abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fossiel dinsdag 27 april 2004 @ 20:34:22 #1
25539 Tha_BlonT
Wonderlijke Woorden Wereld
pi_18729237
De tijdzone klopt helaas niet (de chat was van zeven tot acht)

[20:01] <ChatServ> _Vraag van Frank1 :_ Florent, Hoe sta jij tegenover een mogelijke opname van Arjen L in de dag/avond programering?
[20:01] <Florent> Arjen L is nog niet klaar voor een plek in de dagprogrammering
[20:02] <Florent> Arjen produceert op dit moment het programma van Claudia en is daar heel druk mee
[20:02] <BlonT> even een vraag om af te trappen... in hoeverre was de daling van de luistercijfers geanticipeerd?
[20:02] <Florent> Daar waren we op voorbereid. Onderzoek vooraf heeft de daling als gevolg van zero base voorspeld
[20:03] <ChatServ> _Vraag van Kreuk :_ Hoi Florent. Hoe gaat de opvolger van Ruud de Wild heetten en hoe gaat het programma eruit zien?
[20:04] <Florent> Het programma zal worden gepresenteerd door Wouter van der Goes, begint eerste week juni en details over de inhoud worden in mei bekend gemaakt
[20:04] <ChatServ> _Vraag van eSSe|beneden :_ De daling was dus verwacht, maar in hoeverre hebben jullie daar op gereageerd?
[20:05] <Florent> Daar reageren we niet op, maar we proberen ondertussen de beste radioprogramma&acute;s van Nederland te maken. We worden niet onrustig van pieken en dalen in luistercijfers, maar concentreren ons op de muziek en de programma&acute;s.
[20:05] <ChatServ> _Vraag van R_Style :_ hoe werkt dat registreren van downloads van de Mega top 50
[20:06] <Florent> downloads worden nog niet geregistreerd door Megacharts maar het wordt hoog tijd dat die gemeten worden. De Mega Top 50 wordt samengesteld uit verkoopgegevens van singles en airplay op 3FM en MTV. Dat is nieuw en gaat in op 1 mei.
[20:06] <ChatServ> _Vraag van Radiofreak :_ Er is veel kritiek geweest op de nieuwe weg die je met 3fm bent ingeslagen in september 2003. Heb je nooit gedacht "Ik kap ermee" door deze hevige kritieken?
[20:07] <Florent> Alles wat nieuw is staat bloot aan kritiek. Dat had ik voorzien en laat me daar niet door afleiden. Dat neemt niet weg dat ik altijd zeer geinteresseerd ben in de mening van onze luisteraars en daar niet doof voor ben.
[20:08] <ChatServ> _Vraag van just :_ Waarom promoot 3fm vaak grotere namen (door middel van bijvoorbeeld mega hit)dan kleine namen,zoals wealthy beggar,Want 3fm is vaak altenatief geweest,dus waarom nu alleen nog maar trance en r&b draaien en niks nieuws promoten?
[20:08] <Florent> Bij vorige vraag: Daarom zit ik hier ook!
[20:09] <Florent> Dat is onzin! We draaien nog steeds de beste platen uit de populairste genres en hebben vorig jaar nog nieuwe bands gebroken met Megahits zoals The Rasmus, Jet en The Darkness. Wealthy Beggar is een prima Nederlandse band die nu op de 3FM playlist staat. [20:10] <ChatServ> _Vraag van Lynx666 :_ De daling was verwacht, maar ondertussen zie ik ook (weer) goeie DJ's verdwijnen die zichzelf toch onderscheiden op 3FM. Daarvoor in de plaats komen programma's die weinig anders meer zijn dan de rest. Ook mis ik de live optredens in de ochtend/middag. Komt daar nog verandering in? Staat er iets nieuws/vernieuwends op stapel?
[20:11] <Florent> Ik denk dat Giel Beelen een zeer onderscheidende DJ is die vernieuwende radio maakt en succesvol zal zijn in de 3FM ochtend. Vanaf september komen er meer nieuwe programma&acute;s.
[20:11] <ChatServ> _Vraag van rolfvp :_ Denken jullie, bij #FM, dat de actie van FOK concequenties heeft gehad in de luistercijfers? Dat FOK voor negatieve publiciteit heeft gezorgt?
[20:11] <Florent> Nee. [20:12] <ChatServ> _Vraag van Paladijn :_ Komt Mark van der Akker ooit nog terug op 3fm? Dat was een van de betere DJ's voor de nachtbrakers onder ons

[20:12] <Florent> Geen idee. Ik heb al lang niets meer van Mark gehoord.
[20:12] <ChatServ> _Vraag van rolfvp :_ Bij grote bedrijven is logisch dat de baas c.q. manager zijn verantwoorlijkheden neemt wanneer de omzat van een bedrijf achteruit gaat. Waarom heeft U deze maatregelen niet genomen?
[20:15] <Florent> Ik neem mijn verantwoordelijkheid als het zaken betreft waarvoor ik ook daadwerkelijk verantwoordelijk ben. De daling in de luistercijfers komt voor rekening van de toegenomen concurrentie en ik word geacht 3FM tegen die concurrentie te wapenen. Daar zijn we nog volop mee bezig. Het vertrek van Rob en Ruud is een nieuwe tegenvaller dus ik blijf lekker bezig...
[20:15] <ChatServ> _Vraag van MIRIAM :_ Florent pas geleden ben ik bij jullie geweest met de VARA, je vertelde toen je meer te willen richten op jongeren. Slaat de 80's week ook aan bij deze jongeren of is dit bedoeld om de ouderen die niet meer luisteren te trekken
[20:17] <Florent> Goeie vraag! We hebben heel lang getwijfeld over 80&acute;s request en hebben vooraf meningen gepeild. Toen bleek dat onze gehele doelgroep het een goed idee vond. Overigens is het verhaal dat 3FM zich meer op jongeren richt correct, maar is wel een eigen leven gaan leiden. Het is absoluut niet zo dat 3FM een station zou moeten zijn voor tieners, onze doelgroep is behoorlijk breed (15-35).
[20:17] <ChatServ> _Vraag van Radiofreak :_ Als je kijkt naar programmering van 3fm is hij overdag als hij hoort te zijn: Drivetime programma's en programma's voor op het werk en vervolgens 's avonds de jongeren. Alleen om 22:00 komt na de "commerciële" Timur plots het alternatieve 3voor12. Vind je zelf niet dat dit botst?
[20:18] <Florent> Ik had liever Timur van 18 tot 20 uur gehad gevolgd door Giel. Door omstandigheden bleek dat vorig jaar onmogelijk. Je hebt gelijk als je zegt dat dat beter kan.
[20:19] <ChatServ> _Vraag van mrmiddel :_ Aansluitend op de vraag van just. U noemt The Rasmus, Jet en The Darkness als voorbeelden van hits die jullie 'gebroken' hebben. Dit zijn echter allemaal bands die op andere plaatsen al een trend waren en al over aan het waaien waren. Gaan we in de toekomst nog zien dat 3FM bands écht 'maakt'? Neem dan als voorbeeld Wealthy Beggar of Venus in Flames.. of de band van jullie eigen Marinus?
[20:20] <Florent> Bands beginnen hun leven niet op de radio, maar op het podium. In die zin loopt radio achter de feiten aan. Als een band er in slaagt hun live reputatie op te bouwen komt radio in beeld. Ik ben benieuwd naar de toekomst van The Balladeer!
[20:21] <ChatServ> _Vraag van Nighthawk :_ Waarom is 3FM gestopt met het opleidingstraject van PyjamaFM? De commercielen wagen zich er niet aan dus dan is het toch een mooie taak voor 3FM?
[20:21] <mrmiddel> A Balladeer, Florent. Foei :-)
[20:22] <Florent> We hebben een fantastisch opleidingstraject! PyjamaFM was veel beperkter. We zien het als een taak voor 3FM om nieuw radiotalent te ontwikkelen en het is voor onze eigen toekomst ook van levensbelang.
[20:22] <ChatServ> _Vraag van klaasmans :_ {gaat er ook nog eens wat gebeuren met de zondagmiddag?}
[20:23] <Florent> Wat zou je willen dat er gebeurt met de zondagmiddag? [20:23] <BlonT> klaasmans? [20:24] <HighLander> tiktak
[20:24] <klaasmans> Ik mis een duidelijke lijn
[20:24] <klaasmans> buzz komt door de bocht met een soort eiland-radio [20:24] <klaasmans> allemaal dingetjes
[20:24] <klaasmans> da's toch jammer
[20:24] <klaasmans> bnn live is echt 3fm
[20:25] <Florent> De zondagmiddag vind ik nog niet helemaal top. Op dit moment praat ik met BNN over de programmering.
[20:25] <ChatServ> _Vraag van L3NTERZ :_ Waarom wordt Patrick Kicken elek keer op onmogelijke tijdstippen weg gepropt op 3FM? Ik heb bijna nooit de kans gehad om een naar zn programma te luisteren. Is hij niet eens goed genoeg voor een basis plaats in de nacht? Want laten we eerlijk zijn allemaal, die E-line die er nu zit,dat is alles behalve goed.
[20:25] <Florent> Patrick wordt niet vaak door de omroepen gevraagd. [20:26] <Florent> De omroepen bepalen welke DJ hun programma&acute;s presenteert.
[20:26] <BlonT> !vraag 52
[20:26] <ChatServ> _Vraag van G-man :_ Hoe willen jullie het marktaandeel opkrikken, staan er nog speciale acties in de wachtrij? [20:27] <HighLander> vragen 1 keer stellen is voldoende mensen [20:28] <Florent> De 80&acute;s request lijkt een groot succes te zijn geworden. In mei gaan we de Hemelse Honderd weer doen en volgen er waanzinnige PinkPop acties. In de zomer vindt het talentenproject "Hey DJ" plaats met programma&acute;s op 3FM en Nederland 2.
[20:28] <BlonT> Wat vind je van de stelling dat de organisatiestructuur van het huidige 3fm niet competitief genoeg is?
[20:29] <Florent> Die structuur is behoorlijk ingewikkeld en maakt ons soms minder slagvaardig. Dat zou beter moeten.
[20:29] <BlonT> zijn hier ontwikkelingen ingaande?
[20:30] <Florent> Zoals je misschien wel weet staat de publieke omroep voor een grote reorganisatie. Ik ben ervan overtuigd dat we op vele punten verbeteringen realiseren.
[20:30] <ChatServ> _Vraag van grassprietje :_ Wat vind je van het BNN programma "SPAM"? Valt het niet compleet buiten de style die 3fm, vooral overdag, hanteert?
[20:31] <Florent> Ik vind het heel stoer van BNN dat ze proberen iets totaal anders en nieuws neer te zetten. Egbert-Jan had totaal geen radio-ervaring maar hij doet het toch maar wel. Het programma wordt nog goed beluisterd ook! Geef het nog even tijd.
[20:32] <ChatServ> _Vraag van Nighthawk :_ Florent wat was de beperking van PyjamaFM dan?
[20:32] <Florent> PyjamaFM had minder budget en dus minder begeleiding. Daarnaast was het aantal opleidingsuren beperkt. Nu leiden we nieuw talent op tijdens 20 nachturen per week.
[20:33] <ChatServ> _Vraag van L3NTERZ :_ Je zei eerder in dit gesprek dat de omroepen bepalen welke DJ ze nemen hun uurtjes. Heb jij daar helemaal geen inzegging in? Als dat zo is , dan is toch om gek van te worden. komen de omroepen weer met een paar van die lui aanzetten waar geen toekeomst en kwaliteit in zit. Simpel gezegd: In hoeverrre bepaal jij of de bepaalde DJ een plekkei krijgt op 3FM?
[20:34] <Florent> Ik kan de omroepen niet voorschrijven met wie ze moeten werken. Je kan je misschien wel voorstellen dat ik dat soms jammer vind. Ik mag wel programmavoorstellen weigeren maar dan moeten er wel betere voorstellen op tafel liggen, begrijp je?
[20:34] <ChatServ> _Vraag van grassprietje :_ In de nacht wordt duidelijk ge-expirimenteert met vrouwelijke jocks, zoals bijvoorbeeld Eline (die ik overigens zelf erg goed vind). Is het plan om op deze manier meer vrouwelijke jocks te scouten voor in de dagprogrammering? [20:36] <Florent> Er zijn maar weinig vrouwen te horen op de Nederlandse radio. Daarom zou je kunnen denken dat er minder vrouwelijk DJ-talent is. Dat is maar ten dele waar, en dat laten we horen in onze opleiding. Uiteindelijk zullen vrouwelijke DJ&acute;s hun plek op de Nederlandse radio veroveren!
[20:36] <ChatServ> _Vraag van HighLander :_ Ben je bekend met het fenomeen FOK!radio en wat is jouw mening als zendercoördinator over de zogenaamde web-radio broadcasts van internetradio's. Verwacht jij dat de radio uit de ether zal verdwijnen met de opkomst van het draadloze internet?
[20:37] <Florent> Nee, ik denk dat internetradio een eigen leven leidt met eigen mogelijkheden.
[20:37] <ChatServ> _Vraag van RiderXXX :_ florent wat vind je van de ontwikkelingen dat er een 3fm community met chats voor de djs die in ontwikkeling is, is dat iets wat je toejuicht en hoe zie jij de interactie tussen radio en chat?
[20:38] <Florent> Als het goed doordacht is ben ik daar een voorstander van. Voorlopig echter moeten we het doen zoals vanavond.
[20:38] <ChatServ> _Vraag van mrmiddel :_ op welke manieren doet 3FM allemaal marktonderzoek? en in welke mate is dit marktonderzoek bepalend voor het beleid dat jullie als zender volgen?
[20:39] <Florent> We onderzoeken vanalles. Uiteindelijk is het Nederlandse publiek medeeigenaar van 3FM en moet daar dus over mee kunnen praten. Als het over muziek gaat volgen we toch vooral ons eigen gevoel en ons muzikale hart. Achteraf onderzoeken we wel of de gedraaide muziek gewaardeerd wordt.
[20:40] <BlonT> vraag van rick iste groot voordechatserv
[20:40] <ChatServ> _Vraag van klaasmans :_ {denk je dat 3FM ernstig zal kelderen na het vertrek van Stenders en De Wild}
[20:41] <Florent> Reken maar dat we dat zullen merken op de korte termijn. Maar volgens mij zijn we prima in staat om de gaten die gaan vallen op een fantastische vernieuwende manier in te vullen. [20:41] <ToBe> rick kom maar met je vraag
[20:42] <ToBe> tis een lange vraag
[20:42] <ToBe> rick is druk aan het tikken...
[20:42] <ToBe> (hoop ik)
[20:42] <ToBe> ok rick, we komen straks even bij jou
[20:43] <ChatServ> _Vraag van kapser :_ Waarom wordt er alleen in de avonduren meer muziek van album artiesten gedraaid ? Het is toch vreemd dat 3FM zijn naam verbind aan Lowlands, terwijl het merendeel van de acts niet in de dagprogrammering wordt gedraaid.
[20:43] <rick> Klopt het dat jij tegenwoordig ook verantwoordelijk bent voor Urban Radio, het oude colorfull radio. En is het niet verstandig om van 3 fm een hele urban zender te maken. DE vraag is er blijkbaar naar. Mede omdat 3 FM de laatste tijd meer de kant van 538 opzoekt. Kortom moet er niet een nieuwe publieke taak worden gezocht voor 3m zoals een urban zender. Voordeel is dat Urban radio dan ook ether dekking heeft en niet alleen kabeldekking
[20:44] <BlonT> :|
[20:44] <ToBe> :-)
[20:44] <ToBe> eerst de vraag van kapser, dan die van rick
[20:44] <Florent> Er is geen station in Nederland met een groot publiek dat zoveel muziek van Lowlands artiesten draait. Lowlands heeft onlangs het contract met 3FM verlengd voor 3 jaar. Ze zullen toch wel weten waarom?
[20:46] <Florent> Om te beginnen is 538 de afgelopen twee jaar vooral de kant van 3FM op geschoven. Zo, hebben we dat gehad! Het klopt dat ik er een station bij heb gekregen, Colorful Radio. 3FM heeft historisch gezien weinig met R&M en HipHop en een groot eigen publiek dat vooral ook andere muziek verwacht. Het zou wel heel arrogant zijn om dat 3FM format overboord te gooien. Ik ben het wel met je eens dat een urban radiostation etherdekking nodig heeft.
[20:47] <BlonT> Onder het mottotmf vragen
[20:47] <ChatServ> _Vraag van Joris1 :_ Florent, wat vind je zelf het leukste programma op 3FM?
[20:48] <Florent> Dat is een moeilijke vraag. Ik vind Hard en Giel top maar luister ook heel graag naar de Arbeidsvitaminen, Stendersvroeg en 3-voor-12 XL. Moeilijk kiezen...
[20:48] <ChatServ> _Vraag van mrmiddel :_ Bent u niet ontzettend blij dat KinkFM bij de veiling van radiofrequenties geen frequentie heeft gekregen? Zij zijn de enige zender die, al hebben ze door hun beperkte bereik niet een heel groot publiek, veel en veel meer Lowlands-artiesten draaien dan 3FM doet. Bent u niet bang dat u het ietwat alternatievere publiek, dat nu nog voor een groot deel uw zender aanhangt, over zou stappen naar KinkFM, wanneer zij wel een etherfrequentie zou
[20:48] <BlonT> zou... krijgen
[20:48] <mrmiddel> zouden bemachtigen
[20:50] <Florent> Dat is een onzinnige vraag, want KinkFM kreeg geen etherfrequentie. Als dat wel zo was geweest had dat misschien consequenties gehad voor het format van 3FM en was 3FM veel minder alternative gaan draaien. Nu is er geen groot station met ruimte voor alternative dus vinden wij dat we die ruimte moeten bieden.
[20:50] <BlonT> Even een vraag samengesteld uit bepaalde vragen; hoe bevalt het nieuwe logo, ten opzichte van het oude kuiken?
[20:50] <Florent> Heel goed! Dank je.
[20:51] <Florent> Jullie krijgen allemaal de groeten van het kuiken! [20:51] <ChatServ> _Vraag van Frank1 :_ Waarom zend de TROS uit vanuit een eigen studio terwijl er in de peperbus een spiksplinter nieuwe studio ligt. Is dit gedaan vanuit kosten perspectief of om een andere reden?
[20:52] <Florent> Vanaf eind 2004 verhuist ook de TROS naar de nieuwe 3FM studio. Daar zijn we heel blij mee!
[20:52] <ChatServ> _Vraag van R_Style :_ zou een samenwerking met de TV zender The Box niet vernieuwend zijn.
[20:52] <Florent> We werken steeds meer samen met MTV. Daar zul je dit jaar nog meer van merken.
[20:53] <ChatServ> _Vraag van kapser :_ Waarom is besloten van het oude beleid af te stappen ( een mix van commercieel en "alternatief" gedurende de hele dag ) en te kiezen voor voornamelijk commercieel overdag en alternatief/doelgroep radio 's avonds ?
[20:54] <Florent> De mix is nauwelijks veranderd kapser. Wel zijn er meer genres aan de mix toegevoegd. De muzieksmaak van onze luisteraars is constant in beweging dus horen wij hierop te reageren.
[20:54] <ChatServ> _Vraag van Lynx666 :_ Dat 538 richting 3FM geschoven zou zijn vind ik grote onzin. Andersom, dat kwam bij de vorige chatsessie ook al uitgebreid naar voren. En ondertussen denk ik nog steeds dat 3FM verder schuift (playlists). Sowieso na het vertrek van Ruud en Rob. Giel kan dat denk ik lang niet goedmaken in de ochtend. Hij wordt al even gehaat, zo niet meer dan geliefd. Wat is uw kijk hierop? Hoe ziet u het komende jaar voor 3FM?
[20:56] <Florent> Dat mag jij onzin vinden, maar vergelijk de playlist van 538 uit 1999 maar eens met die van nu. Dan zie je dat het 538 format enorm is veranderd. Giel is een DJ die reacties losmaakt en daarom beter dan een DJ die iedereen onverschillig laat.
[20:56] <ChatServ> _Vraag van mrmiddel :_ Nog even inhakend op het antwoord op de KinkFM-vraag: u zegt zich niet erg te richten op wat commercieel aantrekkelijk is, maar meer op wat jullie zelf willen draaien. Tegelijkertijd zegt u dat jullie veel minder alternatieve muziek zouden zijn gaan draaien als Kink een etherfrequentie had gekregen. Draaien jullie de wat alternatievere muziek soms tegen jullie zin dan?
[20:58] <Florent> In tegendeel! Maar we maken hier geen groot onderscheid tussen genres maar kiezen voor goeie muziek. We houden wel rekening met het aanbod van andere zenders met ID&T-Radio in de ether worden de hardcore dance fans keurig bediend dus dat betekent dat het aandeel dance in onze mix relatief laag is. Zo zouden we ook hebben gereageerd op Kink in de ether. 3FM is toch vooral een station voor muziekliefhebbers die diverse genres door elkaar willen
[20:58] <Florent> horen.
[20:59] <ChatServ> _Vraag van Dirkus :_ Kunnen we meer interactieve projecten verwachten in de lijn van de arbeids vitaminen game die onlangs te spelen viel? En denk je dat het iets bij kan dragen aan bepaalde programmas?
[20:59] <Florent> Zeker!
[20:59] <BlonT> iets specifieker?
[21:00] <Florent> Blijf luisteren om op de hoogte te blijven. Er worden op dit moment diverse initiatieven opgezet.
[21:00] <ChatServ> _Vraag van merx :_ In het kader van EU, samen-een-worden, luisteren jullie ook af van buitenlandse stations? RdW draaide weleens zweedse radio (opgenomen) om te spotten denk ik, hoewel die wel heel goede -reclameloze- radio maken...
[21:01] <Florent> Jazeker! We luisteren veel naar stations buiten Nederland ter inspiratie. Reclameloze radio bij de publieke omroep zit er voorlopig echter niet in. Wij zijn voor ons voortbestaan mede afhankelijk van reclameinkomsten.
[21:02] <ChatServ> _Vraag van klaasmans :_ Wat zit er momenteel in jouw cd speler?
[21:02] <Florent> Prince en Lost Prophets.
[21:02] <ChatServ> _Vraag van Michielvd :_ Wat ga je doen als het marktaandeel va 3FM tot onder de vijf procent zakt? [21:02] <Florent> Gaat niet gebeuren.
[21:03] <mrmiddel> en als 't wel gebeurt?
[21:03] <ChatServ> _Vraag van Frank1 :_ Op basis van welke gronden is de keuze voor Dalet gemaakt. En hoe bevalt de nieuwe indeling mbt de studio (aparte ruimte voor liveartiesten ed)
[21:04] <Florent> Dalet was er al toen ik kwam en we kunnen er prima mee werken. De nieuwe studio bevalt heel goed. Eindelijk kunnen we artiesten een plek geven in de DJ studio. Voorheen stonden ze op de gang te spelen.
[21:04] <BlonT> de tijd is bijna voorbij
[21:04] <ChatServ> _Vraag van just :_ wat ik heel erg raar vind:3fm is mede avankelijk van reclame inkomsten ..en station als noordzee fm heeft geen miljoenen subsidie en kan ook overleven met alleen reclame inkomsten (met minder marktaandeel) waarom zou 3fm het dan niet kunnen met alleen geld van de overheid
[21:06] <Florent> Het beantwoorden van deze vraag is een erg lang verhaal. Neem van mij aan dat je belastingaanslag hoger zou uitvallen als we volledig afhankelijk zouden zijn van publiek geld.
[21:06] <ChatServ> _Vraag van Lampje :_ Hallo Florent: wanneer lukt het om de webcam in orde te krijgen zodat we het nieuwe talent daarzo in actie kunnen zien?
[21:07] <Florent> Ik word gek van onze webcamproblemen. De bedoeling is dat je straks als luisteraar de webcam kan sturen. Dit vraagt techniek die op dit moment wordt uitgetest. Als het goed is is de webcam in juni actief.
[21:07] <BlonT> en als laatste vraag....
[21:07] <ChatServ> _Vraag van mrmiddel :_ is het aantal lesbiënnes bij 3fm nog steeds op peil? of is dat nog sterk veranderd ten opzichte van de vorige keer?
[21:08] <Florent> Zojuist heeft iemand van FOK! overigens foto&acute;s gemaakt in de studio, dus die kunnen jullie heel snel bekijken in de tussentijd.
[21:08] <Florent> Er is sinds de vorige keer niets veranderd in dat opzicht
[21:09] <mrmiddel> goed dan thanks
[21:09] <Florent> Dank je wel allemaal. Het uur is omgevlogen, en voor mijn gevoel te kort. Het is duidelijk dat de meesten van jullie regelmatig luisteren en duidelijke mening over 3FM hebben. Ik hoop dat jullie blijven luisteren naar 3FM! Groeten, Florent.
[21:10] <BlonT> Bij deze ook bedankt namens FOK, het was ons een waar genoegen en tot de volgende keer
  dinsdag 27 april 2004 @ 21:39:17 #2
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_18731016
Zo dat was een flinke lap tekst om te lezen! ik vind het jammer dat 3FM toch een andere weg is ingeslagen qua radio format (jonger, meer top 40 muziek) maar ik zal altijd naar 3FM blijven luisteren want ik ben er mee opgegroeid en luister er toch nog wel met plezier naar.

Ben benieuwd of Timur naar een ander tijdstip verhuist want zo te zien is Florent niet bijzonder gelukkig met het tijdstip waar hij nu op uitzend, zelf lijkt mij 18:00/20:00 voor Timur een veel leuker tijdstip.
Ik kan niet wachten tot de webcam weer werkt want die ' mis ' ik toch wel, maar goed het lijkt mij wel vet als je die cam straks kan bedienen.
Verder vind ik het wel gaaf dat Florent bereid is om met ons te chatten en vragen te beantwoorden, erg leuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 27-04-2004 23:02:47 (Timor = moet natuurlijk Timur zijn.) ]
  dinsdag 27 april 2004 @ 22:40:09 #3
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_18732659
En hierbij dan de foto's:







Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  dinsdag 27 april 2004 @ 22:44:25 #4
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_18732784
Leuke pics van Coen Swijnenberg en Florent.
  dinsdag 27 april 2004 @ 23:05:58 #5
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_18733336
Misschien is het wel leuk om te melden dat RadioFreak ook melding maakt van de
gehouden chatsessie.
  woensdag 28 april 2004 @ 00:43:14 #6
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_18735302
Koel, zo'n radio studio Hoewel FOK! Radio natuurlijk ook erg koel is

Lijkt me best leuk om mee te doen aan die Hey DJ in de zomer. Toch es in de gaten houden
  woensdag 28 april 2004 @ 00:48:34 #7
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18735356
Ik vind het heel erg netjes van Meneer Florent dat hij nu voor de 2e keer zo uitgebreid de tijd neemt om vragen te beantwoorden. Helemaal als je nagaat dat Fok! behoorlijk tegen zijn ideeën was/is!

Chaupeau!
pi_18736077
quote:
Op woensdag 28 april 2004 00:48 schreef engessa het volgende:
Ik vind het heel erg netjes van Meneer Florent dat hij nu voor de 2e keer zo uitgebreid de tijd neemt om vragen te beantwoorden. Helemaal als je nagaat dat Fok! behoorlijk tegen zijn ideeën was/is!

Chaupeau!
Florent heeft gewoon een gezonde instelling ten opzichte van kritiek: hij ziet het als opbouwend. En zoals hij zelf al zegt: je kunt beter gehaat en geliefd worden dat dat je niet wordt besproken.
pi_18742944
Mooie foto's, leuke chat!!!!
pi_19026976
quote:
[b]Ben benieuwd of Timur naar een ander tijdstip verhuist want zo te zien is Florent niet bijzonder gelukkig met het tijdstip waar hij nu op uitzend, zelf lijkt mij 18:00/20:00 voor Timur een veel leuker tijdstip.
En ook Timur gaat 3fm alweer verlaten.
07-05-2004
Timur van Radio 3FM naar YorinFM
Radio 3FM dj 'Timur Perlin' zal binnenkort terug keren bij het commerciële radiostation Yorin FM waar hij in september vorig jaar vertrok. Timur (28) is momenteel nog vier dagen per week op Radio 3FM te horen in het avond programma ‘Timur tot Tien Uur’ bij de NPS tussen acht en tien uur.
Wie Timur opvolgt bij Radio 3FM is op dit moment nog niet bekend, aldus een persvoorlichter. Wanneer Timur overstapt naar Yorin FM is nog niet officieel bekend gemaakt. Diverse bronnen laten weten dat de nieuwe programmering per 1 juli zal ingaan.
DJ Timur was eerder te horen bij verschillende commerciële omroepen zoals Radio 3FM, YorinFM, Veronica FM, en New Dance Radio. Daarvoor was hij te horen bij Transmedia in Zaltbommel, SRC Culemborg en Amstelveen Lokaal. Timur heeft in het verleden ook al redactionele ervaring opgedaan bij RTL. [Radio.NL]
pi_19030760
rob weg, ruud weg, timur weg
ik hoop dat florent ooit nog wakker zal worden
als die 3 weg zijn dan stort de zaak in
  maandag 10 mei 2004 @ 23:03:16 #12
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_19033459
quote:
Op maandag 10 mei 2004 21:38 schreef jelle.k het volgende:
rob weg, ruud weg, timur weg
ik hoop dat florent ooit nog wakker zal worden
als die 3 weg zijn dan stort de zaak in
ik ben eerlijk gezeg blij dat timur weggaat, vind het helemaal niets!
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')