waarom die heeft toch die verstopping niet veroorzaakt,als je een woning huurd moet je er ook zelf voor op draaienquote:Op donderdag 29 april 2004 15:52 schreef wingerd het volgende:
de huurbaas...
neuh dan bel je gewoon de mannen van de rioleringsproblemen. Die komen dan langs om het probleem te fixxen....quote:Op donderdag 29 april 2004 16:06 schreef glossy het volgende:
[..]
waarom die heeft toch die verstopping niet veroorzaakt,als je een woning huurd moet je er ook zelf voor op draaien
tot dat het tig keer gebeurd of dat je steeds vet in de gootsteen flikkerd of in de plee dan krijg je echt wel een rekening op de duur tenminste hier welquote:Op donderdag 29 april 2004 16:07 schreef wingerd het volgende:
[..]
neuh dan bel je gewoon de mannen van de rioleringsproblemen. Die komen dan langs om het probleem te fixxen....
nooit een rekeing gezien
jah. Wie gooit er dan steeds vet in zijn gootsteen?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:14 schreef glossy het volgende:
[..]
tot dat het tig keer gebeurd of dat je steeds vet in de gootsteen flikkerd of in de plee dan krijg je echt wel een rekening op de duur tenminste hier wel
zijn er genoeg die dat nog doen,hoor het wel is van me vriend als ie weer is een riool klussie heeft,flessen,wc borstels alles gaat er in ,snap niet dat ze dat er door heen krijgenquote:Op donderdag 29 april 2004 16:16 schreef wingerd het volgende:
[..]
jah. Wie gooit er dan steeds vet in zijn gootsteen?
Ja, alle studentenquote:Op donderdag 29 april 2004 16:41 schreef Cyberbert het volgende:
Studenten zijn viese kakkerlakken...gezien op tv en in het echie
dat lijkt me niet....het is zijn huis namelijk en hij is er neem ik aan dat ook hij er bij gebaat is dat de leidingen goed werken en de ontstopping in orde is.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:11 schreef Bobo24 het volgende:
Nou, ik kom net van de phone af met m'n huisbaas: hij weigert alle medewerking en al helemaal om te betalen. Hij zegt dat er in mijn contract ergens staat dat dergelijke klusjes voor rekening van de huurder komen. Tja, ik heb toch echt een handtekening onder dat kreng gezet, dus hij staat in z'n recht.Dat wordt dus vet dokken voor mij en mijn medegetroffenen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |