dus zelfs dat ze die dingen er bij halen
LEVE Marvin!
  zondag 16 mei 2004 @ 11:36:15 #195
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_19166998
Heeft iemand al een reactie gehad op de aanvraag om je abonnement om te zetten naar prepaid? Ik heb ook een brief verstuurd om hem te laten omzetten, maar vraag me toch echt af of ze dat doen...
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  zondag 16 mei 2004 @ 13:06:55 #196
22003 bigger
niet groter als
pi_19168736
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:12 schreef eduard112 het volgende:

(...)

Maar hoe lang moet je wachten voordat je een nieuw abonnement kan afsluiten, want k neem aan dat ze moeilijk gaan doen als je dat vlak na het beeīndigen van het vorige contract doe. Orange vind ik verder okeej, ik wil graag bij orange blijven, maar k wil ook een nieuwe mobiel....
Dat vroeg ik me ook al af.
Ik bedacht me ook dat er nog wel een sim-lock op mijn toestel zit, dus bij Orange blijven is dan vast wel voordeliger. Die Sim-lock halen ze er vast niet gratis vriendelijk af als ik pas vanaf november bij ze zit.
pi_19171002
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:26 schreef UnleashMitch het volgende:

Overgens iemand enig idee hoe het met de telefoonverzekering zit die ik heb afgesloten ? Ben nog lui, ga zo de polis zoeken maar als iemand dat uit zn hoofd weet...
Ik heb ook zon verzekering op mn e700 van BelCompany. Even gebeld en die verzekering kan je overzetten naar je nieuwe telefoon. Die hangt dus niet aan je telefoon vast.
  zondag 16 mei 2004 @ 16:33:18 #198
22396 Marvin
Xbox junkie
pi_19173565
quote:
Op zondag 16 mei 2004 14:56 schreef the.big.ticket het volgende:

[..]

Ik heb ook zon verzekering op mn e700 van BelCompany. Even gebeld en die verzekering kan je overzetten naar je nieuwe telefoon. Die hangt dus niet aan je telefoon vast.
Ow dat is wel ideaal! Die laat ik dan ook mooi overzetten!
Euh....?
  zondag 16 mei 2004 @ 16:40:09 #199
86538 Weeman-Diederik
Klein maar fijn
pi_19173701
quote:
Op zondag 16 mei 2004 11:36 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Heeft iemand al een reactie gehad op de aanvraag om je abonnement om te zetten naar prepaid? Ik heb ook een brief verstuurd om hem te laten omzetten, maar vraag me toch echt af of ze dat doen...
Hier ben ik inderdaad ook benieuwd naar, het zou niet erg zijn, maar anders raak ik toch zo'n 15 euro kwijt.
Voor de mensen die geen nieuwe tellie maar geld willen , ik heb een site gevonden waarbij je 190 euro terug krijgt op een orange free 20 1 jaar, maar die mag ik hier vast niet zetten wegens reclame policy
pi_19177187
Op tweakers is er hier ook al een draadje over, daar de volgende cashback gevonden:
quote:
Je ontvangt van GSMEASY incl. BTW 296,00
Topic op tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/909868

Of je kunt even zoeken op een aanbieding met een breedbeeld en een Nokia 6100 bij een Vodafone 60 abbo. hier bijv.: http://www.typhone.nl/mob(...)nbieding_spec17.php3

Of hier met gratis beertender en mobieltje: http://www.gsmplaza.nl/acties/telfort-ek.php

Zo nou heb ik er drie genoemd, dus wel reclame, maar niet voor een partij

[ Bericht 21% gewijzigd door jantenhove op 16-05-2004 19:18:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')