Zeg je abonnement op bij Orange.. aparte manier van reclame maken dan..quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:13 schreef smash789 het volgende:
Right... Schaamteloos reclame maken...
Wil je hier jou brief posten wan tdat wil ik ook (omzetten naar prepaid ezo)quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:14 schreef Marvin het volgende:
Heb zelf net een nieuw abonnement met een Motorola V600.. Die zet ik dus mooi om naar Ready (incl. eigen nummer en opgespaard beltegoed) en sluit weer een nieuw abonnement af met een ander leuk toestelletje
Voor einde contractsdatum een formulier NummerBehoud invullen en opsturen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:23 schreef Shaii het volgende:
maar hoe zit het dan met je nummer meenemen?
kun je dan als je bijv overstapt naar een andere provider wel je nummer behouden?
Ik heb gezocht naar het formulier nummerbehoud op orange.nl, maar het gevonden formulier vraagt naar de gegevens van de vorige provider, niet naar de nieuwe provider.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:25 schreef Marvin het volgende:
[..]
Voor einde contractsdatum een formulier NummerBehoud invullen en opsturen.
Of contract om laten zetten naar Ready.. heb je alle tijd om rustig rond te kijken en dan alsnog je nummer mee te nemen. Nummer om laten zetten naar een nieuw contract van Orange zelf kan (in principe) niet.
Dat lijkt me ook logisch, aangezien je het nummer mee wil nemen VANAF een vorige provider naar een nieuwe.. De nieuwe provider heeft de gegevens van je vorige provider nodig om het nummer te porteren.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:37 schreef Shaii het volgende:
[..]
Ik heb gezocht naar het formulier nummerbehoud op orange.nl, maar het gevonden formulier vraagt naar de gegevens van de vorige provider, niet naar de nieuwe provider.
ok, thnxquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:54 schreef Marvin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, aangezien je het nummer mee wil nemen VANAF een vorige provider naar een nieuwe.. De nieuwe provider heeft de gegevens van je vorige provider nodig om het nummer te porteren.
De OPTA heeft toendertijd een gentlemens agreement met alle providers gesloten waardoor NP mogelijk werd binnen 10 dagen. (correct me if i'm wrong) Maar toen had één van deze providers (geloof Vodafone) daar ineens niet zo'n zin meer in..quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:08 schreef Shaii het volgende:
[..]
ok, thnx
Ben er niet helemaal in thuis... maare.. als ik nu m'n abo opzeg per 7 juni, dan moet ik dus voor die tijd een nieuwe afsluiten waarbij ik aangeef dat ik m'n huidige nummer wil behouden? Ik heb iets gelezen over 10 dagen wat daartussen mag zitten?
Waarom zou je een gratis abonnement opzeggen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:34 schreef ID-Tweak het volgende:
ik heb nu nog steeds dat gratis Orange Free abbo van 20 euro per maand( actie icm. Belcompany
)
kan ik nu ook al het abbo opzeggen zodat het na dit jaar word opgezegd?
Btw.. het zal ook staan op de eerstvolgende rekening die je ontvangt. Alleen niet zo uitgebreid en de mogelijk tot opzeggen wordt niet echt genoemd.quote:Nee, ik ben geen ontevreden werknemer (integendeel) maar iedereen moet hier gewoon van kunnen profiteren. Zeg je abonnement op, sluit weer een nieuwe aan bij Orange en ontvang weer een retegaaf nieuw toestel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |