abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18659707
Niet helemaal de titel die ik in mijn hoofd had, maar langere titels staat fok niet toe
Anyway...ik heb nog steeds niemand gevonden die qua denkbeelden enigzins met mij overeenkomt op seksgebied. Al die kindertjes van mijn leeftijd die verkering hebben zoenen en seksen wat af (en ja, ik heb het hier OOK over zoenen, dat is in mijn ogen namelijk erg seksueel), en ik zou zo graag eens contact met iemand hebben, liefst van eigen leeftijd, maar mag ook (veel) ouder hoor, die net als ik (om wat voor reden dan ook, anders wordt het hier wel heel ingewikkeld) GEEN seks willen, niet met iemand waar ze superverliefd op zijn, met niemand niet.
Zo...suggesties?

Overigens liever wel iemand die hier zelf voor gekozen heeft, en niet om de reden vroeger seksueel misbruikt te zijn, godsdienstig te zijn, of het eigenlijk wel willen, maar er bang voor zijn.
Gewoon mensen die geen vreemde seksuele achtergrond hebben, maar er toch voor kiezen geen seks te hebben.
Aangezien niemand tot nu toe begrijpt waarom ik geen seks wil.
" Vind je me niet leuk? Doe ik iets verkeerd? Stink ik?"
"Ben je overtuigd christen ofzo? "Mag het niet van je geloof""?
" Ben je zeker verkracht vroeger ofzo.."

BLAAAAT NEE!
  zaterdag 24 april 2004 @ 21:28:09 #2
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_18659936
M.a.w. je kan niemand krijgen dus doe je maar alsof je niemand wil.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_18660128
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom wil je (nog?) geen seks dan?

En je wilt dus ook niet zoenen met niemand niet?
  zaterdag 24 april 2004 @ 21:39:55 #4
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18660255
Die mensen noem je aseksuelen. Moet vast te vinden zijn met google.

Ik zou best eens met je willen discuseren waarom niet maar gezien de inhoud van je vorige postings/topics over dit onderwerp zal dat een hele korte discussie worden met weinig discussiewaarde.

Ik heb het geloof ik al vaker tegen je gezegd, je verbind teveel waarde aan sex en wat er bij komt kijken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_18660281
Kan het best begrijpen, maar als je bijvoorbeeld gaat slapen ga je dan ook in aparte bedden? waar liggen de grenzen? Knuffelen kan dat bijvoorbeeld wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door BaraCuda op 24-04-2004 21:51:33 ]
pi_18660604
klinkt mischien raar, maar ik denk dat er wel iets mis is met mensen zoals de TS.
pi_18660884
Dat denk ik ook.

Ik ging gelijk ff googlen naar aseksueel en kwam uit bij een interesant artikel van de telegraaf.

http://krant.telegraaf.nl(...)reportages.seks.html

Vooral het stukje over gebrek aan testeron klinkt interesant, waarbij je dus weldegelijk kan stellen dat er in dat geval iets mis is met die personen.

Hoewel ik het zeker wel kan accepteren hoe die mensen, en de TS, zijn.
pi_18660885
vrij zeldzaam volgens mij - of ze komen niet uit de kast

maar in belgië is er een clubje, misschien kan je daar contact mee leggen.
quote:
Info : tel. 016/23.65.05 - fax: 016/32.30.52
E-mail: trefpunt.zelfhulp@soc.kuleuven.ac.be
Contactadres : Werkgroep Aseksuele Vrouwen,
p/a Trefpunt Zelfhulp vzw, E. Van Evenstraat 2c, 3000 Leuven
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18660928
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_18660953
Even opsommen: je bent een vrouw en wilt geen sex.
ben je rond de dertig dan lijk je me wel wat, zoiets zoek ik als ik met vakantie wil, geen gezijk aan me kop, ik heb hier nl. slechte ervaringen mee.
Maare..... met zo'n fototje, je moet wel gek zijn als je helemaal nooit aan sex denkt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_18660978
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:39 schreef hollander172 het volgende:
Die mensen noem je aseksuelen. Moet vast te vinden zijn met google.

Ik zou best eens met je willen discuseren waarom niet maar gezien de inhoud van je vorige postings/topics over dit onderwerp zal dat een hele korte discussie worden met weinig discussiewaarde.

Ik heb het geloof ik al vaker tegen je gezegd, je verbind teveel waarde aan sex en wat er bij komt kijken.
Even tegen alle mensen die weer willen weten waarom, ik ga het hier niet over mijn beweegredenen hebben, daarvoor heb ik het topic niet geopend.

Aan hollander: ik ben ook geen aseksueel, begrijp me goed. Ik kan heus wel seksueel opgewonden raken.
Nog zo'n misverstand.
pi_18661025
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
Kan het best begrijpen, maar als je bijvoorbeeld gaat slapen ga je dan ook in aparte bedden? waar liggen de grenzen? Knuffelen kan dat bijvoorbeeld wel?
Aparte bedden hoeft niet denk ik, je kan best samen lekker intiem bij elkaar slapen, evenals knuffelen. Intimiteit is wel belangrijk voor me, maar dat is wat anders dan seksualiteit.
pi_18661047
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 21:52 schreef unfor het volgende:
klinkt mischien raar, maar ik denk dat er wel iets mis is met mensen zoals de TS.
Wat is er mis met mij dan volgens jou?
pi_18661083
aan al je sex topics te zien, is sex wel iets wat je degelijk bezig houdt, waarom je er dan zo krampachtig tegenover staat weet ik ook niet
pi_18661103
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:02 schreef theis het volgende:
Dat denk ik ook.

Ik ging gelijk ff googlen naar aseksueel en kwam uit bij een interesant artikel van de telegraaf.

http://krant.telegraaf.nl(...)reportages.seks.html

Vooral het stukje over gebrek aan testeron klinkt interesant, waarbij je dus weldegelijk kan stellen dat er in dat geval iets mis is met die personen.

Hoewel ik het zeker wel kan accepteren hoe die mensen, en de TS, zijn.
Ik zal het lezen en ben zoiezo geinteresseerd in aseksualiteit, maar...ik ben niet aseksueel en vind t niet leuk als mensen me zonder mij te kennen mij dat stickertje opplakken.
pi_18661120
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:05 schreef longinus het volgende:
Even opsommen: je bent een vrouw en wilt geen sex.
ben je rond de dertig dan lijk je me wel wat, zoiets zoek ik als ik met vakantie wil, geen gezijk aan me kop, ik heb hier nl. slechte ervaringen mee.
Maare..... met zo'n fototje, je moet wel gek zijn als je helemaal nooit aan sex denkt.
Ik denk wel aan seks.
pi_18661155
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:11 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ik denk wel aan seks.
wil je het wel?
pi_18661167
quote:
Ik zal het lezen en ben zoiezo geinteresseerd in aseksualiteit, maar...ik ben niet aseksueel en vind t niet leuk als mensen me zonder mij te kennen mij dat stickertje opplakken.
Sorry daarvoor dan, maar het was ook meer een reactie op hollander172.
pi_18661214
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

wil je het wel?
bedoel je of ik aan seks wil denken?
pi_18661237
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:07 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Aparte bedden hoeft niet denk ik, je kan best samen lekker intiem bij elkaar slapen, evenals knuffelen. Intimiteit is wel belangrijk voor me, maar dat is wat anders dan seksualiteit.
Nou dit klinkt al stukke beter dan dat ik had begrepen uit andere topics klinkt wel ok, denk dat relatie zonder sex, maar wel met de rest van de intimiteit zoals je zelf zegt prima kan zijn.
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:16:50 #21
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18661290
Je zoekt dus een man die niet om verknipte redenen geen seks wilt en dan moet er ook nog verliefdheid zijn? Hoeveel kans denk je te hebben?
pi_18661387
Ik vind het niet gek...
want waarom moet je altijd beesten...feesten en sexen
als je slimmer bent dan dat alleen..
er is veel meer mogelijk en ik denk dat je hierop aast..
mensen die dieper kijken dan het seksuele en helaas lijkt de wereld vergeven van geile opgewonden mensen..
die nergens anders nog aan denken dan aan scoren..
er is meer heus..
en ik denk hetzelfde..
ik hoef niks tot ik de juiste persoon onmoet van hetzelfde kaliber..
iemand die oordeelt op je menselijke kwaliteiten en niet op je mooie uiterlijk oid..
of niet omdat je zo'n geile stem hebt ..
ik baal ook van mannen die alleen maar een stijve hebben
verdorie ik ben ook een mens met gevoel en ik eis..
eerst normaal kontakt en daarna..
wie weet , maar ik wil zelf bepalen wie mijn grenzen overgaat en die ander niet..

maw..
snap Ts...en ...hou ook van een goed gesprek...
en van een slimme man..die mij waard is
niet omdat ik er leuk uit zie
maar iemand die gaat voor mijn geest en ziel..
en niet alleen het uiterlijk..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_18661425
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:08 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Wat is er mis met mij dan volgens jou?
Geen idee... Ik ken wel 1 meisje dat eigenlijk hetzelfde gedrag vertoond als jij... Die lijdt/leed echter aan anorexia en is/was erg ontevreden over haar lichaam... Zo zeer zelfs, dat ze zich niet kon voorstellen dat anderen met haar naar bed zouden willen, en daarom sloot ze zich er voor af... Knuffelen kon echter wel en zoenen ook, mits het geen tongzoenen waren...

Eerlijk gezegd kan ik geen reden, anders dan de door jou reeds genoemde redenen, bedenken die dit gedrag veroorzaakt... No offense, maar het is een beetje onnatuurlijk...
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
pi_18661574
Jeminee, volgens mij ben jij (TS) nog geobsedeerder door seks dan ik.
pi_18661608
Ja, dat gevoel krijg ik ook. Volgens mij wil TS het dol en dolgraag maar probeert haar gevoel te onderdrukken ofzo. Ik kan er naast zitten, maar die indruk wekt ze. Trouwens, yamyam, hoe oud ben je?
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')