quote:Info : tel. 016/23.65.05 - fax: 016/32.30.52
E-mail: trefpunt.zelfhulp@soc.kuleuven.ac.be
Contactadres : Werkgroep Aseksuele Vrouwen,
p/a Trefpunt Zelfhulp vzw, E. Van Evenstraat 2c, 3000 Leuven
Even tegen alle mensen die weer willen weten waarom, ik ga het hier niet over mijn beweegredenen hebben, daarvoor heb ik het topic niet geopend.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:39 schreef hollander172 het volgende:
Die mensen noem je aseksuelen. Moet vast te vinden zijn met google.
Ik zou best eens met je willen discuseren waarom niet maar gezien de inhoud van je vorige postings/topics over dit onderwerp zal dat een hele korte discussie worden met weinig discussiewaarde.
Ik heb het geloof ik al vaker tegen je gezegd, je verbind teveel waarde aan sex en wat er bij komt kijken.
Aparte bedden hoeft niet denk ik, je kan best samen lekker intiem bij elkaar slapen, evenals knuffelen. Intimiteit is wel belangrijk voor me, maar dat is wat anders dan seksualiteit.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
Kan het best begrijpen, maar als je bijvoorbeeld gaat slapen ga je dan ook in aparte bedden? waar liggen de grenzen? Knuffelen kan dat bijvoorbeeld wel?
Wat is er mis met mij dan volgens jou?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:52 schreef unfor het volgende:
klinkt mischien raar, maar ik denk dat er wel iets mis is met mensen zoals de TS.
Ik zal het lezen en ben zoiezo geinteresseerd in aseksualiteit, maar...ik ben niet aseksueel en vind t niet leuk als mensen me zonder mij te kennen mij dat stickertje opplakken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:02 schreef theis het volgende:
Dat denk ik ook.
Ik ging gelijk ff googlen naar aseksueel en kwam uit bij een interesant artikel van de telegraaf.
http://krant.telegraaf.nl(...)reportages.seks.html
Vooral het stukje over gebrek aan testeron klinkt interesant, waarbij je dus weldegelijk kan stellen dat er in dat geval iets mis is met die personen.
Hoewel ik het zeker wel kan accepteren hoe die mensen, en de TS, zijn.
Ik denk wel aan seks.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:05 schreef longinus het volgende:
Even opsommen: je bent een vrouw en wilt geen sex.
ben je rond de dertig dan lijk je me wel wat, zoiets zoek ik als ik met vakantie wil, geen gezijk aan me kop, ik heb hier nl. slechte ervaringen mee.
Maare..... met zo'n fototje, je moet wel gek zijn als je helemaal nooit aan sex denkt.
wil je het wel?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:11 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ik denk wel aan seks.
Sorry daarvoor dan, maar het was ook meer een reactie op hollander172.quote:Ik zal het lezen en ben zoiezo geinteresseerd in aseksualiteit, maar...ik ben niet aseksueel en vind t niet leuk als mensen me zonder mij te kennen mij dat stickertje opplakken.
bedoel je of ik aan seks wil denken?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
wil je het wel?
Nou dit klinkt al stukke beter dan dat ik had begrepen uit andere topicsquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:07 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Aparte bedden hoeft niet denk ik, je kan best samen lekker intiem bij elkaar slapen, evenals knuffelen. Intimiteit is wel belangrijk voor me, maar dat is wat anders dan seksualiteit.
Geen idee... Ik ken wel 1 meisje dat eigenlijk hetzelfde gedrag vertoond als jij... Die lijdt/leed echter aan anorexia en is/was erg ontevreden over haar lichaam... Zo zeer zelfs, dat ze zich niet kon voorstellen dat anderen met haar naar bed zouden willen, en daarom sloot ze zich er voor af... Knuffelen kon echter wel en zoenen ook, mits het geen tongzoenen waren...quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:08 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Wat is er mis met mij dan volgens jou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |