abonnement Unibet Coolblue
pi_18924100
Er is nu een demo te downloaden van het nieuwste spel. Het is een simulatie spel die ook in een arcade modus gereden kan worden.

Verder ziet het er allemaal heel erg strak uit en rijd ook nog eens erg lekker.

Wat screens:







De screens zijn niet extra mooi gemaakt want bij mij op de PC ziet het er hetzelfde uit.

De demo is wel op internet te downloaden en het spel komt waarschijnlijk einde van de zomer uit.

JW
pi_18924207
Waarom zit het stuur in de auto rechts, terwijl op alle andere screenshots de bestuurder links zit?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:15:19 #3
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_18924212
een link zou handig zijn.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_18924230
Ik heb gister ook de demo gedownload maar die was vanmorgen pas binnen dus nog niet kunnen kijken.. Als de screens ingame hetzelfde zijn belooft het nog wat. De demo bevat het circuit van Spa, wat op zich ook nog wel een lekkere binnenkomer is Ben benieuwd en zal vanavond me bevindingen eens posten.
Where facts are few, experts are many.
pi_18924240
Demo op http://www.3dgamers.com - Link staat bij laatste demo's rechtsboven.
Where facts are few, experts are many.
pi_18924243
In de ListerStorm (de zwarte wagen) zit het stuur rechts... bij andere auto's dan weer niet vandaar die plaatsen.

http://www.bhmotorsports.com

Ik zou daar eens gaan zoeken voor de demo.
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:28:12 #7
90397 koning_leeuw
De Afrikaanse vlakte.
pi_18924444
Ik heb de demo gespeeld, maar het is een heerlijk race spel. Kan niet wachten op de volledige versie
pi_18925957
Ik ben hem nu aan het downloaden. Ik verwacht er veel van. Zit er ook schade in?
pi_18926322
jazeker maar dat lijkt mijns inziens iets teveel op dat van GP4 met een vleugje F1c... Maar verder is het erg leuk.

Daarnaast zou ik wel aanraden om met stuur te rijden en eerst 2 ronden de auto en banden warm te rijden. Is namelijk wel nodig want dan krijg je pas echt grip.

Voorbeeld, Eau Rauge met koude banden echt op max... rond de 200 km/h met warme banden haal ik daar makkelijk 230 km/h.

Daarnaast moet je wel duidelijk eerder remmen als met F1 spellen omdat deze auto's nou eenmaal een stuk zwaarder zijn.

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe de Ferrari gaat rijden want daar wil ik wel een beetje mee gaan stoeien eigenlijk.

JW
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:00:52 #10
40664 Durbin
Who knows..
pi_18926941
Deze demo is eigenlijk een geleakte press-demo. Maar doordat de link per ongeluk onder de 'gewone' mensen terecht is gekomen en velen de demo al hadden gespeeld, heeft Simbin besloten de demo aan iedereen vrij te geven.

De physics binnen de demo zijn nagenoeg definitief. De rest is allemaal nog in ontwikkeling. Zo ook het schademodel lijkt me. Schade is alleen te rijden als je enigzins je best gaat doen.

Voor de rest is het een mooi vooruitzicht voor wat komen gaat. De optie om de g-krachten (het hobbelen van de rijdersview) en de 'look-to-apex' optie zijn erg goed en het rijden met de 2 wagens in de demo is realistisch te noemen.

Oh.. en het geluid is absoluut het beste ooit gehoord in een racespel.
Dit is misschien wel wat WSC van West Racing had moeten worden.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  donderdag 6 mei 2004 @ 13:14:28 #11
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_18928816
Wat is het wachtwoord om te installeren?
pi_18928909
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 13:14 schreef Boink het volgende:
Wat is het wachtwoord om te installeren?
staat in de textfile in de zip als het goed is..

maar dit moet het zijn : "GTR_Press_Demo"
pi_18928961
Staat op de downloadpage;

Playable press demo (Spa track; password: GTR_Press_Demo)
Where facts are few, experts are many.
pi_18948867
En hoe vinden mensen hem???

Ik vind hem persoonlijk erg prettig, lekker om te rijden en moeilijk. Verder vind ik het geluid echt ontzettend gaaf.

JW
pi_18949687
Het geluid is zeker een grote vooruitgang, daar keek ik ook wel even van op.. Het rijden vind ik een stuk minder helaas.

Ik kon hem zoiezo al niet op automatisch schakelen krijgen, maar dat is niet zo'n probleem want ik heb al redelijk wat ervaring met racesimulaties en me stuurtje is ook voorzien van lepels, dus dat zat wel goed. De problemen begonnen echter met de instellingen van t stuur.. Knoppen die ik net had toegewezen waren weer blanco en ik kon dus weer opnieuw gaan instellen. Toen ik eindelijk aan het rijden was en wat rondjes heb gereden vond ik het wat sloom aanvoelen Niet zozeer het rijden zelf, maar de controle over de auto. Een lijn rijden was bijna niet te doen omdat ik op mijn MOMO Force niet echt goeie feedback had. Misschien dat met een hoop trainen je wel gedreven kan raken in dit spel, maar realistisch voelde het niet aan.

Ik heb bv. ook een GT mod op EA Sports F1 2002 geinstalleerd en dat rijdt gewoon stukken lekkerder..
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:42:46 #16
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18955799
kan een van jullie een vergelijking maken met dtm race driver 2?

en dan vooral op het gebied van realisme, rijgedrag etc.

ben wel benieuwd eigenlijk. Ik ga de demo nu downen.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:57:01 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18957902
ik word gek, hoe kan ik de pit limiter uitzetten.

verder ziet het erg lekker uit en klinkt het goddelijk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18960665
Gvd zeg ik moet leren goed te kijken

[PC] GTR - The Ultimate Racing Game
pi_18961437
Kopieer anders ff dat deel met shots en info die hier nog niet staan hier naartoe
Where facts are few, experts are many.
pi_18961612
GTR:

SimBin Development Team has announced that GTR The Ultimate Racing Game, described as "the next generation racing simulation", is nearing completion and will be released in this summer. "GTR is based on the FIA GT championship and it simulates the greatest supercars in the world racing on some of the worlds most exciting circuits". GTR The Ultimate Racing Game will contain 10 officially licensed real world tracks, 68 officially licensed team specific GT and NGT cars, two completely different game modes (simulation and arcade) and multiplayer with LAN and Internet support.


Full Story

GTR – The Ultimate Racing Game”, is THE next generation racing simulation
GTR is based on the FIA GT championship, it simulates the greatest supercars in the world racing on some of the worlds most exciting circuits.


The FIA GT Spa 24H event is also included in the game, featuring more 3D cars running on track simultaneously than any other title in history (up to 56 cars). It features mind-blowing endurance racing from dusk to dawn.


The world’s greatest super cars modeled with the most intricate detail ever seen in a game.


All of the real world tracks meticulously recreated using GPS and CAD print data with quality and accuracy surpassing any other title.


The most accurate physics taken directly from the data logs of the real cars as they raced on the real circuits to create the most intense racing experience ever.


GTR Contains

• 10 officially licensed real world tracks
• 68 officially licensed team specific GT and NGT cars

+ Additional unlockable bonuses.

The following car models are included

• Ferrari 550 Maranello
• Ferrari 575 GTC
• Ferrari 360 Modena
• Chrysler Viper GTS-R
• Lister Storm
• Lamborghini Diablo GT-R
• Lamborghini Murciélago R-GT
• Saleen S7-R
• Mosler MT900
• Chevrolet Corvette C5-R
• Porsche 993 GT2
• Porsche 996 Turbo
• Porsche 996 GT3-RS
• Porsche 996 GT3 Cup
• Seat Toledo
• Morgan Aero 8
• BMW Z3 M
• Lotus Elise
• Vertigo Streiff

The following official tracks are included
• Barcelona
• Magny-Cours
• Enna-Pergusa
• Brno
• Donington
• Spa 24H
• Anderstorp
• Oschersleben
• Estoril
• Monza

Most of the real drivers from FIA GT will appear in person in the game in addition to a mass of real racing footage from the FIA GT season.

Different game modes
Two completely different Game modes
-Simulation mode- and -Arcade mode- with individual physics to suit every game fan.

Multiplayer & Online
The game is optimized for full LAN and Internet support.

GTR will be hosted on dedicated servers on the Internet.
The gamers can expected a thick smell of burning rubber and race car fumes when they log on with GTR in late summer of 2004.
These servers will also host additional features, such as add-on cars, tracks, and possibly whole championships for dowload.

Online Competitions
We will offer gamers to participate in online racing series based on the level of skills you possess as well as your opponents.
You will qualify in the skill based series from the bottom to the top of the online series where you can participate in competitions.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:42:34 #21
40664 Durbin
Who knows..
pi_18972918
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:42 schreef Dacide het volgende:
kan een van jullie een vergelijking maken met dtm race driver 2?

en dan vooral op het gebied van realisme, rijgedrag etc.
Die vergelijking valt niet te maken. Race Driver 2 is een arcade-racer pur sang.
GTR richt zich meer op mensen die realisme in een racegame waarderen.

Wanneer je bij Race Driver 2 te laat voor een bocht remt, kun je hem alsnog halen door in de bocht door te remmen. Als je hetzelfde bij GTR probeert, ga je gegarandeerd de grintbak in. Het rijmodel is ook vele malen realistischer.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:55:14 #22
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_18974103
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:57 schreef Klonk het volgende:
ik word gek, hoe kan ik de pit limiter uitzetten.

verder ziet het erg lekker uit en klinkt het goddelijk
Dat probleem heb ik ook. Iemand die weet waarmee je die uit kunt zetten (op een toetsenbord)?
Never Outgunned
pi_18974293
Standaard was t L geloof ik.. Maar je kan t bij controlls gewoon instellen, hij wordt vernoemd als RPM limiter
Where facts are few, experts are many.
pi_18974322
Ik vind het er niet zo heel mooi uit zien. Vooral aan de binnenkant van de auto is het niet helemaal top..
  zaterdag 8 mei 2004 @ 13:06:18 #25
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_18974344
Ferrari 360 Modena

even de demo downloaden
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 8 mei 2004 @ 13:21:32 #26
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_18974638
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 13:03 schreef Atreidez het volgende:
Standaard was t L geloof ik.. Maar je kan t bij controlls gewoon instellen, hij wordt vernoemd als RPM limiter
Ik had hem net gevonden ja. Had nog niet gezien dat je bij sommige menu's kon scrollen...

De RPM Limiter is het dus.
Never Outgunned
  zaterdag 8 mei 2004 @ 13:25:56 #27
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_18974721
Met welke auto rij je
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 8 mei 2004 @ 14:04:45 #28
40664 Durbin
Who knows..
pi_18975436
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 13:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Met welke auto rij je
In een Lister Storm of een Morgan.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 14:29:27 #29
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_18975835
Trouwens wel erg vet als je de pits uitrijdt, vol het gas in, trillend in je cockpit

Goeie snelheidsbeleving heeft het spel, dit beloofd wat.
Never Outgunned
pi_18975949
hey Durbin

wat vind je van het realisme van deze game? en dan vooral vergeleken met GPL?
  zaterdag 8 mei 2004 @ 14:59:20 #31
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_18976293
But besturing.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_18976331
2.12.6 tot nu toe
Eindelijk weer een simulator die redelijk echt voelt na Grand Prix Legends

Ow ook die hard GPLers hier? Ging vervelen na 5 jaar he
  zaterdag 8 mei 2004 @ 15:16:37 #33
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_18976530
GPL was cool ja! Maar dat heb ik eerlijk gezegd al een tijd niet meer gespeeld. Maar nu je het zegt, het heeft er veel van weg. De sfeer, het realisme, I love it
Never Outgunned
pi_18976553
godgloeiende godverdomme

ik kan dus mooi die demo niet spelen

Elke keer na laden knal ik terug naar windows
  zaterdag 8 mei 2004 @ 15:36:53 #35
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_18976865
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
godgloeiende godverdomme

ik kan dus mooi die demo niet spelen

Elke keer na laden knal ik terug naar windows
Videosettings misschien wat lager instellen?
Never Outgunned
  zaterdag 8 mei 2004 @ 15:52:45 #36
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18977123
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:42 schreef Durbin het volgende:

[..]

Die vergelijking valt niet te maken. Race Driver 2 is een arcade-racer pur sang.
GTR richt zich meer op mensen die realisme in een racegame waarderen.

Wanneer je bij Race Driver 2 te laat voor een bocht remt, kun je hem alsnog halen door in de bocht door te remmen. Als je hetzelfde bij GTR probeert, ga je gegarandeerd de grintbak in. Het rijmodel is ook vele malen realistischer.
Misschien had ik we wel bij moeten zetten dat ik de pro simulation mode bedoel in combinatie met momo racestuurtje.

Als ik rem in een bocht dan ga ik genadeloos rechtuit. Dus wat dat betreft ben ik hetn iet met je eens. trouwens DTM racrdriver 2 arcade? hier valt over te discussieren. need for speed en burnout, dat zijn nou echte arcade knallers. maar dtm2? ik vind hem meer simulator dan arcade.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:02:49 #37
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18977276
Tof dat iedereen hier zo enthousiast is over het geluid en het dat niet doet bij mij?!
enig idee iemand waar dat aan kan liggen?
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18977449
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:02 schreef kooba het volgende:
Tof dat iedereen hier zo enthousiast is over het geluid en het dat niet doet bij mij?!
enig idee iemand waar dat aan kan liggen?
Waar het aan kan liggen dat dat jij niet enthousiast bent over t geluid Of bedoel je dat je hele geluid t niet doet..
Where facts are few, experts are many.
pi_18977645
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:16 schreef Mr_T het volgende:
GPL was cool ja! Maar dat heb ik eerlijk gezegd al een tijd niet meer gespeeld. Maar nu je het zegt, het heeft er veel van weg. De sfeer, het realisme, I love it
Ja gpl is heeeel lang geleden....als deze sim dezelfde online gameplay krijgt komt het wel goed:)

2.11.7 nu:P
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:57:00 #40
93631 De_Baazz
ja, ook voor jou
pi_18979343
alles werkt hier met m`n stuurtje alleen krijg ik die versnellingen niet ingesteld (clutch)
zie ik iets over het hoofd?
iemand?
LAFFER IS EINDELIJK OPGEHOERD!!!!!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:59:34 #41
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_18979391
Kan je hem ook automatisch laten schakelen ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:25:55 #42
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_18980044
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan je hem ook automatisch laten schakelen ?
Ja, dat zit in het eerste scherm ergens bij de opties, waar je ook de brake assist e.d. kunt in- en uitschakelen.
Never Outgunned
pi_18980080
Heel veel problemen met instellingen had ik eerst ook

- Automatisch schakelen kan, gewoon even bij options instellen. (volgens mij per auto opties)
- Hud aanzetten, is wel makkelijk als je hangeschakeld rijdt.
- Je kan trouwens verder naar onder scrollen bij sommige toetsinstellingen, dit zag ik eerst ook over het hoofd, vandaar veel gedoe met instellingen. Maar nogmaals je kan bij veel instellingen naar beneden scrollen om de keybindings te veranderen.
- Ik vind het er subliem uitzien, maar ik heb dan ook full screen anti-aliasing op 4x staan.
- Het geluid van de auto is tot dusver het beste en mooiste wat ik ooit gehoord heb in een race simulator.
- De optie "Look in Apex" (Kijk in de bocht) is erg makkelijk, en ziet der leuk uit.

Ik ga weer even mijn ronde verbeteren met de morgan
  zondag 9 mei 2004 @ 00:32:57 #44
40664 Durbin
Who knows..
pi_18987184
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 14:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
hey Durbin

wat vind je van het realisme van deze game? en dan vooral vergeleken met GPL?
Dat kan ik nooit goed bepalen, omdat ik nog nooit in een open-wheeler of een GT-wagen heb gereden. In dat geval is het hoofdzakelijk afgaan hoe realistisch iets voelt en hoe realistisch het lijkt t.o.v. de realiteit. En ik vind dat GTR in dat opzicht goed scoort. Een leuke opvolger van GPL en NR2003.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 14:59 schreef GotenSSJ het volgende:
But besturing.
Ga dan eens met de stuurinstellingen spelen. Deadzone, sensitivity e.d.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:52 schreef Dacide het volgende:

[..]

Misschien had ik we wel bij moeten zetten dat ik de pro simulation mode bedoel in combinatie met momo racestuurtje.

Als ik rem in een bocht dan ga ik genadeloos rechtuit. Dus wat dat betreft ben ik hetn iet met je eens. trouwens DTM racrdriver 2 arcade? hier valt over te discussieren. need for speed en burnout, dat zijn nou echte arcade knallers. maar dtm2? ik vind hem meer simulator dan arcade.
Zelfs in de Simulation mode neigt DTM2 nog erg richting arcade. Een racegame waarvan je vanaf het begin met de top mee kan rijden, vind ik niet realistisch. Ik verwacht op z'n minst wel een periode waarin het nodig is om aan bijvoorbeeld de remweg en het (weg-)slipvermogen van een wagen te wennen. Dat is er niet bij DTM2. Daarnaast lijken de wagens zich om een as midden in de wagen te bewegen. Iets waar bijvoorbeeld ook de Colin McRae-serie last van heeft. GTR lijkt zich daarentegen echt over de voorbanden laten te besturen. De manier waarop de wagen in GTR zich door een bocht beweegt voelt ook veel beter aan dan bij DTM2.

Maar het arcadegehalte van een spel hangt niet alleen af van het rijmodel. De verschillende raceklassen bij DTM2 verschillen onderling alleen in logheid van het sturen en de topsnelheid. Geen karakteristieke verschillen in de wagens. Ook is er nauwelijks een schademodel aanwezig. Wanneer er schade gereden wordt, is dit voornamelijk merkbaar aan een lagere topsnelheid en wat extra geluid om de wagen heen, verder niet. Er is ook niet de mogelijkheid om uit te vallen met mechanische pech, of een versnelling te verliezen. Om nog maar te zwijgen van de gebrekkige cockpit-view.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_18990455
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:36 schreef Mr_T het volgende:

[..]

Videosettings misschien wat lager instellen?
hoe? lower then low?
  zondag 9 mei 2004 @ 11:50:49 #46
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_18992072
quote:
Op zondag 9 mei 2004 07:06 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

hoe? lower then low?
Hmm, misschien de in game video settings aanpassen. Misschien is er iets wat je videokaart niet helemaal trekt. Wanneer vliegt ie eruit? In het spel (het racen) of al in het menu gelijk?
Never Outgunned
  zondag 9 mei 2004 @ 21:58:47 #47
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19004963
En weer open, mijn fout.. .
-
pi_19005168
Nu ik de auto shift heb gevonden ging het een stuk beter. Je merkt het idd best goed dat je banden koud zijn in t begin. Jammerlijke is dat een foutje dodelijk is waar je met een andere wagen wat makkelijker kan corrigeren. Stuk of 10 ronden gereden maar ik haal een beste tijd van 2:21 en dat is dan met de Lister.. Dus ik vroeg me af met welke auto die tijden van 2:12 zijn gereden
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
En weer open, mijn fout.. .
Where facts are few, experts are many.
  zondag 9 mei 2004 @ 22:25:29 #49
40664 Durbin
Who knows..
pi_19005857
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
En weer open, mijn fout.. .
Dank u
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_19007457
Ik kan niet harder rijden dan 77 km/u Iemand een idee hoe het kan?
Het lampje van de pit limiter brand wel, maar hoe kan die uit?
  zondag 9 mei 2004 @ 23:52:22 #51
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19008072
quote:
Op zondag 9 mei 2004 00:32 schreef Durbin het volgende:

[..]


Zelfs in de Simulation mode neigt DTM2 nog erg richting arcade. Een racegame waarvan je vanaf het begin met de top mee kan rijden, vind ik niet realistisch. Ik verwacht op z'n minst wel een periode waarin het nodig is om aan bijvoorbeeld de remweg en het (weg-)slipvermogen van een wagen te wennen. Dat is er niet bij DTM2. Daarnaast lijken de wagens zich om een as midden in de wagen te bewegen. Iets waar bijvoorbeeld ook de Colin McRae-serie last van heeft. GTR lijkt zich daarentegen echt over de voorbanden laten te besturen. De manier waarop de wagen in GTR zich door een bocht beweegt voelt ook veel beter aan dan bij DTM2.

Maar het arcadegehalte van een spel hangt niet alleen af van het rijmodel. De verschillende raceklassen bij DTM2 verschillen onderling alleen in logheid van het sturen en de topsnelheid. Geen karakteristieke verschillen in de wagens. Ook is er nauwelijks een schademodel aanwezig. Wanneer er schade gereden wordt, is dit voornamelijk merkbaar aan een lagere topsnelheid en wat extra geluid om de wagen heen, verder niet. Er is ook niet de mogelijkheid om uit te vallen met mechanische pech, of een versnelling te verliezen. Om nog maar te zwijgen van de gebrekkige cockpit-view.
jammer hoor. Heb gister dtm2 besteld bij bol. Tja moet ik er maar het beste van maken. Maar van de andere kant, de demo vond ik heerlijk spelen en rijden. Duss waarom niet met de volledige versie.

dan maar wat minder realistisch
pi_19008403
Mensen, bij opties staat Pit Limiter onder de naam "RPM Limiter" . Is wel handig als je hem wilt veranderen heh

En nogmaals; je kan bij veel opties nog naar beneden scrollen, had ik eerst niet door
  maandag 10 mei 2004 @ 07:51:59 #53
40664 Durbin
Who knows..
pi_19011044
quote:
Op zondag 9 mei 2004 23:25 schreef Da_Koen het volgende:
Ik kan niet harder rijden dan 77 km/u Iemand een idee hoe het kan?
Het lampje van de pit limiter brand wel, maar hoe kan die uit?
De Limiter zit onder de 'L'.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  maandag 10 mei 2004 @ 10:50:36 #54
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_19013012
het is en blijft een lastig spel, zeker zonder stuurtje, lijkt me echt een must voor deze game
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_19018079
Ja onderstuur is klote met toetsenbord
  maandag 24 mei 2004 @ 23:50:21 #56
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19379787
hoe zijn momenteel de meningen over het spel?

ben hem nu aan het downen.
pi_19380436
Als ik mjn stuur aan de gang zou krijgen (Guillemot Ferrari Force Feedback, klote overname door Thrustmaster... ) zou ik een goede mening kunnen geven over dit spel, want met het toetsenbord is het niet echt fijn spelen...
.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 00:23:05 #58
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19380656
het feit dat ie niet fijn met toetsenbord te spelen is beschouw ik als een pluspunt (tenminste niet voor niks een momo stuur gekocht)

Wat heb je dan voor probs met je stuurtje? (drivers ?)
pi_19380953
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:23 schreef Dacide het volgende:
het feit dat ie niet fijn met toetsenbord te spelen is beschouw ik als een pluspunt (tenminste niet voor niks een momo stuur gekocht)

Wat heb je dan voor probs met je stuurtje? (drivers ?)
De originele drivers werken niet met Windows XP (stuur te oud eigenlijk)... De drivers op de site van Thrustmaster (soort van algemene drivers voor alle race sturen) liggen overhoop met mijn stuur... Niet fijn dus...
.
pi_19395847
Ik denk dat het rijden van dit spel wel net zo goed gaat worden als dat de GTR Mod van F1 2002 want de makers van dit spel zijn ook de makers van die MOD.

Ze zijn namelijk een volledig spel gaan maken omdat er teveel geleached werd en zodoende zijn ze met gratis dingen gestopt. Daarnaast is dit een persdemo waar gewoon nog veel bugs inzitten en misschien is 1 er wel van dat de ondersteuning van het stuur nog niet zo goed is.

Daarnaast ken ik iemand van het ontwikkelings team en ik kan je ervan verzekeren dat het mooi gaat worden.

JW
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:24:09 #61
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19395989
ik vind het een uiters intrigerent spel

zeer apart, met die realistiche physics.
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:14:10 #62
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19423263
zijn er nog mensen hier die de demo spelen?
of is iedereen al uitgespeeld?
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:16:16 #63
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_19423331
Vanmiddag ga ik waarschijnlijk een stuur kopen dus misschien daarna weer
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:31:57 #64
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19423841
welk stuurtje?

de momo toevallig?
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:02:22 #65
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_19442919
ik rij met een momo, en vindt het wel lekker rijden het is nou eenmaal een top stuurtje. Alleen wel moeite met de auto in een rechte lijn te houden omdat hij altijd een force naar links heeft in dit spel :S. Dus maar ff de sens aangepast en geen problemen. Alleen de tijden die hier staan :S wat doe ik fout lol. Ik had een clean lap met de standard setup in een lister (heb ook nog ff met zachte banden gereden) maar ik kom niet verder dan mijn 2.16.5. Hebben jullie setup aangepast ofzo?
zo ja, in hoeverre aangepast? want opzich de auto voelt wel goed aan, en niet al te nerveus, en hoewel ik een redelijke clean lap had met hier en daar punten waar het harder kan, verwacht ik nietsneller te kunnen dan een 2.15.5, plz share the secret


Verder hoop ik dat in de echte public release ze alvast een multiplayer er in gooien, maar waarschijnlijk niet want het blijkt dat er nog een paar problemen zijn met deze multiplayer. Het is wel promising als het lukt wat ze willen . sowieso komt er in de public release wat meer auto's en meer banen (ik dacht nurburgring en monza - de beste baan om een spel te leren rijden ).

Dit spel is helemaal mooi omdat ik de auto's die in LFS zitten (live for speed) een beetje bout begin te vinden. die formula ford achtig (mrt5? ) is wel leuk maar wordt saai.
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  donderdag 27 mei 2004 @ 15:54:01 #66
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_19449049
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:31 schreef Dacide het volgende:
welk stuurtje?

de momo toevallig?
Nop beetje duur 200 eurit voor iemand van 13 he

Heb er 1 van 40 euro die op alle consoles kan en de pc uiteraard.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:49:53 #67
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19453061
200 euro?
die kost maar 117 euro hoor. Ik heb hem gekocht bij hardwareworld.nl

@loonies: Die force ha dik ook last van. het stuurtje word dan uit de middenstand geduwd en trekt dan naar links of naar rechts. Je moet dan onder options iets aanvinken waarbij staat: reverse huppelepup.

Dus reverse steering of iets dergelijks. Als je dat doet dan stuurt hij normaal dus lekker in de middenstand.

succes
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:58:53 #68
40664 Durbin
Who knows..
pi_19459693
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:02 schreef Loonies het volgende:
Dit spel is helemaal mooi omdat ik de auto's die in LFS zitten (live for speed) een beetje bout begin te vinden. die formula ford achtig (mrt5? ) is wel leuk maar wordt saai.
Ik zit nog in dubio of ik S1 zal gaan kopen. Die MRT lijkt me wel geinig, maar de overige wagens doen me niet zoveel. Maar die screenshots van S2 van die Formule-wagens zien er goed uit.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 09:59:02 #69
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_19465483
quote:
Ik zit nog in dubio of ik S1 zal gaan kopen. Die MRT lijkt me wel geinig, maar de overige wagens doen me niet zoveel. Maar die screenshots van S2 van die Formule-wagens zien er goed uit.
Die S2 ziet er zeer geil uit. ook die ferrari lookalike ziet er netjes uit. Die mrt5 is dikke fun echt leuk om te rijden, maar die andere auto's die zijn bagger. Normaal speelde ik LFS met toetsenbord omdat er lekkere correcties werden uitgevoerd, maar dat is veranderd in de nieuwe patch, waardoor die wagens met toetsenbord echt bagger rijden, en met stuur niet veel beter. Dus met stuur een MRT5 rijden is dikke fun, maar die andere wagens zijn idd bagger. Verder wel mooi spel, maar ik dnek dat S2 veel verbeteringen gaan vatten
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 09:59:02 #70
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_19465484
quote:
Ik zit nog in dubio of ik S1 zal gaan kopen. Die MRT lijkt me wel geinig, maar de overige wagens doen me niet zoveel. Maar die screenshots van S2 van die Formule-wagens zien er goed uit.
Die S2 ziet er zeer geil uit. ook die ferrari lookalike ziet er netjes uit. Die mrt5 is dikke fun echt leuk om te rijden, maar die andere auto's die zijn bagger. Normaal speelde ik LFS met toetsenbord omdat er lekkere correcties werden uitgevoerd, maar dat is veranderd in de nieuwe patch, waardoor die wagens met toetsenbord echt bagger rijden, en met stuur niet veel beter. Dus met stuur een MRT5 rijden is dikke fun, maar die andere wagens zijn idd bagger. Verder wel mooi spel, maar ik dnek dat S2 veel verbeteringen gaan vatten
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:05:01 #71
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19465587
waar hebben julli et over?
s1?
s2?

@loonies: gelukt met je stuur instellingen?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:35:51 #72
40664 Durbin
Who knows..
pi_19466167
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:05 schreef Dacide het volgende:
waar hebben julli et over?
s1?
s2?
Het gaat over Live For Speed. Dat is een (voornamelijk online) racesimulator dat ontwikkelt wordt door een klein team. Om 'het publiek' een beetje in de ontwikkeling te betrekken en om hun kosten eruit te halen, gaan ze het spel in 3 releases uitbrengen, namelijk S1, S2 en S3.

De release van S1 is inmiddels geweest en kun je kopen voor 12 pond. Er worden nog wel regelmatig patches uitgebracht om S1 te verbeteren. Op de site zijn wel screenshots en een demo te vinden.

www.liveforspeed.net
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:46:44 #73
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19466454
is het een goed spel?
arcade of simulator?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:05:34 #74
40664 Durbin
Who knows..
pi_19468696
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:46 schreef Dacide het volgende:
is het een goed spel?
arcade of simulator?
Simulator. Het is in ieder geval de moeite waard om de demo eens te proberen.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:16:15 #75
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_19482191
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:05 schreef Durbin het volgende:

[..]

Simulator. Het is in ieder geval de moeite waard om de demo eens te proberen.
LFS net gespeeld wat een but spel zeg...
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:47:39 #76
40664 Durbin
Who knows..
pi_19482887
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 21:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

LFS net gespeeld wat een but spel zeg...
Je bent niet snel tevreden he.
Wat vond je zo slecht aan LFS ?
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 10:25:07 #77
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_19489458
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:05 schreef Dacide het volgende:
@loonies: gelukt met je stuur instellingen?
jazeker, heel erg bedankt . Ik zag bij force speciale instellingen voor mijn momo stuurtje, en toen ik die aanklikte toen ging dat vinkje van reverse (wat jij zei om aan te klikken) gelijk aan. Dus daarna gelijk geraced, eventjes weer wennen, maar heb wel gelijk een 2.15.380 neergezet, dat is dus gelijk 1,2 seconden sneller dan mijn snelste tijd daarvoor.
Maar onder de 2.14 zal ik voorlopig niet komen, toch eens zoeken of er ergens een betere setup is dan die standaard, zogezegt een qualificatie setup of nog harder proberen
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  zaterdag 29 mei 2004 @ 11:28:02 #78
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_19490289
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 21:47 schreef Durbin het volgende:

[..]

Je bent niet snel tevreden he.
Wat vond je zo slecht aan LFS ?
Ten eerste de autos
Ten tweede de AI (weet niet of dit in te stellen is maar was gewoon te makkelijk).

Wat er goed aan was : De graphics waren wel aardig
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 29 mei 2004 @ 20:22:38 #79
62182 Georges
That's the shit
pi_19500386
Ik zoek een goede link om de demo te downloaden. Iemand?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 29 mei 2004 @ 20:54:55 #80
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19500978
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 10:25 schreef Loonies het volgende:

[..]

jazeker, heel erg bedankt . Ik zag bij force speciale instellingen voor mijn momo stuurtje, en toen ik die aanklikte toen ging dat vinkje van reverse (wat jij zei om aan te klikken) gelijk aan. Dus daarna gelijk geraced, eventjes weer wennen, maar heb wel gelijk een 2.15.380 neergezet, dat is dus gelijk 1,2 seconden sneller dan mijn snelste tijd daarvoor.
Maar onder de 2.14 zal ik voorlopig niet komen, toch eens zoeken of er ergens een betere setup is dan die standaard, zogezegt een qualificatie setup of nog harder proberen
denk je eraan dat je banden pas na een ronde of twee, drie pas echt goed presteren.
  zondag 30 mei 2004 @ 01:05:44 #81
40664 Durbin
Who knows..
pi_19505910
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 11:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ten eerste de autos
Ten tweede de AI (weet niet of dit in te stellen is maar was gewoon te makkelijk).

Wat er goed aan was : De graphics waren wel aardig
Probeer eerst eens de instellingen aan te passen voordat je iets afkraakt. (zie ook je commentaar op GTR qua besturing.). Als je de AI een beetje aanpast zul je echt door moeten trappen om ze bij te kunnen houden.

Ten tweede zijn de auto's misschien niet jouw smaak, maar dat maakt het spel op zich niet minder.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zondag 30 mei 2004 @ 09:45:01 #82
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_19507981
quote:
Op zondag 30 mei 2004 01:05 schreef Durbin het volgende:

[..]

Probeer eerst eens de instellingen aan te passen voordat je iets afkraakt. (zie ook je commentaar op GTR qua besturing.). Als je de AI een beetje aanpast zul je echt door moeten trappen om ze bij te kunnen houden.

Ten tweede zijn de auto's misschien niet jouw smaak, maar dat maakt het spel op zich niet minder.
Ja maar bij GTR was zonder stuur,dit is met stuur
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 30 mei 2004 @ 11:44:43 #83
40664 Durbin
Who knows..
pi_19509100
quote:
Op zondag 30 mei 2004 09:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ja maar bij GTR was zonder stuur,dit is met stuur
Geen wonder dat je dan weinig aan GTR vindt. Zo'n spel, net als GPL, Nascar Racing 2003, e.d., hoor je eigenlijk wel met een stuur te spelen. Volgens mij is het bijna per definitie dat een goede racegame niet behoorlijk met een toetsenbord valt te spelen.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zondag 30 mei 2004 @ 11:55:39 #84
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19509277
indeed
  zondag 30 mei 2004 @ 12:04:18 #85
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_19509415
quote:
Op zondag 30 mei 2004 11:44 schreef Durbin het volgende:

[..]

Geen wonder dat je dan weinig aan GTR vindt. Zo'n spel, net als GPL, Nascar Racing 2003, e.d., hoor je eigenlijk wel met een stuur te spelen. Volgens mij is het bijna per definitie dat een goede racegame niet behoorlijk met een toetsenbord valt te spelen.
Mijn mening heb ik na spelen met stuur flink bijgesteld
LFS speelde ik meteen met stuur en dat vond ik al niks
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 31 mei 2004 @ 02:39:39 #86
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_19527961
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:30 schreef Fillipe het volgende:

The following car models are included

• Ferrari 550 Maranello
• Ferrari 575 GTC
• Ferrari 360 Modena
• Chrysler Viper GTS-R
• Lister Storm
• Lamborghini Diablo GT-R
• Lamborghini Murciélago R-GT
• Saleen S7-R
• Mosler MT900
• Chevrolet Corvette C5-R
• Porsche 993 GT2
• Porsche 996 Turbo
• Porsche 996 GT3-RS
• Porsche 996 GT3 Cup
• Seat Toledo
• Morgan Aero 8
• BMW Z3 M
• Lotus Elise
• Vertigo Streiff
Is die Seat Toledo niet een beetje een vreemde eend tussen die supercars? Die Z3 ook maar toch.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_19538080
Ik heb de demo gedownload en geīnstalleerd. Maar na het instellen van mijn controller wil ik beginnen racen. Het beeld gaat dan over naar de pits, de auto wordt gestart en ik kan gas geven, maar verder krijg ik er geen beweging in. De auto wil noch vooruit of achteruit. Hoe geraak ik de pits uit?
  maandag 31 mei 2004 @ 17:44:45 #88
40664 Durbin
Who knows..
pi_19539979
quote:
Op maandag 31 mei 2004 16:40 schreef Jeroen5 het volgende:
De auto wil noch vooruit of achteruit. Hoe geraak ik de pits uit?
Euhm. Opschakelen ?
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_19540661
Inderdaad , blijkbaar is er nog geen optie om automatisch te schakelen. Mocht ik nu harder dan 78 km/h kunnen halen zou het nog beter zijn (harder wil hij niet, in gelijk welke versnelling)
  maandag 31 mei 2004 @ 18:22:54 #90
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19540866
rev limiter uitzetten (standaard is dat de "L")
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:57:39 #91
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19634175
[Kick]

Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen bekend?
pi_19659971
Ik wacht met spanning af. Heb nu wel genoeg in een Lister of Morgan gereden, bring on the ferrari's
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 18:59:51 #93
40664 Durbin
Who knows..
pi_19667395
Als je in je player.plr de onderstaande regel aanpast, en de 2 verandert in een 5, kun je de practice met regen rijden. Het ziet er vrij crappy uit, maar het idee wordt wel duidelijk.
quote:
PRACT Weather="2" // Random/season/sunny/etc.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 04:52:37 #94
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_19720948
Oh man, dit spel is echt geweldig. Eindelijk een super realistische racer, daar heb ik jaren op gehoopt.

En nu even offtopic (hier zitten toch de meesten racefans die wel wat van stuurtjes afweten, gok ik ) : Ik speel het spel met de PS2 controller en dat gaat best lekker. Ik heb echter nog een oud Trust stuurtje liggen maar die is ehm.. half gaar. Wat is een tof stuurtje wat niet al te duur is? (niet meer dan 150..)

Ik zelf zit te denken aan dat Gran Turismo 4 stuurtje, 900 graden draaien enzo. Voegt ook veel toe aan "het realisme" en werkt ook op de pc.
Of toch niet?
pi_19721755
Nou ik kan je vertellen dat een stuur in een racewagen vaak niet verder draait als 150 graden ofzo. Maar voor de ps2 weet ik niet wat een beetje goed is, maakt logitech daar ook geen controllers voor?
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:30:11 #96
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19722901
Eitjes, speel je alleen maar ps2 racespellen of op pc?

Wil je een stuur voor ps2 neem dan idd die GT4 stuur (900 graden, niet in alle games mogelijk maar wel in heel veel zover ik weet)

Voor de pc: geen twijfel mogelijk de momo racing force
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:25:40 #97
40664 Durbin
Who knows..
pi_19724270
Ik zie het nut van een 900 graden draaicirkel ook niet zo. Je 'spreidt' alleen de stuurbewegingen maar uit over een groter veld. Dat lijkt me eerder irritant dan leuk. Overigens schijnt dit stuurtje wel met een optische sensor te werken i.p.v. een potmeter. Dus weinig tot geen slijtage.

Ik heb zelf ook de Logitech Momo Force en het is het eerste stuur dat me volledig bevalt. (Mijn 5e inmiddels, waaronder een Act-Labs Force RS met shifter).
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_19724961
Hoe beviel die Act Labs? Heb nog nooit iemand gehoord die daarmee heeft gereden, maar vond het wel het meest waanzinnige stuurtje wat er toen op de markt was. Omdat hij niet echt makkelijk was te verkrijgen ben ik toch voor een MOMO force gegaan en heb daar eik nooit spijt van gehad
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:59:16 #99
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19725004
Als je in een echte auto rondrijdt heeft die een gemiddelde stuuruitslag van ongeveer 3*360graden =1080 graden. Ik heb hier nooit moeite mee. Ik moet er niet aan denken dat de passat van mijn vader een stuuruitslag heeft van maar 120 graden ofzo.

Echter, als je gaat rijden in een formule auto zoals F1, f3000, f3, formule ford etc zul je zien dat ze maar een stuuruitslag hebben van +/- 120 tm 160 graden. Bij zulke wagens kan je het 900graden systeem uitschakelen.

Dus met daqt stuur heb je eigenlijk het beste van 2 werelden.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:01:36 #100
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19725063
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Hoe beviel die Act Labs? Heb nog nooit iemand gehoord die daarmee heeft gereden, maar vond het wel het meest waanzinnige stuurtje wat er toen op de markt was. Omdat hij niet echt makkelijk was te verkrijgen ben ik toch voor een MOMO force gegaan en heb daar eik nooit spijt van gehad
heb jij trouwens de echte orginele momo force (of toch gewoon de racing force)

VOlgens mij is dat echt een heerlijk stuurtje. Metalen voorplaat, metalen pedalen, heerlijk robuust.
Alleen jammer dat er geen sequentiele pook op zit (ontzettend handig om te gebruiken als handrem als je met de flippers schakelt)

Ik heb zelf de momo racing force en ben ook hier meer dan tevreden over.

btw: de service van logitech is gewoon super
pi_19726289
Deze heb ik, de eerste versie

Nooit spijt van gehad, al was ie best prijzig toen. En ontopic gesproken, met dit soort spellen merk je dat je echt wel profijt hebt van een goed stuurtje met force.
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:23:38 #102
40664 Durbin
Who knows..
pi_19727313


Deze heb ik. Bevalt me tot op het heden uitstekend. Vooral de hoeveelheid travel op deze pedalen vind ik perfect. Bij mijn vorige sturen vond ik vooral de speling in de pedalen vrij summier. Dat was ook voornamelijk de reden dat ik de Act-Labs heb verkocht. Voor de rest beviel de Act-Labs goed. Wat dat betreft is het nog altijd één van de beste sturen te verkrijgen. De Act-Labs heeft overigens een radius van 270 graden.

Het rijtje wat ik heb gehad is : Thrustmaster T2, 2x Guillemot Force Feedback, Act-Labs Force RS en nu de Logitech Momo.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_19755590
Net gespeeld, wat een vet spel.
Wat vind ik het jammer dat mijn stuurtje niet meer op deze pc past .
Met het toetsenbord werkt namelijk niet.

Maar wat is dit spel realistisch. Ook zo mooi wanneer je tegen zo'n witte vangrail knalt het gedeelte daar ook vuil/kapot wordt/gaat.
......
  woensdag 9 juni 2004 @ 16:10:48 #104
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_19757376
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 11:30 schreef Dacide het volgende:
Eitjes, speel je alleen maar ps2 racespellen of op pc?
Beiden.

Voor racegames op de pc gebruik ik de PS2 controller omdat het best lekker stuurt met dat dingetje. Echter, een stuurtje is leuker.

Bedankt voor alle tips, ik ga binnenkort even shoppen.
Of toch niet?
  maandag 14 juni 2004 @ 14:16:17 #105
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_19880828
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:45 schreef Atreidez het volgende:
Deze heb ik, de eerste versie
[afbeelding]
Nooit spijt van gehad, al was ie best prijzig toen. En ontopic gesproken, met dit soort spellen merk je dat je echt wel profijt hebt van een goed stuurtje met force.
zucht, ben stiekem een beetje jaloers op jou.
Ik denk dat dat stuurtje het enige echte race stuurtje is voor pc (in deze prijsklassen)
  maandag 12 juli 2004 @ 18:13:06 #106
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20578441
Even een update van deze topic:

Ik heb mezelf aangemeld als PRESS MEMBER bij Simbin (developer van GTR)

Hierdoor kan ik nog wat info plaatsen over simbin en gtr.



Over Simbin
Company structure of
SimBin Development Team AB


Board of directors

Jamal Laraqui - Chairman of the board
Henrik Roos - President
Ian Bell – Head of studio
Johan Roos – Marketing Director

Development Team
-The development team is a group of 25 highly talented professionals coordinated by SimBin´s Head of studio Ian Bell, based in Bournemouth, UK.
Ian Bell has a history of managing game development and is a qualified psychologist.

-Jamal Laraqui is SimBin’s Chairman of the board, Together with the President Henrik Roos, Jamal is representing the company in all major negotiations.
Jamal is a business man with a long history at board level in major companies.

-The President, Henrik Roos and Marketing Director Johan Roos are coordinating the administration, marketing and economics from the Swedish main office.
Henrik Roos has a history as a professional racing driver and racing-team owner and is actively racing in the real FIA GT series. See Henrik Roos Motorsports, www.henrikroos.se

Johan Roos has history in real racing working with marketing and Press & PR for Henrik Roos Motorsports for several years.

-Marie Moqvist is the companies Press & PR manager.
Marie has a history in the real racing and has been working as Press & PR manager for Henrik Roos Motorsports for a couple of years.


Company goals

-SimBin’s main goal is to produce the most accurate and realistic racing simulations possible.
The game market is a whole new area for the FIA GT series to explore and we aim to market and raise the focus on FIA GT with a retail product that represents a leap forward from current games.
Stunning realism, like never seen in a racing game before is the main goal.
___________________________________________


The game and its features


“GTR – The Ultimate Racing Game”, is THE next generation racing simulation
GTR is based on the FIA GT championship, it simulates the greatest supercars in the world racing on some of the worlds most exciting circuits.

- The FIA GT Spa 24H event is also included in the game, featuring more 3D cars running on track simultaneously than any other title in history (up to 56 cars). It features mind-blowing endurance racing from dusk to dawn.
- The world’s greatest super cars modeled with the most intricate detail ever seen in a game.
- All of the real world tracks meticulously recreated using GPS and CAD print data with quality and accuracy surpassing any other title.
- The most accurate physics taken directly from the data logs of the real cars as they raced on the real circuits to create the most intense racing experience ever.

GTR Contains
• 10 officially licensed real world tracks
• 68 officially licensed team specific GT and NGT cars

+ Additional unlockable bonuses.

The following car models are included

• Ferrari 550 Maranello
• Ferrari 575 GTC
• Ferrari 360 Modena
• Chrysler Viper GTS-R
• Lister Storm
• Lamborghini Diablo GT-R
• Lamborghini Murciélago R-GT
• Saleen S7-R
• Mosler MT900
• Chevrolet Corvette C5-R
• Porsche 993 GT2
• Porsche 996 Turbo
• Porsche 996 GT3-RS
• Porsche 996 GT3 Cup
• Seat Toledo
• Morgan Aero 8
• BMW Z3 M
• Lotus Elise
• Vertigo Streiff

The following official tracks are included
• Barcelona
• Magny-Cours
• Enna-Pergusa
• Brno
• Donington
• Spa 24H
• Anderstorp
• Oschersleben
• Estoril
• Monza

Most of the real drivers from FIA GT will appear in person in the game in addition to a mass of real racing footage from the FIA GT season.

Different game modes
Two completely different Game modes
-Simulation mode- and -Arcade mode- with individual physics to suit every game fan.

Multiplayer & Online
The game is optimized for full LAN and Internet support.

GTR will be hosted on dedicated servers on the Internet.
The gamers can expected a thick smell of burning rubber and race car fumes when they log on with GTR in late summer of 2004.
These servers will also host additional features, such as add-on cars, tracks, and possibly whole championships for dowload.

Online Competitions
We will offer gamers to participate in online racing series based on the level of skills you possess as well as your opponents.
You will qualify in the skill based series from the bottom to the top of the online series where you can participate in competitions.

_________________________________________________--

FIA GT Championship


Now entering its eighth season, the FIA GT Championship is growing from strength to strength, proving to be one of the most successful European series of the last ten years.
The GT Championship sees some of the most beautiful sport scars battle on some of the greatest circuits. For instance we can see Ferrari, Porsche and Lamborghini, of course, but also Chrysler Viper, Lister-Jaguar and Saleen.

Highly professional, private teams, independent of factory support, enter the cars in the Championship. The season consists mainly of three-hour races, which means driver changes, refuelling pit stops and plenty of strategy.

Towards WC-status
The Championship runs at some of the top European circuits. In the calendar for 2004, there are also one race at the brand-new circuit of Dubaī, in the United Arab Emirates, and one race at the Zhuhai International Circuit in China. These races are the result of the expansion of the series which now runs over three continents. To get a World Championship status – something that can be a reality already for the next season – this is a demand that needs to be fulfilled.

The highlight of the season is the Proximus 24 Hours of Spa, one of the classic endurance races together with Le Mans. With over 50 cars taking part around the challenging circuit anything can happen!
This race is also included in the game, with changes from daytime to night and back.

Growing coverage
On a race day of the FIA GT Championship, the racing fans have everything they could possibly want to watch live and there is no wonder that the number of on-site spectators is growing, rapidly!
As well as the visitors coming to the circuit, the media coverage is growing too.

The concept of the LG Super Racing Weekend was developed with Eurosport, a major European sports network, seen in 54 countries worldwide and available in 19 different languages.

With a full weekend package featuring the various events, the FIA GT Championship receives extensive coverage on Eurosport, Eurosport News channel and on its impressive website. The programs are also sold and distributed world-wide.

The Championship receives coverage in all specialized motor sport press worldwide, last year over 250 journalists were accredited for the final round of the series. Web sites, daily newspapers, national and international press – the interest is growing steadily and fast. In overall Europe, and right after the Formula 1 series, the FIA GT Championship is the most popular racing series.

FIA GT calendar 2004
Date Country Track
28/3 Italy Monza
18/4 Spain Valencia
2/5 France Magny-Cours
16/5 Germany Hockenheim
30/5 Czech Republic Brno
27/6 Great Britain Donington
1/8 Belgium Spa-Francorchamps
5/9 Italy Imola
19/9 Germany Oschersleben
8/10 Arab Emirates Dubaī
14/11 China Zhuhai


For more information regarding FIA GT, visit www.fiagt.com

_______________________________________________

SCREENSHOTS uit de Press kit:
(even geupload naar mijn eigen domein)












Ik kan niet wachten tot ie uit is
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:18:06 #107
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20593489
Op een engels forum las ik dat de release datum gepland staat voor 6 september.

Nu maar hopen dat dit klopt
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:19:06 #108
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_20593516
Welke oto is dit ?



Kan hem niet thuisbrengen...

Lister Storm ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_20593687
Volgens mij ga ik de demo maar ff downloaden
  dinsdag 13 juli 2004 @ 12:31:06 #110
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20593735
Als je een stuurtje hebt is er niks beter te vinden op race simulator gebied.

(denk eraan: dit spel is zeer realistisch. Dus eerst rustig je banden opwarmen gedurende 1 a 2 rondes. De pitlimiter zit standaard onder de "L". Heb je geen stuur dan zou ik het niet downloaden.)
  dinsdag 13 juli 2004 @ 23:47:13 #111
40664 Durbin
Who knows..
pi_20609856
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Welke oto is dit ?

[afbeelding]

Kan hem niet thuisbrengen...

Lister Storm ?
Dat lijkt me de Saleen S7R.
De Lister Storm is véél hoekiger.

Overigens staan op de officiële site enkele shots van het damage-model. Ziet er veelbelovend uit.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 23:48:54 #112
40664 Durbin
Who knows..
pi_20609886
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:18 schreef Dacide het volgende:
Op een engels forum las ik dat de release datum gepland staat voor 6 september.

Nu maar hopen dat dit klopt
Hehe. Ik ga exact op 6 september voor 12 dagen op vakantie. The irony.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  woensdag 14 juli 2004 @ 10:43:02 #113
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20614479
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 23:47 schreef Durbin het volgende:

[..]

Dat lijkt me de Saleen S7R.
De Lister Storm is véél hoekiger.

Overigens staan op de officiële site enkele shots van het damage-model. Ziet er veelbelovend uit.
dit is zo te zien idd de Saleen S7R

Ik zal eens mijn press photo kit raadplegen. Dan zet ik wat damage foto's online.
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:19:44 #114
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20615212
Damage





Overige
















Sounds
Pit to car communication 1 http://www.simbin.se/sounds/Pit_Comms_in_game_sketch.mp3
Pit to car communication 2 http://www.simbin.se/sounds/Pit_Comms_in_game_sketch2.mp3
Wieth 550 Revving up http://www.simbin.se/sounds/550_clip.mp3
Drive by http://www.simbin.se/sounds/drive_by.mp3


Het opnemen van geluid






Circuit development




Download de DEMO

HTML http://gtr.cust.port80.se/gtr_press_demo1.exe
FTP ftp://anonymous@ftp.gtr.cust.port80.se/gtr_press_demo1.exe

DEMO password : "GTR_Press_Demo"



  maandag 19 juli 2004 @ 12:21:35 #115
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20718849
Zucht, ik kan nu echt niet meer wachten tot hij gereleased word.
  maandag 19 juli 2004 @ 13:07:39 #116
40664 Durbin
Who knows..
pi_20719883
Ik zou nu weleens tegen AI willen racen, al was het maar 1 wagen.

Overigens is er gister een Porsche Supercup-mod gereleased voor F1 Challenge.
Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd, dus ik heb geen idee of ie goed is, maar het zag er wel veelbelovend uit.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  maandag 19 juli 2004 @ 14:13:14 #117
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20721240
Momenteel vul ik mijn tijd op met dtm race driver 2. (nog steeds niet uitgespeeld)

zit volgens mij op zon 60 a 70 procent.

Het wachten is op GTR.

f1 challenge speel ik niet.
  maandag 19 juli 2004 @ 14:25:06 #118
40664 Durbin
Who knows..
pi_20721441
quote:
Op maandag 19 juli 2004 14:13 schreef Dacide het volgende:
f1 challenge speel ik niet.
Ik ook niet, geen enkele 'moderne' F1-game overigens, maar deze mod wil ik toch wel even proberen.

Voor de rest doe ik alleen Nascar 2003 (incl. de verschillende mods) en Grand Prix Legends.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  maandag 19 juli 2004 @ 14:40:39 #119
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20721725
Hoe bevallen nascar en legends?
  maandag 19 juli 2004 @ 15:14:51 #120
40664 Durbin
Who knows..
pi_20722394
quote:
Op maandag 19 juli 2004 14:40 schreef Dacide het volgende:
Hoe bevallen nascar en legends?
Grand Prix Legends is en blijft een klassieker. Het spel is van 1998 geloof ik, maar door talloze updates door de community kunnen de graphics zich zeker meten met de hedendaagse games. Ik heb door de jaren talloze racegames gespeeld, maar GPL is het enige spel dat mij echt het gevoel geeft hard te gaan. Jammer dat bandenslijtage niet gemodelleerd is, en dat weerseffecten ontbreken, maar zelfs zonder die opties blijft het een topspel. Ik speel het vanaf het begin en ben sinds kort weer verslaafd. Het is geloof ik ook zowat de enige racegame die realtime de physics berekend i.p.v. het opvolgen van een 'script'.

Nascar Racing 2003 is van een andere orde, maar zeker net zo goed. De graphics zijn mooi (niet cartoonish zoals EA's Nascar) en de game is zeer compleet. Bandenslijtage is hier uiteraard wel aanwezig (een belangrijke factor van ovalracen), evenals weersinvloeden e.d. Daarnaast komen er de laatste tijd regelmatig mods uit voor NR2003, waaronder een Trans-Am mod gemaakt door Project Wildfire. Voor iemand die niet van ovals of NASCAR houdt, is deze mod een aanrader. Het geeft je de mogelijkheid om een Dodge Viper, Ford Mustang e.d. op verschillende circuits aan de tand te voelen. Team Redline is momenteel bezig met GT-mod die zeer veelbelovend lijkt.

Afgezien van de voorlopers van NR2003, is er geen andere racegame die ik zoveel heb gespeeld als de bovenstaande twee. (Ok, vroeger heb ik GP1 en GP2 ook volledig versleten )
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  maandag 19 juli 2004 @ 15:21:41 #121
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20722530
Legends lijkt me wel boeiend. eens kijken of ik die nog eens ga kopen.
Zelf heb ik vroeger toca 2 helemaal grijs gespeeld. Ook NFS:Hot pursuit 2 (arcade)

Colin mc rae rally 2 heb ik ook redelijk veel gespeeld.

NFS:underground heb ik ook helemaal grijs gespeeld

Grand prix 4 is wel rdelijk.

DTM race driver 2 vind ik toch wel leuk/vermakelijk maar niet serieus genoeg.
  maandag 19 juli 2004 @ 15:24:27 #122
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20722589
Ik heb Legends zo juist besteld bij BOL voor 9 euro
pi_20722775
ik heb een Thrustmaster Force Feedback GT Racing Wheel.


Maaruerhm, de Act Labs RS Force met GPL shifter is toch wat we allemaal willen? Om onverklaarbare reden issie discontinued, maar 't is echt het beste stuur ooit! Gelukkig is de GPL Shifter ook in combinatie met andere sturen te gebruiken
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 19 juli 2004 @ 15:39:38 #124
40664 Durbin
Who knows..
pi_20722858
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:21 schreef Dacide het volgende:
Zelf heb ik vroeger toca 2 helemaal grijs gespeeld.
Toca 2 heb ik inderdaad ook veel gespeeld. En dan vooral die Formule Fordjes. Die waren echt leuk.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  maandag 19 juli 2004 @ 15:42:33 #125
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20722924
Waaw die Act Labs is rete gaaf man. Vooral die koppelingspedaal met gpl shifter.

kwijl kwijl
  maandag 19 juli 2004 @ 15:42:44 #126
40664 Durbin
Who knows..
pi_20722926
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maaruerhm, de Act Labs RS Force met GPL shifter is toch wat we allemaal willen? Om onverklaarbare reden issie discontinued, maar 't is echt het beste stuur ooit! Gelukkig is de GPL Shifter ook in combinatie met andere sturen te gebruiken
Ik hebt de Act Labs + Shifter gehad. Het stuur heb ik veel gebruikt, maar ik was nooit zo tevreden over de pedalen. De Shifter heb ik eigenlijk nooit serieus geprobeerd. En dat kan ook niet meer, want ik heb de set onlangs voor 100 euro verkocht.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  maandag 19 juli 2004 @ 16:30:34 #127
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20723952
En toch als ik het stuurtje bekijk dan lijkt het de meest geavanceerde stuurwiel.

MAar volgend mij is die momo toch beter ondanks het gebrek aan koppelingspedaal en echte versnellngsbak.
pi_20727931
ligt het aan mij of ben ik een n00b en hou ik de wagen niet lekker op de baan?
  maandag 19 juli 2004 @ 19:39:04 #129
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20728207
Ligt aan jou

hou er rekening mee dat dit spel ZEEEEEER realistisch is.

dit wil zeggen:
*Je banden zijn pas warm na +/-1 a 2 rondes, vanaf dan kan je beginnen met scheuren
*Als je abrupt het stuur naar links of rechts stuurt dan ontstaat er onderstuur (je wagen gaat rechtuit ipv de bocht in)
*Zorg ervoor dat je de ideale racelijnen rijdt, zo rij je zo vloeiend mogelijk
*zorg dat je een stuurwiel hebt. Toetsenbord werkt NIET
pi_20765344
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:42 schreef Durbin het volgende:

[..]

Ik hebt de Act Labs + Shifter gehad. Het stuur heb ik veel gebruikt, maar ik was nooit zo tevreden over de pedalen. De Shifter heb ik eigenlijk nooit serieus geprobeerd. En dat kan ook niet meer, want ik heb de set onlangs voor 100 euro verkocht.
hij is gek, helemaal gek!! 100 euro voor een set die niet meer gemaakt wordt, nu al een klassieker is, ongekend in zijn soort, enige met koppelingspedaal en 6 bak met bijgeleverde 5 bak plaatjes .... en dat doet ie weg voor 100 euro.... je had er makkelijk 't dubbele voor kunnen vragen, 't wiel alleen al kost los 185 euro, de performance pedals 111 en dan heb je de GPL shifter dus nog niet
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 21 juli 2004 @ 14:34:57 #131
40664 Durbin
Who knows..
pi_20765602
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 14:22 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

hij is gek, helemaal gek!! 100 euro voor een set die niet meer gemaakt wordt, nu al een klassieker is, ongekend in zijn soort, enige met koppelingspedaal en 6 bak met bijgeleverde 5 bak plaatjes .... en dat doet ie weg voor 100 euro.... je had er makkelijk 't dubbele voor kunnen vragen, 't wiel alleen al kost los 185 euro, de performance pedals 111 en dan heb je de GPL shifter dus nog niet
Vriendenprijsje.
De set was overigens met de normale pedalen, niet de Performance-set.
(alhoewel de kwaliteit van die Performance-set nogal te wensen overlaat, schijnt.)
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_20766576
Realisme in dat spel lijkt me wel vrij aardig ja vind het lastig om auto op de baan te houden met toetsenbord...stuurtje heb ik hier helaas nog niet...ik heb wel behoefte aan een goedkoop alternatief qua stuurtje
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:46:28 #133
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20770211
Spelen met toetsenbord?

FORGET IT

Er zit toch ook geen toetsenbord bij je vader in de auto

Effe serieus, dit spel is niet te spelen met keyboard. Dit is de moeder van alle simulators. Ook al is de definitieve versie nog niet eens uit
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:50:59 #134
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20770324
alternatieven voor stuurwiel:

+/- 70 euro (met force feedback) http://www.logitech.com/i(...)ID=13,CONTENTID=5026

+/- 40 euro (zonder force feedback)
http://www.logitech.com/i(...)ID=13,CONTENTID=5027

Maar deze wil je eigenlijk hebben, het momo stuurtje, kost 117 euro.
http://www.logitech.com/i(...)ID=13,CONTENTID=6030
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:05:36 #135
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20788976
Ik heb simbin een mail gestuurd waarin ik heb gevraagd wanneer het spel gereleased wordt.

Hier is het verlossende antwoord:

Hello Tony,



Yes, we can give you a hint of the GTR release date. We are looking at the date of late September of 2004.

Thank you for your interest!



Laura Zareckaite

Development Office Administration

http://www.simbin.com
  zondag 15 augustus 2004 @ 19:34:46 #136
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21308439
quote:
Op maandag 19 juli 2004 14:25 schreef Durbin het volgende:

[..]

Ik ook niet, geen enkele 'moderne' F1-game overigens, maar deze mod wil ik toch wel even proberen.

Voor de rest doe ik alleen Nascar 2003 (incl. de verschillende mods) en Grand Prix Legends.
Ik heb grand prix legends dus gekocht. Probleem is alleen dat ie niet draait bij mij.

Heeft te maken met de videokaart i guess. (spel is immers al van 1998)

Dus, hoe speel jij dit spel?
pi_21321055
Ik had onlang een demo te pakken van GPLegends die uit 2004 was. Alsof het spel opnieuw gereleased werd

http://www.3dgamers.com/news/more/1085839305/

Misschien dat je met wat mods en tools het spel geschikt kan maken voor deze tijd?
Where facts are few, experts are many.
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:10:45 #138
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21327081
Ik heb op de website van de ontwikkelaar gekeken, maar heb helaas geen oplossingen gevonden.
Ik denk dat ik maar eens een mailtje ga sturen naar hun.

Tenzij Durbin nog een oplossing voor mij heeft.
We zullen zien,

Ik ga ook maar eens opzoek naar die demo btw.

thnx voor je reply
pi_21327365
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:10 schreef Dacide het volgende:
Ik ga ook maar eens opzoek naar die demo btw.
Bij die link van mij staat op de page "Go to our list of downloadable files for this game" en kan je m meteen downloaden
Where facts are few, experts are many.
  maandag 16 augustus 2004 @ 18:30:04 #140
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21327509
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 18:23 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Bij die link van mij staat op de page "Go to our list of downloadable files for this game" en kan je m meteen downloaden
Lol, ik zie nu pas dat er een link bij je post staat.

thnx
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 04:10:18 #141
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_21340175
Zo. Heb eindelijk een stuurtje gekocht. De Logitch Driving Force Pro. 900 graden draaien enzo

Het is nu maar wachten op pc games die het supporten, hopelijk GTR.(Gt4:prologue is de enige game die 900 graden gebruikt.. en wow.. geweldig)

Enorm handig dat je ook gewoon terug naar de 200 graden modus kan schakelen enzo. Erg goed gedaan!



[ Bericht 7% gewijzigd door Eitjes op 17-08-2004 04:32:29 ]
Of toch niet?
pi_21343420
Ik merk trouwens bij mezelf dat ik een stuk beter race als de monitor in 1 lijn met me stuur staat, weet niet of jij dat ook hebt?

Stuurtje ziet er mooi uit verder
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:14:19 #143
40664 Durbin
Who knows..
pi_21345636
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik had onlang een demo te pakken van GPLegends die uit 2004 was. Alsof het spel opnieuw gereleased werd

http://www.3dgamers.com/news/more/1085839305/

Misschien dat je met wat mods en tools het spel geschikt kan maken voor deze tijd?
Blackhole Motorsports heeft onlangs inderdaad een verbeterde versie van de oude demo van Grand Prix Legends uitgebracht. Qua mogelijkheden is de demo nog hetzelfde, alleen dit maal geupdate met de verschillende patches, grafische verbeteringen e.d. die inmiddels allemaal uit zijn gekomen.

Het is verbluffend hoeveel mooie updates er uit zijn gekomen om de verouderde graphics te verbeteren. Kijk alleen maar eens op GPLEA voor wagens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Durbin op 17-08-2004 13:25:54 ]
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:24:33 #144
40664 Durbin
Who knows..
pi_21345838
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 19:34 schreef Dacide het volgende:

[..]

Ik heb grand prix legends dus gekocht. Probleem is alleen dat ie niet draait bij mij.

Heeft te maken met de videokaart i guess. (spel is immers al van 1998)

Dus, hoe speel jij dit spel?
Ik speel het spel zelf met een Asus FX5200. Het zou eraan kunnen liggen dat je de Direct3D-patch nog moet installeren. Onlangs heeft iemand een GPL-installatieguide inelkaar gezet, waar alles wel zo'n beetje in staat. Die kun je hier vinden. Als je de All-in-One-patch installeert zoals onder punt 3 staat beschreven, zou het wel moeten werken. In die patch zit ook de Direct3D-patch. Geef even een seintje als het niet mocht werken.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:14:09 #145
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21352576
@ Eitjes: Leuk stuurtje hoor, nu alleen afwachten of ie echt zo goed is. (maybe is het meer een soort van hype?)

@ Atreidez: Dat kan goed kloppen. Mijn scherm staat zo'n 25cm naar rechts ten opzichte van het stuur. Op deze manier is het idd minder natuurgetrouw

@Durbin: Thanks voor alle info. Ik denk dat dit me een heel stuk verder gaat helpen.

@ Allemaal: Ik kan nu echt niet meer wachten tot GTR uitkomt. De verwachtingen zijn hoog bij mij.
pi_21352976
Ik heb een Microsoft Sidewinder Force Feedback stuur. Beetje geschikt?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:40:54 #147
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21353096
De sidewinders zijn absoluut geen slechte stuurtjes. Ik denk dan ook dat dit stuur geen problemen op zal leveren.

(ook al gaat er niets boven het logitech momo stuurtje )
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:49:23 #148
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_21380534
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:14 schreef Dacide het volgende:
@ Eitjes: Leuk stuurtje hoor, nu alleen afwachten of ie echt zo goed is. (maybe is het meer een soort van hype?)
Neen, hij is ECHT goed. VEel beter dan ik had kunnen dromen. Als ik de demo speel ben ik flink aan het vechten met het stuurtje
Of toch niet?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 20:45:32 #149
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21381780
en zo moet het ook
pi_21387653
leuk, de 24 uurs van spa met de porsches, de bmw's, de ferrari's, de saleen's en de storm's en de vipers

seleens zijn echt super snel maar allemaal uitgevallen...

ferrari had gewonnen 1 en 2 , porsche 3, 4 en bmw's 5 en 6

[ Bericht 46% gewijzigd door rattaplan op 19-08-2004 01:08:55 ]
pi_21388680
ben er geweest op 24 spa, echt te gek, autos lijken super op eigen foto's
pi_21405031
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 04:10 schreef Eitjes het volgende:
Zo. Heb eindelijk een stuurtje gekocht. De Logitch Driving Force Pro. 900 graden draaien enzo

Het is nu maar wachten op pc games die het supporten, hopelijk GTR.(Gt4:prologue is de enige game die 900 graden gebruikt.. en wow.. geweldig)

Enorm handig dat je ook gewoon terug naar de 200 graden modus kan schakelen enzo. Erg goed gedaan!

[afbeelding]
goed bier op tafel
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:10:56 #153
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21405626
Idd jammer dat de saleens er zo snel uit lagen. IK heb heel veel van de wedstrijd op tv gezien.
De ferrari 575 was in elk geval über.
pi_21405669
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:10 schreef Dacide het volgende:
Idd jammer dat de saleens er zo snel uit lagen. IK heb heel veel van de wedstrijd op tv gezien.
De ferrari 575 was in elk geval über.
4 en 5 september niet te missen : DTM!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:50:13 #155
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21430512
zeker even checken ja!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:43:35 #156
40664 Durbin
Who knows..
pi_21436375
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:12 schreef rattaplan het volgende:

[..]

4 en 5 september niet te missen : DTM!
Helaas, maar dat hele weekend zit ik bij de Superbikes in Assen.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  zondag 22 augustus 2004 @ 09:06:28 #157
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_21459976
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 04:10 schreef Eitjes het volgende:
Zo. Heb eindelijk een stuurtje gekocht. De Logitch Driving Force Pro. 900 graden draaien enzo

Het is nu maar wachten op pc games die het supporten, hopelijk GTR.(Gt4:prologue is de enige game die 900 graden gebruikt.. en wow.. geweldig)

Enorm handig dat je ook gewoon terug naar de 200 graden modus kan schakelen enzo. Erg goed gedaan!

[afbeelding]
Dit is toch en stuurtje voor PS2? Dat is toch niet compatible met PC? snap er niks van en die afbeelding werkt ook niet dus tsja.
Ach heb nu een momo en is wel een lekker stuurtje maar ik heb toch het gevoel dat deze onder doet voor de oude Momo met leer enzo.
Eind sepember gaat simbin denk ik niet redden. Ze zouden bij deze tijd al een vernieuwde demo hebben, en die is er niet. Verder geeft simbin vrijwel geen nieuw nieuws uit wat zou betekenen dat ze of druk bezig zijn om het spel af te maken en dan hoop ik dat ze het niet rushen, anders is de ubergame verknalt totdat patches komen, althans als je naar die demo kijkt kan alleen nog maar de A.I. verkeerd gaan. Maja we zullen moeten wachten
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  maandag 23 augustus 2004 @ 00:26:06 #158
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_21477089
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 09:06 schreef Loonies het volgende:
Dit is toch en stuurtje voor PS2? Dat is toch niet compatible met PC? snap er niks van en die afbeelding werkt ook niet dus tsja.
Jawel, werkt perfect op de pc. Beter zelfs.
Of toch niet?
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:48:09 #159
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21484652
heeft ie gewoon USB aansluiting?
pi_21486646
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het goed gaat met de vorderingen van het spel. Ik speel de demo ook nog steeds en haal zelfs met keys redelijke tijden. Zal het snel eens gaan proberen met het stuurtje

Verder vind ik de graphics in het spel echt super

JW
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:13:05 #161
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21486692
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:11 schreef joostingh het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het goed gaat met de vorderingen van het spel. Ik speel de demo ook nog steeds en haal zelfs met keys redelijke tijden. Zal het snel eens gaan proberen met het stuurtje

Verder vind ik de graphics in het spel echt super

JW
Wat noem jij een betrouwbare bron?
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 01:46:55 #162
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_21501107
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 13:48 schreef Dacide het volgende:
heeft ie gewoon USB aansluiting?
Uiteraard
Of toch niet?
pi_21501131
Hoe zit t eik met online play? Zit dat er in en met hoeveel zou je kunnen racen?
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:54:19 #164
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21506066
multiplayer zit erin. Naar wat ik vernomen heb, zal er ontzettend veel werk in gestoken worden.

Zo zal er zelfs een dodge viper te winnen zijn. (no kidding)

volgens mij kan je met zn 20en of zelfs meer online.
pi_21507426
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:13 schreef Dacide het volgende:

[..]

Wat noem jij een betrouwbare bron?
Een van de ontwikkelaars
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:58:10 #166
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21507641
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:50 schreef joostingh het volgende:

[..]

Een van de ontwikkelaars


die is idd betrouwbaar, lol.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 21:44:59 #167
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_21566330
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 00:26 schreef Eitjes het volgende:

Jawel, werkt perfect op de pc. Beter zelfs.
En heeft ie dan nog steeds force feedback? want anders heeft het niet zoveel nut lijkt me.
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  maandag 30 augustus 2004 @ 13:41:13 #168
76170 Dacide
www.mixfight.nl
  woensdag 1 september 2004 @ 11:05:40 #169
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21679583
Weet iemand hoe de launchcontrol werkt in GTR?
pi_21680498
Launchcontroll ook nog?
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 1 september 2004 @ 12:07:03 #171
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21680702
jepz, zit standaard onder de "/"

alleen werkt hij niet bij mij.
  zondag 5 september 2004 @ 20:03:00 #172
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21771094
RELEASE DATUM VERTRAAGD:

GTR zal niet op 15 september uitkomen. Volgens een developer zullen we moeten denken aan oktober/november.
  zondag 5 september 2004 @ 20:08:22 #173
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_21771191
Godver.
Of toch niet?
  zondag 5 september 2004 @ 20:18:20 #174
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21771403
indeed
  zondag 5 september 2004 @ 21:00:13 #175
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21772423
de demo is nog steeds cool, en is alleen maar beter geworden omdat sinds ik vrijdag een logitech momo racing stuurtje heb , verschil is duidelijk merkbaar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 5 september 2004 @ 21:22:20 #176
94713 rulethemall.com
-Magic the gathering Fan-
pi_21772948
Hoe krijg ik view vanaf "buiten" zegmaar zodat je de complete auto enzo ziet Ik zie geen ruk met dat dashboard die mn halve scherm opvult
Magic the Gathering: www.rulethemall.com
  zondag 5 september 2004 @ 21:28:52 #177
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_21773130
probeer de volgende knoppen maar eens uit:
inser/delete + home/end + pageUp/pageDown

(of kijk in het readme bestand )
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:25:52 #178
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22174033
Officiele website is online:
http://www.gtr-game.com/

HOOAH
  woensdag 6 oktober 2004 @ 14:32:16 #179
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22442946
----------------------------GOED NIEUWS---------------------------
Gelezen op het news gedeelte van www.gtr-game.com

Next week will offer the biggest highlight before the release – a new demo version of GTR will be released.
pi_22443160
Relaxed
  woensdag 6 oktober 2004 @ 14:50:35 #181
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22443328
indeed. Ik heb met een Nederlandse Developer gesproken.
De physics engine (van de Full version) is een stuk anders dan in de demo (die eerste pressdemo).

Ik was al bang dat de feel van de demo te moeilijk was. Wat blijkt nu? Ze hebben de engine nog vele malen realistischer gemaakt.

Nog beter dan ie al was dus......

Ik kan nu dus echt niet meer wachten. In november mag bol.com dus zon 50 euro van mijn rekening afschrijven.

HOOAH
pi_22443347
Andere track dan eindelijk hoop ik.. Ben Spa wel een beetje zat, mede omdat het zo'n lang circuit is. Moeilijk om dan na te gaan of je setup slecht is of dat je gewoon een kutrondje rijdt
Where facts are few, experts are many.
pi_22443575
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 14:51 schreef Atreidez het volgende:
Andere track dan eindelijk hoop ik.. Ben Spa wel een beetje zat, mede omdat het zo'n lang circuit is. Moeilijk om dan na te gaan of je setup slecht is of dat je gewoon een kutrondje rijdt
Inderdaad, liever Monza
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:16:32 #184
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22443826
Monza is wel lekker blazen geblazen

donington of hockenheim zou ook errug relax zijn!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:17:24 #185
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22443845
Hoop trouwens ook dat er andere wagens in zitten.

Ik hoop de viper van het simbin GTR team of een vette porsche GT3
  donderdag 7 oktober 2004 @ 10:00:35 #186
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22461421
Leuke beschrijving van tracks and cars:
http://pc.boomtown.net/en_uk/articles/art.view.php?id=6303
pi_22462675

Deze mag wel in de nwe demo van mij Die bmw z3 is ook wel grappig trouwens..
Where facts are few, experts are many.
pi_22463508
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:28 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Deze mag wel in de nwe demo van mij Die bmw z3 is ook wel grappig trouwens..
Ah Porsche, daar hou ik ook wel van.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 13:16:19 #189
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22464618
de BMW en de porsche GT3 bakken er tamelijk weinig van in reallife. (voornamelijk achterveld)

Alhoewel, lotus Elise wel een leuk NGT autootje is (wel de langzaamste eruit)

De saleen is een prachtige allrounder natuurlijk....
pi_22465363
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 13:16 schreef Dacide het volgende:
de BMW en de porsche GT3 bakken er tamelijk weinig van in reallife. (voornamelijk achterveld)

Alhoewel, lotus Elise wel een leuk NGT autootje is (wel de langzaamste eruit)

De saleen is een prachtige allrounder natuurlijk....
Kan je toch haast niet vergelijken omdat het verschillende klasses zijn...
  donderdag 7 oktober 2004 @ 16:44:28 #191
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22469256
Ik doelde op het volgende:

De demo zal waarschijnlijk 1 GT en 1 NGT wagen bevatten.
De GT3 en de BMW en de Lotus zijn allen NGT.

de GT2 of de saleen zjin GT.....
  donderdag 7 oktober 2004 @ 16:56:26 #192
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22469531
Bij deze even alle wagens op een rijtje:

GT klasse

Chrysler Viper GTS-R


Saleen S7-R


Lister Storm


Ferrari 550 GTS Maranello


Ferrari 575 GTC


Porsche 911 GT2


Lamborghini Murcielago R-GT


Chevrolet Corvette C5-R

_________________________________________________________________

N-GT klasse

Porsche 996 GT3


Ferrari 360 Modena


Morgan Aero 8


BMW Z3M


Lotus Elise


Geil hoor......
pi_22471782
Zeker geil, holy fuck wat een mooie modellen.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 19:27:00 #194
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22472685
Leuk om te weten dat alle modellen zijn gemodelled door een nederlander (Bram Knot, oftewel Bramzel op het forum.gamer.nl)
pi_22474333
Oe! zit er weer heel netjes uit
pi_22481881
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 19:27 schreef Dacide het volgende:
Leuk om te weten dat alle modellen zijn gemodelled door een nederlander (Bram Knot, oftewel Bramzel op het forum.gamer.nl)
Cool Ik ken die gozer, van een gp4.gamers.nl meet..
Where facts are few, experts are many.
pi_22518296
Bram maakt geen 3D modellen hoor, die maak ik (niet allemaal, we hebben 4 carmodellers). Bram heeft wel een hele hoop textures/templates gemaakt voor de wagens en is een vraagbaak wat betreft FIA GT kennis.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 21:11:23 #198
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22518603
Dat bedoelde ik ook. Ik was een beetje vlug met typen. Leuk om te zien dat er nederlanders in het ontwikkelteam zitten.

pelen jullie als developer zijnde dit spel ook regelmatig voor de lol?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 oktober 2004 @ 22:25:01 #199
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_22520906
ben beniewd of de nwe demo beter is dan de press beta,die had slecht instelbare controls
en toffe models!
  zondag 10 oktober 2004 @ 00:03:35 #200
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22523269
Welke wagens komen er in de demo? Iemand een idee/suggestie?
  zondag 10 oktober 2004 @ 00:27:55 #201
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22523812
Kever

Ik hoop de Saleen S7-R
Of toch niet?
  zondag 10 oktober 2004 @ 14:46:25 #202
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22532431
En toch zou het ook vet zijn als de lambo-murcielago erin zit. Ik vraag me af hoe zo'n gemodificeerde lambo eignelijk rijdt (standaard vier wiel aandrijving, in de fiaGT achterwielaandrijving)

  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:19:22 #203
76170 Dacide
www.mixfight.nl
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:34:33 #204
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_22574148
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:19 schreef Dacide het volgende:
HOOAH, demo is gereleased!!!!

direct link: http://www.gtr-game.com/downloads/gtr_official_demo.exe
mirror: http://www.sanchodezign.de/gtr/demo/gtr_demo.exe
Ze doen het allebei niet

Heeft iemand de nieuwe demo al gespeeld?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:50:33 #205
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22574554
probeer om de zoveel tijd ff opnieuw.

ik heb hem NU binnen. Ik ga hem installeren zodra ik dit bericht gepost heb....
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:53:03 #206
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22574606
fuck. download was gestopt bij 70 mb.

Effe opnieuw dan maar......
pi_22576093
Meer mirrors (gezien op gtr-game.com)

4players.de
games.tiscali.de
electronic-arts.de

De EA.de link gaat als een trein overigens... Zit met max snelheid te downloaden (in tegenstelling tot die sanchodezign.de link)
.
pi_22577235
Vanavond maar ff downen dan, als America ligt te pitten. Alle verbindingen storten in hier Ze starten hoopvol, maar na 10 sec. draait t op 15k/s..

Zit er een porche in ?
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 17:05:26 #209
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22577694
nope. Gewoon de lister (ander team) en de morgan. en Spa als track.

verwacht er dus vooral niet te veel van (althans, de demo was de hype niet waard, aangezien er geen andere cars/tracks inzitten)
pi_22577921
Huh, geen andere track? Geen andere auto? Wat een nepdemo dan..

Ik wacht wel op t eindproduct dan..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 17:22:02 #211
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22578047
Het ging erom dat veel mensen de press demo niet gespeeld hebben. aarom heeft dimbin deze demo alsnog uitgebracht. Zo kan deze fijn bij een gamesmagazine op de cd gezet worden.
Eigenlijk was het niet de bedoeling een echte demo uit te brengen.

Toch is deze demo wel vet. Zo kan je tenminste eens een echt race weekend rijden. Ook zijn er enkele opties mogelijk die eerst niet mogelijk waren. Ook zit er geen simulation mode in.

(echter de semi-pro is errug goed te doen. Had ik niet verwacht eigenlijk)

Maargoed. binnen een maand is de full version uit. Deze ga ik zowiso kopen. Dus eigenlijk maakt het me niet uit of de demo nou vet of niet vet is.

Kopen doen we hem toch. (al is het maar uit respect/waardering van het team)
Mocht de nederlandse release te lang op zich laten wachten, dan download ik hem lekker vettig illegaal. Aangezien ik het spel toch ga kopen kan ik het mezelf moralistisch verantwoorden en boeit het me niet dat het illegaal is.
pi_22578193
http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/gtr/GTR_DEMO.exe

die werkt 100% !!!!

[ Bericht 60% gewijzigd door Tackleberry op 12-10-2004 19:06:50 ]
.
pi_22579165
Die van EA is corrupt
Iemand al een goeie gespeeld
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:56:49 #214
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22579849
ik heb hem gespeeld ja
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:59:41 #215
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22579903
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 18:22 schreef neggix het volgende:
Die van EA is corrupt
Iemand al een goeie gespeeld
link

deze deed het perfect en snel bij mij!
pi_22582142
Je kan dus ook echt racen tegen andere auto's in deze versie? Dat zou een hele verbetering zijn
Where facts are few, experts are many.
pi_22583480
Press demo uninstalled, nieuwe installed.. niet werken. Even een zandlopertje bij aanklikken en daarna niets Press demo werkte gewoon goed, volgens mij komt t door dat verdomde starforce.. Waarom ze dat in godsnaam op een demo gooien mag joost weten
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:59:35 #218
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22584045
starforce op de demo?

poe hey. heftig.

Maar wat is die hype toch rondom starforce? Is dit niet gewoon een standaard kopieerbeveiliging die zoveel games gebruiken? (of is het een speciale beveliliging ofzow?)
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:00:07 #219
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22584059
trouwens die AI is toch wel behoorlijk goed hoor. Inhalen is in elk geval niet meer makkelijk....
pi_22584326
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:38 schreef Atreidez het volgende:
Press demo uninstalled, nieuwe installed.. niet werken. Even een zandlopertje bij aanklikken en daarna niets Press demo werkte gewoon goed, volgens mij komt t door dat verdomde starforce.. Waarom ze dat in godsnaam op een demo gooien mag joost weten
Al geprobeerd om tijdens de setup niets te veranderen...? Dus standaard install path etc.

Dit werkte bij mij, ik had een hele vage foutmelding namelijk...
.
pi_22593158
De game komt ook redelijk snel uit. Ik heb van een medewerker van Simbin gehoord dat hij begin november in princiepe verkocht zou kunnen worden. Misschien dat het een of 2 weken later zou kunnen zijn.

Daarnaast is er een volledige duitse versie met zelfs alle pitcrew dingen in het duits en de normale engelse versie.

Er zijn ook meerdere bladen die een review hebben gegeven en die zijn allemaal erg goed te spreken over de game. Het ziet er namelijk gelikt uit en heeft een goede manier van grafisch mooi en snelheid. De meesten zijn dan ook behoorlijk onder de indruk

Oftewel zodra hij in de winkel licht... dan kan ik ineens hard rennen.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 16:57:14 #222
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22600289
Welke magazines hebben de game dan al fatsoenlijk en uitgebreid gereviewd? (of previewd). Ben er erg benieuwd naar....
  woensdag 13 oktober 2004 @ 22:44:13 #223
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22608895
Jammer van de klote AI.

Rem maar eens in het midden van de baan. Ze knallen stuk voor stuk op je.
Of toch niet?
  woensdag 13 oktober 2004 @ 23:19:06 #224
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22609761
heb ik ook gemerkt. Gelukkig is de AI niet de versie van de full version.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 01:40:34 #225
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22612826
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 23:19 schreef Dacide het volgende:
heb ik ook gemerkt. Gelukkig is de AI niet de versie van de full version.
Says who?

Ik denk dat wat je nu krijgt gewoon final zal zijn. Maar het is sowieso een schande dat er nog maar 2 racegames zijn met een goede AI.
Of toch niet?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 14:50:27 #226
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22621072
de demo stamt alweer uit eind augustus/begin september.

Zal heus nog wel het een en ander aan gewijzigd zijn. (hoop ik)

welke AI vindt jij dan goed?
pi_22621765
Het waren duitse bladen. (titels weet ik zo niet.) Daarnaast denk ik dat de AI wel goed zal zijn omdat de makers allemaal liefhebbers zijn van racegames.

Maar welke spellen hebben dan wel een goede AI??
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 01:38:10 #228
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_22634459
Grand Prix Legends heeft een super AI.
Of toch niet?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:28:06 #229
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22642163
Weet je dat ik die ongeveer 1,5 maand geleden gekocht heb voor een arm en een scheet, Ik probeerde hem toen te installeren en had een hoop gezeik met videokaart etc.

Toen ben ik erachter gekomen dat er nogal wat patches etc geinstalleerd dienen te worden.
Tegelijkertijd kwam de press demo van GTR om het hoekje kijken. Hierdoor heb ik GPL altijd links laten liggen.

Toch maar tijd dat ik hem eens installeer. (misschien dadelijk effe, aangezien ik gelukkig nu klaar ben met mijn tentamen week en ik hoef zo dadelijk niet te werken.)

Je hoort van me als ik hem gespeeld heb. (i k heb dus geen enkel idee wat ik er van moet verwachten daar het een gamer is uit (ik dacht) 1998 )

Ik hoor iedereen altijd roepen dat die physics zo goed zijn. Kan me moeilijk voorstellen dat dat beter zal zijn dan bv GTR.


de tijd zal het leren.....
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:28:36 #230
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22642176
ps: wat is die 2e racegame die zo'n goede AI heeft
pi_22643446
Offtopic:
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:28 schreef Dacide het volgende:
Toen ben ik erachter gekomen dat er nogal wat patches etc geinstalleerd dienen te worden.
Misschien heb je wat aan deze Grand Prix Legends Installatie handleiding...
.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 18:37:48 #232
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22644469
Ah, die had ik al eens gekregen van iemand. Ik wist alleen niet meer welke het was en waar hij te vinden was.

thnx dus.

Ik ga nu ook maar eens op mijn dooie gemakkie GPL installeren
pi_22644512
Is dat GPL grafisch nog een beetje mooi Anders download ik die ook eventjes.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 18:57:32 #234
76170 Dacide
www.mixfight.nl
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 18:58:11 #235
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22644799
goed te doen dus zo te zien.

ik begin nu te installeren.
pi_22644975
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:58 schreef Dacide het volgende:
goed te doen dus zo te zien.
Mwoah is te doen ja, zet anti aliasing dan wel op 8x
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 00:15:03 #237
40664 Durbin
Who knows..
pi_22652105
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:37 schreef Dacide het volgende:
Ah, die had ik al eens gekregen van iemand. Ik wist alleen niet meer welke het was en waar hij te vinden was.

thnx dus.


De Nascar-series van Papyrus hebben ook uitstekende AI. Met NR2003 rijd ik naast online nog regelmatig offline races tegen de AI. Ook GP3 en GP4 hebben best redelijke AI, voor zover ik die beide heb gespeeld.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_22720928
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 21:11 schreef Dacide het volgende:
Leuk om te zien dat er nederlanders in het ontwikkelteam zitten.
We zijn met z'n drieen, best gezellig Hebben ook alledrie serieuze modding roots.
quote:
Spelen jullie als developer zijnde dit spel ook regelmatig voor de lol?
You bet . Allemaal racesim nutters.
pi_22897910
Sjees, wat een kut spel zeg echt een van de slechtste race spellen die ik ooit gespeeld heb. Een beetje realistisch, okee, maar dit

Nee, voor mij maar weer gewoon GT
O+ BlaBlub O+
pi_22898705
Tja... dan vraag ik me af of the wel met alle hulpjes aan hebt gereden (en wat tijd hebt genomen ter gewenning). Ik wil niet voor eigen parochie preken maar ik rijd regelmatig met keys in sim mode en dat is goed te doen...met een paar hulpjes aan.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:09:53 #241
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22901090
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 02:42 schreef neggix het volgende:
Sjees, wat een kut spel zeg echt een van de slechtste race spellen die ik ooit gespeeld heb. Een beetje realistisch, okee, maar dit

Nee, voor mij maar weer gewoon GT
Goeie motivatie geef je..... NOT
Oefening baart kunst. Knoop dat in je oren.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:10:42 #242
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_22901106
@Buzzbomb: Is er geen enkele kans/mogelijkheid dat de engelstalige GTR in 2004 ergens gereleased wordt?
pi_22906835
Kan je alleen deze medeling geven:
quote:
Official statement delay GTR

So, finally I can give you some information about the delay:

Yes - there is going to be a delay of the Scandinavian release. Official press release expected within the next few days. No new release date set at this point but it will be during the first Q of 2005. Hopefully a specific date will be announced soon as well.

German release still right on time - 4th of November.

That's all for now - cheers!
__________________
Marie "Mimo" Moqvist
Press Officer
Simbin Development Team
2004 wordt het dus niet helaas. Maar hij komt in ieder geval . Als je hem eerder wil proberen kan je naar dit evenement gaan: http://www.internationaltuningsalon.be/NL/News.asp Daar zal Simbin aanwezig zijn met wat simulators Ze staan standaard op semi pro met wat aids aan om het leuk te houden voor mensen met wat minder sim ervaring. Als je Sim mode will gewoon ff vragen etc.
pi_23064041
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:09 schreef Dacide het volgende:

[..]

Goeie motivatie geef je..... NOT
Oefening baart kunst. Knoop dat in je oren.
Moet dat dan?
Ik vind het gewoon TE, de besturing. Doe liever een ander race spel.
O+ BlaBlub O+
  donderdag 4 november 2004 @ 12:48:48 #245
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_23071900
Ah ok. als je normaal gesproken van simulators houd, dan is deze game het walhalla (imho).

Maar als je er niet van houdt dan kan ik me heel goed voorstellen dat deze game erg moeilijk is.

Wat vind je wel goede racegames dan?
  donderdag 4 november 2004 @ 17:25:54 #246
40664 Durbin
Who knows..
pi_23078387
In Duitsland is GTR inmiddels te verkrijgen overigens, maar dan is het spel ook helemáál in het Duits.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_23180486
quote:
Op donderdag 4 november 2004 12:48 schreef Dacide het volgende:
Ah ok. als je normaal gesproken van simulators houd, dan is deze game het walhalla (imho).

Maar als je er niet van houdt dan kan ik me heel goed voorstellen dat deze game erg moeilijk is.

Wat vind je wel goede racegames dan?
De GT reeks, en nu Flat Out Ben ik volop mee bezig. Iets minder realistisch maar niet zo erg overdreven te realistisch
O+ BlaBlub O+
pi_23285874
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:25 schreef Durbin het volgende:
In Duitsland is GTR inmiddels te verkrijgen overigens, maar dan is het spel ook helemáál in het Duits.
Is hij ergens al te downloaden? Ga hem daarna wel kopen als ie helemaal uit is
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:20:43 #249
40664 Durbin
Who knows..
pi_23287836
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 12:17 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Is hij ergens al te downloaden? Ga hem daarna wel kopen als ie helemaal uit is
Ja, de warez-versie is inmiddels verschenen, maar voor zover ik weet is die vrijwel niet aan de gang te krijgen in verband met de Starforce-beveiliging. Overigens snap ik de logica niet van het marketingsysteem om eerst in Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk een Duitse versie uit te brengen en vervolgens maanden later pas de Engelse versie in de overige landen uit te brengen. Ik ken een aantal die nu de Duitse versie hebben gekocht, maar er zijn er ook genoeg die eerst de illegale versie verkiezen boven de Engelse versie, alhoewel ze bij een gelijke release wel meteen de Engelse versie hadden gekocht. Ikzelf ben nog aan het twijfelen of ik het geduld op kan brengen om te wachten tot 2005.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_23287932
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:20 schreef Durbin het volgende:

[..]

Ja, de warez-versie is inmiddels verschenen, maar voor zover ik weet is die vrijwel niet aan de gang te krijgen in verband met de Starforce-beveiliging. Overigens snap ik de logica niet van het marketingsysteem om eerst in Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk een Duitse versie uit te brengen en vervolgens maanden later pas de Engelse versie in de overige landen uit te brengen. Ik ken een aantal die nu de Duitse versie hebben gekocht, maar er zijn er ook genoeg die eerst de illegale versie verkiezen boven de Engelse versie, alhoewel ze bij een gelijke release wel meteen de Engelse versie hadden gekocht. Ikzelf ben nog aan het twijfelen of ik het geduld op kan brengen om te wachten tot 2005.
Is dat die zelfde beveiliging die het bijna onmogelijke maakt om Race Driver 2 te spelen
  zaterdag 13 november 2004 @ 17:04:00 #251
40664 Durbin
Who knows..
pi_23290943
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Is dat die zelfde beveiliging die het bijna onmogelijke maakt om Race Driver 2 te spelen
Volgens mij wel.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_24185623
Ok ik heb het spel vandaag hele dag gespeeld. Super mooi en realistisch. Echter bij enkele ferrari's en de lamborghini is in het in de cockpit moeilijk om overzicht te hebben over de weg. Je zit als het ware te laag. En je zit dan tegen die grote bobbel op de motorkap te kijken. Dat vind ik gewoon irritant. Is er een manier om die bestuurdersstoel ofzo omhoog te krijgen? Want ik vind het juist zo mooi om in de cockpit te rijden.
pi_24260037
męn wat ben ik uitgespeeld op die demo.. waarneer komt dit spel eens een keer uit in NL... dit is echt zo'n spel waar ik al lang op zit te wachten.
2825cc Single Turbo Beast
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:51:33 #254
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24260598
is dit spel nu al wel of nog niet uit, hij ziet er iig geweldig uit :| echt super, racen in een 996 GT3...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_24277135
Ja is in duitsland al uit.

Maar verder erg mooi spel. Alleen erg kut dat in de cockpit van die lambo en enkele ferrari's amper zicht is op de weg. Dit zal in het echt ook wel zo zijn maar dan zou ik dus mooi op een kussentje gaan zitten want ik zie geen zak en daardoor rijd ik amper in die auto's.

Weet niemand hoe je de rijhoogte omhoog kan krijgen of dat uberhaupt mogelijk is??

[ Bericht 13% gewijzigd door Tain op 17-04-2005 12:42:04 ]
  woensdag 29 december 2004 @ 16:42:39 #256
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24278904
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ja is in duitsland al uit.

Maar verder erg mooi spel. Alleen erg kut dat in de cockpit van die lambo en enkele ferrari's amper zicht is op de weg. Dit zal in het echt ook wel zo zijn maar dan zou ik dus mooi op een kussentje gaan zitten want ik zie geen zak en daardoor rijd ik amper in die auto's.

Weet niemand hoe je de rijhoogte omhoog kan krijgen of dat uberhaupt mogelijk is??
Je kan de rijderspositie instellen met de muis. Linker- of rechterknop ingedrukt houden en de muis bewegen of iets dergelijks, het is in ieder geval met de muis.

Als je de duitse versie hebt is het dan mogelijk om een andere taal te kiezen? Zijn er kosten verbonden aan importeren?

[ Bericht 7% gewijzigd door Tain op 17-04-2005 12:42:20 ]
pi_24286613
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:42 schreef Stressbal het volgende:

[..]

Je kan de rijderspositie instellen met de muis. Linker- of rechterknop ingedrukt houden en de muis bewegen of iets dergelijks, het is in ieder geval met de muis.

Als je de duitse versie hebt is het dan mogelijk om een andere taal te kiezen? Zijn er kosten verbonden aan importeren?
Ik zal dat met die rijders positie straks eens gaan proberen. Maar hoe weet je of dat werkt want je hebt het spel zelf dus wel of niet?
Enne ik heb een engels bestandje in mijn spel geladen. Nu is ongeveer de helft van het spel engels. Maar meerendeel nog steeds duits. Maar dat si niet echt storend.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:46:32 #258
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_24287816
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:05 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Maar hoe weet je of dat werkt want je hebt het spel zelf dus wel of niet?
Demo
pi_24485088
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ja is in duitsland al uit. Overal te vinden al maar let op starforce beveiliging. Maar heel simpel te omzeilen door een crackje dat je cd-rom en dvd-rom niet laat herkennen.

Maar verder erg mooi spel. Alleen erg kut dat in de cockpit van die lambo en enkele ferrari's amper zicht is op de weg. Dit zal in het echt ook wel zo zijn maar dan zou ik dus mooi op een kussentje gaan zitten want ik zie geen zak en daardoor rijd ik amper in die auto's.

Weet niemand hoe je de rijhoogte omhoog kan krijgen of dat uberhaupt mogelijk is??
In het controllermenu kan je een paar knoppen toewijzen die de zitplaats van de rijder kunnen veranderen. Je kan dus hoger komen te zitten en verder naar achteren
pi_25700144
zo het spel is eindelijk uit en ik heb em gekocht dus ik schop em even lekker omhoog
2825cc Single Turbo Beast
pi_25871568
Speelt niemand hem op Fok ofzo?

Op GoT lopen de topics over dit spel als een trein auto
pi_25876088
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:53 schreef -Xerxes- het volgende:
Speelt niemand hem op Fok ofzo?

Op GoT lopen de topics over dit spel als een trein auto
Ik speel nog steeds de demo
Als de belastingdienst mijn rekeningnummer heeft gevonden zal ik hier veel te vinden zijn
pi_25877367
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:53 schreef -Xerxes- het volgende:
Speelt niemand hem op Fok ofzo?

Op GoT lopen de topics over dit spel als een trein auto
ik speel het dus kunnen we een keertje met Fok! op imola gaan knallen
2825cc Single Turbo Beast
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:55:57 #264
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_25878595
Dit spel is te moeilijk voor de meeste Fokkers

Ik vind het in elk geval met voorsprong de beste racesim die er is.

Enige nadeel vind ik de crashes (had beter gekunt), gelukkig gaat het bij games als deze niet om het crashen.

IK heb in elk geval niet de legale versie. (ik had me echter wel voorgenomen om hem te kopen). IK heb maar een MX420 videokaart. Dus echt racen met veel auto's kan ik wel shaken. Practise in met een paar auto;s op banen die zich gewoon overdag afspelen (zonde weersomstandigheden die te zwaar zijn voor mijn mx420) gaat echter prima.

Zodra ik deze zomer een nieuwe voeding en videokaart koop, ga ik deze games alsnog kopen. Al ik het maar om Simbin te steunen. Respect voor die jongens.....
pi_25884329
wel even er op letten dat ATI kaarten heel erg veel problemen hebben met dit spel. Nvidia kaarten schijnen perfect te werken!
2825cc Single Turbo Beast
pi_25884692
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:52 schreef Ultimora het volgende:
wel even er op letten dat ATI kaarten heel erg veel problemen hebben met dit spel. Nvidia kaarten schijnen perfect te werken!
GTR icm Ati Radeon 9600 Pro gaat prima anders
pi_26292599
Ik heb m uiteindelijk toch nog gekocht. Ik zie op gamer.nl forum ook al competities ontstaan, en om met 10 of 20 andere echte mensen met deze sim in realtime te rijden is me toch wel wat waard. Ben zelf nog steeds de circuits aan t verkennen en heb gister een race op Anderstorp afgemaakt, 100% 3 uurs GT Race, 3 pitstops en uiteindelijk winnen met 4sec op de nr2 en 6 sec op de nr3 Vond alleen erg tegenvallen dat de race voorbij is en ik echt niets van stats kon zien. Niet op welke plaatsen ik had gelegen of wanneer de competitie nou stops had gemaakt, dat vond ik wel een groot gemis..

Mijn getweakte 9800PRO ati naar 9800XT doet t prima met GTR
Where facts are few, experts are many.
  zondag 17 april 2005 @ 13:21:18 #268
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26294068
download alle info in je MOTEC interpreter.
pi_26294347
Ja, die MOTEC is wel leuk als je uit bent op de stats van je eigen rondjes, maar echt algemene racegegevens krijg ik er niet uit. Alleen maar van bepaalde rondjes hoe ik die gereden heb.
Where facts are few, experts are many.
pi_26542411
Ik merkte online dat er veel tracks werden gereden die ik niet eens heb, maar er is zowaar al een hele community die tracks maakt

http://www.m4driving.it/files/2361.html

Zandvoort zit er ook bij, en de nordschleife, leuke baantjes

ik op suzuka
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 27 april 2005 @ 13:21:25 #271
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_26543135
Ik vind het circuit van catalunya nog steeds een van de leukste banen om te spelen.

Wat is hier eigenlijk ieders favo auto?

Ik vind de 550 en de murcielago tcch wel heel erg lekker hoor
pi_26551325
Lister
Murcielago
de 360
en de Saleen omdat hij snel kan zijn.. Lister vind ik lekker makkelijk snel te rijden, verder kachel ik 90% van de tijd rond op Monza & Spa, maar nadat ik gisteren 5de ben geworden op Brno, vind ik die ook wel leuk
2825cc Single Turbo Beast
pi_26571524
Nu ik online rij en dus wel moet schakelen zelf vind ik de F550 wel prettig.. Ik moet nu op elk circuit ook weer gaan kijken waar ik terug moet schakelen en naar hoeveel, en niet te snel naar ze 1 want dan is t meteen over..
Where facts are few, experts are many.
pi_27077394
Kan er mij iemand helpen met dit game want ik krijg het niet gestart en dat heeft waarschijnlijk te maken met die starforce beveiliging

er sprak hier iemand van een crack die u cd en dvd niet laat herkennen waar kan ik dit ergens vinden aub

ik heb 1 grote iso file van dit spel en kan er mij iemand uitleggen welke stappen ik allemaal moet doen om dit spel werkend te krijgen aub
pi_27078416
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef club25 het volgende:
Kan er mij iemand helpen met dit game want ik krijg het niet gestart en dat heeft waarschijnlijk te maken met die starforce beveiliging

er sprak hier iemand van een crack die u cd en dvd niet laat herkennen waar kan ik dit ergens vinden aub

ik heb 1 grote iso file van dit spel en kan er mij iemand uitleggen welke stappen ik allemaal moet doen om dit spel werkend te krijgen aub
Nee, niemand kan je helpen met het aan de praat krijgen van een illigale versie
Where facts are few, experts are many.
pi_27078444
gewoon kopen....
2825cc Single Turbo Beast
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:21:42 #277
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27144040
heeft iemand de demo V2.0 al geinstalleerd en gespeeld? is dat een beetje wat om te kijken of het wat is, voordat ik weer 200MB binnentrek. is het uberhaupt een goed bestand, geen corrupt?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_27297501
200MB is toch peunuts? Ik bedoel zet hem aan, ga ff koffie drinken, of schijten ofzo, en als je klaar bent is ie llang binnen

Tof spel trouwens, best racegame die ik tot nog toe gespeeld heb
pi_27297529
200MB is misschien peanuts voor jou maar sommige mensen hebben een niet zo groot datalimiet
pi_27297572
Datalimiet???? We leven in 2005; watnou datalimiet?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:02:36 #281
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27298514
nee kheb ook geen datalimiet, maar een 50KB lijntje, dus dat duurt nog wel ff, maar heb hem al binnen...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_27298573
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef CybPraetorian het volgende:
nee kheb ook geen datalimiet, maar een 50KB lijntje, dus dat duurt nog wel ff, maar heb hem al binnen...
Heb je wel een fatsoenlijk stuurtje?
Met toetsenbord is dit spel niet te spelen (en daar is het ook niet voor bedoeld
pi_27608535
Heb eindelijk de volledige versie
Zit alleen met een probleempje... als ik +/- 10 min aan het spelen ben start de pc opnieuw op
iemand een idee waar het aan kan liggen?
  zondag 4 september 2005 @ 22:25:32 #284
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_30272261
GTR is in de nu bij de Media Markt in Utrecht maar 20 Euro.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 4 september 2005 @ 22:40:54 #285
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_30272792
Mooie prijs voor de beste race game ooit gemaakt
  zondag 4 september 2005 @ 23:42:51 #286
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_30274918
Zeker weten. Richard Burns Rally (beste rally game) zie ik hier en daar liggen voor maar 5 Euro. Auw.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  maandag 5 september 2005 @ 11:01:15 #287
40664 Durbin
Who knows..
pi_30282587
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Zeker weten. Richard Burns Rally (beste rally game) zie ik hier en daar liggen voor maar 5 Euro. Auw.
Hij ligt inderdaad ook bji de FRS voor ¤ 5,99.

Absoluut geen geld voor (hands-down) de beste rallysim ooit.
(met Rally Championship 2000 en Rally Trophy als leuke tweede)
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_30550280
waar kan je dit spel downloaden
pi_30550559
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef tomlollol het volgende:
waar kan je dit spel downloaden







denk je dat antwoord hier te vinden?
2825cc Single Turbo Beast
pi_30552168
Afgelopen weekend GTR weer geīnstalleerd, was weer even wennen. Had de laatste tijd wat meer arcadespellen gespeeld, dan merk je daarna weer hoe realistisch GTR toch is
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:40 schreef Kierewiet1985 het volgende:
..als ik +/- 10 min aan het spelen ben start de pc opnieuw op
iemand een idee waar het aan kan liggen?
Waarschijnlijk de temperatuur van je pc te hoog.
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef tomlollol het volgende:
waar kan je dit spel downloaden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')