abonnement Unibet Coolblue
pi_18751664
Ik heb twee dagen geleden dat oogspul van Biotherm gekocht, waarmee je die vlekken weg krijgt. Wel ontzettend duur, 33 euro voor 100ml, maar je moet er ook maar weinig van gebruiken. Tot nu nog niks speciaals gemerkt, maar dat zou pas na een tijdje komen. Dus ben benieuwd.
pi_18751710
gebruik altijd Biotherm age fitness ....... fokking duur ...... maar wel goed
Nobody's Perfect, my name is Nobody
pi_18752275
Vandaag ff een sample van Biotherm Sensitive gehaald nadat m'n Fix en Protect (Zirh) samples opwaren. Kben benieuwd wat me beter bevalt.
pi_18752344
De litteken creme is voor mij niet genoeg. Ik gebruik het overigens pas een maand voor kleine, maar toch redelijke diepe littekentjes in mijn gezicht. Misschien toch te hooggegrepen voor de creme maar het was uiteraard te proberen.

Ik wil ook de Biodermal scrub eens uit gaan proberen. Is dat unisex, of moet je voor de herenhuid speciaal een herenscrub halen?
pi_18752717
waar kun je die nickel kopen?
pi_18753007
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:45 schreef _IsaBella_ het volgende:
waar kun je die nickel kopen?
Ik heb het bij de Bijenkorf gekocht.
pi_18753186
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:31 schreef MadGuy het volgende:
De litteken creme is voor mij niet genoeg. Ik gebruik het overigens pas een maand voor kleine, maar toch redelijke diepe littekentjes in mijn gezicht. Misschien toch te hooggegrepen voor de creme maar het was uiteraard te proberen.

Ik wil ook de Biodermal scrub eens uit gaan proberen. Is dat unisex, of moet je voor de herenhuid speciaal een herenscrub halen?
Biodermal is unisex ja .

Ik denk dat je diepe littekentjes alleen weg krijgt met een laserbehandeling. Maar ja, dat zal wel prijzig zijn.
pi_18754124
Inderdaad, dat dacht ik al. het was het proberen even waard. Ze zijn gelukkig maar klein, nog overgehouden van acne enzo. Misschien later ooit eens. 's Ochtends vallen ze ontzettend op en als ik een slechte dag heb ook. Maar soms vallen ze ook helemaal niet op. Het zal ook wel tussen de oren zitten.

Biodermal ga ik volgende week eens proberen en ik zal eens rapport maken!
  woensdag 28 april 2004 @ 21:01:51 #10
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18754974
Leuk, tweede deel. Ik had nog wat Nivea creme gekocht dus naast de face wash, maar nog niets mee gedaan, dat begint morgen.
pi_18755460
Zo leuk dat de heren nu ook massaal aan 't smeren slaan,zeg nou zelf......er gaat niets boven een heerlijk ruikend fris 'mannenhoofdje' in de ochtend!

Keep up the good work!
  woensdag 28 april 2004 @ 22:30:21 #12
59369 8PacK
Alé god, benne ge daar?
pi_18757861
Ik heb nu Biotherm T-zone gekocht en het is tegen de puistjes. Deze geeft wel een ietwat droge huid. Kan je daar ook weer met een product van hetzelfde merk overheen zonder dat de de huid net al daarvoor wordt (voor dat T-zone gebeuren)?
Dusse hij zegt zo van je hiehohahondekots....
pi_18758404
Ik gebruik BioTherm en de Lab Series for Men, echt heerlijk, je huid wordt er super zacht van.
pi_18758425
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:30 schreef 8PacK het volgende:
Ik heb nu Biotherm T-zone gekocht en het is tegen de puistjes. Deze geeft wel een ietwat droge huid. Kan je daar ook weer met een product van hetzelfde merk overheen zonder dat de de huid net al daarvoor wordt (voor dat T-zone gebeuren)?
Na het hydrateren kun je dat er het beste opsmeren. Op het laatst dus .
pi_18797318
Ik wil een goeie moisturizer, die geen glimmende laag achter laat zoals nivea hydraterende creme die ik nu heb en waar ik volgens mij ook nog eens puistjes van krijg.

Ik weet dat aqua power en Zirh Correct goed zijn, maar dat is echt zoooo duur. Is er geen goedkoper alternatief??
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
pi_18797574
De Etos lijn misschien?
pi_18797693
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 20:13 schreef duuuuus het volgende:
Ik wil een goeie moisturizer, die geen glimmende laag achter laat zoals nivea hydraterende creme die ik nu heb en waar ik volgens mij ook nog eens puistjes van krijg.

Ik weet dat aqua power en Zirh Correct goed zijn, maar dat is echt zoooo duur. Is er geen goedkoper alternatief??
Een crème is wat vettiger. Probeer dan eens een lotion of een gel. Die zijn wat luchtiger. Nivea for Men heeft die ook zijn assortiment. Deze bijvoorbeeld:



NIVEA for Men Anti Shine is een probleemoplossende verzorgingslijn die ideaal is voor de dagelijkse verzorging van de vette mannenhuid. De olievrije formule en matterende ingrediënten zorgen dat het glimmen van de huid tot een minimum wordt beperkt. Daarnaast zorgen talgregulerende ingrediënten ervoor dat de talgproductie wordt genormaliseerd. Tegelijkertijd is NIVEA for Men Anti Shine mild voor de huid en zorgt het dat de natuurlijke vochtbalans op peil blijft. De formules bevatten natuurlijke algen-extracten en vitaminen die de huid intensief verzorgt.
pi_18798517
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/907179

ik ben eens gaan peilen wat tweakers doen aan huidvverzorging en ze vinden dat ik overdreven doe?
  vrijdag 30 april 2004 @ 21:36:37 #19
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18798875
Tweakers, maar dan heb je het ook over een bepaalde groep van de samenleving die nou niet bekend staat als een groep die heel erg veel aan (dit soort) verzorging doet... denk ik.

Heb ik het zo goed politiek correct geformuleerd?
pi_18799064
Hoi Schatje,

Ik gebruik Roaccutane dus m'n gezicht is heel droog, maar als ik dan die nivea hydraterende creme gebruik krijg ik weer puistjes. Die nivea for men wat je net hebt gepost is voor een vette huid, die heb ik normaal dus ook, maar sinds roaccutane niet meer. Dus volgens mij is die dan niet helemaal geschikt.

Heeft nivea niet een hydraterende fluid ofzo voor mannen met een droge/normale huid??

Of kan ik ook gewoon Oil of Olaz vochtinbrengende fluid gebruiken (wat dus niet speciaal voor mannen is?)?

Dankjewel!!
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
pi_18799360
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 21:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Tweakers, maar dan heb je het ook over een bepaalde groep van de samenleving die nou niet bekend staat als een groep die heel erg veel aan (dit soort) verzorging doet... denk ik.

Heb ik het zo goed politiek correct geformuleerd?
het lijkt er idd op, ze vinden het of te overbodig of je bent al gauw teveel ermee bezig. en er kwam er al gelijk een met het hokjesgeest idee van fag

maarja ik hang zelf ook veel op tweakers rond en neem toch aan dat niet iedereen zo is
pi_18799495
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 21:44 schreef duuuuus het volgende:
Hoi Schatje,

Ik gebruik Roaccutane dus m'n gezicht is heel droog, maar als ik dan die nivea hydraterende creme gebruik krijg ik weer puistjes. Die nivea for men wat je net hebt gepost is voor een vette huid, die heb ik normaal dus ook, maar sinds roaccutane niet meer. Dus volgens mij is die dan niet helemaal geschikt.

Heeft nivea niet een hydraterende fluid ofzo voor mannen met een droge/normale huid??
Een emulsie:

quote:
Of kan ik ook gewoon Oil of Olaz vochtinbrengende fluid gebruiken (wat dus niet speciaal voor mannen is?)?

Dankjewel!!
Dat kun je proberen. Oil of Olaz is echter wel afgesteld op de vrouwenhuid .

Ik bedenk me nu dat de BodyShop ook een huidverzorgingslijn voor de heren heeft. Misschien is dat wat voor je .
pi_18827074
heeft iemand ervaring met de lijn van Etos?
ik heb sinds kort de aftershave balsem, de dagcreme en de face wash
ik moet zeggen dat na 2 dagen gebruik de balsem en de face wash goed lijken te bevallen, maar de dagcreme bevalt vooralsnog niet zo goed.. me huid is nu een klein beetje rood op sommige plaatsen en voelt nogal vettig.. ook glanst ie.. terwijl ik voordat ik t gebruikte nooit last daarvan had

ook staat er bij de facewash dat je m sochtends en savonds moet doen, en daarna de dagcreme moet doen.. maar moet je de dagcreme dan ook savonds doen?.. tis toch een DAGcreme

misschien weet jij meer schatje ?
pi_18827084
Ik gebruik helemaal niets. Gewoon niet te vaak met zeep wassen.
  zondag 2 mei 2004 @ 09:18:55 #25
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18827735
Ik kwam die Etos lijnen vandaag tegen, heb ze niet bekeken maar ben benieuwd. Ik denk dat als je last hebt van dat soort dingen dat je toch een speciaal soort creme voor een ander type huid noidg hebt, maar ik kan me vergissen.

Dagcreme kan de hele DAG, maar als er nachtcreme zou bestaan kan het ook. 's Nachts reinigt de huid zich ook sterk, dus dan nheb je ook wel een beetje creme nodig.
  zondag 2 mei 2004 @ 12:27:23 #26
71383 tijgermans
There's more.
pi_18829727
Ik heb ook de dagcreme en de aftershave balsem gebruikt van de etos, en de facewash heb ik nog thuis liggen. Ik vond de creme niet echt lekker zoals gezegt wat vettig en voelde niet echt lekker aan. Met de hydraterende creme van nivea had ik hetzelfde. De aftershave balsem daarentegen beviel me beter. Ik denk dat je het beste als de creme niet lekker aanvoelt je een andere creme kunt gaan gebruiken. Een dagcreme kun je gewoon na de reiniging s'morgens en s'avonds gebruiken tenzij je voor s'avonds een nachtcreme gebruikt.
  zondag 2 mei 2004 @ 14:53:40 #27
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18832473
Ik kwam trouwens ook even bij de Douglas, kon het niet laten toch eens te kijken wat Biotherm Homme en Zirh kosten.... zal vast erg goed zijn, maar ik vond de prijs wel errg hoog.

Maar misschien besluit ik in de toekomst toch nog eens anders, als er sampletjes komen bijvoorbeeld, want dan kan ik het goed proberen. Van Biotherm Homme had ik er overigens al een paar, maar nog niet veel mee gedaan.
pi_18833249
Zal ook eens wat van me laten horen, gebruik het niet altijd, sla soms wel een keer een ochtend of dagje over.
Zelf begonnen met Biotherm homme, werkt goed, probeer gewoon het e.e.a. 't T-pur programma was wel erg handig voor me toen in ik nog dagelijks een wat vettere huid had. Later ook Zirh geprobeerd, en gebruik het nu door elkaar heen (voornamelijk zirh clean <=> bh ND Facial Cleansing, Tpur Anti-Shine Facial Cleanser (wat een namen... ))

Vind Zirh over het algemeen iets agressiever dan Biotherm homme producten (BH is zachter), maar dat kan handig zijn, Zirh Fix (zeer lokaal) effe dik aanbrengen en 18 a 24 uur later is het glad.

Ook nog een vraag: Zirh protect.. 't gaat maar op sommige dagen vind het wat te sterk, te ..., wat is een goed (zachter) biotherm alternatief ?

en een tip voor wie het allemaal zo duur vind:
bijv. Biotherm Homme Non-Drying Facial Cleansing Gel
normaal ca 21.25 Euro
Schiphol (na incheck) ca 16.90 Euro (incl 19% btw)
Andorra: 14.11 Euro ('t is daar tax free)

En voor beginners: vraag in de winkel even een boekje van de merken, staat het allemaal in uitgelegd....
of kijk hier voor een oude versie

[ Bericht 2% gewijzigd door logic_ op 02-05-2004 16:54:40 ]
pi_18843634
Vraagje:
Ik heb last van een nogal droge huid bij mijn mondhoeken, wat kan ik hier het best tegen gebruiken.
  zondag 2 mei 2004 @ 23:42:08 #30
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18844524
Heb je de gebruikkelijke Blistex-Labello dingen al gebruikt? Ik moet zeggen dat Blistex zo'n tubetje heeft, welke naar mijn mening erg effectief is voor alle lippenkwalen.
pi_18851157
quote:
Op zondag 2 mei 2004 15:32 schreef logic_ het volgende:


Ook nog een vraag: Zirh protect.. 't gaat maar op sommige dagen vind het wat te sterk, te ..., wat is een goed (zachter) biotherm alternatief ?
Ik gebruik nu Aqua Sensitive ipv Zirh Protect, en ben daar zeer tevreden over
Je zou ook Aquapower kunnen gebruiken, die is wat frisser en niet voor de heel gevoelige huid.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 3 mei 2004 @ 11:04:07 #32
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18851857
*meldt: Nivea Q10 voor mannen
Ik heb al een boek.
  maandag 3 mei 2004 @ 17:19:43 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_18859943
quote:
Op zondag 2 mei 2004 04:09 schreef Steijn het volgende:
Ik gebruik helemaal niets. Gewoon niet te vaak met zeep wassen.
Je kan beter gewoon een facewash nemen, droogt helemaal niet uit als je de goede hebt .
  maandag 3 mei 2004 @ 17:21:41 #34
16715 Mylene
*schatje*
pi_18859987
quote:
Op zondag 2 mei 2004 23:11 schreef itsontoday het volgende:
Vraagje:
Ik heb last van een nogal droge huid bij mijn mondhoeken, wat kan ik hier het best tegen gebruiken.
Volgens mij is dat het resultaat van vitaminegebrek. Maar je zou een klein beetje Blistex ofzo erover kunnen smeren.
pi_18860054
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat het resultaat van vitaminegebrek. Maar je zou een klein beetje Blistex ofzo erover kunnen smeren.
hmmm zou best eens kunnen...
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:08:08 #36
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18870473
Oke heren.. zijjn er mannen met ervaring met scrubcremes..?? Welke merken werken goed bij jou en welke niet?? Wat kosten ze etc.
Kortom licht me voor
  dinsdag 4 mei 2004 @ 00:14:15 #37
16715 Mylene
*schatje*
pi_18870612
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
Oke heren.. zijjn er mannen met ervaring met scrubcremes..?? Welke merken werken goed bij jou en welke niet?? Wat kosten ze etc.
Kortom licht me voor
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen .
pi_18871015
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat het resultaat van vitaminegebrek. Maar je zou een klein beetje Blistex ofzo erover kunnen smeren.
waarschijnlijk krijg je TEVEEL vitamine A binnen.
pi_18871200
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
Oke heren.. zijjn er mannen met ervaring met scrubcremes..?? Welke merken werken goed bij jou en welke niet?? Wat kosten ze etc.
Kortom licht me voor
Zoals eerder gezegd, Zirh scrub bevalt me ERG goed, ik gebruik hem direct na zirh clean, maar maar 2x in de week. En het voelt gewoon super fris en gezond aan

( En jezelf wel ervan weerhouden om het dagelijks te gaan gebruiken, dat is gewoon niet goed. )
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_18872406
Ik gebruik zihr , clean, correct, protect en scrub

Maar soms heb ik gewoon schijt aan alles en gebruik ik gewoon niks, paar dagen gewoon niks alleen met water wassen klaar... (het lijkt alsof mijn gezicht er beter van wordt) maar aan de andere kant wil ik toch doorblijven gebruiken...hmmz dilemma man

Moet ik gewoon door blijven gebruiken... of rust periodes inlassen?
4
  dinsdag 4 mei 2004 @ 08:58:18 #41
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18873931
Een scrub dagelijks gebruiken lijkt me ook niet goed. Er wordt niet voor niets geadviseerd dat je het 1 a 2x per week dient te gebruiken voor optimale verzorging...
pi_18875121
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
Oke heren.. zijjn er mannen met ervaring met scrubcremes..?? Welke merken werken goed bij jou en welke niet?? Wat kosten ze etc.
Kortom licht me voor
Op dit moment gebruik ik Nickel scrubbing gel en die voldoet mij zeer goed. Ook andere personen die deze gel gebruiken hebben positieve ervaringen met het product. De prijs ligt zo rond de 20-25 euro.
pi_18875325
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
Oke heren.. zijjn er mannen met ervaring met scrubcremes..?? Welke merken werken goed bij jou en welke niet?? Wat kosten ze etc.
Kortom licht me voor
Crisis!!
De dag nadat ik gescrubd heb, zit ik onder de uitslag (en dan heb ik het zeer voorzichtig gedaan).
Ik had altijd Zirh scrub, maar heb laatst een scrub creme zonder korreltjes gekregen, en die lijkt het goed te doen.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18876149
Ik heb nu de volgende produkten gebruikt:

- Zirh Fix
(werkt goed, ik had irritatie van het scheren maar na gebruik waren deze vlekken snel weg)+/- 30 euro

- Lab Series for men Lift Off Deep Cleansing Clay Mask
(deze heb ik pas 1 keer gebruikt, maar het lijkt wel te werken, het voelt allemaal net wat beter aan) +/- 20 euro

- Biotherm Homme T-Pur Active Anti-Shine Moisturizer
(deze werkt erg goed, ik had op mijn voorhoofd nogal glimmende huid en last van kleine puistjes, maar dat is helemaal weg na 3x gebruiken) +/- 30 euro

- Biotherm Homme Hydra-Detox Yeux Puffiness dark circles
(tegen kringen en wallen, werkte in het begin echt goed, nu lijkt het minder, maar dat kan ook omdat het minder opvalt) +/- 30 euro

Ik wil nu nog aanvullend een scrub van de Biotherm Homme T-Pur lijn aanschaffen.
Over het algemeen ziet mijn gezicht er veel gezonder uit en vooral egaler.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:32:50 #45
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18876581
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 11:08 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb nu de volgende produkten gebruikt:

- Lab Series for men Lift Off Deep Cleansing Clay Mask
(deze heb ik pas 1 keer gebruikt, maar het lijkt wel te werken, het voelt allemaal net wat beter aan) +/- 20 euro
Werkt deze Mask ook goed om porieën ietwat te vernauwen?

Ik heb nu zelf de Biodermal Scrub Gel aangeschaft, ¤ 12,50 en vandaag maar eens uitgeprobeerd. Mijn huid voelt lekker aan na zo'n behandeling en ook een stuk minder trekkerig. Ik scheer ook veel gladder. Heerlijk!

Overigens gebruik ik ook de Nivea Double Action Face Wash, de Moisturizer Emulsie van Nivea en een Aftershave balsem van Nivea.
pi_18878034
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 11:32 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Werkt deze Mask ook goed om porieën ietwat te vernauwen?

Ik heb nu zelf de Biodermal Scrub Gel aangeschaft, ¤ 12,50 en vandaag maar eens uitgeprobeerd. Mijn huid voelt lekker aan na zo'n behandeling en ook een stuk minder trekkerig. Ik scheer ook veel gladder. Heerlijk!

Overigens gebruik ik ook de Nivea Double Action Face Wash, de Moisturizer Emulsie van Nivea en een Aftershave balsem van Nivea.
Ja die face wash gebruik ik ook, die is echt perfect en ik gebruik ook die intensive creme van Nivea. Ik weet het eigenlijk niet of die mask ook porieen vernauwt. Schatje weet jij het?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:23:29 #47
16715 Mylene
*schatje*
pi_18879111
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 13:32 schreef itsontoday het volgende:

[..]

Ja die face wash gebruik ik ook, die is echt perfect en ik gebruik ook die intensive creme van Nivea. Ik weet het eigenlijk niet of die mask ook porieen vernauwt. Schatje weet jij het?
Een masker van klei vernauwt de poriën. Het is tevens diepreinigend .
pi_18881234
maar is het raadzaam om eerst een scrub te gebruiken en dan een masker? wat is de volgorde voor deze produkten?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:32:58 #49
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18882185
Mij lijkt; eerst Face wash, vervolgens scrub en dan moisturizer. Waar het maskertje komt weet ik niet.
pi_18882315
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:32 schreef MadGuy het volgende:
Mij lijkt; eerst Face wash, vervolgens scrub en dan moisturizer. Waar het maskertje komt weet ik niet.
Volgens mij moet je een masker na de scrub en voor de moisturizer doen.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18882390
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:38 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Volgens mij moet je een masker na de scrub en voor de moisturizer doen.
Volgens mij kan je dat masker maybe beter op een andere dag doen?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_18882550
dat zou ook kunnen

ik denk:
- facewash
- scrub
- masker
- moisturizer
pi_18882898
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:42 schreef Thermo het volgende:

[..]

Volgens mij kan je dat masker maybe beter op een andere dag doen?
Weet niet, in een Zirh boekje dat ik thuis heb liggen staat als tip dat je eerst scrub en dat het masker moet doen.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18882913
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:50 schreef itsontoday het volgende:
dat zou ook kunnen

ik denk:
- facewash
- scrub
- masker
- moisturizer
zo doe ik het iig
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:38:07 #55
16715 Mylene
*schatje*
pi_18884683
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:08 schreef aldostuta het volgende:

[..]

zo doe ik het iig
Klopt, zo doe ik het ook altijd. Alleen ik gebruik ik er nog een tonic bij .
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:47:00 #56
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18886284
Oeh, schatje introduceert een nieuw eng woord voor ons heren, tonic!
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:52:40 #57
16715 Mylene
*schatje*
pi_18886422
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:47 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, schatje introduceert een nieuw eng woord voor ons heren, tonic!
De dames gebruiken een tonic na het reingen, om zo de laatste restjes make-up, vuil enzo weg te halen .

Wattenschijfjes .
pi_18886549
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:52 schreef schatje het volgende:

[..]

De dames gebruiken een tonic na het reingen, om zo de laatste restjes make-up, vuil enzo weg te halen .

Wattenschijfjes .
ha yes! dat hoeven wij niet te gebruiken... tenminste nog niet...
pi_18886632
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:52 schreef schatje het volgende:

[..]

De dames gebruiken een tonic na het reingen, om zo de laatste restjes make-up, vuil enzo weg te halen .

Wattenschijfjes .
had je ook niet van die reinigende tonics van clearasil ofzo? Volgens mij hebben mannen die wel eens gebruikt
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:05:18 #60
16715 Mylene
*schatje*
pi_18886742
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:59 schreef Thermo het volgende:

[..]

had je ook niet van die reinigende tonics van clearasil ofzo? Volgens mij hebben mannen die wel eens gebruikt
Dat zou best goed kunnen. Clearasil is trouwens is echt troep.
pi_18887136
Het masker van Zirh is ook een goede aanrader (als deze nog niet voorbij was gekomen).
Ik gebruik deze altijd na de scrub en gevolgd door correct. Verder gebruik ik nog de clean en de restore van Zirh.
Soms heb ik wat pukkeltjes op de kaaklijn en hier gebruik ik dan EluBiol van ROC voor, meestal zijn de pukkeltjes dan grotendeels na 24 uur weg, als ik het als dag- en nachtcreme gebruik.
Scheren doe ik nat, met gilette mach3, na mijn gezicht gereinigd of gescrubbed te hebben en ingesmeerd heb met de kwast met vergulde hand.

Vroeger gebruikte ik Clearins, maar op een gegeven moment reageerde mijn voorhoofd daar erg heftig op

ZIrh vind ik iig erg prettig aangevuld met dt spul van ROC
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
  dinsdag 4 mei 2004 @ 23:32:36 #62
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18892642
Die wanhoop van Clearasil, je smeert het erop, en het doet geen donder, van zoveel mensen gehoord, gelukkig zelf nooit meer te maken gehad.

Als ik ooit nog geld krijg, dan weet ik wel wat ik doe. Ik was vandaag weer in de stad, en kon het niet laten toch even naar die prijs van die Zirh spullen te kijken. Maar ik schrok best wel een beetje
  woensdag 5 mei 2004 @ 10:20:09 #63
93996 Apollion
this is bat country
pi_18898838
Na een tijdje goedkope produkten gebruikt te hebben, ben ik overgestapt op de Biotherm Homme lijn. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Ik gebruik de Facial Cleaning Gel, de scheerschuim voor het scheren (kreeg ik gratis), daarna de Aquapower en af en toe de D-Stress (na stappen). M'n huid is er echt enorm van opgeknapt, veel minder puistjes en een stuk zachter. Echter, af en toe heb ik vooral in m'n mondhoeken uitslag, kleine puistjes e.d. vooral na een nachtje doorzakken, weinig slapen. Eerste advies is natuurlijk, niet uitgaan, maar dat wil ook niet laten. Nu wil ik Zirh Fix proberen. Ik heb al paar goede ervaringen gelezen, maar omdat het bij mij specifiek naast m'n mond is, zijn er misschien nog andere produkten te koop?
pi_18908045
Hey wanneer en hoevaak moet je zihr fix gebruiken?

Elke dag na zihr clean, fix daarna correct en dan protect?
4
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:08:13 #65
16715 Mylene
*schatje*
pi_18908432
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 16:54 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
Hey wanneer en hoevaak moet je zihr fix gebruiken?

Elke dag na zihr clean, fix daarna correct en dan protect?
Als laatste, en dan op de zogeheten T-Zone. En gewoon dagelijks gebruiken .
pi_18909107
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Als laatste, en dan op de zogeheten T-Zone. En gewoon dagelijks gebruiken .
ah nee man, in het boekje staat (zie ik net) 'Toverhazelaar kalmeert en citroenolie remt de groei van bacterien. Aanbrengen op de probleemzones. Fix gebruiken na Clean of gelijk na het scheren.''

Dus als je je gaat scheren, eerst met clean wassen, daarna scheren en dan fix, correct protect..

Als je je niet gaat scheren, clean, fix, correct, protect.

En die fix gewoon op de plekken waar je irritaties hebt.
4
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:49:10 #67
16715 Mylene
*schatje*
pi_18909375
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:36 schreef DeXtOuRiuS het volgende:

[..]

ah nee man, in het boekje staat (zie ik net) 'Toverhazelaar kalmeert en citroenolie remt de groei van bacterien. Aanbrengen op de probleemzones. Fix gebruiken na Clean of gelijk na het scheren.''

Dus als je je gaat scheren, eerst met clean wassen, daarna scheren en dan fix, correct protect..

Als je je niet gaat scheren, clean, fix, correct, protect.

En die fix gewoon op de plekken waar je irritaties hebt.
"Man??"

Mevrouw .

Maar je hebt gelijk, als je het voor irritaties van het scheren wilt gebruiken. Fix is echter ook een product dat matteert. Dat is handig als je een vette huid hebt. Ik dacht dat je dat bedoelde .
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:07:58 #68
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_18909780
Is het verstandig om 2 verschillende moisterizers over elkaar heen te doen ?
dus bijv. Biotherm T-pur moist. en Biotherm D-stress moist. ?
Wallahjeweettog
pi_18913094
Ik hou steeds last van een droge huid rond mijn mond, dus dat vlak tussen kin en mond en aan de zijkanten. Is er niet spul speciaal voor die zones, zoiets als t-pur voor je voorhoofd en zo is. Ik smeer nu dat t-pur spul na het douchen op mijn voorhoofd/neus enz, en dan helpt perfect, nu zoek ik dus nog iets voor die andere zones. Liefst van Biotherm, want dat bevalt me prima.
  woensdag 5 mei 2004 @ 21:23:21 #70
16715 Mylene
*schatje*
pi_18914133
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:07 schreef EmjaY het volgende:
Is het verstandig om 2 verschillende moisterizers over elkaar heen te doen ?
dus bijv. Biotherm T-pur moist. en Biotherm D-stress moist. ?
Volgens mij gebruik je de tweede enkel maar als booster na bijvoorbeeld een stevig nachtje stappen of een paar drukke dagen. Twee moisterizers over elkaar heen heeft geen nut .
pi_18951708
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:05 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat zou best goed kunnen. Clearasil is trouwens is echt troep.
Is dat troep? Ik gebruik het zelf na de face wash om mijn huid extra schoon te krijgen. Ik heb het idee dat ik sinds ik dit doe, minder last heb van meeeters en de bijbehorende pukkeltjes. wel kreeg ik er een droge huid van rond mn neus. Daarom doe ik het nog maar 1 keer per dag (aanvankelijk twee keer), en gebruik erna een moisturizer. Het werd me tevens aangeraden door een schoonheidsspecialiste ter voorkoming van scheeruitslag.

Zijn er dan ook alternatieven voor Clearasil?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 14:53:54 #72
16715 Mylene
*schatje*
pi_18954229
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:55 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Is dat troep? Ik gebruik het zelf na de face wash om mijn huid extra schoon te krijgen. Ik heb het idee dat ik sinds ik dit doe, minder last heb van meeeters en de bijbehorende pukkeltjes. wel kreeg ik er een droge huid van rond mn neus. Daarom doe ik het nog maar 1 keer per dag (aanvankelijk twee keer), en gebruik erna een moisturizer. Het werd me tevens aangeraden door een schoonheidsspecialiste ter voorkoming van scheeruitslag.

Zijn er dan ook alternatieven voor Clearasil?
Ik vind het vrij agressief spul. Maar dat heb ik sowieso met tonics waar alcohol denat inzit. Maar het kan geen kwaad als je het echter maar één keer per week gebruikt. Gewoon in de gaten blijven houden hoe je huid erop reageert.
pi_18956000
hm een tijdje geleden toen ik het net had gekocht had ik mijn ervaringen verteld over die etos lijn
nu gebruik ik het al langer en de ervaringen zijn niet zo goed
het is moeilijk aan te geven waar het aan ligt, omdat ik 3 producten gebruik, de facewash, de aftershave balsem en de dagcreme

ik smeerde iig die facewash eerst ook op mn hals maar daar werd ie rood en vlekkerig van, vroeger nooit last van gehad maar sinds die middeltjes dus wel als ik na het scheren de aftershave balsem op mn gezicht smeer, begint het vet te prikken.. daarnaast begint de huid naast me neusvleugels uit te drogen de laatste tijd

ik moet zeggen dat mn gezichtshuid wel wat egaler en gladder is geworden sinds ik die spullen gebruik, maar op een of andere manier wel wat (onnatuurlijk) roder

zou jij wat tips kunnen geven schatje? waar het aan ligt dat die huid roder word in de hals na die facewash en over die aftershave balsem etc
pi_18956493
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:50 schreef boerio het volgende:
hm een tijdje geleden toen ik het net had gekocht had ik mijn ervaringen verteld over die etos lijn
nu gebruik ik het al langer en de ervaringen zijn niet zo goed
het is moeilijk aan te geven waar het aan ligt, omdat ik 3 producten gebruik, de facewash, de aftershave balsem en de dagcreme

ik smeerde iig die facewash eerst ook op mn hals maar daar werd ie rood en vlekkerig van, vroeger nooit last van gehad maar sinds die middeltjes dus wel als ik na het scheren de aftershave balsem op mn gezicht smeer, begint het vet te prikken.. daarnaast begint de huid naast me neusvleugels uit te drogen de laatste tijd

ik moet zeggen dat mn gezichtshuid wel wat egaler en gladder is geworden sinds ik die spullen gebruik, maar op een of andere manier wel wat (onnatuurlijk) roder

zou jij wat tips kunnen geven schatje? waar het aan ligt dat die huid roder word in de hals na die facewash en over die aftershave balsem etc
Er zit vast alcohol in die after shave balsam.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18956530
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:53 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik vind het vrij agressief spul. Maar dat heb ik sowieso met tonics waar alcohol denat inzit. Maar het kan geen kwaad als je het echter maar één keer per week gebruikt. Gewoon in de gaten blijven houden hoe je huid erop reageert.
Ik krijg dus wel last van een droge huid.........
Is er ook een alternatief voor mannen?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:13:59 #76
16715 Mylene
*schatje*
pi_18956661
Tsja, ik denk dat je een zeer gevoelige huid hebt. Aangezien de Etos lijn geen producten heeft die specifiek zijn afgestemd op bepaalde huidtypes zul je wat anders moeten proberen. Dan denk ik aan Sensitive Face Wash en Sensitive Face Care van Nivea. Die laatste gaat roodheid tegen.

Of probeer het anders zonder de aftershave balsem. Kijk dan eens hoe je huid reageert. En van de fashwash hoef je maar een heel klein beetje te gebruiken.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:15:54 #77
16715 Mylene
*schatje*
pi_18956707
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:09 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik krijg dus wel last van een droge huid.........
Is er ook een alternatief voor mannen?
Je bedoelt om te ontsmetten??
pi_18956823
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Je bedoelt om te ontsmetten??
Yep, om te desinfecteren in aanvulling op een face wash.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:24:33 #79
16715 Mylene
*schatje*
pi_18956954
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Yep, om te desinfecteren in aanvulling op een face wash.
Ja lieverd, maar daar zit ook alcohol denat in. In feite komt het op hetzelfde neer. Een goede fash wash moet afdoende zijn.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:59:09 #80
71941 JePevePe
Angelina rules
pi_18957957
Btw, Schatje, dank nog voor die tip over die scheerolie...
gisteren gehaald bij Etos, tot m'n stomme verbazing scheert dat best wel lekker... eigenlijk lekkerder dan met schuim! Beetje maf gevoel omdat 5 druppels inderdaad genoeg is, maar voor je gevoel veeeeel te weinig... maaruh scheert prima!

Thnx!

PS die Rosacea aandoening is kut, gaat maar heel langzaam weg met Clindamycine...
  vrijdag 7 mei 2004 @ 17:03:39 #81
59369 8PacK
Alé god, benne ge daar?
pi_18958058
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Yep, om te desinfecteren in aanvulling op een face wash.
Desinfecteren heeft niet veel nut aangezien al die bacteriën er in no-time weer op zitten.
Dusse hij zegt zo van je hiehohahondekots....
pi_18958741
als je een gevoelige - maar ook vette huid (tenminste dat neem ik aan omdat ik ook last heb van puistjes) hebt, kun je dan beter nivea anti-shine face wash nemen of nivea sensitive face wash?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:00:03 #83
16715 Mylene
*schatje*
pi_18959483
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:29 schreef Wizdom83 het volgende:
als je een gevoelige - maar ook vette huid (tenminste dat neem ik aan omdat ik ook last heb van puistjes) hebt, kun je dan beter nivea anti-shine face wash nemen of nivea sensitive face wash?
Die eerste lijkt me .
pi_18961605
ik gebruik nu trouwens sebamed onder de douche, is dat goed of niet?
en welk masker zou je aanraden? (als ik die nivea producten ga gebruiken)
ik heb nog Gezichtsmakser van Dr Hauschka liggen, ik las ergens anders dat dat goed is..
pi_18963412


[ Bericht 100% gewijzigd door aldostuta op 07-05-2004 20:43:37 ]
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_18981020
er zit bij de telegraaf van vandaag (zaterdag) een boekje over camera's, achterin dat boekje vind je wat voordeel bonnen.. en toevallig zit er een bon bij voor 16 % korting op alle Biotherm producten (bij Paris XL), dus ook voor de man.. doe hier je voordeel mee...

[ Bericht 3% gewijzigd door WTF op 08-05-2004 19:06:18 (winkel ff toegevoegd..) ]
blaat
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:33:39 #87
71383 tijgermans
There's more.
pi_18981573
Vandaag maar eens de nivea anti shine lijn binnen gehaald. De eerste ervaringen zijn positief, de facewash is wel lekker en de creme is niet vet en je huid voelt zacht aan. Maar ik weet niet of het gaat helpen tegen de puisten die ik heb(ik zit er niet onder, maar het is wel erg hardnekkig). Ik heb al zoveel geprobeerd en ik wil niet aan medicijnen. . Laten we hopen dat dit helpt, maar ondanks dat het goed voelt ben ik zo langzamerhand de hoop al aan het opgeven.
pi_18982512
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja lieverd, maar daar zit ook alcohol denat in. In feite komt het op hetzelfde neer. Een goede fash wash moet afdoende zijn.
Lieverd..........
Maar Zirh Clean bevat geen alcohol denat.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  zondag 9 mei 2004 @ 13:23:12 #89
16715 Mylene
*schatje*
pi_18993515
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 20:50 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Lieverd..........
Maar Zirh Clean bevat geen alcohol denat.
Ja meneertje, maar dat is een face wash. Ik dacht dat je vervangende tonic zocht voor Clearasil .
pi_19000328
iemand ervaring met Shiseido? Ik gebruik nu sinds kort de face-wash en die is perfect, denk er nu over na om de dagcreme ook te kopen... iemand ervaring daarmee?
  zondag 9 mei 2004 @ 18:58:15 #91
16715 Mylene
*schatje*
pi_19000570
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:48 schreef bart1986 het volgende:
iemand ervaring met Shiseido? Ik gebruik nu sinds kort de face-wash en die is perfect, denk er nu over na om de dagcreme ook te kopen... iemand ervaring daarmee?
Shiseido is een mooi merk. Ik heb er in het verleden ook producten van gebruikt.

Je hebt ook talg absorberend papier in een handig mapje van dat merk om het glimmen tegen te gaan. Het is geen echte oplossing natuurlijk, maar wel handig voor onderweg .
pi_19002030
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:48 schreef bart1986 het volgende:
iemand ervaring met Shiseido? Ik gebruik nu sinds kort de face-wash en die is perfect, denk er nu over na om de dagcreme ook te kopen... iemand ervaring daarmee?
Ik gebruik de face-wash ook en vindt 'm ook erg goed, groot voordeel van het product is dat je de foam kunt gebruiken als scheerschuim!
pi_19002207
oh dat wist ik ook nog niet, ga ik dus zeker doen... ook nog toevallig iemand de dagcreme gebruikt? en wat kostte die?
pi_19007695
quote:
ik gebruik nu trouwens sebamed onder de douche, is dat goed of niet?
en welk masker zou je aanraden? (als ik die nivea producten ga gebruiken)
ik heb nog Gezichtsmakser van Dr Hauschka liggen, ik las ergens anders dat dat goed is..
pi_19012479
quote:
Op zondag 9 mei 2004 13:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja meneertje, maar dat is een face wash. Ik dacht dat je vervangende tonic zocht voor Clearasil .
Sorry, verkeerd begrepen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 10 mei 2004 @ 13:53:02 #96
71383 tijgermans
There's more.
pi_19017351
Schatje, als ik ooit nog eens producten van biotherm ga gebruiken, wat raad jij mij dan aan. Ik heb een vette/gevoelige huid. Kun je dan bijvoorbeeld ook aquapowder of aqua sensitive gebruiken, zonder dat je huid daar vet van word?. En wat is beter voor een gevoelige huid, biotherm of zirth?
pi_19022654
quote:
Op maandag 10 mei 2004 13:53 schreef tijgermans het volgende:
Schatje, als ik ooit nog eens producten van biotherm ga gebruiken, wat raad jij mij dan aan. Ik heb een vette/gevoelige huid. Kun je dan bijvoorbeeld ook aquapowder of aqua sensitive gebruiken, zonder dat je huid daar vet van word?. En wat is beter voor een gevoelige huid, biotherm of zirth?
Alhoewel ik geen Schatje ben (qua naam dan), heb ik hetzelfde dilemma gehad: ga definately voor Biotherm. Heb beiden gehad en Biotherm voldoet veel beter (heb zelf ook een gevoelige huid). Aqua Sensitive is heel erg goed, speciaal voor de zeer gevoelige huid
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 10 mei 2004 @ 19:19:00 #98
71383 tijgermans
There's more.
pi_19026182
Maar heb jij ook een vette huid met wat puistjes?
En wat gebruik jij als face wash, want ik weet niet of ik nu die T Pur lijn ga aanschaffen en of die goed werkt.
pi_19040112
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:19 schreef tijgermans het volgende:
Maar heb jij ook een vette huid met wat puistjes?
En wat gebruik jij als face wash, want ik weet niet of ik nu die T Pur lijn ga aanschaffen en of die goed werkt.
Ik heb een gevoelige huid met een vette gedeeltes (voorhoofd, neus en kin). Ik had dus voornamelijk op die plekken puistjes. Dat is inmiddels een stuk minder geworden. Ik gebruik nu nog Zirh clean als Face Wash (fles moet toch op en het is wel goed spul), maar zodra deze op is, ga ik de Biotherm facewash halen.

Wat betreft T-Pur zou ik even advies vragen in de winkel, want mij werd namelijk geadviseerd om geen T-Pur te nemen omdat die nogal aggressief zou zijn.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19040613
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 10:35 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik heb een gevoelige huid met een vette gedeeltes (voorhoofd, neus en kin). Ik had dus voornamelijk op die plekken puistjes. Dat is inmiddels een stuk minder geworden. Ik gebruik nu nog Zirh clean als Face Wash (fles moet toch op en het is wel goed spul), maar zodra deze op is, ga ik de Biotherm facewash halen.

Wat betreft T-Pur zou ik even advies vragen in de winkel, want mij werd namelijk geadviseerd om geen T-Pur te nemen omdat die nogal aggressief zou zijn.
Ik gebruik de T-Pur lijn en ben er echt tevreden over. Ik heb niks van dat aggresieve gemerkt.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 11:02:59 #101
71383 tijgermans
There's more.
pi_19040654
Ah, bedankt voor de info.
Ik zal inderdaad nog even informeren naar die T Pur.
pi_19042447
Post verplaatst.. past misschien niet geheel hier, maar misschien kunnen jullie wat tips tav middeltjes geven.
Topic waar openingspost staat is tot 3 x toe door offtopic geouwehoer nu maar op slot gedaan.

Post geplaatst door: Ogrefish - zondag 9 mei 2004 @ 21:15


Ik ben inmiddels 23 jaar oud maar ik heb nog steeds nauwelijks gezichtshaar. Dat zit blijkbaar in m'n genen, want m'n pa heeft ook nauwelijks haar op kin of kaak. Ik zou best graag eens een bakkebaardje of een sikje willen groeien, maar dat kan dus gewoon nauwelijks. Als ik het laat groeien komt er maar een klein aantal donkere haartjes tevoorschijn. Lang niet genoeg om het mooi te vullen. Ik heb wel eens gehoord van andere mannen dat ik juist blij moet zijn omdat ik me niet zo vaak hoef te scheren. Toch heb ik het veel liever andersom. Echt een ramp is het niet, maar als het toch kan, zal ik het wel willen veranderen.

Zijn er manieren om gezichtshaar te stimuleren om te groeien?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 11 mei 2004 @ 12:28:23 #103
71383 tijgermans
There's more.
pi_19042718
Heb je al eens goed op google gezocht? Lijkt me dat je daar wel wat kunt vinden, al denk ik wel dat je dan veel middeltjes zult krijgen tegen haaruitval. Tis natuurlijk ook een beetje ongebruikelijke vraag.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 18:55:34 #104
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19052678
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef Brennie het volgende:
Zijn er manieren om gezichtshaar te stimuleren om te groeien?
Als je eenmaal begint met scheren, stimuleer je het tegelijkertijd en zul je moeten blijven scheren. Maar ik neem aan dat dat bij jou niet werkt?
  dinsdag 11 mei 2004 @ 21:21:44 #105
63732 Ogrefish
King of fish
pi_19056369
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 18:55 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Als je eenmaal begint met scheren, stimuleer je het tegelijkertijd en zul je moeten blijven scheren. Maar ik neem aan dat dat bij jou niet werkt?
Dat werkt dus niet. Ik heb maar een paar zwarte haartjes, en that's it. Ik heb nooit veel haar gehad op m'n gezicht, dus er is ook geen sprake van haaruitval. Ik zoek dus iets om de groei en aanmaak te stimuleren, áls dat bestaat.
Live from planet Earth. The ocean. Dark water.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 21:24:23 #106
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19056453
en voor niet-gevoelige huid raad je dus zirh aan?
pi_19075116
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
en voor niet-gevoelige huid raad je dus zirh aan?
Ik geloof dat Zirh dan goed voldoet ja. Dan zal er niet zo gek veel verschil met Biotherm wezen denk ik.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:13:45 #108
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19075134
Ik laatst ook dat er zo'n scrub showergel was
Is dat wat
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:17:35 #109
9606 Biglebowski
Flaunt it !
pi_19075223
Ik vind de clearskin producten van dr vd Hoog erg goed... en goedkoop!!! Vooral de maskers zijn erg goed en lekker. Goeie creme ook!
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:26:03 #110
71383 tijgermans
There's more.
pi_19075472
Hier nog een verzorgingslijn voor de heren, namelijk Collistar Men's Line.
Ik heb een tijdje deze toning cleansing gel for the face gebruikt, en hij beviel goed. Ook heb ik de aftershave balsem van dit merk.





Every day instead of soap
Effective and gentle, it cleanses the face perfectly without drying it. It gives tone, softness and well-being to the skin, making shaving easier. It purifies the skin avoiding the formation of shiny patches. Used every day instead of soap, it preserves the physiological hydrolipid layer that protects the skin and helps keep it soft and healthy. Massage it on to the damp face and rinse off with water.
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:39:28 #111
16715 Mylene
*schatje*
pi_19078536
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:17 schreef Biglebowski het volgende:
Ik vind de clearskin producten van dr vd Hoog erg goed... en goedkoop!!! Vooral de maskers zijn erg goed en lekker. Goeie creme ook!
Dr vd Hoog heeft idd goede producten voor een leuke prijs. Het kan echter nog beter .
pi_19099972
Post geplaatst door: duuuuus - donderdag 13 mei 2004 @ 14:01


Hoeveel kost een chemische peeling ..en hoelang het duurt voordat je weer toonbaar bent?


“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:01:17 #113
58560 Oksel
Gezellig.
pi_19100303
Ik gebruik de laatste tijd een dagcreme van Nivea for Men, met Q10. Heerlijk spul. 's avonds m'n huid schoonmaken met een tonic van Labetoir Garnier, en af en toe een scrubgel van dit merk erna..

Moet wel, omdat ik in een eetcafe werk.. vette lucht..
  donderdag 13 mei 2004 @ 17:49:54 #114
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_19104844
Met welk product kun je goed onderhuidse haargroei / snorgroei camoufleren?
.
pi_19105032
veel scrubben, in ieder geval een keer per week doet wonderen..... bij mij althans
  donderdag 13 mei 2004 @ 18:02:07 #116
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_19105128
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:58 schreef bart1986 het volgende:
veel scrubben, in ieder geval een keer per week doet wonderen..... bij mij althans
Okay, en waarmee precies?
.
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:22:10 #117
16715 Mylene
*schatje*
pi_19108339
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:01 schreef Oksel het volgende:
Ik gebruik de laatste tijd een dagcreme van Nivea for Men, met Q10. Heerlijk spul. 's avonds m'n huid schoonmaken met een tonic van Labetoir Garnier, en af en toe een scrubgel van dit merk erna..

Moet wel, omdat ik in een eetcafe werk.. vette lucht..
Rozenwater is ook een heerlijke oppepper. Probeer het eens maar .
  donderdag 13 mei 2004 @ 23:10:16 #118
36822 Mexoryl
TDSA + DTS
pi_19111345
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:01 schreef Oksel het volgende:
Ik gebruik de laatste tijd een dagcreme van Nivea for Men, met Q10. Heerlijk spul. 's avonds m'n huid schoonmaken met een tonic van Labetoir Garnier, en af en toe een scrubgel van dit merk erna..
Laboratoire Garnier heet tegenwoordig simpelweg Garnier .
  vrijdag 14 mei 2004 @ 20:37:02 #119
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19133473
Nivea heeft tegenwoordig ook een facescrub voor de heren. ¤6,99, dus ook nog een zeer vriendelijk prijsje.

Ik heb nu die van Biodermal gekocht (je bent geneigd aangeschaft te zeggen met zo'n prijs), maar ik ben zeer benieuwd naar de werking van de Nivea scrub. Dus als iemand zijn ervaringen wilt delen?
pi_19133541
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:13 schreef Steve-O het volgende:
Ik laatst ook dat er zo'n scrub showergel was
Is dat wat
Ik heb Hugo Boss - Invigorating Shower Scrub - en dat is af en toe best lekker onder de douche
Ik heb het gekregen, maar zou het zelf niet nog een keer kopen.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:10:40 #121
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19134201
Je bedoelt met die facescrub weer iets anders dan die facewash?

Ik wilde eerst die Etos lijn eens gaan checken, amar na de ervaringen die ik hier las denk ik daar toch maar voorlopig van af te zien.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:12:05 #122
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19134235
Ah nee, net even op de Nivea site gekeken, dat is weer iets anders:

  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:25:47 #123
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19134575
Jep, Face Wash is gewoon voor de dagelijkse reiniging van het gezicht, Scrub is meer voor twee wekelijkse reiniging van het gezicht van dode huidcellen en dergelijke. Het maakt ook de baardhaartjes wat losser, dus ook handig om voor het scheren te gebruiken (wat sowieso handiger is, want na het scheren is je huid veels te gevoelig)...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:27:33 #124
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19134626
Dat mark ik inderdaad echt vooral. Ik scheer wel elektrisch, amar na een scheerbeurt jeukt het en prikt het echt, wat me iedere keer weer enigszins ervan weerhoudt om me te gaan scheren.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 10:05:17 #125
16715 Mylene
*schatje*
pi_19142521
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 21:10 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Je bedoelt met die facescrub weer iets anders dan die facewash?

Ik wilde eerst die Etos lijn eens gaan checken, amar na de ervaringen die ik hier las denk ik daar toch maar voorlopig van af te zien.
Kun je net zo goed Nivea nemen .
pi_19142655
Omdat mij uit de reacties tot nu niet duidelijk werd waarom een merkproduct nu echt beter zou zijn dat een mainstream product, heb ik maar eens de proef op de som genomen. Met de facewash van Nivea en Zirh respectievelijk.

Om te beginnen met de verpakking. Nivea zit verpakt in een plastic tube, Zirh in een hippe metalen fles. De tube is aanzienlijk praktischer, je ziet hoeveel er in zit en je kunt 'm volledig leeg krijgen. De metalen fles ziet er zeer cool uit, maar je ziet niet hoeveel erin zit en is aanzienlijk minder praktisch in het gebruik.

Tijdens het gebruik van beide producten (elk gedurende een week) heb ik geen wezenlijk verschil gemerkt. Zirh geeft een iets frissere indruk maar ik denk dat dat komt door het gebruikte luchtje (lemon/pepermunt). De huid zelf voelt na gebruik van Nivea of Zirh hetzelfde aan. Goed schoonmaken doen ze dus alletwee.

Het prijsverschil is niet gering, Zirh is zeker twee keer duurder. Maar heeft wat mij betreft geen dubbele toegevoegde waarde.

[ Bericht 2% gewijzigd door grif op 15-05-2004 11:43:35 ]
Never try to outstubborn a cat.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 10:47:52 #127
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_19142936
Euhm.. Voor iedereen die wel eens uitgaat, die lijn van Etos he.. Lekker mijden.. Als je naar een discotheek gaat ofzo, licht die troep op in blacklight. En niet zo'n beetje ook. O.a. de makeup remover doet dit (vriendin achter gekomen, ik niet! ) en de hydraterende creme's.. Niet echt handig, tenzij je het als party gimmick wilt gebruiken (lichtgevende strepen over je donder! kewl! )
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:16:57 #128
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19146274
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:05 schreef schatje het volgende:

[..]

Kun je net zo goed Nivea nemen .
Vandaag gekocht. Ben blij ook als ik dat black-light effect ook hoor wat hierboven beschreven staat. Staat trouwens ook een stukje over huidverzorging in de MH van deze maand.
pi_19147582
LOL, als het echt goed oplicht tegen een blacklight kun je er best wel leuke dingen mee doen

Maar even een vraag; weet iemand óf/waar Zirh refresh in Nederland verkrijgbaar is? Dat is echt het goedje dat ik nodig heb, hier heb ik het helaas niet zien staan bij ICI Paris of Douglas. Bestellen via Zirh kan wel, maargoed er is echt geen kans dat 'k 29 dollar shipping ga betalen voor een product van 18 dollar :S.
pi_19148235
zirh refresh ben ik gisteren ook wezen zoeken, en het bleek een nieuw produkt te zien, dus even geduld blijkbaar...
  zaterdag 15 mei 2004 @ 16:33:40 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_19148849
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:33 schreef viking het volgende:

Maar even een vraag; weet iemand óf/waar Zirh refresh in Nederland verkrijgbaar is? Dat is echt het goedje dat ik nodig heb, hier heb ik het helaas niet zien staan bij ICI Paris of Douglas. Bestellen via Zirh kan wel, maargoed er is echt geen kans dat 'k 29 dollar shipping ga betalen voor een product van 18 dollar :S.
Hmmz, als Douglas het niet heeft wordt het moeilijk dan wel onmogelijk om het elders te krijgen. Vraag het anders aan één van de verkoop(st)ers. Misschien dat ze het kunnen bestellen .
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:00:43 #132
7426 geckow
lizzzzard
pi_19149384
Ik heb het topic een beetje rondgebladerd, maar echt verder dan een geschreeuw van "dit product!" komt het niet. Ik heb een meer specifiekere vraag:

Op mijn neus/net onder mijn ogen (riching wangen) zitten allemaal zwarte putjes. Lijken mij ingedroogde puistjes, en je kan ze uitdrukken



Hoe (c.q. met welk middel) kan je ze wegkrijgen? Wat is het beste?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 21:40:00 #133
7426 geckow
lizzzzard
pi_19156540
Interresse is ingezakt na het zien van mijn neus?
pi_19157688
Zijn gewoon mee-eters... ik weet niet hoe je ze het beste schoon kunt krijgen, lijkt mij dat ze gewoon weer verstopt raken na een tijdje... Wie weet wat het beste middel tegen mee-eters is? Ik gebruik zelf die Nivea Face Wash, maar dat helpt volgens mij maar een klein beetje...
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
  zaterdag 15 mei 2004 @ 22:35:35 #135
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19158280
Zith staat doorgaans naast het vak met de herengeuren. Het kan natuurlijk zijn dat je een kleiner filiaal te zijn, of is het een nieuw product wat nogeen beetjje tot de winkels moet doordringen.
pi_19167599
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:00 schreef geckow het volgende:
Ik heb het topic een beetje rondgebladerd, maar echt verder dan een geschreeuw van "dit product!" komt het niet. Ik heb een meer specifiekere vraag:

Op mijn neus/net onder mijn ogen (riching wangen) zitten allemaal zwarte putjes. Lijken mij ingedroogde puistjes, en je kan ze uitdrukken

[afbeelding]

Hoe (c.q. met welk middel) kan je ze wegkrijgen? Wat is het beste?
Goede face wash gebruiken en van die Nivea neuspleister kopen.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19167613
Oh ja, in aanvulling op het bovenstaande kan je ook nog clearasil gebruiken (niet te vaak, want het droogt je huid wel uit).
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  zondag 16 mei 2004 @ 12:24:50 #138
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19167922
Maar wat als de putjes permanent zijn?
pi_19169220
quote:
Op zondag 16 mei 2004 12:24 schreef MadGuy het volgende:
Maar wat als de putjes permanent zijn?
Het zijn volgens mij verstopte porien, dan moet reinigen wel helpen. Ze zullen idd terugkomen, maar bij mezelf heb ik het idee dat het wel minder wordt. En door te reinigen voorkom je natuurlijk wel dat de oude mee-eters puistjes worden.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19169963
quote:
Op zondag 16 mei 2004 12:07 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Goede face wash gebruiken en van die Nivea neuspleister kopen.
O ja die neuspleisters werken ook wel enigszins...
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
  zondag 16 mei 2004 @ 18:03:38 #141
16715 Mylene
*schatje*
pi_19175728
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 17:00 schreef geckow het volgende:
Ik heb het topic een beetje rondgebladerd, maar echt verder dan een geschreeuw van "dit product!" komt het niet. Ik heb een meer specifiekere vraag:

Op mijn neus/net onder mijn ogen (riching wangen) zitten allemaal zwarte putjes. Lijken mij ingedroogde puistjes, en je kan ze uitdrukken

[afbeelding]

Hoe (c.q. met welk middel) kan je ze wegkrijgen? Wat is het beste?
Met een stoombadje kom je een heel eind. Door de damp ervan gaan de poriën openstaan waarna je het vuil er voorzichtig uit kan masseren. Vervolgens je gezicht met een koude plens water afdoen. Dan sluiten de poriën namelijk.
pi_19176063
O ik heb eigenlijk best wel zin in een stoombadje... goed idee voor vanavond
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
  zondag 16 mei 2004 @ 18:29:11 #143
16715 Mylene
*schatje*
pi_19176277
quote:
Op zondag 16 mei 2004 18:18 schreef HotFudge het volgende:
O ik heb eigenlijk best wel zin in een stoombadje... goed idee voor vanavond
Om het het vuil eruit te masseren kun je het beste een tissue gebruiken.

Veel succes .
  zondag 16 mei 2004 @ 18:34:07 #144
7426 geckow
lizzzzard
pi_19176359
Stoombadje? Je bedoelt in n tijl heet water gooien, en hierboven gaan hangen?

* geckow zet water alvast op
pi_19177560
Heeft iemand al een goedkoper alternatief kunnen vinden voor het prijzige Aquapower van Biotherm Homme?? Ik vind het superspul alleen vind ik het ook een beetje erg prijzig

  zondag 16 mei 2004 @ 22:04:37 #146
16715 Mylene
*schatje*
pi_19181565
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:29 schreef Virus.NL het volgende:
Heeft iemand al een goedkoper alternatief kunnen vinden voor het prijzige Aquapower van Biotherm Homme?? Ik vind het superspul alleen vind ik het ook een beetje erg prijzig

[afbeelding]
Misschien Biotherm Hydratant Anti-Brillance uit de T-Pur lijn. Is alleen geschikt voor gecomineerde/vette huid. Kost bij drogisterij.net ¤21,42 voor 150ml. Daar staan trouwens ook nog producten van Biotherm Homme .
pi_19182677
quote:
Op zondag 16 mei 2004 19:29 schreef Virus.NL het volgende:
Heeft iemand al een goedkoper alternatief kunnen vinden voor het prijzige Aquapower van Biotherm Homme?? Ik vind het superspul alleen vind ik het ook een beetje erg prijzig

[afbeelding]
Ik heb even gekeken op de Biotherm site, maar wat is nou precies het nut van Aquapower?
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
  maandag 17 mei 2004 @ 05:43:09 #148
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19187121
Het hydrateert de huid, en niet zo'n beetje ook en geeft daarbij nog een fris gevoel ook.
  maandag 17 mei 2004 @ 09:08:48 #149
3185 Adelante
To let it go now
pi_19187826
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:33 schreef schatje het volgende:

Hmmz, als Douglas het niet heeft wordt het moeilijk dan wel onmogelijk om het elders te krijgen. Vraag het anders aan één van de verkoop(st)ers. Misschien dat ze het kunnen bestellen .
Bijenkorf verkoopt ook Zirh hoor
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 17 mei 2004 @ 10:21:30 #150
16715 Mylene
*schatje*
pi_19188884
quote:
Op maandag 17 mei 2004 09:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

Bijenkorf verkoopt ook Zirh hoor
Douglas met korting .

Mits kaart. Heb je zo terugverdiend als er regelmatig koopt .

Bijenkorf is ook oké .
  maandag 17 mei 2004 @ 12:03:37 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_19190816
quote:
Op maandag 17 mei 2004 10:21 schreef schatje het volgende:

Douglas met korting .

Mits kaart. Heb je zo terugverdiend als er regelmatig koopt .

Bijenkorf is ook oké .
Bijenkorf met 15% korting

Mits gratis pas, maar wel op speciale koopavond
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19197456
een tijdje geleden heb ik al laten weten dat ik die etos lijn heb geprobeerd
nou, na het gebruiken van enige biotherm producten (paar monstertjes gevraagd bij douglas) is het verschil echt enorm groot
etos facewash, dagcreme en balsem zijn wat mij betreft troep
vergeleken bij de biotherm facewash, scrub en balsem in ieder geval

nu wil ik die biotherm producten ook gaan kopen, weet iemand waar je die zo goedkoop mogelijk kunt krijgen? op die kortingspas van douglas na ofzo.. ik doel meer op aanbiedingen ofzo
biotherm is ook nogal duur
  maandag 17 mei 2004 @ 17:58:40 #153
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_19199238
terugvind
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  maandag 17 mei 2004 @ 18:00:00 #154
39581 Salvad0R
universal
pi_19199270
huidverzorging is okay
Gebruik zelf 1 of ander hydraterend goedje.. en nivea spul.
  maandag 17 mei 2004 @ 19:22:02 #155
71383 tijgermans
There's more.
pi_19201002
quote:
Op maandag 17 mei 2004 16:37 schreef boerio het volgende:
nu wil ik die biotherm producten ook gaan kopen, weet iemand waar je die zo goedkoop mogelijk kunt krijgen? op die kortingspas van douglas na ofzo.. ik doel meer op aanbiedingen ofzo
biotherm is ook nogal duur
Bij de DA kreeg ik 15% korting, zonder een pas te hoeven kopen. Of dat overal geld weet ik niet.
pi_19204936
ICI Paris?
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_19232335
Wat zijn die witte pukkeltjes die soms men op zijn gezicht krijgt? het is geen pukkel/puistje ofzo maar een wit balletje zeg maar LOL

Als je je gezicht een beetje ruw wast en met handdoek afdroogt zijn ze meestal wel weg..

Maar wat zijn dat? Porieen waar talg zich heeft opgehoopt ofzo?
4
pi_19234886
das toch echt talg volgens mij
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:57:01 #159
16715 Mylene
*schatje*
pi_19240323
Talg ligt het meest voor de hand ja .
pi_19262641
opvallend is dat we het tot nu toe alleen maar over huidverzorging als in gezichtsverzorging hebben gehad

zijn er mensen die ervaring hebben met producten voor de rest van je lichaam? (ik kom hierop vanwege die sanex reclame die de laatste tijd op tv is )
  donderdag 20 mei 2004 @ 07:51:09 #161
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19262966
Heb wel zitten twijfelen dat Sanex-spul eens te bekijken. Blijft het natuurlijk wel zo dat mensen als eerste op je gezicht letten, dus dat dat ook de meeste aandacht krijgt
pi_19264914
Ik gebruikte tot twee maanden geleden altijd doucheprodukten van Sanex, maar dit beviel me absoluut niet, je huid word er droog van en het ruikt ook niet lekker. Nu gebruik ik Dove en dat is veel beter.
pi_19265077
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 04:36 schreef boerio het volgende:
opvallend is dat we het tot nu toe alleen maar over huidverzorging als in gezichtsverzorging hebben gehad

zijn er mensen die ervaring hebben met producten voor de rest van je lichaam? (ik kom hierop vanwege die sanex reclame die de laatste tijd op tv is )
precies! Ik zat er ook al over te denken om er een post over te maken.

Ik gebruik als body scrub de Scrubbar van zirh, en de vitamine bar van zirh.
Tevens als bodywash zirh shower gel fragrance edition.

En wat ik het lekkerste wat betreft geur vind is Azzaro Shower gel Chrome, http://www.azzaroparis.com

Ruikt echt zalig

[ Bericht 2% gewijzigd door Thermo op 20-05-2004 21:28:54 ]
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:19:09 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_19266250
Leuk, gaat u gang heren .
pi_19266989
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:57 schreef schatje het volgende:
Talg ligt het meest voor de hand ja .
Hey hoe is dat op te lossen? 3 keer per dag je gezicht wassen? of elke week een stoombadje ofzo?
4
pi_19285003
elke dag een facewash als ik t niet mis heb
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:33:37 #167
16715 Mylene
*schatje*
pi_19288764
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:51 schreef DeXtOuRiuS het volgende:

[..]

Hey hoe is dat op te lossen? 3 keer per dag je gezicht wassen? of elke week een stoombadje ofzo?
Gewoon dagelijk met een goede facewash. En eventueel wekelijks een stoombadje .
pi_19314200
Kan iemand mij een goede geurloze bodylotion oid aanbevelen?
Ik heb echt een hekel aan die smeersels die je na 2 uur nog steeds ruikt.
Als het kan ook iets dat snel intrekt .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:06:22 #169
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_19314976
Ik gebruik :

- Jafra Water activated Cleansing gel
- Jafra Face Scrub
- Jafra Skin protector
- Jafra Post shave soother

allen zeer aan te raden , werkt perfect.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:15:40 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_19315139
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 13:21 schreef WheeleE het volgende:
Kan iemand mij een goede geurloze bodylotion oid aanbevelen?
Ik heb echt een hekel aan die smeersels die je na 2 uur nog steeds ruikt.
Als het kan ook iets dat snel intrekt .
Dan kom je al gauw uit bij een merk als Sebamed .
pi_19325887
Hmmm, ik ben maar weer eens aan het proberen gegaan, en bij het niet zo snel kunnen vinden van een "for men" product heb ik pure talgcontrole gepakt...

Wat een ongelovelijk superspul!!!!

Ik smeer het goed je op, masseer het in, en MIJN huid doet niet meer raar, geweldig!
  zaterdag 22 mei 2004 @ 23:54:32 #172
71383 tijgermans
There's more.
pi_19326855
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:06 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik gebruik :

- Jafra Water activated Cleansing gel
- Jafra Face Scrub
- Jafra Skin protector
- Jafra Post shave soother

allen zeer aan te raden , werkt perfect.
Wat voor soort huid heb jij?
En als je die creme insmeert voelt die dan vet?
  zondag 23 mei 2004 @ 10:44:29 #173
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_19332019
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 23:54 schreef tijgermans het volgende:

[..]

Wat voor soort huid heb jij?
En als je die creme insmeert voelt die dan vet?
Ik heb een vrij normale huid , en als je je insmeert voelt het heel even vet en daarna niet meer.
Hij trekt vrij snel in.
( ik moest deze dingen uitproberen van mijn vriendin , ze is Jafra-consulente , maar ben ze blijven gebruiken omdat het zo goed beviel/bevalt )
  zondag 23 mei 2004 @ 11:30:09 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_19332539
quote:
Op zondag 23 mei 2004 10:44 schreef Tha_Flash het volgende:

[..]

Ik heb een vrij normale huid , en als je je insmeert voelt het heel even vet en daarna niet meer.
Hij trekt vrij snel in.
( ik moest deze dingen uitproberen van mijn vriendin , ze is Jafra-consulente , maar ben ze blijven gebruiken omdat het zo goed beviel/bevalt )
Als je het een half jaartje gebruik hebt en dan per ongeluk een dag overslaat kun je merken wat voor effect dat heeft. Dan voelt het gelijk trekkerig aan .
  zondag 23 mei 2004 @ 11:38:09 #175
14328 WheeleE
StrikeE
pi_19332616
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 14:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Dan kom je al gauw uit bij een merk als Sebamed .
Hmm..en dat is bij de meeste drogisterijen te krijgen?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 23 mei 2004 @ 11:39:06 #176
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_19332631
quote:
Op zondag 23 mei 2004 11:30 schreef schatje het volgende:

[..]

Als je het een half jaartje gebruik hebt en dan per ongeluk een dag overslaat kun je merken wat voor effect dat heeft. Dan voelt het gelijk trekkerig aan .
Ik gebruik het nu een maand of 4 , ik zal het eens niet doen kijken of het idd zo is
  zondag 23 mei 2004 @ 21:41:30 #177
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_19346984
Ik zal mijn ervaringen ook met jullie delen :-)

Heb alle merken uit de Ici Paris XL gebruikt: Biotherm Homme, Zirh, Lancome Men, Lab Series, Shiseido 4 Men, Clearins Men..Ik vond ze allemaal wel goed werken, ik kan niet zeggen: die is echt veel beter dan de andere. Het is kwestie van hoe je huid er op reageert. Omdat ik wel vaak last heb van kringen, ben ik zeer tevreden over de oog-gel van Lancome, ik vind zelf dat een gel beter werkt dan een creme rondom je ogen, het voelt ook wat frisser aan.
Na een tijdje van reinigen, smeren, maskertjes en stoombaden, vond ik het tijd om eens naar de schoonheidspecialiste te gaan. Mannen, het is werkelijk waar heerlijk. Daar in de schoonheidsalon kwam ik in aanraking met het merk: Maria Galland, dat voelde zo lekker op de huid, vanaf reiniging tot dagcreme. Ik was meteen verkocht, en ook voor je huid is het beter als je de zelfde merk gebruikt als je schoonheidspecialist. Ik had zelf ook last van onderhuidse ontstekingen op me wang-gebied, maar na paar behandelingen zijn die zo goed als weg. Het is misschien wat prijzig voor sommigen en misschien dat je drempel hoog vind, maar dat valt erg mee[misschien omdat ik gay ben, dat ik het als normaal beschouw :p] Het is niet alleen een weldaad voor je huid, maar ook voor geest!!

Ik wil ook nog wat tips meegeven:
- het reinigen van je huid is echt essentiel voor een goed resultaat. 's Ochtends en 's avonds reinigen met een olie- en alcohol vrij reinigingsproduct. Zelf geef ik een voorkeur aan een mouse/foam, maar een gel volstaat ook.
- zo min mogelijk je gezicht aanraken, zoveel bacterien gaan dan ook op je gelaat nestelen, niet goed: toestenborden, telefoons, deurknoppen, ontzetten vuil allemaal.
- sporten: door bijv. een spinning les mee te doen op de sportschool, gaan je porien wagen wijd open, en komt vuil er allemaal lekker uit, ook door het sporten verwijder je afvalstoffen sneller
- veel water drinken en gezond eten
- paar weken zorgvuldig je schema afwerken en je zult zien: een veel mooiere huid

Zelf gebruik ik nu allemaal van Maria Galland, kijk ook es op www.maria-galland.com
-Reiniging foam, 's ochtends en 's avonds
-Supermilde scrub, zo'n 3 a 4 keer per week
-Creme om het weerstandsniveau, vochtherstel en elastiteit van de huid in balans te krijgen
-Masker met mango extract om vermoeidheidstekenen weg te vegen

En verder ooggel van Lancome dus!
Verder las ik dat Chanel een leuk nieuw product op de markt heeft: eye roller. Een soort deoroller maar dan voor onder je ogen voor kringen. Ga ik dus ook snel proberen.

Beetje zon is ook altijd lekker
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_19347295
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:41 schreef DusDat het volgende:
Ik zal mijn ervaringen ook met jullie delen :-)

Heb alle merken uit de Ici Paris XL gebruikt: Biotherm Homme, Zirh, Lancome Men, Lab Series, Shiseido 4 Men, Clearins Men..Ik vond ze allemaal wel goed werken, ik kan niet zeggen: die is echt veel beter dan de andere. Het is kwestie van hoe je huid er op reageert. Omdat ik wel vaak last heb van kringen, ben ik zeer tevreden over de oog-gel van Lancome, ik vind zelf dat een gel beter werkt dan een creme rondom je ogen, het voelt ook wat frisser aan.
Na een tijdje van reinigen, smeren, maskertjes en stoombaden, vond ik het tijd om eens naar de schoonheidspecialiste te gaan. Mannen, het is werkelijk waar heerlijk. Daar in de schoonheidsalon kwam ik in aanraking met het merk: Maria Galland, dat voelde zo lekker op de huid, vanaf reiniging tot dagcreme. Ik was meteen verkocht, en ook voor je huid is het beter als je de zelfde merk gebruikt als je schoonheidspecialist. Ik had zelf ook last van onderhuidse ontstekingen op me wang-gebied, maar na paar behandelingen zijn die zo goed als weg. Het is misschien wat prijzig voor sommigen en misschien dat je drempel hoog vind, maar dat valt erg mee[misschien omdat ik gay ben, dat ik het als normaal beschouw :p] Het is niet alleen een weldaad voor je huid, maar ook voor geest!!

Ik wil ook nog wat tips meegeven:
- het reinigen van je huid is echt essentiel voor een goed resultaat. 's Ochtends en 's avonds reinigen met een olie- en alcohol vrij reinigingsproduct. Zelf geef ik een voorkeur aan een mouse/foam, maar een gel volstaat ook.
- zo min mogelijk je gezicht aanraken, zoveel bacterien gaan dan ook op je gelaat nestelen, niet goed: toestenborden, telefoons, deurknoppen, ontzetten vuil allemaal.
- sporten: door bijv. een spinning les mee te doen op de sportschool, gaan je porien wagen wijd open, en komt vuil er allemaal lekker uit, ook door het sporten verwijder je afvalstoffen sneller
- veel water drinken en gezond eten
- paar weken zorgvuldig je schema afwerken en je zult zien: een veel mooiere huid

Zelf gebruik ik nu allemaal van Maria Galland, kijk ook es op www.maria-galland.com
-Reiniging foam, 's ochtends en 's avonds
-Supermilde scrub, zo'n 3 a 4 keer per week
-Creme om het weerstandsniveau, vochtherstel en elastiteit van de huid in balans te krijgen
-Masker met mango extract om vermoeidheidstekenen weg te vegen

En verder ooggel van Lancome dus!
Verder las ik dat Chanel een leuk nieuw product op de markt heeft: eye roller. Een soort deoroller maar dan voor onder je ogen voor kringen. Ga ik dus ook snel proberen.

Beetje zon is ook altijd lekker
Wat was je dan kwijt bij de schoonheidsspecialist? En hoe lang zat je daar? Ik ben wel nieuwsgierig.
  maandag 24 mei 2004 @ 09:12:25 #179
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_19355952
Elke schoonheidsspecialist heeft zijn/haar eigen prijs, bij die van mij ben je EU 26,- kwijt voor dieptereininging en onzuiverheden verwijderen...dat is dus de standaard behandeling, ik denk dat dit wel een gemiddelde prijs is? Kijk anders is in de goudengids en bel, en vraag de prijzen van de behandelingen. Speciale behandelingen met maskertjes en massages kan ik je echt aanbevelen, die zijn heerlijk. Ook wel wat duurder: EU 63
Hoelang je in zo'n heerlijke stoel ligt? Voor elke gezichtshuid anders, als er niet veel onzuiverheden zijn ben je sneller klaar, dan als je een maanlandschap moet verbeteren. Gem. zo'n 30 minuten denk ik voor een standaardbehandeling.

Wat je wel moet onthouden is als je naar een schoonheidsspecialist gaat:
-- het moet klikken tussen jou en diegene. Als iemand aan je gezicht zit, terwijl je geen 'klik' hebt, ligt het erg ongemakkelijk. Wanneer je gewoon lekker kunt kletsen met je specialist, ben je in goede handen.
-- let goed op de keurmerken en diploma's, dan weet je zeker dat je in goede handen bent
-- Bij je eerste keer wordt er ook wat meer gedaan: huidanalyse, voedingsgewoonten etc.
-- Zorg wel dat je geld hebt om paar behandelingen achter elkaar te doen. Niet dat je ene maand wel kan en de andere maand niet [ligt aan je huidtype hoe vaak er wordt geadviseerd], maar zo kan je nooit een mooi resultaat bereiken.

Hoop dat je snel is je ervaring kutn delen :p
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_19356888
Dat lijkt me indd ook wel eens iets om te doen maar dan moet ik eerst eens wat meer geld hebben om zulke rare bokkesprongen te kunnen maken.

verder is een tijdje in de sauna bakken ook altijd wel lekker, gaan de porien ook goed van open en kan het vuil ook goed weg. mischien een aanrader voor mensen als ze bv klaar zijn bij de sportschool om daar ff de sauna in te duiken, heb je gelijk de kans om lekker relaxed bij te komen
pi_19378800
quote:
Op zondag 23 mei 2004 21:41 schreef DusDat het volgende:

.....En verder ooggel van Lancome dus!
Verder las ik dat Chanel een leuk nieuw product op de markt heeft: eye roller. Een soort deoroller maar dan voor onder je ogen voor kringen. Ga ik dus ook snel proberen. .....
Heb een tester van de Lancome Homme Anti fatigue eye treatment geprobeerd en moet zeggen dat spul werkt, in ieder geval beter dan Attention lex yeux van Nickel. Misschien eens ook de andere producten van Lancome proberen.
Live fast, die young...
pi_19505590
Uit gesloten topic:
quote:
Cooper - zondag 30 mei 2004 @ 00:18





Etos heeft tegenwoordig zijn eigen merk scheerolie.
Heeft er iemand ervaring met de scheerolie van de etos?
Of is Williams(Sommersets) beter?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 30 mei 2004 @ 17:12:16 #183
16715 Mylene
*schatje*
pi_19515694
Uit Douglas magazine:
quote:
Een bescheiden geurtje voor het sterke geslacht.
89% van alle mannen gebruikt shampoo en 85% gebruikt douche-gel. Maar slechts 35% grijpt naar de eau de toilette. Waarschijnlijk omdat ze deze geur te opvallend vinden en verzorgende producten met een geurtje wellicht een prima alternatief vinden. De meeste mannen kunnen namelijk de bescheiden geur van een douche- of stylinggel wel waarderen.



Voor ieder haartype: "Givenchy pour homme All over Shampoo", 200ml ¤ 25,70



Lekker schuimend: "Allure pour homme Gel Moussant", van Chanel, 200ml voor ¤ 22,50



Mild reinigend: "Lab Series for Men Nutriplexx Shampoo", van Aramis, 200 ml voor ¤ 20,00



Haar en body: "Biotherm Homme Gel Douche Vitalite corpscheveux", 150ml voor ¤ 16,93



Schoon en fris: "Zirh Shampoo", 250ml voor ¤ 18,50



Energiestoot voor (hoofd-)huid en haar: :Intensive Hair & Scalp Essence" van Shiseido, 8 ampullen, 50ml voor ¤ 48,00
Wat vinden jullie heren?? Is een eau de toilette te opvallend??
  zondag 30 mei 2004 @ 17:27:55 #184
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19516057
Eau de toilette, ach, je gebruuikt het niet al te veel, en sommige geuren zijn inderdaad wat zwaar, zeker voor bepaalde seizoenen qua weer. Ik gebruik het trouwens gedeeld allemaal (shampoo zo'n 2-3x in de week, douche gel 2x in de week, en ook iets van 3 x in de week eau de toilette denk ik).

Ik las trouwens laatst dat je ook zoiets hebt als een haarmasker. Maar wat dat nou weer is, weet jij dat misschien, schatje ?
pi_19516226
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:12 schreef schatje het volgende:
Uit Douglas magazine:
[..]

Wat vinden jullie heren?? Is een eau de toilette te opvallend??
Zoals ik in een ander topic al eens gezegd heb, het is vaak te opvallend, als ik sommige mannen al van een afstand kan ruiken heb ik zelf niet echt de neiging om maar een druppel meer op te doen.

Het is gewoon net wat te sterk
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 30 mei 2004 @ 17:38:14 #186
3185 Adelante
To let it go now
pi_19516297
eau de toilette gewoon als aanvulling op shampoo/doucheschuim,
maar overdaad schaadt klein beetje dus ter aanvulling
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 30 mei 2004 @ 17:40:31 #187
16715 Mylene
*schatje*
pi_19516360
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:.

Ik las trouwens laatst dat je ook zoiets hebt als een haarmasker. Maar wat dat nou weer is, weet jij dat misschien, schatje ?
Een haarmasker is een oppepper voor je haar, geeft het glans enzo .

Van sebastian bijvoorbeeld, heeft sowieso mooie degelijke producten.



sebastian
  zondag 30 mei 2004 @ 17:46:03 #188
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19516515
en wat heeft het qua toegevoegde waarde boven shampoo, die beweren dat toch ook te doen?
  zondag 30 mei 2004 @ 17:52:45 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_19516672
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
en wat heeft het qua toegevoegde waarde boven shampoo, die beweren dat toch ook te doen?
Shampoo niet zo zeer. Een conditioner komt meer in de buurt van een haarmasker. Die moet je ook enkele minuten in laten trekken. Toegevoegde waarde?? Gewoon een extra oppepper .
pi_19516757
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:12 schreef schatje het volgende:
Uit Douglas magazine:
[..]

Wat vinden jullie heren?? Is een eau de toilette te opvallend??
Sommige geuren kunnen idd te sterk zijn, waar nog bij komt dat je sommige geuren heel veel voorkomen, dus dat iedereen daar een fles van schijnt te hebben. Dolce & Gabbana heeft dat heel erg. Vrij sterk en iedereen heeft die geur bijna!
Ik koop hem dus zeker niet!!
  zondag 30 mei 2004 @ 18:00:00 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_19516827
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:57 schreef carfreak het volgende:

[..]

Sommige geuren kunnen idd te sterk zijn, waar nog bij komt dat je sommige geuren heel veel voorkomen, dus dat iedereen daar een fles van schijnt te hebben. Dolce & Gabbana heeft dat heel erg. Vrij sterk en iedereen heeft die geur bijna!
Ik koop hem dus zeker niet!!
Ik vind Opium van YSL heel erg sterk. Die ruik je op een kilometer afstand .
  zondag 30 mei 2004 @ 18:00:57 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_19516846
of Axe Africa, als je daar mee doucht en deo-t en aftershave gebruikt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19516946
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:00 schreef Adelante het volgende:
of Axe Africa, als je daar mee doucht en deo-t en aftershave gebruikt
axe ?

Wie gebruikt dat stinkspul
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_19516982
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik vind Opium van YSL heel erg sterk. Die ruik je op een kilometer afstand .

heb ik eens een testertje van gehad, heel erg...
pi_19516998
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:06 schreef Thermo het volgende:

[..]

axe ?

Wie gebruikt dat stinkspul
Ik denk iig geen mensen die in dit topic zitten
  zondag 30 mei 2004 @ 18:10:36 #196
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19517037
Deo gebruik Adidas
Heb nu zo'n micro scrub shower gel van axe ( )
best lekker
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 30 mei 2004 @ 18:11:47 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_19517069
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:06 schreef Thermo het volgende:

axe ?

Wie gebruikt dat stinkspul
meestal 14/15 jarigen die merken dat ze zweten en dan nog
geen geld hebben voor een ander merk...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 30 mei 2004 @ 18:12:05 #198
16715 Mylene
*schatje*
pi_19517073
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:07 schreef carfreak het volgende:

[..]


heb ik eens een testertje van gehad, heel erg...
En gebruik je iets voor je gezicht??
pi_19517112
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:12 schreef schatje het volgende:

[..]

En gebruik je iets voor je gezicht??
zeep en aftershave van lancome
  zondag 30 mei 2004 @ 19:25:13 #200
95608 Speth
Rorschach
pi_19518364
Helpt allemaal niet veel bij mij
  zondag 30 mei 2004 @ 19:31:29 #201
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19518461
allemaal niet? wat is er dan aan het handje, en wat moet er gebeuren?
  zondag 30 mei 2004 @ 19:43:34 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_19518711
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:13 schreef carfreak het volgende:

[..]

zeep en aftershave van lancome
Wat voor zeep??

Gewone zeep droogt je huid namelijk uit .
  zondag 30 mei 2004 @ 20:13:16 #203
95608 Speth
Rorschach
pi_19519346
Gewone dingen a la clearasil helpen niet echt, seratoxes helpt tegen puisten, net als teatree, maar ik heb een te vette/dikke/ranzige huid :/ Is daar niet iets tegen te doen?
pi_19519511
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat voor zeep??

Gewone zeep droogt je huid namelijk uit .
Nee geen gewone zeep, cleansing gel heet t geloof ik
  zondag 30 mei 2004 @ 22:33:14 #205
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19522582
Hoe zit het met je voeding bijvoorbeeld?
  zondag 30 mei 2004 @ 23:00:58 #206
95608 Speth
Rorschach
pi_19523315
Niet super goed, eet wel boterhammen en fruit, maar nauwelijks groente... ter compensatie slik ik vitaminepillen, groente maken is me meestal teveel gedoe (ben student). Zou 't daar echt aan kunnen liggen? Thuis at ik nl. wel groente en toen had ik het hetzelfde probleem... Ik at wel altijd vrij onregelmatig...
  zondag 30 mei 2004 @ 23:16:02 #207
16715 Mylene
*schatje*
pi_19523737
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:20 schreef carfreak het volgende:

[..]

Nee geen gewone zeep, cleansing gel heet t geloof ik
Netjes hoor .
  zondag 30 mei 2004 @ 23:45:47 #208
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19524615
Maar qua hoeveelheid vet, en dat soort dingen.

Hoe lang heb je het trouwens al?
  zondag 30 mei 2004 @ 23:51:32 #209
95608 Speth
Rorschach
pi_19524783
Sinds... ik puber werd ongeveer
Misschien dan maar wat minder vet eten, volgens mij doet ik dat idd wel... Maar is er geen middel oid waar je huid wat minder vet en wat dunner van wordt? Dat zou wel chill zijn aangezien ik 't best irritant vind dat ik een baggerhuid heb
pi_19527653
even een tip voor mensen die last hebben van wat lichtere acné (maar toch niet minder irritant).
Ik gebruik altijd jodium (betadine) in combinatie met Biergist crème van het kruidvat. Verder gebruik ik de tonic van het kruidvat in combinatie met wattenschijfjes.

Ik moet zeggen dat sinds ik dat gebruik ik echt veel minder last heb van puistjes. (bijna niet dus).
Als je iets geknepen hebt dan zorgt de betadine ervoor dat er ook echt 0 bacterien nog schade kunnen aanrichten. Het voordeel van betadine over alcohol is dat het langduriger werkt.

Het ziet erniet uit al die bruine / gele strepen vlekken op je gezicht (nadat je het er op hebt gesmeerd) dus ik doe het altijd voor het slapen. Ook vaak je kussensloop vervangen helpt zeer goed.

Mijn eetgewoonten maken echt geen fluit uit. Of ik nou veel melk / varkensvlees / chocola / pindakaas eet of weinig, dat maakt bij mij echt niets uit.
  maandag 31 mei 2004 @ 11:42:23 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_19531076
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:51 schreef Speth het volgende:
Sinds... ik puber werd ongeveer
Misschien dan maar wat minder vet eten, volgens mij doet ik dat idd wel... Maar is er geen middel oid waar je huid wat minder vet en wat dunner van wordt? Dat zou wel chill zijn aangezien ik 't best irritant vind dat ik een baggerhuid heb
Anti-shine face wash en moisterizer van Nivea. Speciaal voor de mannen .
  maandag 31 mei 2004 @ 11:52:33 #212
71941 JePevePe
Angelina rules
pi_19531283
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:00 schreef Speth het volgende:
..., groente maken is me meestal teveel gedoe (ben student)....
Maken? Je kunt het gewoon kopen in de supermarkt.... hehe...

Wat is veel gedoe?
Bloemkool, door midden snijden, 10-15 koken klaar... Worteltjes, dito, verder legio blik/glasvoer hoef je alleen op te warmen, dito diepvriesgroente. Is al lang aangetoond dat diepvries/blikvoer niet 'minder' is... qua tijd ben je bijna nooit langer kwijt,.. een pizza opwarmen duurt bij mij altijd langer dan 'normaal' eten klaar maken...
Gisteren verse spinazie gehad, enige wat daar 'veel werk' is, is het schoonmaken (spoelen), voor de rest, in stoommandje, is binnen 10 minuten gaar. Goed, nou ik eet ik geen aardappelen, dus dat scheelt weer, maar goed... kost je hooguit 20-30 minuten.

Je huid en je gezondheid wordt in grote mate wel degelijk bepaald door je voedingspatroon. Ondanks recente berichten dat voeding geen fluit uit zou maken (vind 1 onderzoeksgroepje een tegenbewijs, en meteen wordt dat als 'waar' betiteld, erg vreemd). Je huid heeft bepaalde voedingsstoffen nodig, niet als smeersel, maar van binnen uit. Feit dat veel mensen pukkeltjes krijgen van varkensvlees en chocola toont dit maar al te goed aan.
Daarnaast, als je veel 'afvalstoffen' produceert vanwege slecht of verkeerde voeding, heeft dit altijd effect op de huid. Je scheidt afvalstoffen oa uit via zweet, dus via je huid, als daar veel 'troep' in zit, dan blijft dat op de huid achter....

Btw, je kunt de goede werking van groentes niet vervangen door vitaminepreparaten... zijn bedoeld als aanvulling niet als vervanging...
  maandag 31 mei 2004 @ 14:00:26 #213
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19534059
Heb altijd zo'n droge rotkop na het douche
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:03:36 #214
16715 Mylene
*schatje*
pi_19612061
quote:
Op maandag 31 mei 2004 14:00 schreef Steve-O het volgende:
Heb altijd zo'n droge rotkop na het douche
Je wast je gezicht met shampoo??
pi_19614774
Ik reinig twee maal daags ('sochtends, 'savonds) mijn gezicht met Nivea Face Wash.
'sochtends gebruik ik meestal Dove dagcreme of Biotherm Aquatic Lotion (after shave) indien ik mij geschoren heb. Over die aquatic lotion ben ik erg te spreken ..
zo'n twee keer per week scrub ik m'n gezicht (voor het scheren). Voor het stappen (en na het scheren) gebruik ik meestal Biotherm aqua sensitive (moisturizer). Dit helpt wel goed tegen o.a. kleine rode (irritatie) vlekjes op de huid. Weet niet of dat spul geschikt is om na het scheren gelijk op te smeren, maar het voelt wel goed Volgens mij is die Aqua Sensitive van Biotherm hetzelfde als de Aquapower.
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:20:37 #216
3185 Adelante
To let it go now
pi_19615405
dove dagcreme??? is dat niet speciaal voor de vrouwenhuis ontwikkeld
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:11:34 #217
16715 Mylene
*schatje*
pi_19618094
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:20 schreef Adelante het volgende:
dove dagcreme??? is dat niet speciaal voor de vrouwenhuis ontwikkeld
Ja, eigenlijk is het alleen voor de vrouwen bestemd .
pi_19621040
Nivea for Men Anti shine.face wash en gel-creme ( als je net als ik een vette huid heb )
Super fijn en goed spul.
Relatie = vriendschap + sex. Alleen vriendschap heb ik wel met meer mensen
pi_19624586
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:55 schreef sten het volgende:
Volgens mij is die Aqua Sensitive van Biotherm hetzelfde als de Aquapower.
That ain't true! Kijk maar eens op de site van Biotherm.
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:38:27 #220
71383 tijgermans
There's more.
pi_19625440
Kijk ook eens op http://www.adversus.nl/beauty/index.html voor informatie over huid en haarverzorging voor de heren.

[ Bericht 8% gewijzigd door tijgermans op 03-06-2004 22:45:19 ]
pi_19628140
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:03 schreef schatje het volgende:

[..]

Je wast je gezicht met shampoo??
Wat is het alternatief dan, ik heb ook altijd zo'n droge kop
  donderdag 3 juni 2004 @ 23:21:05 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_19628270
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Wat is het alternatief dan, ik heb ook altijd zo'n droge kop
Een face wash om te beginnen .

En daarna gewoon een moisterizer.

Moet je dan eens opletten hoe snel dat droge voorbij is.
pi_19629133
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Een face wash om te beginnen .

En daarna gewoon een moisterizer.

Moet je dan eens opletten hoe snel dat droge voorbij is.
zozo ik ben allemaal nieuw met die spulletjes voor je gezicht.


dit zal ik elke ochtend en avond gaan doen.


2x in de week.. waarbij 1keer op de zaterdag avond waarbij ik me scheer (heb niet zo'n harde baardgroei, dus 1x in de week is genoeg.)
scheren doe ik met gillette mach3 turbo met gillette gel.


voor na het scheren.

mijn doel:

ik heb altijd op de zelfde plekken waar ik me (wannebee) puistjes krijgt.. das altijd bij:

de wenkbrouwen
op me jukbeenderen
op me onderkaak

ook heb ik alijd zo'n huidje gehad met van die rooie vlekjes meestal nadat er een puistje heeft gezeten.

wat kunnen julie adviseren..

verder wat is een moisterizer?? jeetje ik begin op een vrouw te lijken zo

[ Bericht 4% gewijzigd door DancePlaza op 04-06-2004 00:00:24 ]
pi_19630476
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:54 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

zozo ik ben allemaal nieuw met die spulletjes voor je gezicht.


[afbeelding]
voor na het scheren.
Die niveau balsem heb ik ook een tijd gebruikt. Ben er niet zo over te spreken. Sanex balsem vind ik persoonlijk beter (misschien ook het proberen waardt).
pi_19630514
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk is het alleen voor de vrouwen bestemd .
Aj
Zijn er specifieke mannen dagcremes dan? Om nu dagelijks die biotherm moisterizer te gebruiken lijkt mij ook een beetje overkill.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:10:07 #226
3185 Adelante
To let it go now
pi_19630563
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:07 schreef sten het volgende:

Aj
Zijn er specifieke mannen dagcremes dan? Om nu dagelijks die biotherm moisterizer te gebruiken lijkt mij ook een beetje overkill.
etos heeft een eigen mannenlijn ontwikkeld

Etos Man Dagcreme ¤ 5,99
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19630612
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:04 schreef Unidentified het volgende:

[..]

That ain't true! Kijk maar eens op de site van Biotherm.
Sja, wat ik uit onderstaande produktbeschrijvingen kan opmaken is dat het redelijk op elkaar lijkt. Of zijn er dermate verschillen !? die aqua sensitive schijnt tevens goed te zijn voor rode vlekjes.
Welk produkt zou evt. beter zijn?

AQUA SENSITIVE
Moisturizing ultra-soothing oligo-thermal care - anti irritation and anti-redness
Aqua Sensitive is the first ultra-soothing, hydrating skin care range to produce a comforting, pure targeted and effective result. The sensations of stinging and tugging, irritation and redness rapidly subside. To protect the skin from drying out and allow it to discover a new comfort, Aqua Sensitive incorporates hydrating agents, vegetable oils and ceramides.
Once treated and protected, the skin can at last be at ease.

Aquapower
Ultra Moisturizing Oligo-Thermal Care
AQUAPOWER quenches, tones and leaves dry skin feeling soft and supply all day, every day. Its formula keeps skin balanced and regenerated. As soon as it is applied skin is perfectly quenched, revitalized and feels ultra-fresh for hours.
pi_19631623
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

etos heeft een eigen mannenlijn ontwikkeld

Etos Man Dagcreme ¤ 5,99
daar was ik zeker niet zo over te spreken, en nu zit ik met 3 bijna volle bussen opgescheept

en schatje, die aquapower is dat nou een soort facewash? want daar heeft biotherm ook die gel nettoyant van. Als het een facewash is zou je het elke avond en ochtend moeten gebruiken, prijzig spul is het dan ten opzichte van de gel nettoyant
  vrijdag 4 juni 2004 @ 04:06:51 #229
79778 Arun
King Kung Ling
pi_19632012
Synergie van Laboratoires Garnier ofzo, weet k het hoe het t spelt..
Het haalt in elk geval vuil van mijn gezicht en ontstopt poriën..
pi_19633613
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:12 schreef sten het volgende:

[..]

Sja, wat ik uit onderstaande produktbeschrijvingen kan opmaken is dat het redelijk op elkaar lijkt. Of zijn er dermate verschillen !? die aqua sensitive schijnt tevens goed te zijn voor rode vlekjes.
Welk produkt zou evt. beter zijn?

AQUA SENSITIVE
Moisturizing ultra-soothing oligo-thermal care - anti irritation and anti-redness
Aqua Sensitive is the first ultra-soothing, hydrating skin care range to produce a comforting, pure targeted and effective result. The sensations of stinging and tugging, irritation and redness rapidly subside. To protect the skin from drying out and allow it to discover a new comfort, Aqua Sensitive incorporates hydrating agents, vegetable oils and ceramides.
Once treated and protected, the skin can at last be at ease.

Aquapower
Ultra Moisturizing Oligo-Thermal Care
AQUAPOWER quenches, tones and leaves dry skin feeling soft and supply all day, every day. Its formula keeps skin balanced and regenerated. As soon as it is applied skin is perfectly quenched, revitalized and feels ultra-fresh for hours.
Volgens mij is Aqua Sensitive meer toegespitst op de gevoelige huid.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:37:18 #231
16715 Mylene
*schatje*
pi_19635143
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:54 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

zozo ik ben allemaal nieuw met die spulletjes voor je gezicht.

[afbeelding]
dit zal ik elke ochtend en avond gaan doen.
Dat is meer een face-wash voor mensen met een vette huid. Als je daar last hebt is dan prima. Maar je zei dat je huid droog aanvoelt na een wasbeurt. Dan denk ik meer aan deze face-wash:

quote:
[afbeelding]
2x in de week.. waarbij 1keer op de zaterdag avond waarbij ik me scheer (heb niet zo'n harde baardgroei, dus 1x in de week is genoeg.)
scheren doe ik met gillette mach3 turbo met gillette gel.
Prima .
quote:
afbeelding]
voor na het scheren.
Je kunrt beter deze moisterizer nemen:

quote:
mijn doel:

ik heb altijd op de zelfde plekken waar ik me (wannebee) puistjes krijgt.. das altijd bij:

de wenkbrouwen
op me jukbeenderen
op me onderkaak

ook heb ik alijd zo'n huidje gehad met van die rooie vlekjes meestal nadat er een puistje heeft gezeten.

wat kunnen julie adviseren..
Nou ja, natuurlijk op je voeding letten. En je kunt puistjes deppen met een speciale tonic daarvoor. Van Dr vd Hoog bijvoorbeeld .
quote:
verder wat is een moisterizer?? jeetje ik begin op een vrouw te lijken zo
Hydrateert de huid .
pi_19635279
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:12 schreef sten het volgende:

[..]

Sja, wat ik uit onderstaande produktbeschrijvingen kan opmaken is dat het redelijk op elkaar lijkt. Of zijn er dermate verschillen !? die aqua sensitive schijnt tevens goed te zijn voor rode vlekjes.
Welk produkt zou evt. beter zijn?

AQUA SENSITIVE
Moisturizing ultra-soothing oligo-thermal care - anti irritation and anti-redness
Aqua Sensitive is the first ultra-soothing, hydrating skin care range to produce a comforting, pure targeted and effective result. The sensations of stinging and tugging, irritation and redness rapidly subside. To protect the skin from drying out and allow it to discover a new comfort, Aqua Sensitive incorporates hydrating agents, vegetable oils and ceramides.
Once treated and protected, the skin can at last be at ease.

Aquapower
Ultra Moisturizing Oligo-Thermal Care
AQUAPOWER quenches, tones and leaves dry skin feeling soft and supply all day, every day. Its formula keeps skin balanced and regenerated. As soon as it is applied skin is perfectly quenched, revitalized and feels ultra-fresh for hours.
Ik ben met je eens dat veel producten op elkaar lijken, ik heb zelf Aquapower gebruikt maar was daar niet echt tevreden over. Geef mij maar producten van Nickel of Phytomer.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:55:40 #233
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19651754
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 03:18 schreef boerio het volgende:

[..]

daar was ik zeker niet zo over te spreken, en nu zit ik met 3 bijna volle bussen opgescheept

en schatje, die aquapower is dat nou een soort facewash? want daar heeft biotherm ook die gel nettoyant van. Als het een facewash is zou je het elke avond en ochtend moeten gebruiken, prijzig spul is het dan ten opzichte van de gel nettoyant
die etos producten hoor je blijkens de vorige pagina's wel meer klachten over...
pi_19654281
ik heb van tijd tot tijd echt een superdroge huid (vooral op mijn wangen) zo af en toe is het gewoon een beetje droog maar zo af en toe is het net schuurpapier als je er met je hand overheen gaat (na het douchen ofzo). Met de status van mijn huid is het eigenlijk precies hetzelfde, soms gaat het een tijdje redelijk goed en in een paar dagen kan het dan totaal niet relax zijn.
Ik gebruik wel benzolyperoxide 5% spul (niet dat ik enig idee heb dat het werkt maarja ). Tegen die droogte gebruik ik wel een moisturizer, maar soms is dat gewoon niet genoeg. En in de loop van de dag wordt mijn huid dan weer heel vet, dan glimt ie een beetje.

Mijn vraag is dus:
- hoe kom ik van die zo af en toe ontiegelijke droge huid af
- hoe kom ik van dat geglim/vette huid af
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:05:06 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_19657945
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 03:18 schreef boerio het volgende:

[..]

daar was ik zeker niet zo over te spreken, en nu zit ik met 3 bijna volle bussen opgescheept

en schatje, die aquapower is dat nou een soort facewash? want daar heeft biotherm ook die gel nettoyant van. Als het een facewash is zou je het elke avond en ochtend moeten gebruiken, prijzig spul is het dan ten opzichte van de gel nettoyant
De gel nettoyant is een face-wash en Aquapower is een verzorgingsproduct.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:07:39 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_19657973
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 00:17 schreef danos het volgende:

Mijn vraag is dus:
- hoe kom ik van die zo af en toe ontiegelijke droge huid af
- hoe kom ik van dat geglim/vette huid af
Dan zul je iets moeten nemen dat afgestemd is de gemengde huid. De T-Pur serie van Biotherm bijvoorbeeld.
  zondag 6 juni 2004 @ 13:56:26 #237
71383 tijgermans
There's more.
pi_19682210
Unindentified, weet jij ook of Nickel een reinigingsgel heeft?, of die mankind.co.uk kon ik alleen maar een scrub als reiniging vinden.
  zondag 6 juni 2004 @ 14:25:09 #238
16715 Mylene
*schatje*
pi_19682762
Van de Nickel site:



Its exclusive ball-bearing system lets you use it for different purposes :
. in-depth cleaning and scrubbing by pressing on your skin's thickest sections, once or twice a week,
. washing your face rapidly every morning, even for the most sensitive skins.

Rinse abundantly with water to stay impeccably clean and to put your best face forward on every occasion.
pi_19683859
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:25 schreef schatje het volgende:
Van de Nickel site:

[afbeelding]

Its exclusive ball-bearing system lets you use it for different purposes :
. in-depth cleaning and scrubbing by pressing on your skin's thickest sections, once or twice a week,
. washing your face rapidly every morning, even for the most sensitive skins.

Rinse abundantly with water to stay impeccably clean and to put your best face forward on every occasion.
Dat product is meer bedoeld voor het lichaam in plaats van het gezicht. Voor het gezicht kun je beter het product Nickel Super-Clean Face Scrub gebruiken:

Its exclusive ball-bearing system lets you use it for different purposes :
- in-depth cleaning and scrubbing by pressing on your skin's thickest sections, once or twice a week,
- washing your face rapidly every morning, even for the most sensitive skins.

  zondag 6 juni 2004 @ 16:04:25 #240
71383 tijgermans
There's more.
pi_19684646
Bedankt, ik denk dat ik dan maar de phytomer reinigingsgel ga halen, omdat daar zoveel mennsen positief over waren, en dan als scrub deze misschien.
  zondag 6 juni 2004 @ 17:00:52 #241
16715 Mylene
*schatje*
pi_19685792
quote:
Op zondag 6 juni 2004 15:28 schreef Unidentified het volgende:

[..]

Dat product is meer bedoeld voor het lichaam in plaats van het gezicht. Voor het gezicht kun je beter het product Nickel Super-Clean Face Scrub gebruiken:

Its exclusive ball-bearing system lets you use it for different purposes :
- in-depth cleaning and scrubbing by pressing on your skin's thickest sections, once or twice a week,
- washing your face rapidly every morning, even for the most sensitive skins.

[afbeelding]
Het kan beide, als je de beschrijving zo leest .

Ik denk ook dat de Super Clean dan voordeliger is dan een tube van 150ml. Die kun je dan beter twee keer in de week als scrub gebruiken.
pi_19686974
Ik heb gister omdat de zirh op was de lijn van dr. van der hoogh gekocht.... Belkis heette het, heeft iemand daar ervaringen mee, tis stukke goedkoper iig....
  zondag 6 juni 2004 @ 19:36:44 #243
71383 tijgermans
There's more.
pi_19689044
Geen ervaring mee, laat ons even weten wat je er van vind.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 17:24:50 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_19732133
Op de site van Dr. van der Hoog staat ook een interactieve huidanalyse. En volgens zijn de producten zowel geschikt voor vrouwen als voor mannen.
pi_19751274
Voor de heren die een douglas card hebben en zich daarbij ook geabboneerd hebben op de nieuwsbrief ligt er een vrij leuke brief in je mailbox.

je kan daar een bon uit printen en dan bij de douglas langsgaan voor een gratis huidanalyse. je krijgt er dan gelijk 3 producten van lancome bij (kleintjes dat wel ).

dit alles is dus ter promotie dat ze lancome Homme nu ook opgenomen hebben in het assortiment

[edit] kleine kut typotjes ook
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:46:12 #246
71383 tijgermans
There's more.
pi_19762636
Ik heb nu twee dagen geleden twee producten van Phytomer gekocht, de globalpur(reiniging) en de nutri t(verzorging). Eerste indrukken zijn positief, de reinigingsgel droogt je gezicht niet uit en de de nutri t moisturizeerd ook goed en is niet vet. De geur is ook aangenaam, wat ik ook altijd belangrijk vind.

Als ze goed blijven bevallen koop ik misschien ook nog de exfoliamask en de corrigel.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 19:05:12 #247
16715 Mylene
*schatje*
pi_19840300
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:46 schreef Jaguar645 het volgende:


dit alles is dus ter promotie dat ze lancome Homme nu ook opgenomen hebben in het assortiment
Het is dus een snel groeiende markt zeg.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 19:09:06 #248
71383 tijgermans
There's more.
pi_19840398
De bodyshop heeft trouwens ook een eigen verzorgingslijn voor mannen.
Iemand die al geprobeerd?
pi_19877509
Ik gebruik nu een week de lijn van Dr van der hoog en ben er nogal over te spreken... de Face Wash ruikt niet lekker en de dagcreme is beetje stroef om te smeren, maar de werking daarentegen doet niet echt onder voor de duurdere merken. Alleen het uiterlijk van het produkt en het gebruiksgemak die liggen niet bepaald hoog, maar van de andere kant heb je voor 40euro de complete lijn..
pi_19905139
Is het trouwens verstandig om een moisterizer op een juist geschoren huid te smeren? Zo gebruik ik het namelijk meestal.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:22:13 #251
71383 tijgermans
There's more.
pi_19909181
Heel verstandig
pi_19974195
Ik ben er nog steeds niet uit. Wat is nou de goede volgorde:
1. Face Washen
2. Scheren
3. Aftershaven
4. Douchen
5. Moisturizen

of
1. Douchen
2. Face Washen
3. Scheren
4. Aftershaven
5. Moisturizen

Volgens mij is het niet wenselijk om met een schone kop de douche in te stappen. Althans, ik was altijd m'n haar, en volgens mij loopt er dan allemaal gel-rest-troep en andere vuiligheid van m'n scalp naar m'n gezicht. Maar het schijnt ook weer dodelijk te zijn om na het douchen te scheren, dus wat is nou het beste?

Oja, zijn er nou ook mannen die 2x per dag hun face washen + moisturizen etc? Of wil alleen Nivea dat?

Vertelvertel!!
pi_19980131
1 douchen
2 face wash
3 moisturize / scrubben
4 scheren
5 aftershaven

volgens mij
  vrijdag 18 juni 2004 @ 00:07:25 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_19980496
mijn volgorde:

1 scheren
2 douchen/facewash
3 moisturizer

en 1x per week ipv facewash even scrubben
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 00:53:26 #255
97765 coltivatore
succes is een keuze
pi_19981616
volgens mij is het goed om een facewash te doen voor het scheren, scrubben is ook goed maar dat kan niet altijd.. je haartjes gaan er overeind van staan dus gaat het scheren beter
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:25:15 #256
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_19984668
en dat is echt waar

(gisteren maar weer bewezen)
pi_19985194
uhm bij mij is het

douchen
facewash
scrubbe
scheren
moisturizer
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:12:58 #258
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19985512
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:25 schreef Flippit het volgende:
Maar het schijnt ook weer dodelijk te zijn om na het douchen te scheren, dus wat is nou het beste?
Hoezo dodelijk?

Als je eerst gaat douche (warm water enzo) gaan de porieën wat wijder openstaan en de haartjes zul je dan makkelijker van je gezicht kunnen scheren. Hetzelfde geldt als je eerst scrubt voor het scheren...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:13:41 #259
16715 Mylene
*schatje*
pi_19985537
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:54 schreef DancePlaza het volgende:
uhm bij mij is het

douchen
facewash
scrubbe
scheren
moisturizer
En na het scheren?? Ik neem aan dat er dan nog restjes vuil achterblijven?? Doe je daar gewoon moisterizer overheen?? Of wat anders??

Ik vind wat Adelante het meest logische.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:36:55 #260
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19986064
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:13 schreef schatje het volgende:

[..]

En na het scheren?? Ik neem aan dat er dan nog restjes vuil achterblijven?? Doe je daar gewoon moisterizer overheen?? Of wat anders??
Na het scheren gooi ik er altijd een plens koud water op. Sluuit de porieën en zo spoel ik de resten ook weg. Daarna aftershave balsem, en dan moisturizer.

Mijn volgorde aldus:

Douchen
Face wash
Scrub
Scheren
Koud water
Aftershave
Moisturizer
(Luchtje)
pi_19988700
ik hou et meestal zo aan:

- Eerst goed warm douchen goed schoonmaken en daarna kouwe douch erachter aan om de porien te sluiten.
- Wasbak vol laten lopen met flink warm water bijna heet. daarna gezicht aantal keer splashen om de gezichts porien te openen.
- Gezicht wassen met face wash
- (2x in de week hierna een scrub eroverheen)
- scheren
- goed afspoelen met het warme water. hierna ook nog een koude splash erover heen zodat de porien weer dicht zitten
- moisturizer
- voordat ik weg ga nog ff snel aftershave erop

dit is toch ook wel goed of zou er iets aan veranderd moeten worden?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:08:03 #262
16715 Mylene
*schatje*
pi_19996354
Om restjes geschoren haartjes enzo weg te halen lijkt me een face-wash het meest doeltreffend.

Maar goed, laten we eens kijken wat de rest zegt. Interessant .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:14:26 #263
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_19996537
Geschoren haartjes gaan meestal in het scheerapparaat mee als je het bijhoudt hoor. Ze blijven in ieder geval niet op je gezicht zitten. Het is wel handig dat je even wat koud water gebruikt om de porieën te sluiten en wat aftershave gebruikt om je huid wat tot rust te laten komen na deze schokervaring!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:46:51 #264
97765 coltivatore
succes is een keuze
pi_19997482
gewoon met koud water afspoelen na het scheren om de porien te sluiten en evt. restjes (die volgens mij wel meevallen) weg te spoelen
daarna aftershave balsem eroverheen
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:52:43 #265
16715 Mylene
*schatje*
pi_19997627
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 16:14 schreef MadGuy het volgende:
Geschoren haartjes gaan meestal in het scheerapparaat mee als je het bijhoudt hoor. Ze blijven in ieder geval niet op je gezicht zitten. Het is wel handig dat je even wat koud water gebruikt om de porieën te sluiten en wat aftershave gebruikt om je huid wat tot rust te laten komen na deze schokervaring!
Maar dan nog zijn er een kleine puistjes waarvan het talg vrijkomt bij het scheren.
pi_19997729
Ik spoel ook gewoon (overvloedig) met koud water na het scheren. Daarna huidverzorging.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:00:25 #267
97765 coltivatore
succes is een keuze
pi_19997842
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 16:52 schreef schatje het volgende:

Maar dan nog zijn er een kleine puistjes waarvan het talg vrijkomt bij het scheren.
hmm.. jij bent toch visagiste schatje?
welke volgorde zou jij dan aanraden als je: facewasht, scrubt (2x per week), doucht, scheert, en aftershave balsem erop doet?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:00:46 #268
71383 tijgermans
There's more.
pi_19997848
Mijn volgorde:

Douchen
Facewash
2 keer per week scrubben
Scheren
Moisturizer

Facewash moet toch echt voor het scheren. Zie deze site:
http://www.douglas.nl/mannen.php

Maar hier raden ze ook aan om te scheren voor het douchen, de goede volgorde zou dus zijn:

Facewash
Scrubben
Scheren
Douchen
Moisturizer

  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:08:20 #269
16715 Mylene
*schatje*
pi_19998045
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:00 schreef coltivatore het volgende:

[..]

hmm.. jij bent toch visagiste schatje?
welke volgorde zou jij dan aanraden als je: facewasht, scrubt (2x per week), doucht, scheert, en aftershave balsem erop doet?
Ik heb mijn antwoord al gegeven .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:10:11 #270
97765 coltivatore
succes is een keuze
pi_19998092
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:13 schreef schatje het volgende:
Ik vind wat Adelante het meest logische.
ik moet voortaan even wat beter lezen
  vrijdag 18 juni 2004 @ 18:44:02 #271
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20000328
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:00 schreef tijgermans het volgende:
Facewash moet toch echt voor het scheren. Zie deze site:
http://www.douglas.nl/mannen.php

Maar hier raden ze ook aan om te scheren voor het douchen, de goede volgorde zou dus zijn:
Natuurlijk moet Facewash voor het scheren, scrubben overigens ook, dan haal je de laatste resten met een goed en schoon scheermesje vanzelf wel. Met water afspoelen en voila.

Er is echter geen absoluut goed of fout in dit verhaal. Dit zegt Adversus erover: http://www.adversus.nl/beauty/dave_scrubben_scheren.html
  vrijdag 18 juni 2004 @ 23:30:10 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_20006901
quote:
Tip: scheer je altijd voor het douchen, omdat de baardharen anders teveel opzwellen en het scheermes er moeilijker vat op krijgt.
van de douglas site....

ik gebruik m'n facewash onder de douche en dus ná het scheren,
want dat doe ik voor het douchen dus...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 23:31:15 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_20006925
ohjah voor het scheren maak ik wel eerst m'n gezicht nat
maar dat "moet" ook volgens de bus van de scheergel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20014407
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

van de douglas site....

ik gebruik m'n facewash onder de douche en dus ná het scheren,
want dat doe ik voor het douchen dus...
Als je haren opzwellen door het douchen, moet het toch juist makkelijker worden ze af te scheren?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:19:05 #275
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20027636
Ja lijkt me ook... Wat op de Douglas site staat geldt alleen voor enigszins langere haren...
  zondag 20 juni 2004 @ 17:14:24 #276
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_20043648
valt jullie trouwens op dat nivea ook steeds meer reclame zit te maken voor herenhuidverzorging?
  zondag 20 juni 2004 @ 17:15:44 #277
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20043681
Dat komt omdat ze eigenlijk nu hun herenlijn uitbreiden. Die is maar zeer recent. hetzelfde geldt voor Sanex.

Daarom vroeg ik me ook af hoe de face scrub van Nivea is...
  zondag 20 juni 2004 @ 17:32:44 #278
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_20044088
goeie ervaringen hier heb weliswaar geen andere ervaring met andere dingen, maar scheren gaat echt stukken makkelijker, gladder en frisser aanvoelende huid.
  zondag 20 juni 2004 @ 19:30:17 #279
16715 Mylene
*schatje*
pi_20046818
In de Telegraaf van vandaag staat weer een artikel wat betreft de opmars van huidverzorging voor de heren.
quote:
COSMETICAPRODUCTEN voor mannen rukken op. Waren voorheen in de parfumerie enkele schapjes ingeruimd voor een paar herenartikelen, nu staan er heel veel tubes, flacons, spuitbussen en flesjes. En dan gaat het echt niet alleen om eau de toilette en scheerspullen. Datzelfde zien we terug bij de drogisterij en de supermarkt. Nam de man vroeger nog wel genoegen met een lik crème uit de pot van zijn vrouw of met de flacon gezinsshampoo, nu wil hij zijn eigen producten en daar stelt hij eisen aan.

Vroeger pikte hij spulletjes van haar, nu wil hij eígen cosmetica

MAN WIL OOK 'verwend' WORDEN!

AMSTERDAM – In de zeer concurrerende wereld van schoonheid is de strijd losgebarsten om de gunsten van de man. Gezien de niet aflatende stroom van herenartikelen verwachten de cosmeticafabrikanten heel wat van zijn ijdelheid en zijn groeiende belangstelling voor beautyproducten. Ongelijk hebben ze niet.

De cijfers op het gebied van gezichtsverzorgingsproducten voor mannen zijn, zo blijkt uit het jaarverslag 2003 van de Nederlandse Cosmetica Vereniging, verdubbeld. Voor mannenshampoos zie je hetzelfde beeld. Het is een cosmeticasegment met groeipotentie. Mannen willen spullen voor zichzelf. Niet alleen verschilt hun huid aanzienlijk van die van de vrouw, ze willen producten die er stoer uitzien, gemakkelijk in het gebruik zijn en die mannelijk ruiken. Eau de toilette voor mannen kan zich ook nog steeds verheugen in een stijgende interesse en ook in traditionele mannenproducten zoals scheerzeep en deodorant zit een toename in de omzet.
Cosmeticafirma’s weten dat allang. Biotherm Homme, marktleider in Nederland, kwam hier 25 jaar geleden met drie scheerartikelen en drie huidverzorgingsproducten op de markt. "Er was destijds al vraag naar specifieke mannencrèmes, maar de laatste jaren is dit in een stroomversnelling geraakt. Nu zijn er 31 referenties", aldus Tamar Mulder, pr-medewerkster van Biotherm.
Eerst was het alleen de glamourhomo die prijs stelde op een verzorgd uiterlijk, maar de heteroman volgde betrekkelijk snel. De producten worden steeds specifieker. Er zijn crèmes die zich richten op het wegsmeren van zwembandjes en wallen, voor vochtherstel van de kantoorhuid, om de huid weer op peil te brengen na een nachtje doorzakken, zelfbruiners en lippenbalsems. Net toegevoegd aan het assortiment van Biotherm Homme zijn Age Fitness Yeux op basis van zuiver olijfblad en een serie antiperspirants en deodorants onder de naam Day Control.
Het merk Clarins volgde het voorbeeld van Biotherm pas anderhalf jaar geleden met een complete serie voor de mannenhuid.

Rimpels
Ook hier nieuwe producten zoals een handcrème en Total Wrinkle Control, een emulsie voor de dag waarop de man ontdekt dat hij er niet meer zo rimpelloos uitziet als voorheen.
Aramis, dat ook al een lange tijd meedraait op de Nederlandse markt, heeft net in de serie Lab Series for Men Day Rescue Total Face Therapy SPF 15 gelanceerd. Dit product beschermt tegen de zon, vervuiling en vrije radicalen en hydrateert tegelijkertijd. "Na de eerste kop koffie, een douche en een beetje Day Rescue kan elke man de wereld aan", meent Matt Teri, vice-president Aramis productontwikkeling.
Inmiddels is het druk geworden in de herencosmetica. Zo zijn er onder meer Vichy Homme, Lancôme Homme, Shiseido Men, Decléor Skincare for Men, Zihr en Nickel die met de reeds genoemde merken strijden om de gunst van de man. Jean Paul Gaultier verraste met zijn makeuplijn voor mannen. Tot nu toe behoren de Bronzing Powder en het kohlpotlood tot de toppers uit de 13-delige serie. "Denk maar niet dat al deze merken de business betreden als ze geen groeimogelijkheden zien", aldus Mary John Baumann, executive director bij Aramis, onderdeel van de Estée Lauder Group.
In de supermarkt en drogisterij is de opmars van mannenproducten eveneens duidelijk te merken. Etos bracht vorig jaar al een hele complete mannenlijn op de markt. Sanex volgde dit voorjaar met Sanex for Men. Nivea heeft al sinds de jaren tachtig van de vorige eeuw op dit gebied een stevige greep op de markt. Beiersdorf, waartoe Nivea behoort, spreekt van een omzetstijging van 127 procent. Er was al een Nivea for Men-lijn voor de droge en normale huid, nu is er een voor de vette mannenhuid: Men Anti Shin. Daarnaast is de Men Sensitive Face Care voor de gevoelige huid op de markt gekomen en omdat mannen van scrubben houden, introduceert Men Face Scrub. Om die introductie te vieren, deed Iris Nowachi van het Duitse marketingbureau H.T.P. een onderzoek welke mannen nu precies geïnteresseerd zijn in huidverzorging.

Vrije man
Ze ontdekte drie soorten mannen die wel in zijn voor een eigen schoonheidsritueel. De eerste is 'de vrije man’. Mannelijk maar met een aantal vrouwelijke eigenschappen. Hij is geïntreseerd in goede cosmeticaproducten en staat open voor een make-upadvies. David Beckham, Johnny Depp en Robbie Williams behoren tot deze groep.
Brad Pitt, Mick Jagger en George zijn voorbeelden van de moderne 'Peter Pan' en behoren ze tot groep twee. Deze man weigert op te groeien, al is hij de vijftig gepasseerd. Hij houdt van innovatieve, gekke producten, wil graag dingen uitproberen en is niet merkentrouw.
En dan is er nog 'de oude held'. Volgens de onderzoekster de slimste. Ook is hij moedig en sterk, maar tamelijk traditioneel ingesteld. Persoonlijke verzorgingsproducten vindt hij niet belangrijk, maar hij gebruikt ze wel onder het motto 'noodzakelijk voor het onderhoud'. Hij gaat voor hoge kwaliteit en efficiënte producten. Viggo Mortensen (Aragorn in Lord of the Rings) en Edward Burns zijn voorbeelden.
Ondertussen lanceert het ene parfumhuis na het ander modelabel nieuwe geuren of zomerse varianten van al bestaande eau de toilette. Kortom: de man, of hij nu een vrije man, een Peter Pan of een oude held is, heeft keus gekregen.
.
  zondag 20 juni 2004 @ 19:35:34 #280
3185 Adelante
To let it go now
pi_20046957
*Peter Pan meldt zich*
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_20047369
Leuk artikel om te lezen

Wat ik me ook ff afvroeg, was of er hier mensen zijn met ervaring met de producten van Vichy. Ik zag hier bij de apotheek bij ons allemaal Vichy Homme producten staan, heb dit ook niet bij de Douglas of andere parfumeries gezien, en wou eigenlijk weten of het goed is enzo.

De producten zien er erg goed uit heb ik et idee en et klinkt ook wel ok als ik de reclame folder erbij lees, zit ook gelijk een kleine test in om te kijken wat je het beste kan kopen. Ook viel de prijs me erg mee, ik zag de cleansing emulsie staan voor 17 euro terwijl mijn tube clarins face wash bv 21 euro kostte,

iemand?
  zondag 20 juni 2004 @ 20:37:26 #282
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_20048518
Vichy heb ik ook geprobeerd, maar gelijk aan me broer gegeven maar wel met de boodschap: vind je het ook niets, mag je het wegtiefen. Kvind het niet lekker voelen op de huid, maar zoals het met elke verzorging is: het moet goed voelen, en dat deed het bij mij niet. Ik heb geen spijt van de aanschaf ofzo hoor, want ik vind dat je pas iets goeds kan hebben als je alles hebt geprobeerd. Daarom ben ik nu ook bij Maria Galland [via schoonheidspecialist, www.maria-galland.com] uitgekomen. Ik zou zeggen dus: probeer alles en ga dan je keuze maken en hou er aan vast.

Wat ik wel leuk vind om te lezen, de mannenhuidverzorging neemt dus toe, maar bezoekjes aan schoonheidspecialisten, manicure & pedicure is nog niet 'hot'. Zit wel opmars in, maar toch blijft het beetje achterlopen.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_20062820
Heb zelf Zihr scrub en nog een klein setje clarins for men (ooit gekregen) en denk dat als ik weer op schiphol ben, nog een paar zihr spullen ga kopen.

Hoe komt dat bijna niemand clinique for men gebruikt? tenminste ik lees er niet veel over in dit topic. Het is wel verreweg het meest duurste serie. Heb zelf gehoord dat die M-lotion onwijs goed is, maar 30 euro is voor een klein flesje klinkt duur.
  maandag 21 juni 2004 @ 13:46:54 #284
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_20064053
Clinique For Men is wel lekker spul hoor. Vooral de producten voor de onzuivere huid zijn aanraders.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
  maandag 21 juni 2004 @ 17:57:38 #285
16715 Mylene
*schatje*
pi_20070450
Alweer bijna een deel vol .

Ik ben trots op jullie .

.
  maandag 21 juni 2004 @ 19:40:56 #286
71383 tijgermans
There's more.
pi_20073085
Op naar deel 3
pi_20075956
ik gebruik zelf eigelijk alleen nivea. eigelijk nooit ergens anders naar gekeken/geprobeerd

meestal in de volgorde :

s'ochtends :

2x per week scrub
facewash
scheren, nat
nivea Q-10

s'avonds na 't douchen nog een keer facewash. dit doe ik meestal uit luiheid na haar en lijf wassen onder de douch daarna smeer ik 't nog een keer in met q-10. alle producten zijn van nivea dus.

hier nog op- of aanmerkingen op of moet ik lekker zo doorgaan

edit : even 't lijstje in volgorde gezet

[ Bericht 11% gewijzigd door postman op 21-06-2004 21:24:53 ]
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -&gt; www.google.nl
  maandag 21 juni 2004 @ 21:20:40 #288
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20076225
Moet voor het scrubben je huid ook niet al enigszins zuiver zijn?
  maandag 21 juni 2004 @ 21:21:45 #289
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_20076264
Je hoort eerst te reinigen en dan te scheren !!
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_20076348
oops staat verkeerd, tis scrub - facewash - scheren
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -&gt; www.google.nl
pi_20083063
reinigen (fashwash, eventueel scrub - een schone huid zorgt voor minder irritatie na het scheren en de scrub zorgt voor een beter en gladder resultaat))
scheren
aftershave
verzorgende creme
pi_20108760
vraagje... wat is Glycerin.... en kan je het in pure vorm kopen?

heb namelijk last van donkere elbogen en de manier om het te verhelpen is:
quote:
if your elbows are dark and hard, mix glycerin with lemon juice and apply on the proper area. This will smoothen your elbows and remove the darkness in the skin.
wat ik wel weet is dat het in heel veel huidverzorgingsproducten zit... alleen in pure vorm lijkt het me handiger in gebruik
  woensdag 23 juni 2004 @ 09:39:57 #293
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_20114778
Glycerin is d8 ik een soort van alcohol, dikke substantie, en het zit ook in schoonmaakmiddelen. Dus vraag me af of het wel zo fijn is voor je huid?
Die quote van je lijkt me eerder iets voor een zelfbruinend product, als het daaorm gaat kan je beter suiker met citroensap mengen en over het gebied smeren.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_20115361
ok tnx voor de tip.... alleen denk ik dat blycerin niet slecht is omdat het echt in bijna elk huidverzorgings product zit... het bevochtigd je huid zeg maar.
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:18:50 #295
71383 tijgermans
There's more.
pi_20118500
Glycerin is een ongevaarlijk bestandsdeel dat wordt gebruikt om vocht in te brengen.
Wordt inderdaad heel veel gebruikt in huidverzorgingsmiddelen
  woensdag 23 juni 2004 @ 17:50:02 #296
36822 Mexoryl
TDSA + DTS
pi_20129212
Omdat de ingrediënten er in het Engels op de verpakking staan, wil nog niet zeggen dat er geen Nederlandse naam voor is. Het is glycerine in het Nederlands. Ook wel glycerol genoemd en chemisch gezien is het inderdaad een alcohol. Het is een zogeheten humectant en houdt vocht vast. Te veel is echt niet lekker op je huid.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:03:06 #297
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20186633
Ik vroeg me nog iets af... Ik gebruik al een tijdje Double Action Face Wash van Nivea, maar ik heb best wel "last" van meeëters. Is de Anti-Shine Face Wash van Nivea (waar ze nu zoveel mee adverteren) niet een betere optie voor mij?
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:15:13 #298
71383 tijgermans
There's more.
pi_20188491
Ik zou dat niet doen, ik heb die nivea anti shine facewash niet lang gebruikt, dus ik kan niet zeggen of het werkt maar ik ben ermee gestopt omdat ik het niet echt prettig vond. Het ruikt niet echt lekker en nog belangrijker: mijn huid voelde niet echt fris aan na facewash plus creme daarna. Misschien had het wel geholpen tegen de puistjes alleen ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen en ben ermee gestopt. Ik gebruik nu al een tijdje Toning Cleansing Gel For The Face van Collistar Men's Line. Dit bevalt me tot nu toe het beste van de vele die ik al geprobeerd hebt. Hij ruikt echt lekker en mijn huid voelt fris en schoon aan na gebruik. Hij droogt ook niet uit.
pi_20189120
Mijn ervaring zelf is dat alléén een facewash niet genoeg is. Sterker nog, volgens mij stimuleert dat juist de talgproductie, omdat je ook je huid uitdroogt. Je huid reageert daarop door extra veel talg te produceren, wat resulteert in mee-eters.
Wanneer je na de facewash een moisturizer gebruikt, wordt je huid weer gehydrateerd waardoor deze 'paniekreactie' van je huid achterwege blijft. Ik zelf heb ook vrij snel last van een glimmende kop, maar ik gebruik de gewone nivea face wash, gevolgd door de biotherm homme t-pur moisturizing fluid.

Deze gaat glimmen en overtollige talgproductie tegen door allerlei natuurlijke bestanddelen. En ik moet zeggen, het werkt wonderbaarlijk goed!
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:00:06 #300
71383 tijgermans
There's more.
pi_20189586
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:41 schreef Flippit het volgende:
Mijn ervaring zelf is dat alléén een facewash niet genoeg is. Sterker nog, volgens mij stimuleert dat juist de talgproductie, omdat je ook je huid uitdroogt. Je huid reageert daarop door extra veel talg te produceren, wat resulteert in mee-eters.
Wanneer je na de facewash een moisturizer gebruikt, wordt je huid weer gehydrateerd waardoor deze 'paniekreactie' van je huid achterwege blijft.
Klopt, ik gebruik zelf nu de moisturizer van Collistar erna.
Anders gaat mijn huid ondanks dat die facewash niet echt uitdroogt toch een beetje trekkerig aanvoelen.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:02:18 #301
16715 Mylene
*schatje*
pi_20189632
Daar heb je een hele serie van. Biotherm Homme T-Pur dus .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')